CORONAVIRUS COMUNITAT VALENCIANA: tornen a pujar els positius amb 2.098 nous casos

 

La Comunitat Valenciana ha notificat 2.098 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 423.543 persones. Per províncies, 239 a Castelló (43.634 en total); 574 a Alacant (153.568 en total); i 1.285 a València (226.339 en total). El total de casos no assignats es manté en 2.

Des de l’última actualització s’han registrat 1.244 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 408.114 persones. Per províncies, les altes es distribueixen així: 42.453 a Castelló, 150.925 a Alacant i 214.678 a València. El total d’altes no assignades es manté en 58.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 390 persones ingressades: 21 a la província de Castelló, 3 en UCI; 48 a la província d’Alacant, 5 d’ells en l’UCI; i 321 a la província de València, 46 d’ells en UCI.

D’altra banda, s’han registrat dos defuncions en els últims set dies, per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia ascendeix a 7.468: 809 a la província de Castelló, 2.850 en la d’Alacant i 3.809 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 19.423 casos actius, la qual cosa suposa un 4,47% del total de positius.

Dels brots registrats, huit tenen 10 o més casos associats:

València: 20 casos. Origen social
Calp: 13 casos. Origen social
• Bunyol: 12 casos. Origen social
Alginet: 12 casos. Origen social
València: 10 casos. Origen laboral
València: 15 casos. Origen social
• Énguera: 14 casos. Origen social
Alacant: 22 casos. Origen social
 

 

 

 

Vacunació

 

Un total de 2.904.715 persones han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana. A més, en aquests moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosi de Janssen) 2.269.386 persones.

Per províncies: 270.629 a Castelló, 815.647 a Alacant i 1.183.110 a València. D’esta manera, la Comunitat Valenciana supera els 5 milions de dosis de la vacuna administrades.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La CHJ no detecta parametros alarmants en la qualitat de l’aigua després de la dana

La CHJ tanca un any de mostrejos després de la dana d'octubre de 2024 sense resultats alarmants i amb l'Albufera de nou en el seu estat previ, fins i tot molt vulnerable. El analisis detallat de dades seguix per a confirmar tendències en aigües, acuiferos i sediments.

Mercadona va elevar el seu benefici un 24,9% en 2025, fins a 1.729 milions

La cadena ha guanyat 1.729 milions en 2025, un 24,9% més, amb vendes de 41.900 milions i quota del 28,5% a Espanya. Preveu impulsar el model tendisca 9.

Els hotels de València aconseguixen un 67% d’ocupació per a la setmana fallera

València arranca la setmana fallera amb un 67% d'ocupació hotelera entre el 13 i el 19 de març. El 18-19 marca el pic i es preveu impuls d'última hora.

Mercadona va elevar el seu benefici un 24,9% en 2025, fins a 1.729 milions

La cadena ha guanyat 1.729 milions d'euros en 2025, un 24,9% més que un any abans, amb vendes a l'alça, creixement a Portugal i major impuls del canal en línia.

El Síndic urgix a la EVHA a suprimir la cita prèvia obligatòria i reforçar l’atenció presencial

El Síndic de Greuges ha sol·licitat a la EVHA suprimir la cita prèvia obligatòria després de constatar retards de fins a un mes i barreres per a col·lectius vulnerables. La institució proposa reforçar recursos i garantir atenció presencial sense filtres que limiten drets com sol·licitar vivenda social.

Baldoví considera una ‘absoluta incongruència’ que Mazón seguisca en Les Corts

El portaveu de Compromís ha sostingut que, més enllà de la via penal per la gestió de la DANA, és 'una absoluta incongruència' que Carlos Mazón mantinga l'escó. Defén l'acte que aprecia 'indicis provats de deixadesa' i exigix responsabilitats polítiques.

La pluja obliga l’Elx a entrenar en el Martínez Valero

L'equip va traslladar la sessió prevista en el Díez Iborra a l'estadi per les fortes pluges. La decisió va prioritzar la 'comoditat' i l'ús de més recursos.

Mercadona ha elevat el seu benefici un 24,9% en 2025 fins a 1.729 milions

Mercadona ha guanyat 1.729 milions d'euros en 2025, un 24,9% més, amb vendes de 41.900 milions i una quota del 28,5% a Espanya. El canal en línia va facturar 1.061 milions i la companyia obrirà un sèptim buc a Madrid amb 400 contractacions.