31 C
València
Divendres, 18 juliol, 2025

Més de 2.800 contagis per coronavirus durant les últimes 24 hores en Espanya

 

- Advertisement -Telegram València Diari

Els contagis per coronavirus en Espanya han baixat. El Ministeri de Sanitat ha publicat l’última actualització este dijous, 11 de març, que apunta que s’han diagnosticat 2.874 nous casos de coronavirus en les últimes 24 hores. Per tant, el total d’infectats espanyols ara com ara, des de què va començar la pandèmia, puja als 3.178.356 contagis.

 

D’altra banda, Sanitat notifica les defuncions en sèries setmanals i no diàriament. En l’última actualització, el Ministeri ha informat de 495 defuncions en els últims 7 dies. Per la seua part, el balanç total és de 72.085 morts per coronavirus des de l’inici de la pandèmia.

 

Este dijous, Madrid s’ha convertit de nou en la comunitat autònoma amb més nous casos notificats en les últimes hores, amb un total de 1.095. A demés, la regió amb més defuncions en els últims 7 dies ha sigut Madrid, amb 98 morts, a poca distància de la segona, Andalusia, amb 97 víctimes de la pandèmia.

Últimes notícies

La Generalitat paga 147 milions a farmàcies valencianes després d’autorització del Govern

La Generalitat Valenciana ha realitzat el pagament pendent d'aproximadament 147 milions d'euros a les farmàcies de les tres províncies, després de rebre autorització per a endeutament. Esta acció respon a mesures de pressió per retards en els pagaments.

Dos hòmens ferits per arma de foc en L’Apareguda, Orihuela: busquen als responsables

Dos hòmens van resultar ferits de bala en una vivenda de L'Apareguda, Orihuela. La Policia busca als autors que van fugir en un cotxe d'alta gamma.

El Vila-real inicia la pretemporada amb un dur dol enfront del Basilea a Suïssa

El Vila-real arranca la seua pretemporada enfrontant-se al Basilea en un desafiament exigent en territori suís. L'equip de Marcelino buscarà afinar detalls amb incorporacions claus i jóvens promeses en un inici prometedor.

Rodríguez Uribes impulsa a Vigo i València com a seus del Mundial 2030 i defén a Madrid per a la final

El president del Consell Superior d'Esports defén que Vigo i València siguen seus del Mundial 2030 i aposta per Madrid i l'estadi Santiago Bernabéu per a la final del torneig organitzat al costat de Portugal i el Marroc.

El canvi d’il·luminació renovarà i protegirà la Plaça de Bous de València durant 50 anys

La Plaça de Bous de València inicia un projecte integral de renovació del seu sistema d'il·luminació, amb una inversió pròxima al milió d'euros, que garantix seguretat, eficiència i modernització per a les pròximes cinc dècades.

Eder Sarabia: el desafiament de l’Elx en un mercat complicat i la confiança en un equip renovat

L'entrenador de l'Elx, Eder Sarabia, reconeix la dificultat del mercat de fitxatges però confia a construir un equip atractiu i competitiu per a la pròxima temporada en Primera Divisió.

Els canteranos de l’Elx remunten en el seu primer partit de pretemporada davant Millwall amb debut del francés Petrot

L'Elx comença la seua pretemporada amb una remuntada 2-1 davant el Millwall en el Pinatar Arena, destacant els gols dels canteranos Alí Houary i Bakary Traoré i el debut del francés Léo Petrot.

La Generalitat liquida 147 milions pendents a les farmàcies valencianes

La Generalitat Valenciana ha realitzat el pagament pendent d'aproximadament 147 milions d'euros als col·legis de farmacèutics de les tres províncies després de l'autorització d'un crèdit extraordinari.