Anuncios

La policia dissol una festa il·legal en Alacant

 

La Policia Local d’Alacant ha imposat sis actes de sancions per desobediència de l’ús de les mascaretes i per l’incompliment de tancament perimetral del territori valencià, i s’ha denunciat i dissolt una festa clandestina en una casa.

 

El regidor de Seguretat, José Ramón González, ha fet una crida a la «responsabilitat i al compromís individual de tots en la importància de l’ús de mascaretes i la higiene personal, perquè hem de ser conscients de la situació sanitària en la que ens trobem i previndre qualsevol risc que supose un nou contagi».

Anuncios

 

La Policia Local es va desplaçar per a tornar a precintar les àrees de jocs infantils i aparells biosaludables de la ciutat, mesura posada en marxa amb l’objectiu d’evitar nous contagis del coronavirus, i van comprovar que en diferents llocs han llevat i trencat les cintes policials.

 

El consistori apel·la al sentit comú i la responsabilitat

Els agents van reposar els tancaments de les instal·lacions deportives per a reposar-los perquè han comprovat que s’estan duent a terme incompliments d’esta mesura i demanen màxim respecte.

 

L’Ajuntament d’Alacant apel·la al sentit i la responsabilitat de tots, i recorda l’obligatorietat del compliment de les instruccions impartides per les autoritats sanitàries per a vetlar per la seua salut i seguretat, i des de la Policia advertixen que les persones que es boten les cintes i estiguen dins o siguen localitzades trencant els precintes seran sancionades.

 

Cal destacar que les autoritats d’Alacant han dissolt una festa clandestina en una casa del carrer Periodista Pirula Arderius després de ser alertats pels veïns dels sorolls que han causat els participants d’esta festa il·legal.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.

El Congrés de Sanitat i Benestar Animal exigix integrar als veterinaris en els plans d’emergència

L'IV Congrés Internacional de Sanitat i Benestar Animal reclama que els veterinaris s'integren en els plans d'emergència, malgrat que la llei ja obliga a protegir els animals en catàstrofes.

Ayoze Pérez lamenta l’empat del Vila-real a Mallorca després d’avançar-se amb el seu penal

Ayoze Pérez va lamentar que el Vila-real només sumara un punt davant el Mallorca malgrat avançar-se amb el seu gol de penal i va recordar que l'objectiu continua sent afermar la tercera plaça.

El Mallorca arrapa un empat davant el Vila-real que fa gust de poc

El Mallorca empata 1-1 davant el Vila-real després de remuntar un gol inicial de Ayoze i es queda amb la sensació d'haver deixat escapar dos punts a casa.

Educació demana responsabilitat al professorat i que no es boicotegen els servicis mínims de la vaga

La Conselleria d'Educació reclama a docents i sindicats que respecten els servicis mínims fixats per a la vaga indefinida, especialment en segon de Batxillerat, i manté que seguirà oberta a la negociació.

Benavent reclama una caritat sincera i condemna les guerres en la festa de la Verge dels Desemparats

L'arquebisbe Enric Benavent condemna les guerres i demana una caritat sincera durant la Missa d'Infants de la Verge dels Desemparats, davant les principals autoritats valencianes.

Sanitat envia una segona mostra de la pacient ingressada a Alacant per possible hantavirus

Sanitat ha remés una segona mostra de la dona ingressada a Alacant per sospita de hantavirus al Centre Nacional de Microbiologia per a una nova PCR, després d'un primer resultat negatiu.
Anuncios