Alacant obri les seues platges amb mascareta obligatòria i control d’aforament

 

El Patronat de Turisme de l’Ajuntament d’Alacant ha obert la temporada de platges amb la incorporació del servici de Salvament i Socorrisme per a garantir la seguretat dels banyistes per Setmana Santa. Sobre la normativa en els arenals, l’edil del ram, Mari Carmen Sánchez, ha indicat que serà d’obligat compliment portar màscara i no es podran ajuntar més de quatre persones en l’arena.

 

De la mateixa manera, la Policia vigilarà els aforaments en totes les platges amb un ampli dispositiu, i en el cas de conseguir al màxim permés es limitarà el seu accés. «És important no accedir a les platges si la seua ocupació és elevada i no permet mantindre la distància de seguretat, i respectar els tancaments físics que es puguen establir», ha indicat el consistori en un comunicat.

 

Com a mesura de protecció i prevenció enfront de la covid, s’han tornat a col·locar jalons de fusta que delimiten la zona humida, habilitant un espai d’entre sis i deu metres d’ample establit en la riba que «ha de respectar-se per a ús exclusiu de passeig i accés al bany», ha explicat Sánchez.

 

El servici de Salvament i Socorrisme comptarà amb un equip humà d’assistència i salvament amb 37 persones, que estaran disponibles des de les 11 fins a les 19 hores tots els dies de la setmana per a vetlar per la seguretat dels banyistes.

 

La vicealcaldessa ha assenyalat que l’objectiu és «assegurar que els ciutadans tinguen el millor servici i puguen disfrutar de les nostres platges amb totes les condicions de seguretat garantides».

Últimes notícies

Arresten a Benidorm un home per intentar ofegar una jove en l’aigua i un xiquet en l’arena

Un home està en presó provisional després d’intentar ofegar una jove en l’aigua i, minuts després, un xiquet en l’arena de la platja de Ponent de Benidorm. Diverses persones, entre elles el cap de socorristes, el van reduir fins a l’arribada de la Policia Local de Platges.

El Barça i el Bidasoa Irún obrin les semifinals de la Copa del Rei a Alacant

El Barça, vigent campió, goleja el Recoletas Atlético Valladolid i el Bidasoa Irún supera el Bathco Torrelavega per a convertir-se en els primers semifinalistes de la Copa del Rei d handbol al Centre de Tecnificació d Alacant.

Investiguen si uns ossos trobats en Dénia són d’un jove assassinat pel seu pare el 1994

La Policia Nacional analitza uns ossos humans localitzats baix el sòl d’una vivenda de Dénia per a comprovar si pertanyen a un jove desaparegut el 1994 després de la confessió en el llit de mort del seu pare.

Detingut un aficionat pels greus desordres previs al València-Barça a Mestalla

La Policia Nacional ha detingut a València un home identificat com un dels aficionats més actius en els greus desordres públics previs al partit València-Barcelona disputat a Mestalla el passat 23 de maig.

La CHJ invertix 1,3 milions per a reforçar la seguretat al barranc del Poyo a Riba-roja

La Confederación Hidrográfica del Júcar ha destinat 1,3 milions d'euros a una nova mota de protecció al barranc del Poyo, al seu pas pel polígon industrial La Reva de Riba-roja de Túria, per a millorar la capacitat hidràulica i reduir el risc d'inundacions en una zona clau per a l'economia local.

Una tronada de matinada deixa 94 l/m² en tres hores a Ribera de Cabanes

Les pluges de la passada matinada han descarregat amb força al litoral de Castelló, amb 94 litres per metre quadrat en tres hores a Ribera de Cabanes i més de 60 l/m² en diversos municipis d’Alacant.

Les temperatures cauen quasi 14 graus en només 24 hores a Alcoi

Les temperatures del migdia han baixat una mitjana de 9,2 graus en només 24 hores a la Comunitat Valenciana, amb un descens excepcional de 13,9 graus a Alcoi, segons Aemet.

Detenen l’exmilitar Patricia Campos per un presumpte maltractament als seus fills que ella nega

La castellonenca Patricia Campos i la seua dona han sigut detingudes per la Guàrdia Civil i investigades per un presumpte delicte continuat de maltractament als seus dos fills adoptats, uns fets que la parella rebutja de manera categòrica.