L’Ajuntament de València no descarta tancar els cementeris si creix el número de casos

 

El Cementeri General de València, el tercer més gran d’Espanya, amb una superfície de 400.000 metres quadrats, ha pres mesures excepcionals per a evitar aglomeracions durant el pròxim cap de setmana i l’Ajuntament no descarta el tancament si es dispara el número de contagis.

 

Seguint les recomanacions de la Conselleria de Sanitat s’ha limitat l’aforament de visitants, s’ha dividit el camp sant en diferents zones, totes amb entrades i eixides diferents, s’està controlant l’accés amb infrarojos i hi ha personal a les portes d’accés per a informar els visitants per a on poden accedir.

 

El regidor de Cementeris de l’Ajuntament de València, Alejandro Ramón, recomana que les visites durant els pròxims dies es facen de manera escalonada i, en declaracions a EFE, no descarta el tancament dels cementeris si la situació sanitària es complica en els pròxims dies pel número de contagis: «Ho venim advertint des de fa setmanes, si s’extralimita la cosa pel número de contactes, hauríem de tancar el dissabte o el diumenge».

 

L’afluència de públic al cementeri era elevada este matí de dimecres en València i molts valencians han explicat a EFE que han avançat la visita per a evitar aglomeracions, però confessen que no han volgut faltar a la tradició de portar flors als seus difunts.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Concentració a València per a exigir la pròrroga dels lloguers i frenar els desnonaments

Desenes de persones es concentren davant la Delegació del Govern a València per a reclamar l'aprovació del Reial decret llei 8/2026, la pròrroga dels lloguers i la fi dels desnonaments.

La Fiscalia arxiva la denúncia contra Revolta per l’ús de fons de la dana de València

La Fiscalia Provincial de Madrid ha arxivat la denúncia de dos exdirigentes de Revolta per presumptes irregularitats en la gestió de fons destinats als afectats per la dana de València en considerar els fets massa genèrics.

Dani Fernández ajorna concerts després de ser operat d’una lesió en el muscle

Dani Fernández posposa diversos concerts a Espanya i Mèxic després de patir una caiguda en el Roig Arena de València que li ha obligat a passar per quiròfan per una lesió en el muscle.

Un any de presó per agredir sexualment a dos menors a Villena

L'Audiència d'Alacant condemna a un home de 28 anys a un any de presó per agredir sexualment a dos menors a Villena, amb tocaments a un xiquet d'11 anys i un altre de 12.

Elx i Atlètic es creuen entre la urgència pel descens i el reinici després de la Copa

L'Atlètic de Madrid visita a l'Elx només tres dies després de perdre la final de la Copa del Rei i amb la ment posada en les semifinals de la Lliga de Campions, mentres l'equip il·licità busca escapar del descens.

Educació oferix 2.067 places docents per a 2026 amb reforç en Secundària

La Conselleria d'Educació ha presentat una oferta de 2.067 places d'ocupació pública docent per a 2026, amb especial reforç en Secundària i un augment addicional per a reduir la temporalitat.

Un missatge de Protecció Civil prova que va avisar a Emergències per la rambla de Poio durant la DANA

Un missatge remés per la responsable de Protecció Civil a la cap d'Emergències confirma que es va alertar del desbordament del barranc de Poio i de la falta de resposta al 112 durant la DANA.

Els embassaments del Xúquer i el Segura guanyen aigua mentres descendix lleugerament la mitjana nacional

Els embassaments de les conques del Xúquer i del Segura augmenten les seues reserves enfront del lleuger descens del conjunt d'Espanya, que manté una alta ocupació del 83,5%.