14.1 C
València
Dilluns, 1 desembre, 2025

CORONAVIRUS COMUNITAT VALENCIANA: tornen a pujar els positius amb 2.098 nous casos

 

La Comunitat Valenciana ha notificat 2.098 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 423.543 persones. Per províncies, 239 a Castelló (43.634 en total); 574 a Alacant (153.568 en total); i 1.285 a València (226.339 en total). El total de casos no assignats es manté en 2.

Des de l’última actualització s’han registrat 1.244 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 408.114 persones. Per províncies, les altes es distribueixen així: 42.453 a Castelló, 150.925 a Alacant i 214.678 a València. El total d’altes no assignades es manté en 58.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 390 persones ingressades: 21 a la província de Castelló, 3 en UCI; 48 a la província d’Alacant, 5 d’ells en l’UCI; i 321 a la província de València, 46 d’ells en UCI.

D’altra banda, s’han registrat dos defuncions en els últims set dies, per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia ascendeix a 7.468: 809 a la província de Castelló, 2.850 en la d’Alacant i 3.809 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 19.423 casos actius, la qual cosa suposa un 4,47% del total de positius.

Dels brots registrats, huit tenen 10 o més casos associats:

València: 20 casos. Origen social
Calp: 13 casos. Origen social
• Bunyol: 12 casos. Origen social
Alginet: 12 casos. Origen social
València: 10 casos. Origen laboral
València: 15 casos. Origen social
• Énguera: 14 casos. Origen social
Alacant: 22 casos. Origen social
 

 

 

 

Vacunació

 

Un total de 2.904.715 persones han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana. A més, en aquests moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosi de Janssen) 2.269.386 persones.

Per províncies: 270.629 a Castelló, 815.647 a Alacant i 1.183.110 a València. D’esta manera, la Comunitat Valenciana supera els 5 milions de dosis de la vacuna administrades.

Últimes notícies

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.

Troben mort a un home de 75 anys en una vivenda de València després d’un incendi

Un home de 75 anys ha sigut trobat sense vida en un pis de València després de l'extinció d'un incendi. La Policia ha activat el protocol per a morts i manté oberta la investigació.

El cap de Gabinet de Mazón nega que es reclamara la presència del president en el Cecopi

José Manuel Cuenca va defendre davant la comissió del Congrés que el cap del Consell va estar informat durant la DANA i que ningú li va requerir acudir al Cecopi. L'oposició li va retraure no interrompre l'agenda d'eixe dia.

Arranca el juí del cas Aigües de Calp per anomalies en la xarxa d’aigua 21 anys després

L'Audiència d'Alacant ha iniciat la vista contra huit acusats per presumptes irregularitats en l'adjudicació i execució d'obres de l'aigua a Calp. El juí s'ha obert amb testimonis i les declaracions dels processaments s'han fixat per a mediats de setmana.

Rescaten el cadàver d’un home en el riu Segura a Orihuela

Bombers han recuperat el cos d'un home de 47 anys del riu Segura a Orihuela. La Policia Nacional ha obert una investigació sense signes aparents de violència.

Marcelino, nomenat millor entrenador de novembre en LaLiga

El tècnic del Vila-real ha sigut triat millor entrenador de novembre després d'un ple de victòries que ha impulsat a l'equip al tercer lloc, a dos punts del Barcelona. Es va imposar en la votació final a Simeone i Flic.

Salomé Pradas i Cayetano García compareixeran davant la comissió de la DANA el 15 de desembre

La Mesa de la comissió del Congrés ha fixat per al dia 15 les compareixences de Salomé Pradas (11.00) i Cayetano García (15.30) en la investigació sobre la DANA. Les sessions es desenrotllaran amb torns de preguntes de tots els grups.