13.1 C
València
Divendres, 6 febrer, 2026

Tornen a pujar les defuncions per coronavirus en la Comunitat Valenciana

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat des del dilluns 235 nous casos de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens.

Amb esta actualització, la xifra total de positius se situa en 511.616 persones. Els nous casos per províncies són 60 a Castelló (53.375 en total); 91 a Alacant (187.703) i 84 a València (270.537). La xifra de casos no assignats es manté en 1.

D’altra banda, s’han registrat 408 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 513.632 persones.

Per províncies, les altes es distribueixen així: 53.784 a Castelló, 187.779 a Alacant i 272.013 a València. El total d’altes no assignades es manté en 56.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 149 persones ingressades, 37 d’elles en l’UCI: 25 a la província de Castelló, 3 en UCI; 72 a la província d’Alacant, 25 d’elles en l’UCI; i 52 a la província de València, 9 en UCI.

A més, s’han registrat 6 defuncions, per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia és 7.815: 848 a la província de Castelló, 2.997 en la d’Alacant i 3.970 en la de València.

Totes les defuncions estan datades en els 7 últims dies i es tracta de persones de 90, 72, 65, 62, 51 i 26 anys.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 1.620 casos actius, la qual cosa suposa un 0,31% del total de positius.

Des de l’última actualització, no s’han registrat brots de 10 o més casos.

Últimes notícies

Emergències gestiona en dos dies 624 incidents pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

Emergències i el 1·1·2 han gestionat 624 incidents pel vent en dos dies, amb 314 a València. Es desactiven les alertes per vent i seguix l'avís costaner.

València Basket busca passar pàgina en la seua visita a Estepona

El conjunt taronja afronta a Estepona el seu primer partit després de l'eliminació europea, amb la volta de Queralt Casas i la baixa de Leo Fiebich. Burgos demana màxima mentalitat.

El temporal de vent deixa ratxes de 148 km/h a Xodos i deu intervencions a la província de València

L'episodi de vent ha deixat una ratxa màxima de 148 km/h a Xodos i ha motivat deu actuacions de bombers a la província de València. L'avís groc s'ha mantingut en quasi tota la Comunitat Valenciana.

Retards en les línies C1 i C2 de Rodalia València pel vent en la catenària

C1 i C2 de Rodalia València registren retards, detencions i possibles canvis de recorregut per danys en la catenària causats pel vent. El tram Alfafar-València Nord s'ha resolt, però entre La Pobla Llarga i Xàtiva se circula per via única; Metrovalencia opera amb normalitat.

El ponent dispara les màximes i la Comunitat suma sis de les deu més altes d’Espanya

El vent de ponent va elevar les temperatures per damunt de 20 °C en nombrosos punts de la Comunitat Valenciana. La regió va col·locar sis registres entre les deu màximes del país, amb 26,1 °C a Miramar.

Tres detinguts per una onada de robatoris en cotxes per a sostraure balises V-16 a Sant Vicent

Tres hòmens han sigut detinguts per una cadena de robatoris en una sola matinada a Sant Vicent del Raspeig. Buscaven balises V-16, a més de ferramentes i diners.

Aemet ha establit l’avís taronja en el litoral d’Alacant per ones de 4 metres este dissabte

Aemet ha establit per al dissabte un avís taronja en el litoral d'Alacant per ones de 3 a 4 metres i vent del sud-oest de 60-70 km/h. Abans regixen avisos grocs per vent i fenòmens costaners a Alacant, València i Castelló.

L’ex director d’Emergències: es va descartar evacuar per la presa de Forata per a evitar el pànic

L'ex director general d'Emergències ha declarat que el Cecopi va considerar evacuar pel risc en la presa de Forata, però el va descartar per a evitar el pànic. També ha sostingut que l'És-Alert no es va plantejar fins a les 19.00, una versió que xoca amb la de José Miguel Basset.