Tornen a pujar les defuncions per coronavirus en la Comunitat Valenciana

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat des del dilluns 235 nous casos de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens.

Amb esta actualització, la xifra total de positius se situa en 511.616 persones. Els nous casos per províncies són 60 a Castelló (53.375 en total); 91 a Alacant (187.703) i 84 a València (270.537). La xifra de casos no assignats es manté en 1.

D’altra banda, s’han registrat 408 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 513.632 persones.

Per províncies, les altes es distribueixen així: 53.784 a Castelló, 187.779 a Alacant i 272.013 a València. El total d’altes no assignades es manté en 56.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 149 persones ingressades, 37 d’elles en l’UCI: 25 a la província de Castelló, 3 en UCI; 72 a la província d’Alacant, 25 d’elles en l’UCI; i 52 a la província de València, 9 en UCI.

A més, s’han registrat 6 defuncions, per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia és 7.815: 848 a la província de Castelló, 2.997 en la d’Alacant i 3.970 en la de València.

Totes les defuncions estan datades en els 7 últims dies i es tracta de persones de 90, 72, 65, 62, 51 i 26 anys.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 1.620 casos actius, la qual cosa suposa un 0,31% del total de positius.

Des de l’última actualització, no s’han registrat brots de 10 o més casos.

Últimes notícies

Justícia manté el mateix reforç en el jutjat de Catarroja malgrat les crítiques de l’oposició

La consellera de Justícia defén que el jutjat de Catarroja continuarà comptant amb el mateix nombre d'efectius de reforç i sosté que el procés de canvi de personal ha sigut transparent i basat en criteris objectius.

Felipe González defén eleccions generals enguany i reivindica un lideratge no mercenari

Felipe González considera que hauria d'haver-hi eleccions generals este 2026 i vincula la crisi oberta pel cas Plus ultra amb la necessitat d'un lideratge no mercenari, centrat en el benefici de la població.

Bernabé es declara sorpresa i avergonyida pel tancament de la Conselleria al professorat en vaga

Pilar Bernabé retrau a la Generalitat que mantinguera tancades les portes de la Conselleria d'Educació durant la nova jornada de vaga docent i després de setmanes de protestes pacífiques.

Pérez Llorca urgix al PSOE a convocar eleccions generals si vol parlar de moralitat

Juanfran Pérez Llorca considera molt lletja i molt trista la investigació judicial sobre José Luis Rodríguez Zapatero i reclama al PSOE que convoque eleccions generals si vol parlar de moralitat.

Hugo Duro entra en el club històric de golejadors del València després de tres Lligues seguides al capdavant

Hugo Duro tanca la temporada com a màxim golejador del València per tercera Lliga consecutiva i s'unix a una llista reduïda de llegendes que van dominar la taula anotadora del club.

El València Basket posa a prova la ressaca europea a Saragossa per a afermar-se com a segon de l’ACB

El València Basket visita a un Casademont Zaragoza en dificultats en un partit ajornat clau per a consolidar la segona plaça de la Lliga Endesa i comprovar l'efecte del seu recent Final Four de l'Eurolliga.

El capità del vaixell afonat en Komodo amb una família valenciana va comprar la seua llicència, segons la cort

Un tribunal indonesi condemna a 3,5 anys de presó al capità del vaixell turístic afonat al Parc Nacional de Komodo, després de concloure que va comprar la seua llicència sense formació i va actuar amb negligència conscient.

Pérez Llorca acusa el Govern de desemparar als regants alacantins per les retallades del Tajo-Segura

Juanfran Pérez Llorca retrau al Govern central una situació de desemparament prolongat cap als regants valencians per la reducció de cabals del transvasament Tajo-Segura i reclama un gran pacte nacional de l'aigua.