L’aniversari d’una mestra d’un col·legi en Nules acaba amb 4 positius per coronavirus

 

Els alumnes de dos cursos d’un col·legi de Nules, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), es troben des de fa una setmana confinats en les seues cases, perquè almenys 4 dels seus mestres s’han contagiat després de celebrar un aniversari a la sala de professors. Esta situació ha generat un evident malestar entre les famílies afectades.

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, fa deu dies una mestra va dur un pastís al col·legi per a celebrar el seu aniversari amb els companys, a pesar d’estar prohibit. Poc després es va confirmar que un dels mestres havia donat positiu per coronavirus. 

 

Este fet ha fet botar totes les alarmes i altres tres mestres i els seus alumnes van haver de confinar-se a l’espera del resultat d’unes proves PCR que van confirmar la notícia: els quatre docents s’havien contagiat del Covid-19.

Ara estan de baixa, fins que una altra prova ratifique el negatiu. Mentrestant, uns 35 alumnes de dos cursos continuaran sense classes, fins que arriben els substituts, ja que no disposen de docents suficients en el centre per a suplir les absències.

Últimes notícies

Antifrau tanca la investigació sobre la plaça provincial de la parella de Pérez Llorca

L’Agència Valenciana Antifrau ha arxivat la investigació sobre l’accés de la parella de Juanfran Pérez Llorca a una plaça de secretaria de direcció en la Diputació de València, en constatar que es van complir els requisits legals. L’òrgan manté dubtes sobre la urgència de la cobertura però dona per tancat l’expedient perquè la treballadora no s’ha presentat a la provisió definitiva.

Els bombers donen per estabilitzat l’incendi intencionat de la Devesa de El Saler

L’incendi forestal declarat dijous a la Devesa de El Saler, confirmat com a intencionat, ha sigut donat per estabilitzat pels bombers municipals i Emergències de la Generalitat.

Arriba per mar l’equip clau del nou centre de protonteràpia de València

La Conselleria de Sanitat ha rebut per via marítima els primers components del sistema de protonteràpia connectat a l’Hospital La Fe, finançat per la Fundació Amancio Ortega, i preveu tractar el primer pacient abans que acabe 2027.

Així era la càmera blindada que guardava el Tresor de Villena abans del robatori

El Tresor de Villena estava custodiat al MUVI dins d'una càmera acorassada amb vidres de seguretat, xapes blindades i alarma de cinc anells quan ha sigut robat de matinada. El museu roman tancat sense data de reobertura mentres la Guàrdia Civil continua la investigació.

Les temperatures del migdia cauen a valors no vistos des de juny en molts pobles valencians

Les temperatures registrades a les 13 hores en molts municipis de la Comunitat Valenciana han sigut les més baixes des de juny, amb 19 graus a Ares del Maestrat. Segons Aemet, el valor més alt s’ha donat a Castelló, amb 30,4 graus.

Turistes desallotjats per l’incendi d’El Saler: ‘No volem tornar a casa sense les nostres coses’

Uns 130 desallotjats per l’incendi d’El Saler, molts d’ells turistes allotjats en càmpings, han passat la nit al pavelló de la Fonteta i reclamen tornar per a recuperar les seues pertinences.

Confirmen dos anys de presó per l’agressió sexual a una menor de 16 anys a València

El TSJCV ha confirmat la condemna de dos anys de presó a un home per agredir sexualment una menor de 16 anys, filla de la seua parella, amb la qual convivía a València. El tribunal rebutja el recurs de l’acusat i dona plena credibilitat al relat de la víctima.

Les proves amb 5G reforcen les comunicacions d’emergències a la Comunitat Valenciana

La Generalitat, a través d’ISTEC, ha impulsat proves pilot i projectes europeus amb 5G i satèl·lits per a reforçar la connectivitat dels servicis públics i d’emergència i garantir respostes més segures i resilients.