Sanitat registra 1.629 nous casos de coronavirus

 

Aquest dimecres, 11 d’agost, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat 1.629 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens, que situen la xifra total de positius en 483.302 persones. Per províncies, 157 a Castelló (50.037 en total); 744 a Alacant (173.903 en total) i 727 a València (259.359 en total). El total de casos no assignats puja a 3.

 

A més, i també des de l’actualització, s’han registrat 2.838 altes a pacients amb coronavirus. D’aquesta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 465.385 persones. Per províncies, les altes es distribueixen així: 48.328 a Castelló, 165.524 a Alacant i 251.475 a València. El total d’altes no assignades es manté en 58.

 

Els hospitals valencians tenen, actualment, 616 persones ingressades, 107 d’elles en l’UCI: 83 a la província de Castelló, 18 en UCI; 205 a la província d’Alacant, 28 d’elles en l’UCI; i 328 a la província de València, 61 d’elles en UCI. 

 

A més, s’han registrat 8 defuncions en els últims set dies, per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia se situa en 7.554: 817 a la província de Castelló, 2.873 en la d’Alacant i 3.864 en la de València. D’acord amb les dades registrades, en aquests moments hi ha 21.818 casos actius, la qual cosa suposa un 4,41% del total de positius. 

 

Dels brots registrats, tres tenen 10 o més casos associats i són d’origen social:

•    Orihuela: 12 casos. Origen social
•    Castelló de la Plana: 10 casos. Origen social
•    Alacant: 20 casos. Origen social

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El pallasso alacantí David García Coll lidera Kurios, l’espectacle de Circ del Sol a Alacant

L'artista alacantí David García Coll encarna a un científic idealista del segle XIX en Kurios, el muntatge de Circ del Sol que arribarà a la Platja de Sant Joan del 16 de juliol al 23 d'agost.

L’Eurocambra alça la immunitat a Alvise Pérez perquè siga jutjat per assetjament a la fiscal Gisbert

El Parlament Europeu ha alçat la immunitat parlamentària de Luis Alvise Pérez, líder des Va acabar la Festa, perquè el Tribunal Suprem puga investigar-li per presumpte assetjament a la fiscal de delictes d'odi Susana Gisbert.

La jutgessa que investiga la DANA citarà a Carlos Mazón com a testimoni després de la decisió de l’Audiència

La jutgessa del Jutjat 3 de Catarroja posposa la citació com a testimoni del expresident de la Generalitat Carlos Mazón fins que l'Audiència de València resolga el seu recurs per a personar-se en la causa per la DANA.

La Comunitat Valenciana se situa com la tercera regió amb menor sinistralitat laboral

La Comunitat Valenciana es consolida com la tercera autonomia amb menor sinistralitat laboral, reduïx accidents i reforça la prevenció en la reincorporació després d'una baixa.

Sanitat fixa el 4 de maig per a negociar la implantació de la jornada de 35 hores

La Conselleria de Sanitat convoca la Taula Sectorial el 4 de maig per a arrancar la negociació de la jornada de 35 hores en la sanitat valenciana a partir de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària.

Borriana activa un cens genètic caní per a identificar als amos per ADN

Borriana posa en marxa un cens genètic caní que permetrà identificar als propietaris a partir de l'ADN dels seus gossos i sancionar els excrements abandonats en la via pública.

Immobilitzats 105 joguets a Borriol per incomplir la normativa de seguretat

La Guàrdia Civil ha immobilitzat 105 joguets en un comerç de Borriol en detectar greus irregularitats en matèria de seguretat i etiquetatge dirigides a productes per a menors.

La dieta mediterrània i la microbiota vaginal s’associen a major èxit en la inseminació artificial

Un estudi del CSIC relaciona una major adherència a la dieta mediterrània amb una microbiota vaginal dominada per Lactobacillus i millors taxes d'embaràs en inseminació artificial.