11.9 C
València
Dimecres, 25 febrer, 2026

Més de 2.800 contagis per coronavirus durant les últimes 24 hores en Espanya

 

Els contagis per coronavirus en Espanya han baixat. El Ministeri de Sanitat ha publicat l’última actualització este dijous, 11 de març, que apunta que s’han diagnosticat 2.874 nous casos de coronavirus en les últimes 24 hores. Per tant, el total d’infectats espanyols ara com ara, des de què va començar la pandèmia, puja als 3.178.356 contagis.

 

D’altra banda, Sanitat notifica les defuncions en sèries setmanals i no diàriament. En l’última actualització, el Ministeri ha informat de 495 defuncions en els últims 7 dies. Per la seua part, el balanç total és de 72.085 morts per coronavirus des de l’inici de la pandèmia.

 

Este dijous, Madrid s’ha convertit de nou en la comunitat autònoma amb més nous casos notificats en les últimes hores, amb un total de 1.095. A demés, la regió amb més defuncions en els últims 7 dies ha sigut Madrid, amb 98 morts, a poca distància de la segona, Andalusia, amb 97 víctimes de la pandèmia.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Tres menors de 14 i 15 anys detinguts per la presumpta violació d’una menor de 16 a València

La Policia ha detingut a tres menors de 14 i 15 anys per la presumpta violació d'una jove de 16 a València. Queden en llibertat vigilada i s'investiga la difusió d'imatges.

Tres menors de 14 i 15 anys han sigut detinguts per la violació d’una altra menor a València

Tres adolescents de 14 i 15 anys han sigut detinguts a València per la presumpta violació d'una menor de 16 anys. També han sigut investigats per difondre imatges de l'atac, i en els fets figura un altre menor de 13 anys, inimputable.

Cel buidat i descens de les màximes este dimecres en la Comunitat Valenciana

Este dimecres s'espera cel buidat o amb pocs núvols en la Comunitat Valenciana, amb mínimes quasi sense canvis i màximes en descens. El vent rolará a este al migdia i el dijous es mantindrà l'estabilitat, amb boira i maror en trams del litoral.

Els bombers de València superen 1.100 servicis per vent en menys de dos mesos

El Consorci ha atés 1.110 actuacions per ratxes i objectes desplaçats en un període molt curt, quasi el triple de la mitjana anual. La cadena de huit borrasques ha forçat reforços operatius.

Rescatats quinze migrants d’una pastera a cinc quilòmetres de la costa alacantina

Salvament Marítim ha rescatat a quinze hòmens que viatjaven en una pastera a uns cinc quilòmetres d'Arenals del Sol. Van arribar al port d'Alacant i van ser atesos per Creu Roja.

Una bandera ucraïnesa de 100 metres recorre Alacant en el quart aniversari de la guerra

Una bandera d'Ucraïna de 100 metres ha encapçalat una marxa pacífica a Alacant, amb lectura de manifest i lemes contra l'oblit. La província concentra el 17% de la diàspora a Espanya.

La Generalitat amplia al 20% l’aval de vivenda i eleva a 30 milions el programa de l’IVF

El Consell reforça el programa de l'IVF fins a 30 milions i eleva l'aval al 20% perquè jóvens de 18 a 45 anys accedisquen a finançament del 100% en la seua primera vivenda. La nova convocatòria amplia el preu màxim a 311.000 € i flexibilitza l'edat en municipis afectats per la dana.

La jutgessa de la DANA centra en les víctimes 60 de les 109 pàgines del seu escrit contra Mazón

La instructora remet al TSJCV una exposició raonada sobre la gestió de la DANA i dedica 60 de 109 pàgines a relatar pel seu nom a 230 víctimes. Enlletgix les 'informacions falses' que van sumar morts inexistents i assenyala que un altre cas en estudi podria elevar el balanç a 231.