Una empresa d’Elx crea un paquet per a PCR que detecta la soca britànica del Covid-19

 

Una empresa de la localitat d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), ha creat un kit per a PCR amb reactius específics per a la detecció amb finalitats d’investigació de la variant britànica del Covid-19.

 

En declaracions a Efe Televisió, el director de Genetics PCR Solutions, Antonio Martínez-Murcia, ha explicat que l’objectiu és detectar la nova soca, que ja ha saltat del Regne Unit a altres països, inclosa Espanya, per a saber «com pot avançar respecte a les altres variants».

 

Ha relatat que esta variant es caracteritza per ser més capaç de transmetre’s, cosa que la convertix «en més interessant». Segons Martínez-Murcia, en la mateixa prova de PCR per a detectar el Covid-19 es pot extraure material genètic per a conéixer si hi ha la nova soca.

 

El nou kit ja és objecte d’interés per part d’alguns hospitals i estarà disponible amb finalitats d’investigació a partir de la setmana que ve, una volta que culmine el procés de calibratge i validació.

Últimes notícies

Sarabia esclata després del Betis-Elx: el gol anul·lat ens condiciona totalment

Eder Sarabia considera que el gol anul·lat a Diangana davant el Betis era legal i que eixa decisió, unida a l'expulsió de Pétrot, va marcar el desenrotllament del partit i la baralla per la permanència.

Dela ressalta el caràcter del Llevant després de la remuntada davant el Celta

Adrián de la Font, Dela, subratlla el caràcter i la unitat del Llevant després d'aconseguir davant el Celta la seua segona remuntada consecutiva i eixir provisionalment del descens.

Empat al descans entre Betis i Elx amb gols de Cucho i Héctor Fort

Betis i Elx marxen al descans amb empat 1-1 en La Cartoixa, després dels gols de Cucho Hernández i Héctor Fort i una miqueta anul·lat als il·licitans en l'afegit.

Vint-i-nou inquilins d’Alacant porten a Nestar-Azora als tribunals per clàusules abusives en els seus lloguers

Vint-i-nou inquilins de promocions a Alacant i Sant Vicent del Raspeig han demandat a Nestar-Azora per considerar abusives diverses clàusules que encarixen el lloguer a partir del tercer any de contracte.

La pacient aïllada en un hospital d’Alacant torna a donar negatiu en hantavirus

La dona de 32 anys ingressada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu per tercera vegada en la PCR, encara que continuarà ingressada sota vigilància.

Celta i Llevant marxen al descans amb empat a un en Balaídos

Celta i Llevant es van al descans amb empat a un gol en Balaídos, després d'avançar-se els celestes amb una miqueta de Ferran Jutglà i empatar Arriaga a la vora de l'intermedi.

Bernabé Zapata es retira del tenis després de caure en la Copa Faulconbridge

Bernabé Zapata posa fi a la seua carrera professional als 29 anys després de perdre en la primera ronda de la Copa Faulconbridge a València davant el paraguaià Adolfo Daniel Vallejo per un doble 6-1.

València registra la temperatura màxima més alta de l’any amb 27,4 graus i Orihuela aconseguix els 28,5

Les màximes han marcat el valor més alt de l'any a València, amb 27,4 graus, i han superat els 28 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana, destacant els 28,5 d'Orihuela.