El projecte de l’hospital Quirónsalud de Torrevieja que recull testimonis de pacients amb Covid-19

 

L’hospital Quirónsalud Torrevieja, en el Baix Segura (Alacant), ha recopilat testimonis de superació de pacients oncològics i del Covid-19 després del seu pas per la Unitat de Vigilància intensiva (UCI), una iniciativa que té per objectiu reforçar la relació entre el personal sanitari i el malalt.

 

Segons ha informat Quirónsalud Torrevieja, és una de les iniciatives del projecte de la humanització de l’UCI d’este centre sanitari. ‘Històries de Llum, Manual per a la vida‘ és un document que recull les històries de pacients oncològics i que han patit el Covid-19 com Gloria, José Vicente, Milagros, María Luz, Emilia, Rafa i Mari Ángeles que traslladen valors com el respecte, l’empatia, la compassió, l’esperança, el coratge, la valentia, la tendresa, la vitalitat, l’amor, la resiliència o la força interior.

 

Amb la finalització i posada en marxa d’este projecte d’humanització i la recopilació de relats, l’Hospital Quirónsalud Torrevieja pretén ressaltar el seu compromís de millora per a les relacions entre professionals i pacient, i com tots factors relacionats amb el tracte personal el respecte pels valors de les persones ateses i el context en què estes relacions es produïxen.

 

«La nostra intenció», en paraules del director mèdic de Quirónsalud Torrevieja i Alacant, «és que el pacient senta l’espai com a propi, usant la naturalesa com una poderosa eina terapèutica». L’UCI ha fet la humanització de l’espai amb els paisatges naturals de la comarca del Baix Segura a on els pacients poden vore des de les Llacunes de la Mata, les Dunes de Guardamar o les salines, entre altres.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La UE finança amb 111.000 euros la restauració de la muralla del castell de Cullera danyada per la dana

Cullera rebrà 111.319 euros del Fons de Solidaritat de la Unió Europea per a sufragar la restauració de la muralla i una torre del castell danyades per la dana d'octubre de 2024.

Detingut un home per estafar fins a 60.000 euros a un ancià mitjançant extraccions bancàries a Turís

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 45 anys acusat d'estafar entre 50.000 i 60.000 euros a un ancià de 89 anys a Turís mitjançant unes 80 extraccions bancàries no autoritzades.

Els pagaments en efectiu del PSOE i les gestions de l’entorn de Montero marquen el juí a Ábalos

L'octava jornada del juí a José Luis Ábalos se centra en el sistema de pagaments en efectiu del PSOE i en les gestions atribuïdes a l'entorn de María Jesús Montero en la trama de contractes de màscares.

Les temperatures pugen en la Comunitat Valenciana en una jornada estable amb possibles pluges a l’interior

La Comunitat Valenciana viurà este dimecres un temps estable i predomini de cels poc nuvolosos, amb temperatures a l'alça i risc de ruixats i alguna tempesta a l'interior abans d'un descens tèrmic a partir del dijous.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.