902 contagis nous i 7 morts per coronavirus en les últimes hores en territori valencià

Cues per fer-se les proves PCR al Cap Sud de Terrassa

Els casos d’infectats nous no paren de pujar  | Cristóbal

 

Els contagis per coronavirus han pujat este dimarts, 1 de setembre, en el territori valencià. La Conselleria de Sanitat ha confirmat 902 casos nous de Covid-19 detectats amb proves PCR, 100 més que ahir. Per la seua banda, 7 persones han mort en les últimes 24 hores, 1.517 en total.

 

Dels 902 casos nous, 584 s’han diagnosticat en la província de València, 237 en la d’Alacant78 en la província de Castelló. Des de què començà la pandèmia, en el territori valencià, s’han confirmat 25.028 casos amb una prova PCR. Cal recordar que la Conselleria, en este recompte total i en l’anunci dels nous casos diaris, només té en compte els confirmats amb proves PCR —les més fiables— i no amb tests d’anticossos —coneguts com a tests ràpids—.

 

Quant als ingressos hospitalaris, la tendència també és negativa. Ara com ara, continuen ingressades 376 persones, 3  més que en les últimes hores. D’elles, 47 es troben ingressades en UCI. Respecte de les altes 593 persones s’han recuperat en les últimes hores i, en total, 26.177 pacients han superat la malaltia.

 

D’altra banda, ara per ara, hi ha casos actius en 42 residències de majors: 3 en Castelló, 19 en la província d’Alacant i 20 en la de València. A demés, també hi ha casos en 6 residències de persones amb diversitat funcional: 2 en Castelló, 1 en Alacant i 3 en València; i en 2 centre de menors: 1 en Castelló i 1 en València. Respecte als centres que es troben baix la vigilància activa del personal sanitari hi ha 6: 0 en Castelló, 2 en la província d’Alacant i 4 en la de València.

 

Casos de coronavirus per províncies: 25.028 

  • Alacant: 237 nous (7.685 en total).
  • Castelló: 78 nous (2.736 en total).
  • València: 584 nous (14.603 en total).
  • Sense assignar: 4 nou (54 en total).

 

Morts per coronavirus per províncies: 1.510

  • Alacant: 4 nou (523 en total).
  • Castelló: 0 nou (227 en total).
  • València: 3 nou (767 en total).

 

Casos i morts per departaments de salut

A continuació, els casos totals detallats en els 24 departaments de salut, per ordre alfabètic, en què està dividit el territori valencià. Les dades mostren tres xifres: les PCR positives totals des de l’inici de la pandèmia, les PCR positives en els últims 14 dies i els morts totals des de l’inici de la pandèmia.

 

  • Alacant Hospital General: 1.054 | 253 | 63
  • Alcoi: 578 | 126 | 117
  • Castelló: 1.191 | 333 | 84
  • Dénia: 672 | 338 | 19
  • Elda: 648 | 65 | 56
  • Elx: 730 | 100 | 13
  • Elx – Crevillent: 561 | 73 | 12
  • Gandia: 697 | 242 | 29
  • La Marina Baixa: 1.166 | 207 | 111
  • La Plana: 915 | 109 | 101
  • La Ribera: 844 | 145 | 38
  • Manises: 1.035 | 233 | 70
  • Orihuela: 502 | 145 | 24
  • Requena: 552 | 40 | 77
  • Sagunt: 489 | 96 | 43
  • Sant Joan d’Alacant: 791 | 155 | 45
  • Torrevieja: 745 | 142 | 59
  • València Arnau de Vilanova – Llíria: 1.549 | 340 | 69
  • València Clínic – La Malva-Rosa: 1.762 | 464 | 89
  • València Dr. Peset: 2.099 | 644 | 78
  • València hospital General: 2.409 | 636 | 142
  • València La Fe: 2.016 | 497 | 100
  • Vinaròs: 440 | 71 | 29
  • Xàtiva – Ontinyent: 680 | 277 | 42
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Passen a disposició judicial els tres detinguts per matar al seu veí a Benimàmet (València)

Els tres membres d'una mateixa família detinguts per la mort a punyalades d'un home de 59 anys a Benimàmet han passat a disposició judicial. El presumpte agressor, de 35 anys i nacionalitat romanesa, va ser arrestat en la vivenda després de l'avís al 112; els seus pares també van ser detinguts per a aclarir la seua possible implicació.

Pérez Llorca proposa una xarxa universitària per a impulsar l’ocupació en la Comunitat Valenciana

El president ha plantejat crear una Xarxa d'Universitats per a alinear l'oferta de títols amb les demandes socials i del mercat laboral i seguir l'ocupabilitat. La iniciativa arriba acompanyada del pla de finançament estable i del reforç d'ajudes a l'alumnat.

L’Audiència desestima incorporar una entrevista de Salomé Pradas a la causa de la DANA

La Secció Segona ha rebutjat el recurs de l'acusació popular i ha confirmat que l'entrevista televisiva de Salomé Pradas no s'incorpore a la investigació sobre la gestió de la DANA. La Sala ha deixat oberta l'opció de demanar de nou la diligència si es justifica la seua utilitat.

Baldoví responsabilitza al Consell de les irregularitats en les VPP d’Alacant

Baldoví ha elevat la crítica al president Juanfran Pérez Llorca i a la consellera Susana Camarero per les suposades irregularitats en les VPP dels Naus. Després de noves dades de l'Ajuntament, Compromís dona suport a una comissió d'investigació i planteja més controls.

La jutgessa de la DANA manté la testifical malgrat la decisió pendent del TSJ sobre Mazón

La magistrada manté per a este dimecres la declaració del director general Francisco González i desoïx la petició de la defensa d'Emilio Argüeso. El testimoni ha detallat anomenades amb el president i amb la llavors consellera Salomé Pradas durant la vesprada del 29-O.

Bernabé urgix protegir els menors enfront d’entorns digitals perillosos

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana ha informat de la detenció de tres menors per la presumpta violació d'una xica de 16 anys i ha demanat blindar a la infància davant entorns digitals cada vegada més perillosos.

Catalá defén la legalitat de la permuta de vivendes protegides i acusa el PSPV de forçar el relat

Catalá sosté que la permuta de vivendes protegides amb la promotora Domio és legal i acusa el PSPV de forçar el relat. Demana explicacions a l'empresa i nega conflicte d'interessos.

Guaguas defén el seu títol de Copa en una edició inèdita a València

La Copa del Rei de voleibol es disputa per primera vegada a València. CV Guaguas arriba com a campió i favorit a la Fonteta davant altres set aspirants, amb l'amfitrió Léleman Conqueridor il·lusionat.