Algemesí torna a tancar totes les instal·lacions municipals per a evitar la propagació del virus

 

L’Ajuntament d’Algemesí, en la comarca de la Ribera (València), ha decidit tornar a tancar totes les instal·lacions municipals «fins a una altra ordre» per a evitar la propagació del coronavirus.

 

«Vos demane a tots i cada un de vosaltres que, per favor, vos planteu davant del virus. Que li feu front, que li digueu que no esteu disposats al fet que ens arruïne les festes ni la vida», ha instat l’alcaldessa, Marta Trenzano, perquè els veïns col·laboren en la faena de frenar l’evolució del virus del Covid-19 a una setmana de les festes nadalenques.

 

L’Ajuntament recalca que «ha imposat totes les cauteles que són de la seua competència: ha suspés tots els actes culturals i institucionals a partir de demà i fins a un altre avís; ha tancat la biblioteca, el Teatre Municipal i el Museu de la Festa; ha tancat els parcs infantils i l’àrea recreativa de la Xopera; ha prohibit l’assistència de públic als partits o entrenaments deportius i l’ús de vestuaris; ha limitat al 50% l’aforament del mercat ambulant dels dissabtes; i ha recordat que les taules de les terrasses dels bars han d’estar separades dos metres i que està prohibit fumar sense mantindre les distàncies».

 

L’àrea de Salut Pública de la Ribera ha disparat les alarmes

Trenzano ha advertit que «les dades del Covid-19 en Algemesí comencen a ser insostenibles i molt preocupants». «En els últims dies hem tingut una mitjana de més de 20 contagis diaris, l’indicador d’incidència acumulada està per damunt de 500 i l’àrea de Salut Pública de la Ribera ha disparat les alarmes».

 

«Els contagis no són números, són persones –ha continuat l’alcaldessa–. Algunes d’elles són persones majors que tenen menys força per a lluitar contra el virus. Persones vulnerables amb malalties patològiques a les que un contagi els pot costar la vida. Estes persones poden ser els teus iaios o els teus pares o algun membre de la teua família».

Anuncios

Últimes notícies

El trencament d’una catenària per un camion deixa sense servici partix del tranvia a València

El trencament d'una catenària en enganxar-se un camion amb la grua desplegada ha interromput un tram de la línia 4 del tranvia de València i ha deixat sense servici tota la línia 6.

El trencament d’una catenària per un camió deixa sense servici partix del tramvia de València

El trencament d'una catenària per un camió ha obligat a tallar un tram de la línia 4 del tramvia de València i a suspendre per complet el servici de la línia 6 mentres es reparen els danys.

La Ciutat de les Arts exigix a l’Ajuntament de València aclarir el cessament de festivals per soroll

La Ciutat de les Arts i les Ciències demana a l'Ajuntament de València que precise l'abast de l'orde que obliga a cessar activitats que incomplisquen la normativa de contaminació acústica.

Nacho Vidal és condemnat a 3 anys per tràfic de drogues però evita la presó

Nacho Vidal ha sigut condemnat a tres anys de prision i a una multa de 5.800 euros per trafique de drogues, però no ingressara en la carcel en suspendre's la pena. L'actor té, ademas, un altre juí pendent per un presumpte homicidi imprudent relacionat amb un ritual amb verí de gripau buf.

Pérez Llorca reivindica l’FP com a palanca clau de competitivitat en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca destaca la Formació Professional com a motor de competitivitat i ocupació en la Comunitat Valenciana i celebra el resultat històric en SpainSkills 2026.

Metrovalencia ampliarà el servici nocturn de Dijous Sant a Diumenge de Resurrecció

Metrovalencia reforça el seu servici nocturn entre el 2 i el 5 d'abril amb trens i tramvies addicionals i freqüències específiques per línies, i manté el servici ordinari per Pasqua.

El Govern porta a la Fiscalia la negativa de la Confraria de Sagunt a admetre dones

El Govern ha remés a la Fiscalia General de l'Estat un informe sobre la negativa reiterada de la Confraria de Sagunt a admetre dones, amb l'objectiu que s'investigue si existix discriminació per raó de sexe.

Liberum es retira de la causa judicial per la gestió de la DANA a València

L'associació Liberum, que actuava com a acusació popular en la causa penal per la gestió de la DANA, renúncia a seguir en el procediment i recuperarà la fiança de 6.000 euros.