La policia dissol una festa il·legal en Alacant

 

La Policia Local d’Alacant ha imposat sis actes de sancions per desobediència de l’ús de les mascaretes i per l’incompliment de tancament perimetral del territori valencià, i s’ha denunciat i dissolt una festa clandestina en una casa.

 

El regidor de Seguretat, José Ramón González, ha fet una crida a la «responsabilitat i al compromís individual de tots en la importància de l’ús de mascaretes i la higiene personal, perquè hem de ser conscients de la situació sanitària en la que ens trobem i previndre qualsevol risc que supose un nou contagi».

 

La Policia Local es va desplaçar per a tornar a precintar les àrees de jocs infantils i aparells biosaludables de la ciutat, mesura posada en marxa amb l’objectiu d’evitar nous contagis del coronavirus, i van comprovar que en diferents llocs han llevat i trencat les cintes policials.

 

El consistori apel·la al sentit comú i la responsabilitat

Els agents van reposar els tancaments de les instal·lacions deportives per a reposar-los perquè han comprovat que s’estan duent a terme incompliments d’esta mesura i demanen màxim respecte.

 

L’Ajuntament d’Alacant apel·la al sentit i la responsabilitat de tots, i recorda l’obligatorietat del compliment de les instruccions impartides per les autoritats sanitàries per a vetlar per la seua salut i seguretat, i des de la Policia advertixen que les persones que es boten les cintes i estiguen dins o siguen localitzades trencant els precintes seran sancionades.

 

Cal destacar que les autoritats d’Alacant han dissolt una festa clandestina en una casa del carrer Periodista Pirula Arderius després de ser alertats pels veïns dels sorolls que han causat els participants d’esta festa il·legal.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Kambwala rep l’alta mèdica després de set mesos de baixa al Vila-real

El central del Vila-real va rebre l'alta mèdica i podrà reintegrar-se al treball de grup als ordes de Marcelino després de set mesos fora de l'equip.

Toni Pérez reivindica a Alacant que el Dia Europeu de les víctimes del terrorisme ‘no pertany al passat’

La Diputació d'Alacant ha guardat un minut de silenci pel Dia Europeu de les víctimes del terrorisme. Toni Pérez ha apel·lat a memòria, unitat i dignitat, i la Generalitat ha reafirmat el seu compromís de reparació

Aznar: Espanya hauria d’estar al costat dels seus aliats i no dels seus adversaris

L'expresident ha defés que el conflicte amb l'Iran està 'més que justificat' i ha urgit a Espanya a alinear-se amb els seus aliats. També ha reclamat rellançar Europa i aprofitar l'oportunitat llatinoamericana.

Bernabé acusa a Catalá de demanar el tall de Rodalia a l’estació del Nord durant la mascletà

La delegada del Govern ha retret a l'alcaldessa que no assumisca responsabilitats i ha recordat que l'Ajuntament va demanar per escrit tallar els trens entre les 12.00 i les 15.00 durant la mascletà. Renfe ha oferit alternatives i reforços, mentres l'EMT ha rebutjat augmentar autobusos a San Isidro i Font de Sant Lluís.

Pérez Llorca anuncia un pla per a construir vivendes en sòl dotacional municipal

La Generalitat ha anunciat un pla per a habilitar vivendes en sòl dotacional municipal sense desenrotllar i ha xifrat el seu potencial en 120.000 llars. A més, posarà en marxa tres noves estacions d'ITV a Segorbe, Onda i Torrent per a sumar 50.000 inspeccions.

València guarda un minut de silenci per les víctimes del 11-M

L'Ajuntament de València ha homenatjat este dimecres a les víctimes del 11-M amb un minut de silenci. Tota la corporació s'ha unit en la plaça.

Pérez Llorca anuncia que obrirà un diàleg amb Vox per a pactar nous pressupostos

El president ha anunciat que obrirà un diàleg amb Vox per a tirar avant nous pressupostos i ha defés l'estabilitat del pacte PP-Vox. També ha abordat fiscalitat, finançament, el congrés del PPCV i el topònim de València.

Desmantellat un grup que robava cotxes per a exportar-los: quatre a la presó provisional

Quatre hòmens bielorussos han ingressat a la presó provisional després de caure un grup que robava cotxes a Alacant i València per a vendre'ls a França. L'operació conjunta de Policia Nacional i Guàrdia Civil ha recuperat huit vehicles i abundant material per a falsificar bastidors i documents.