Tornen a pujar les defuncions per coronavirus en la Comunitat Valenciana

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat des del dilluns 235 nous casos de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens.

Amb esta actualització, la xifra total de positius se situa en 511.616 persones. Els nous casos per províncies són 60 a Castelló (53.375 en total); 91 a Alacant (187.703) i 84 a València (270.537). La xifra de casos no assignats es manté en 1.

D’altra banda, s’han registrat 408 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 513.632 persones.

Per províncies, les altes es distribueixen així: 53.784 a Castelló, 187.779 a Alacant i 272.013 a València. El total d’altes no assignades es manté en 56.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 149 persones ingressades, 37 d’elles en l’UCI: 25 a la província de Castelló, 3 en UCI; 72 a la província d’Alacant, 25 d’elles en l’UCI; i 52 a la província de València, 9 en UCI.

A més, s’han registrat 6 defuncions, per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia és 7.815: 848 a la província de Castelló, 2.997 en la d’Alacant i 3.970 en la de València.

Totes les defuncions estan datades en els 7 últims dies i es tracta de persones de 90, 72, 65, 62, 51 i 26 anys.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 1.620 casos actius, la qual cosa suposa un 0,31% del total de positius.

Des de l’última actualització, no s’han registrat brots de 10 o més casos.

Anuncios

Últimes notícies

El fiscal Anticorrupció rebutja que Sánchez fora el número u de la trama de Ábalos

El fiscal cap d'Anticorrupció sosté davant el Suprem que Pedro Sánchez no era el líder de l'organització criminal que situa entorn de l'exministre José Luis Ábalos i defén que va haver-hi una estructura delictiva nascuda en Transports.

Els sindicats docents reclamen a Pérez Llorca que medie per a frenar la vaga en Educació

Els sindicats del professorat es concentren davant el Palau de la Generalitat per a exigir la mediació de Juanfran Pérez Llorca amb Educació i Hisenda i desbloquejar la vaga general prevista.

Gátova exigix a la CHJ una neteja urgent del barranc del Carraixet per risc de riuades i incendis

L'Ajuntament de Gátova reclama a la Confederació Hidrogràfica del Xúquer una intervenció urgent i integral en el barranc del Carraixet davant l'acumulació massiva de canyes invasores i l'augment del risc d'inundacions i incendis.

Elx mobilitza els seus símbols en un vídeo per a espentar a l’equip cap a la salvació

L'Elx difon un vídeo en les seues xarxes en el qual recorre a símbols il·licitans, personatges històrics i oficis tradicionals per a animar a l'equip en la lluita per la permanència en Primera Divisió.

Nova marxa lenta de taxis a València contra el servici dels VTC

Set associacions del taxi a València convoquen per a este dijous una marxa lenta amb els vehicles i una concentració a peu per a denunciar l'augment dels VTC sense resposta de la Conselleria.

Jutgen a un advocat d’Elx per quedar-se 65.000 euros de la indemnització d’una clienta

Un advocat d'Elx s'enfronta a tres anys de presó acusat d'apropiar-se de 65.000 euros de la indemnització que havia de cobrar una dona per un greu accident de trànsit patit al costat de la seua filla menor.

Detingut a Alginet per una onada d’estirades a ancianes a Benifaió i Carlet

Un home de 44 anys ha sigut detingut a Alginet acusat d'almenys cinc robatoris amb violència a ancianes a Benifaió i Carlet, a més de diversos robatoris en vehicles durant les Falles.

El Suprem encara l’última sessió del juí a Ábalos, Koldo García i Aldama per presumpta corrupció

El Tribunal Suprem celebra la catorzena i previsiblement última sessió del juí per presumpta corrupció a José Luis Ábalos, la seua exasesor Koldo García i l'empresari Víctor de Aldama, centrada en els informes finals d'acusacions i defenses.