CORONAVIRUS COMUNITAT VALENCIANA: tornen a pujar els positius amb 2.098 nous casos

 

La Comunitat Valenciana ha notificat 2.098 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 423.543 persones. Per províncies, 239 a Castelló (43.634 en total); 574 a Alacant (153.568 en total); i 1.285 a València (226.339 en total). El total de casos no assignats es manté en 2.

Des de l’última actualització s’han registrat 1.244 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 408.114 persones. Per províncies, les altes es distribueixen així: 42.453 a Castelló, 150.925 a Alacant i 214.678 a València. El total d’altes no assignades es manté en 58.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 390 persones ingressades: 21 a la província de Castelló, 3 en UCI; 48 a la província d’Alacant, 5 d’ells en l’UCI; i 321 a la província de València, 46 d’ells en UCI.

D’altra banda, s’han registrat dos defuncions en els últims set dies, per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia ascendeix a 7.468: 809 a la província de Castelló, 2.850 en la d’Alacant i 3.809 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 19.423 casos actius, la qual cosa suposa un 4,47% del total de positius.

Dels brots registrats, huit tenen 10 o més casos associats:

València: 20 casos. Origen social
Calp: 13 casos. Origen social
• Bunyol: 12 casos. Origen social
Alginet: 12 casos. Origen social
València: 10 casos. Origen laboral
València: 15 casos. Origen social
• Énguera: 14 casos. Origen social
Alacant: 22 casos. Origen social
 

 

 

 

Vacunació

 

Un total de 2.904.715 persones han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana. A més, en aquests moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosi de Janssen) 2.269.386 persones.

Per províncies: 270.629 a Castelló, 815.647 a Alacant i 1.183.110 a València. D’esta manera, la Comunitat Valenciana supera els 5 milions de dosis de la vacuna administrades.

Últimes notícies

Detingut a València un menor de 16 anys per la violacion d’una jove en La Marina

La Policia Nacional ha detingut a València a un menor de 16 anys acusat de violar a una jove de 18 anys en els accessos a l'aparcament de La Marina. L'arrestat ha passat ja a disposicion de la Fiscalia de Menors.

Reoberta l’A-35 a Xàtiva després de dos hores tallada per un accident amb un ferit

L'A-35 ha romàs tallada unes dos hores a Xàtiva, sentit València, després d'un accident d'un turisme que ha deixat un home de 60 anys ferit i traslladat a l'hospital.

Desallotgen un càmping per un incendi forestal a Rugat ja controlat

Un incendi forestal declarat a Rugat va obligar a desallotjar de manera preventiva un càmping pròxim, encara que el foc va quedar controlat en menys d'una hora i els allotjats van poder preparar el seu retorn.

Atenes vibra amb la Final Four de l’Eurolliga i el somni de la corona europea

Atenes recupera la Final Four de l'Eurolliga dènou anys després i s'ompli d'aficionats de Reial Madrid, València Basket, Fenerbahce i Olympiacos que somien amb la corona europea.

La Nova Muixeranga d’Algemesí retrà homenatge a Catarroja a les víctimes de la dana de 2024

La Nova Muixeranga d'Algemesí celebrarà este dissabte en el Parc dels Barraques de Catarroja un acte d'homenatge a les víctimes mortals i persones afectades per la dana de 2024, amb figures humanes, ofrena floral i lliurament de fons solidaris.

La Diputació de València reunix la poesia completa de Max Aub en 825 referències

La Diputació de València publica Poesia completa 1925-1972 de Max Aub, un volum que reunix 825 composicions, més de 500 d'elles inèdites, i consolida el seu llegat poètic.

José María Ángel manté davant el jutge que desconeixia el seu títol universitari fals

El excomisionado del Govern per a la DANA reitera davant el jutge que no va elaborar el suposat títol d'Arxivística de 1983, afirma que no el va usar en la seua carrera professional i ho atribuïx a un error administratiu.

Maria Schneider, Esperanza Spalding i Lizz Wright lideren el Festival de Jazz de València 2026

El Festival de Jazz de València celebrarà la seua 29 edició entre el 24 de juny i el 26 de juliol amb quinze concerts i grans figures internacionals com Maria Schneider, Esperanza Spalding, Joe Lovano, Włodek Pawlik i Lizz Wright, a més d'una àmplia representació del jazz valencià.