21.2 C
València
Dimecres, 11 febrer, 2026

Sanitat registra 1.629 nous casos de coronavirus

 

Aquest dimecres, 11 d’agost, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat 1.629 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens, que situen la xifra total de positius en 483.302 persones. Per províncies, 157 a Castelló (50.037 en total); 744 a Alacant (173.903 en total) i 727 a València (259.359 en total). El total de casos no assignats puja a 3.

 

A més, i també des de l’actualització, s’han registrat 2.838 altes a pacients amb coronavirus. D’aquesta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 465.385 persones. Per províncies, les altes es distribueixen així: 48.328 a Castelló, 165.524 a Alacant i 251.475 a València. El total d’altes no assignades es manté en 58.

 

Els hospitals valencians tenen, actualment, 616 persones ingressades, 107 d’elles en l’UCI: 83 a la província de Castelló, 18 en UCI; 205 a la província d’Alacant, 28 d’elles en l’UCI; i 328 a la província de València, 61 d’elles en UCI. 

 

A més, s’han registrat 8 defuncions en els últims set dies, per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia se situa en 7.554: 817 a la província de Castelló, 2.873 en la d’Alacant i 3.864 en la de València. D’acord amb les dades registrades, en aquests moments hi ha 21.818 casos actius, la qual cosa suposa un 4,41% del total de positius. 

 

Dels brots registrats, tres tenen 10 o més casos associats i són d’origen social:

•    Orihuela: 12 casos. Origen social
•    Castelló de la Plana: 10 casos. Origen social
•    Alacant: 20 casos. Origen social

Últimes notícies

Pérez Llorca creu que no tindrà problemes amb Vox pel cas de les VPP d’Alacant

El president de la Generalitat va assegurar que la resposta davant les presumptes irregularitats en l'adjudicació de VPP ha sigut transparent i contundent. Va defendre a la conselleria i va descartar que el cas deteriore la seua relació amb Vox.

Bernabé titlla de desficaci la rebaixa fiscal i acusa a Pérez Llorca de submís a Feijóo

Pilar Bernabé ha criticat la bonificació del 99% de l'impost de successions anunciada per Pérez Llorca i ha reclamat prioritzar el finançament. També ha acusat a Feijóo de mantindre un no a tot sense alternatives.

Bernabé retrau al PP un café per a tots en vivenda i alerta de favoritismes

Pilar Bernabé ha acusat el PP d'aplicar un model de vivenda pública de café per a tots que, al seu juí, afavorix a càrrecs i afins i pervertix la finalitat social.

Replanten més de 10.000 exemplars de posidònia per a restaurar tres hectàrees del litoral mediterrani

Acció Posidònia ha reintroduït més de 10.000 plantes per a recuperar tres hectàrees a Balears, Catalunya, Comunitat Valenciana i Murcia. El projecte, el major fins a la data al Mediterrani, combina voluntariat, cultiu 'in vitro' i formació.

Últim tram per a blindar el subministrament d’aigua a València i la seua àrea metropolitana

La EMSHI ha iniciat l'últim tram que unirà les potabilitzadores de La Presa i El Realón per a garantir el proveïment a València davant incidències greus. La fase, amb 13,5 milions d'inversió i finalització prevista en 2027, reforça la xarxa que atén 1,7 milions en 51 municipis

L’alcalde d’Alacant desoïx les demandes de dimissió i se centra en la gestió després del cas de les VPP

Luis Barcala ha evitat respondre a les peticions de dimissió per les suposades irregularitats en l'adjudicació de VPP en Platja de Sant Joan i ha insistit que la seua prioritat és la gestió i aclarir l'ocorregut.

La jutgessa de la DANA cita a 39 testimonis entre agents mediambientals i bombers forestals

La magistrada que investiga la gestion de la DANA del 29 d'octubre de 2024 ha acordat telefonar a 39 nous testimonis. Busca reconstruir la vigilància de rius i barrancs i el flux d'avisos a la poblacion.

L’Ajuntament sancionarà a Compromís per omplir València de cartells en la seua campanya contra Catalá

El consistori anuncia sancions a Compromís per una campanya de cartells que apel·la a l'alcaldessa i denuncia problemes en el transport públic. Catalá critica l'acció i defén que els polítics han de donar exemple.