12.9 C
València
Divendres, 13 febrer, 2026

Tornen a pujar les defuncions per coronavirus en la Comunitat Valenciana

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat des del dilluns 235 nous casos de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens.

Amb esta actualització, la xifra total de positius se situa en 511.616 persones. Els nous casos per províncies són 60 a Castelló (53.375 en total); 91 a Alacant (187.703) i 84 a València (270.537). La xifra de casos no assignats es manté en 1.

D’altra banda, s’han registrat 408 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 513.632 persones.

Per províncies, les altes es distribueixen així: 53.784 a Castelló, 187.779 a Alacant i 272.013 a València. El total d’altes no assignades es manté en 56.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 149 persones ingressades, 37 d’elles en l’UCI: 25 a la província de Castelló, 3 en UCI; 72 a la província d’Alacant, 25 d’elles en l’UCI; i 52 a la província de València, 9 en UCI.

A més, s’han registrat 6 defuncions, per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia és 7.815: 848 a la província de Castelló, 2.997 en la d’Alacant i 3.970 en la de València.

Totes les defuncions estan datades en els 7 últims dies i es tracta de persones de 90, 72, 65, 62, 51 i 26 anys.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 1.620 casos actius, la qual cosa suposa un 0,31% del total de positius.

Des de l’última actualització, no s’han registrat brots de 10 o més casos.

Últimes notícies

El vent s’intensifica este dissabte en la Comunitat Valenciana i amainarà el diumenge

El cap de setmana deixarà ratxes fortes i molt fortes, amb probables huracanades a Castelló el dissabte. El diumenge el vent tendirà a remetre i pujaran les màximes.

Suspesa la Línia 1 entre Alberic i Castelló pel trencament d’una catenària

El trencament d'una catenària manté tallat des d'anit el servici entre Alberic i Castelló en la Línia 1. Metrovalencia oferix autobusos entre els dos punts.

Mor un treballador durant el muntatge de les llums d’una falla a Burjassot

Un operari ha mort mentres col·locava la il·luminació de la falla María Ros-Sant Tomàs a Burjassot. La comissió fallera va comunicar el succés i va expressar el seu condol.

Miranda! i Rosalinda Galán lideren el passe a la final del Benidorm Fest 2026

La segona semifinal ha confirmat a Rosalinda Galán com a candidata amb 'Mataora' i ha segellat la passada de Miranda! i bailamamá, Dani J, Maig, The Quinquis i Asha, que es mesuraran als classificats de la primera ronda.

Més de 140 servicis de bombers per les ratxes de vent en la Comunitat Valenciana

Els bombers han atés més de 140 servicis en la Comunitat Valenciana pel vent, amb ratxes de fins a 60 km/h hui. El dissabte s'esperen pics de 100-120 km/h i ja hi ha mesures preventives.

Dos persones han mort i set han resultat ferides en l’incendi d’una vivenda a Xàbia

Una dona de 71 anys i un home de 42 han mort després de declarar-se un incendi en la segona planta d'un edifici de cinc altures a Xàbia. Unes 40 persones han sigut evacuades mentres s'investiguen les causes.

Vollering s’exhibix a Gandia i recupera el jersei taronja de líder

La campiona d'Europa es va imposar en solitari en l'obertura a Gandia després d'atacar a Barxeta. Defén el títol i arranca líder amb 52 segons.

La consellera de Cultura destaca la creativitat valenciana després de 40 nominacions als Goya 2026

Carmen Ortí ha posat en valor l'empenyiment de l'audiovisual valencià després d'una trobada amb els nominats. La Comunitat suma 40 nominacions i 18 produccions, 11 amb ajudes.