Oci nocturn i Generalitat arriben a un acord perquè el sector reòbriga

 

El sector de l’oci nocturn i la Generalitat han conseguit este divendres un acord per a la publicació, dimecres que ve 9 de desembre, d’una resolució que permeta la reobertura «amb caràcter immediat» dels establiments prestant servici d’hostaleria.

 

L’Assemblea de l’Acampada de l’Oci Nocturn CV i el govern autonòmic han arribat a un punt en comú este divendres, en la tercera reunió de la ronda de negociació per a buscar una solució al sector, després de mesos d’obligat tancament degut a l’evolució del coronavirus.

 

Segons ha detallat l’organització en un comunicat, els representants de la Generalitat en la negociació han traslladat als empresaris que es publicarà una resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV) que permetrà l’obertura dels establiments el pròxim dia 9 desembre.

 

«Satisfacció per l’acord conseguit»

L’Assemblea, que amenaçava amb acampar en la plaça de Manises si no es trobava una solució que permetera la reobertura, ha expressat la seua «satisfacció per l’acord conseguit», després de la reunió amb representants de la Conselleria de Justícia i d’Economia Sostenible.

 

L’organització ha agraït la faena dels treballadors i empresaris que conformen este col·lectiu, ja que «gràcies a la seua resposta i la seua mobilització a les províncies d’Alacant, Castelló i València, han fet possible que s’arribe a un acord amb la Generalitat i els locals d’oci puguen obrir les seues portes prestant servicis d’hostaleria amb caràcter immediat».

 

Finalment, ha demanat al sector «la major altura de mires i exemplaritat» perquè la recuperació de l’activitat siga «amb tot el rigor i aplicant totes les mesures preventives».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Els embassaments del Xúquer i el Segura guanyen aigua mentres descendix lleugerament la mitjana nacional

Els embassaments de les conques del Xúquer i del Segura augmenten les seues reserves enfront del lleuger descens del conjunt d'Espanya, que manté una alta ocupació del 83,5%.

L’IVF llança nous préstecs bonificats per a empreses per 130 milions

L'IVF aprova dos noves línies de préstecs bonificats per 130 milions, amb un tipus fix del 1,5%, per a dotar de liquiditat a empreses i reforçar el finançament del sector primari davant la conjuntura econòmica.

Pérez Llorca reclama més renovables davant la incertesa per la guerra a l’Iran

Pérez Llorca defén reforçar la generació d'energies renovables per a blindar el subministrament en la Comunitat Valenciana davant la inestabilitat per la guerra a l'Iran i l'impacte en els preus.

El nou Pla de Vivenda incorporarà una clàusula antifrau en les adjudicacions

El Ministeri de Vivenda incorpora una clàusula antifrau en el Pla 2026-2030 per a garantir adjudicacions objectives i transparents després de les irregularitats detectades a Alacant.

Compromís proposa que les vivendes públiques s’adjudiquen per sorteig per a evitar favoritismes

Compromís registra en Les Corts una llei perquè les vivendes de protecció oficial s'adjudiquen per sorteig i mantinguen el seu caràcter públic permanent, després de les irregularitats detectades a Alacant.

El nou Pla Estatal de Vivenda destina 798 milions a la Comunitat Valenciana

El Pla Estatal de Vivenda 2026-2030 triplicarà la inversió fins a 7.000 milions i reservarà 798 milions per a la Comunitat Valenciana, en un model de cofinançament Estat-autonomies.

Bernabé acusa a Catalá d’usar la regularització d’immigrants per al xoc polític

Pilar Bernabé acusa a María José Catalá d'utilitzar la regularització d'immigrants per a generar conflicte polític i recorda que el procés compta amb un ampli suport social i institucional.

València reforça els seus servicis socials amb 39 contractacions davant la regularització de migrants

L'Ajuntament de València contractarà amb caràcter d'urgència a 39 professionals i destinarà més d'un milió d'euros per a atendre el procés de regularització extraordinària de migrants, mentres exigix al Govern finançament i claredat en els criteris de vulnerabilitat.