Més de 4.200 contagis per coronavirus durant les últimes 24 hores en Espanya

 

El Ministeri de Sanitat ha publicat l’última actualització este dimecres, 31 de març, que apunta que s’han diagnosticat 4.234 nous casos de coronavirus en les últimes 24 hores. Per tant, el total d’infectats espanyols ara com ara, des de què va començar la pandèmia, puja als 3.284.353 contagis.

 

D’altra banda, Sanitat notifica les defuncions en sèries setmanals i no diàriament. En l’última actualització, el Ministeri ha informat de 257 defuncions per coronavirus en els últims 7 dies. Per la seua part, el balanç total és de 75.459 morts per Covid-19 des de l’inici de la pandèmia.

 

Este dimecres, Madrid s’ha convertit de nou en la comunitat autònoma amb més nous casos notificats en les últimes hores, amb un total de 1.736. A demés, la regió amb més defuncions en els últims 7 dies ha sigut Madrid, amb 53 morts.

Últimes notícies

Les víctimes del terrorisme omplin Mutxamel de memòria, dignitat i convivència

Mutxamel ha acollit el primer acte del Dia de les Víctimes del Terrorisme a la Comunitat Valenciana, coincidint amb el 35 aniversari de l’atemptat més greu patit al territori. El president Juanfran Pérez Llorca ha reivindicat la seua dignitat i ha garantit que la seua memòria continuarà viva en les noves generacions.

Els municipis de la zona zero de la dana suspendixen classes i activitats per l’alerta taronja per pluges

Aldaia, Alaquàs, Paiporta, Torrent i Catarroja han activat plans d’emergència, han tancat col·legis des de les 15.00 hores i han suspés activitats a l’aire lliure davant l’alerta taronja per pluges intenses d’Aemet.

Les connexions metropolitanes, el gran repte per a la mobilitat a València

Investigadors de la UPV destaquen el creixement del transport públic i la bicicleta a València però alerten que el gran repte és millorar les connexions amb l’àrea metropolitana, encara molt dependents del cotxe privat.

El vent complica l’extinció de l’incendi de Tuéjar, que ja ha arrasat 880 hectàrees

L’incendi forestal de Tuéjar ha calcinat ja 880 hectàrees de muntanya i el vent erràtic, amb ratxes de fins a 80 km/h, amenaça de complicar unes tasques d’extinció centrades ara a evitar que el foc creue el pantà de Benagéber.

Investiguen un veí d’Alqueries per la mort del seu gos per abandó extrem

La Guàrdia Civil ha obert diligències contra un home de 45 anys d'Alqueries del Niño Perdido per deixar morir el seu gos sense menjar ni aigua a la terrassa de la vivenda.

La Comunitat Valenciana encadena 717 embargaments d’habitatge en només tres mesos

Les execucions hipotecàries sobre habitatge habitual han augmentat un 27,5 % a Espanya entre abril i juny. La Comunitat Valenciana és la tercera autonomia amb més casos, amb 717 embargaments de vivendes.

UGT exige a Ford Almussafes blindar la revisió salarial retroactiva en l’acord fins 2030

UGT condiciona el seu suport a l’Acord 2030 de Ford Almussafes a tres exigències clau, entre elles garantir la revisió salarial retroactiva cada any. El sindicat iniciarà una consulta interna per reforçar la seua posició en la mesa de negociació.

Una mare i el seu fill de 3 anys, ferits en caure d’un balcó a Canals

Un xiquet de 3 anys ha patit diversos traumatismes i la seua mare s’ha fracturat els dos turmells en caure des d’un balcó del primer pis a Canals. Tots dos han sigut traslladats a centres hospitalaris de València i Xàtiva.