10.3 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

230 nous casos de coronavirus en la Comunitat Valenciana

La Conselleria ha notificat, des de l’última actualització, 230 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens. Amb estos nous casos, la xifra total de positius se situa en 508.967 persones.

Els nous casos per províncies són 32 a Castelló (52.853 en total); 118 a Alacant (186.581 en total) i 80 a València (269.531 en total). Continua havent-hi 2 casos no assignats.

A més, s’han registrat 256 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 509.931 persones.

Per províncies, les altes es distribueixen així: 53.206 a Castelló, 186.152 a Alacant i 270.516 a València. El total d’altes no assignades es manté en 57.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 173 persones ingressades, 54 d’elles en l’UCI: 26 a la província de Castelló, 6 en UCI; 69 a la província d’Alacant, 22 d’elles en l’UCI; i 78 a la província de València, 26 d’elles en UCI.

A més, s’han registrat 2 defuncions (última setmana), per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia se situa en 7.778: 843 a la província de Castelló, 2.982 en la d’Alacant i 3.953 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 2.710 casos actius, la qual cosa suposa un 0,52% del total de positius.

Des de l’última actualització, no s’ha registrat cap brot amb 10 o més casos associats.

Vacunació

 

Un total de 4.047.912 persones han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana. A més, en estos moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; la monodosi de Janssen i una dosi de qualsevol vacuna en les persones amb antecedents d’haver passat la COVID) 3.938.163 persones.

Últimes notícies

El PP en Les Corts denuncia 15 punts negres en l’alta velocitat Madrid-València

El PP en Les Corts ha registrat una PNL per a reparar de manera urgent 15 punts negres en l'alta velocitat Madrid-València i ha acusat el Govern de posar en risc la seguretat. També ha denunciat retards i infrafinançament del Pla de Rodalia en la Comunitat Valenciana

Les pintures de Sorolla de la Hispanic Society arribaran a València abans de l’estiu

La Generalitat i l'Ajuntament han firmat amb la Hispanic Society i la família Sorolla l'acord que portarà a València unes 220 obres i objectes abans de l'estiu. La mostra arrancarà en el Museu de la Ciutat i, més avant, es traslladarà al Palau de les Comunicacions, futura seu europea de la institució.

Més de mig centenar d’incidències pels forts vents a la província d’Alacant

Els bombers tenen obertes 52 incidències des de les 13 hores per caigudes d'arbres, branques i rebles en tota la província. No consten ferits i l'alerta taronja continua activa amb ratxes que podrien superar els 90 km/h.

Emergències demana extremar la precaució per vent, fenòmens costaners i neu en la Comunitat Valenciana

Emergències i Interior ha activat per a este dimecres avisos per vent, fenòmens costaners i nevades en gran part de la Comunitat Valenciana. Es demana limitar desplaçaments i assegurar elements en exteriors.

La Generalitat activa el procediment per nevades en set comarques de Castelló i València

La Generalitat ha activat el procediment davant el risc de nevades i ha decretat la situació 0 en sis comarques de Castelló i una de València. Vent, pluja i neu compliquen la jornada a l'interior.

Alacant advertix de corts i retencions per la tractorada d’este dijous

L'Ajuntament ha activat una alerta a 'Alacant es mou' per la protesta agrària d'este dijous. Hi haurà 'dificultats a la circulació i talls puntuals' en litoral i centre

El PSPV titlla d’estafa la rebaixa fiscal anunciada per Pérez Llorca

El PSPV ha qualificat d'estafa la rebaixa fiscal anunciada per Juanfran Pérez Llorca i ha denunciat que no aborda problemes com el lloguer i la sanitat. José Muñoz ha reclamat aplicar la llei de vivenda, trencar amb l'extrema dreta i avançar cap a un nou model de finançament.

El TSJCV condemna a Sanitat a pagar 40.000 euros per un alta indeguda a un pacient amb Covid

L'alt tribunal valencià ha reconegut responsabilitat patrimonial per falta d'oportunitat terapèutica i fixa 20.000 euros per a la viuda i 10.000 per a cada fill.