Sanitat registra 1.629 nous casos de coronavirus

 

Aquest dimecres, 11 d’agost, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat 1.629 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens, que situen la xifra total de positius en 483.302 persones. Per províncies, 157 a Castelló (50.037 en total); 744 a Alacant (173.903 en total) i 727 a València (259.359 en total). El total de casos no assignats puja a 3.

 

A més, i també des de l’actualització, s’han registrat 2.838 altes a pacients amb coronavirus. D’aquesta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 465.385 persones. Per províncies, les altes es distribueixen així: 48.328 a Castelló, 165.524 a Alacant i 251.475 a València. El total d’altes no assignades es manté en 58.

 

Els hospitals valencians tenen, actualment, 616 persones ingressades, 107 d’elles en l’UCI: 83 a la província de Castelló, 18 en UCI; 205 a la província d’Alacant, 28 d’elles en l’UCI; i 328 a la província de València, 61 d’elles en UCI. 

 

A més, s’han registrat 8 defuncions en els últims set dies, per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia se situa en 7.554: 817 a la província de Castelló, 2.873 en la d’Alacant i 3.864 en la de València. D’acord amb les dades registrades, en aquests moments hi ha 21.818 casos actius, la qual cosa suposa un 4,41% del total de positius. 

 

Dels brots registrats, tres tenen 10 o més casos associats i són d’origen social:

•    Orihuela: 12 casos. Origen social
•    Castelló de la Plana: 10 casos. Origen social
•    Alacant: 20 casos. Origen social

Últimes notícies

Centenars de metges es manifesten a València per a exigir més personal i millors condicions laborals

Centenars de metges recorren el centre de València en la tercera jornada de vaga per a denunciar la precarietat, exigir més personal i canvis en les guàrdies i l'organització assistencial.

Educació manté oberta la negociació amb els sindicats docents i reclama avanços sense imposicions

La Conselleria d'Educació assegura que manté la porta oberta a continuar negociant amb els sindicats del professorat i demana un gest que permeta avançar sense imposicions en el conflicte.

Spring Festival 2026 reforça la seua aposta per a consolidar Alacant com a destí musical

El Spring Festival presenta la seua edició 2026 amb vint artistes, la gira de comiat de Love of Lesbian i un fort impacte turístic i econòmic previst per a Alacant.

Ajornada al 28 de maig la lectura de conclusions del juí a Juliol d’Espanya per agressió sexual

L'Audiència Provincial d'Alacant retarda al 28 de maig la lectura de les conclusions finals en el juí al metge i expresident Juliol d'Espanya, acusat d'agressió sexual i tracte degradant a dos pacients.

El promotor de les VPO de la Platja de Sant Joan nega vincles amb Pérez-Hickman i els seus fills

L'administrador únic de Fraorgi nega qualsevol relació amb María Pérez-Hickman i els seus fills en el cas de les VPO de la Platja de Sant Joan i detalla davant la jutgessa com es va formar la cooperativa i es van adjudicar les vivendes.

Juan Luis Gandia assumix el rectorat de la Universitat de València reivindicant humanisme, ciència i compromís cívic

Juan Luis Gandia pren possessió com a rector de la Universitat de València i marca com a eixos del seu mandat l'humanisme, la ciència i la responsabilitat cívica, defenent una universitat pública al servici de la societat.

Renfe eleva a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València

Renfe incrementa de cinc a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València, la qual cosa suposa 1.700 places més a la setmana i una reorganització dels servicis de llarga distància.

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres combaten un incendi forestal a Benimantell

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres treballen des de primera hora de la vesprada per a controlar un incendi declarat en una zona forestal de Benimantell, a la Marina Baixa.