L’aniversari d’una mestra d’un col·legi en Nules acaba amb 4 positius per coronavirus

 

Els alumnes de dos cursos d’un col·legi de Nules, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), es troben des de fa una setmana confinats en les seues cases, perquè almenys 4 dels seus mestres s’han contagiat després de celebrar un aniversari a la sala de professors. Esta situació ha generat un evident malestar entre les famílies afectades.

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, fa deu dies una mestra va dur un pastís al col·legi per a celebrar el seu aniversari amb els companys, a pesar d’estar prohibit. Poc després es va confirmar que un dels mestres havia donat positiu per coronavirus. 

 

Este fet ha fet botar totes les alarmes i altres tres mestres i els seus alumnes van haver de confinar-se a l’espera del resultat d’unes proves PCR que van confirmar la notícia: els quatre docents s’havien contagiat del Covid-19.

Ara estan de baixa, fins que una altra prova ratifique el negatiu. Mentrestant, uns 35 alumnes de dos cursos continuaran sense classes, fins que arriben els substituts, ja que no disposen de docents suficients en el centre per a suplir les absències.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Hisenda impulsarà reunions amb les comunitats per a tancar un finançament molt beneficiós

Hisenda anuncia una ronda de reunions amb totes les comunitats autònomes per a explicar la seua proposta de finançament, que considera extremadament beneficiosa per a l'estat del benestar i, especialment, per a la Comunitat Valenciana.

Castro avisa abans de visitar al Vila-real: No és fàcil, però tampoc és fàcil guanyar-nos

Luís Castro reconeix la dificultat de visitar al Vila-real en La Ceràmica, però reivindica el moment competitiu del Llevant i la solidesa defensiva de les últimes jornades.

Arcadi España defén la contundència del PSOE enfront del juí a José Luis Ábalos

Arcadi España assegura que el PSOE ha actuat amb celeritat i contundència davant el cas Ábalos i marca distàncies amb altres partits, als quals retrau homenatges i falta de resposta. Diana Morant subratlla que el partit esperarà al moment processal adequat per a personar-se en la causa.

Rescatat després de deu hores perdut en una zona boscosa de Millares

La Guàrdia Civil ha localitzat amb vida a un home de 69 anys després de passar deu hores desaparegut en una zona boscosa i escarpada de Millares, a València. En l'operatiu van participar mitjans terrestres, aeris, bombers i brigades forestals.

Divendres festiu amb cels molt nuvolosos, ruixats i baixada de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta el divendres festiu amb cels molt nuvolosos, ruixats amb tempesta a Castelló i València i un descens de les temperatures màximes, mentres les mínimes pugen lleugerament.

Detingut a Benidorm un fugitiu britànic reclamat per narcotràfic i blanqueig

La Policia Nacional ha detingut a Benidorm a un britànic de 32 anys buscat pel Regne Unit per integrar una xarxa de drogues i blanqueig entre 2022 i 2024, que podria enfrontar-se a cadena perpètua.

Arranca la manifestació del Primer de Maig a València marcada per la pluja i les reivindicacions socials

La manifestació del Primer de Maig a València se celebra sota un cel gris i amb la presència de dos ministres, centrada en la defensa de salaris dignes, vivenda i drets socials.

Immobilitzat un camió amb l’eix trencat que circulava de manera temerària per la A-7 a Bétera

La Guàrdia Civil de Trànsit ha interceptat en l'A-7, entre Museros i Bétera, un camió carregat de taronges que circulava de manera temerària amb l'eix trencat i 26 defectes tècnics detectats.