La policia dissol una festa il·legal en Alacant

 

La Policia Local d’Alacant ha imposat sis actes de sancions per desobediència de l’ús de les mascaretes i per l’incompliment de tancament perimetral del territori valencià, i s’ha denunciat i dissolt una festa clandestina en una casa.

 

El regidor de Seguretat, José Ramón González, ha fet una crida a la «responsabilitat i al compromís individual de tots en la importància de l’ús de mascaretes i la higiene personal, perquè hem de ser conscients de la situació sanitària en la que ens trobem i previndre qualsevol risc que supose un nou contagi».

 

La Policia Local es va desplaçar per a tornar a precintar les àrees de jocs infantils i aparells biosaludables de la ciutat, mesura posada en marxa amb l’objectiu d’evitar nous contagis del coronavirus, i van comprovar que en diferents llocs han llevat i trencat les cintes policials.

 

El consistori apel·la al sentit comú i la responsabilitat

Els agents van reposar els tancaments de les instal·lacions deportives per a reposar-los perquè han comprovat que s’estan duent a terme incompliments d’esta mesura i demanen màxim respecte.

 

L’Ajuntament d’Alacant apel·la al sentit i la responsabilitat de tots, i recorda l’obligatorietat del compliment de les instruccions impartides per les autoritats sanitàries per a vetlar per la seua salut i seguretat, i des de la Policia advertixen que les persones que es boten les cintes i estiguen dins o siguen localitzades trencant els precintes seran sancionades.

 

Cal destacar que les autoritats d’Alacant han dissolt una festa clandestina en una casa del carrer Periodista Pirula Arderius després de ser alertats pels veïns dels sorolls que han causat els participants d’esta festa il·legal.

Últimes notícies

Lesió de Bigas i De Santiago complica la pretemporada de l’Elx

Pedro Bigas i Yago de Santiago encara no han jugat cap minut amb l’Elx en esta pretemporada per problemes físics. Altres jugadors com Adam Boayar, Matías Dituro i Abiel Osorio també continuen fora de combat per lesió o tràmits burocràtics.

El Consell retreu al PSPV la precarietat del servici de bombers forestals en época del Botànic

La Generalitat ha acusat el PSPV-PSOE de cinisme polític i d’haver precaritzat el servici de bombers forestals durant els governs del Botànic, després que els socialistes denunciaran que el Consell del PP no va executar el 21 % del pressupost de contractació de 2025. L’Executiu actual defensa que ha impulsat la major transformació de la SGISE, amb més unitats operatives tot l’any i un augment de la plantilla.

Els bombers continuen refrescant Tales i Eslida després de l’incendi de la Vall d’Uixó

Cinc unitats de Bombers Forestals i diversos efectius del Consorci de Castelló treballen hui en la fase de refresc de l’incendi de la Vall d’Uixó, amb especial vigilància a Tales i Eslida després de cremar 9.568 hectàrees.

Nou dispositiu psicològic immediat per a emergències de la DANA a la Comunitat Valenciana

La Generalitat i les associacions de víctimes de la DANA impulsaran un dispositiu d’intervenció psicològica immediata dins del sistema públic valencià i un programa de formació per a municipis, escoles i serveis socials.

Un nou xip fotònic valencià multiplica tasques per a comunicacions i IA

Investigadors de la UPV han contribuït a un processador fotònic programable capaç de fer diverses funcions alhora en un únic xip, clau per a futures xarxes de comunicacions, centres de dades i aplicacions d’intel·ligència artificial.

Carlos Espí s’acomiada del Llevant rumb al Real Madrid

El davanter valencià Carlos Espí ha fet públic el seu acomiadament del Llevant UD en un emotiu missatge a les xarxes socials després del seu traspàs al Real Madrid, agraint el suport rebut i assegurant que se'n va amb la tranquil·litat d'haver-ho donat tot pel club granota.

El PSPV acusa el Consell de deixar sense gastar un 21% per a bombers forestals

El PSPV-PSOE denuncia que el Consell del PP ha deixat sense executar el 21% del pressupost de 2025 per a contractar bombers forestals i critica que la plantilla de la SGISE només ha crescut en dos efectius, de 889 a 891.

Tots els hospitals públics valencians operen els casos més greus abans de 30 dies

Els 27 hospitals públics de la Comunitat Valenciana han aconseguit operar els pacients de màxima prioritat abans d un mes i reduir a la mitat els malalts en espera per a cirurgia urgent respecte de 2023.
FILMOTECA D'ESTIU