13.1 C
València
Dijous, 8 gener, 2026

Més de 2.800 contagis per coronavirus durant les últimes 24 hores en Espanya

 

Els contagis per coronavirus en Espanya han baixat. El Ministeri de Sanitat ha publicat l’última actualització este dijous, 11 de març, que apunta que s’han diagnosticat 2.874 nous casos de coronavirus en les últimes 24 hores. Per tant, el total d’infectats espanyols ara com ara, des de què va començar la pandèmia, puja als 3.178.356 contagis.

 

D’altra banda, Sanitat notifica les defuncions en sèries setmanals i no diàriament. En l’última actualització, el Ministeri ha informat de 495 defuncions en els últims 7 dies. Per la seua part, el balanç total és de 72.085 morts per coronavirus des de l’inici de la pandèmia.

 

Este dijous, Madrid s’ha convertit de nou en la comunitat autònoma amb més nous casos notificats en les últimes hores, amb un total de 1.095. A demés, la regió amb més defuncions en els últims 7 dies ha sigut Madrid, amb 98 morts, a poca distància de la segona, Andalusia, amb 97 víctimes de la pandèmia.

Últimes notícies

Mary Posa’t sosté que comença el procés de llibertat a Veneçuela

Mary Posa't ha afirmat que ha començat un procés de llibertat a Veneçuela i ha advertit d'una transició difícil. La Generalitat ha recolzat al teixit associatiu veneçolà i ella ha celebrat el desmantellament de l'Helicoide i la detenció de Nicolás Maduro.

Rovira rebutja que el finançament autonòmic s’use com a moneda de canvi i exigix diàleg multilateral

Rovira ha criticat la reunió entre Sánchez i Junqueras i ha defés que el finançament es negocie en el CPFF, amb criteris comuns i solidaris. El Consell vigilarà la lletra xicoteta i reclama un fons transitori d'anivellament.

La Generalitat dividix en 18 sectors el projecte de parcs inundables en les conques del Pedrís i Túria

La Generalitat estructura la seua xarxa de parcs inundables en 18 sectors al llarg de les conques del Pedrís i del Túria. El pla abasta 1.485 ha i inclou més de 72 km de recorreguts verds.

RTVE prepara el Benidorm Fest més potent amb Chanel en la final

RTVE ultima la quinta edició del Benidorm Fest amb Chanel com a artista convidada en la final del 14 de febrer. La cadena reforça presentadors, cartell i imatge.

Indonèsia apura l’operatiu per a trobar al xiquet valencià desaparegut en Komodo

Els equips de rescat a Indonèsia apuren el termini que acaba el divendres al migdia després de 14 jornades sense resultats. El mal temps i els corrents dificulten la busca.

Detinguts a Castelló una empleada de farmàcia i la seua parella per suplantar a un pacient oncològic

La Policia Nacional ha detingut a Castelló a una treballadora de farmàcia i a la seua parella per suplantar a un pacient oncològic i fer-se amb un fàrmac subvencionat. Van manipular registres per a simular una dispensació correcta i el medicament no va arribar al verdader destinatari.

El jutge accepta la renúncia de l’advocat de Ábalos però li ordena acudir a la vista sobre la seua presó

Leopoldo Puente accepta la renúncia de Carlos Bautista però manté la seua compareixença el dia 15 per al recurs contra la presó provisional. Ábalos té cinc dies per a designar nou lletrat o se'l nomenarà un d'ofici.

FAMPA denúncia 9é en aules de la zona dana per falta de climatització

FAMPA-València ha denunciat que en centres educatius afectats per la dana s'aconseguixen fins a 9é en plena onada de fred. Reclama solucions urgents davant fallades de calefacció i de la xarxa elèctrica.