Una empresa d’Elx crea un paquet per a PCR que detecta la soca britànica del Covid-19

 

Una empresa de la localitat d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), ha creat un kit per a PCR amb reactius específics per a la detecció amb finalitats d’investigació de la variant britànica del Covid-19.

 

En declaracions a Efe Televisió, el director de Genetics PCR Solutions, Antonio Martínez-Murcia, ha explicat que l’objectiu és detectar la nova soca, que ja ha saltat del Regne Unit a altres països, inclosa Espanya, per a saber «com pot avançar respecte a les altres variants».

 

Ha relatat que esta variant es caracteritza per ser més capaç de transmetre’s, cosa que la convertix «en més interessant». Segons Martínez-Murcia, en la mateixa prova de PCR per a detectar el Covid-19 es pot extraure material genètic per a conéixer si hi ha la nova soca.

 

El nou kit ja és objecte d’interés per part d’alguns hospitals i estarà disponible amb finalitats d’investigació a partir de la setmana que ve, una volta que culmine el procés de calibratge i validació.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Martínez Mus defén el treball amb taxis i VTC i remarca que la prioritat són els ciutadans

Vicente Martínez Mus subratlla que la Generalitat treballa amb taxis i VTC per a aprovar un decret llei de mobilitat centrat en les necessitats dels ciutadans, encara que veu impossible satisfer al cent per cent als dos sectors.

Pérez Llorca afronta a Les Corts una nova sessió de control amb crítiques de PSPV i Compromís i una pregunta de Vox sobre immigració

El president respondrà dimecres a qüestions sobre la seua gestió al capdavant de la Generalitat i sobre l’impacte econòmic de la immigració en els serveis públics

Les Arts estrena ‘Les filles de Bernarda’, una nova coproducció de dansa amb Taiat Dansa

Les Arts estrena el 17 d’abril ‘Les filles de Bernarda’, una proposta de dansa, música en viu i documental dins de Dansa València.

La Comunitat Valenciana lidera la compra d’habitatge per part d’estrangers no residents a Espanya

La Comunitat Valenciana va concentrar el 40 % de les compres d’habitatge de persones estrangeres no residents en el segon semestre de 2025.

L’incendi de Tibi evoluciona favorablement després de calcinar entre 8 i 10 hectàrees

Els bombers continuen treballant en l’incendi de Tibi, ja controlat, després de cremar entre 8 i 10 hectàrees al Maigmó.

El temps a la Comunitat Valenciana: pujen les temperatures i es manté l’oratge estable

La Comunitat Valenciana viurà dijous i divendres amb cel poc núvol i temperatures a l’alça, amb brumes al litoral i vent fluix.

Intervingut un patinet elèctric que arribava a quasi 90 km/h i conduït per un menor

La Policia Local de Castelló intervé un patinet elèctric que arribava a 89,9 km/h i tramita tres sancions al conductor menor d’edat.

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.