14.1 C
València
Dimarts, 24 febrer, 2026

Alacant obri les seues platges amb mascareta obligatòria i control d’aforament

 

El Patronat de Turisme de l’Ajuntament d’Alacant ha obert la temporada de platges amb la incorporació del servici de Salvament i Socorrisme per a garantir la seguretat dels banyistes per Setmana Santa. Sobre la normativa en els arenals, l’edil del ram, Mari Carmen Sánchez, ha indicat que serà d’obligat compliment portar màscara i no es podran ajuntar més de quatre persones en l’arena.

 

De la mateixa manera, la Policia vigilarà els aforaments en totes les platges amb un ampli dispositiu, i en el cas de conseguir al màxim permés es limitarà el seu accés. «És important no accedir a les platges si la seua ocupació és elevada i no permet mantindre la distància de seguretat, i respectar els tancaments físics que es puguen establir», ha indicat el consistori en un comunicat.

 

Com a mesura de protecció i prevenció enfront de la covid, s’han tornat a col·locar jalons de fusta que delimiten la zona humida, habilitant un espai d’entre sis i deu metres d’ample establit en la riba que «ha de respectar-se per a ús exclusiu de passeig i accés al bany», ha explicat Sánchez.

 

El servici de Salvament i Socorrisme comptarà amb un equip humà d’assistència i salvament amb 37 persones, que estaran disponibles des de les 11 fins a les 19 hores tots els dies de la setmana per a vetlar per la seguretat dels banyistes.

 

La vicealcaldessa ha assenyalat que l’objectiu és «assegurar que els ciutadans tinguen el millor servici i puguen disfrutar de les nostres platges amb totes les condicions de seguretat garantides».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers de València superen 1.100 servicis per vent en menys de dos mesos

El Consorci ha atés 1.110 actuacions per ratxes i objectes desplaçats en un període molt curt, quasi el triple de la mitjana anual. La cadena de huit borrasques ha forçat reforços operatius.

Rescatats quinze migrants d’una pastera a cinc quilòmetres de la costa alacantina

Salvament Marítim ha rescatat a quinze hòmens que viatjaven en una pastera a uns cinc quilòmetres d'Arenals del Sol. Van arribar al port d'Alacant i van ser atesos per Creu Roja.

Una bandera ucraïnesa de 100 metres recorre Alacant en el quart aniversari de la guerra

Una bandera d'Ucraïna de 100 metres ha encapçalat una marxa pacífica a Alacant, amb lectura de manifest i lemes contra l'oblit. La província concentra el 17% de la diàspora a Espanya.

La Generalitat amplia al 20% l’aval de vivenda i eleva a 30 milions el programa de l’IVF

El Consell reforça el programa de l'IVF fins a 30 milions i eleva l'aval al 20% perquè jóvens de 18 a 45 anys accedisquen a finançament del 100% en la seua primera vivenda. La nova convocatòria amplia el preu màxim a 311.000 € i flexibilitza l'edat en municipis afectats per la dana.

La jutgessa de la DANA centra en les víctimes 60 de les 109 pàgines del seu escrit contra Mazón

La instructora remet al TSJCV una exposició raonada sobre la gestió de la DANA i dedica 60 de 109 pàgines a relatar pel seu nom a 230 víctimes. Enlletgix les 'informacions falses' que van sumar morts inexistents i assenyala que un altre cas en estudi podria elevar el balanç a 231.

Pérez Llorca considera que PPCV i Mazón ja van assumir responsabilitats per la DANA

El president ha expressat un profund respecte per les víctimes i ha defés que el PPCV i Carlos Mazón ja van assumir la seua responsabilitat política. També ha evitat valorar les investigacions judicials i ha recordat les mesures adoptades després del temporal.

El PP evita pronunciar-se sobre la petició al TSJCV per a investigar a Carlos Mazón

El síndic popular Fernando Pastor ha reiterat que el partit no comenta decisions judicials. Ha evitat parlar de demanar l'acta a Carlos Mazón fins que es pronuncie el TSJCV.

Dimarts amb sol i lleuger ascens tèrmic en la Comunitat Valenciana

Dimarts amb cels poc nuvolosos o buidats i temperatures en lleuger ascens o sense canvis en la Comunitat Valenciana. Hi haurà boires i bancs de boira en el litoral.