Ximo Puig defensa que els hospitals de campanya han sigut executats legalment

 

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha defensat este dilluns, 7 de desembre, que «la Generalitat ha complit tots els requisits legals en la construcció de tres hospitals de campanya, alçats per a donar una resposta ràpida en moments d’extraordinària tensió de la pandèmia».

 

Puig s’ha pronunciat així en declaracions als mitjans de comunicació en ser preguntat si el preocupa que l’Agència Antifrau investigue a la Generalitat per la contractació dels tres hospitals de campanya per a fer front a la pandèmia de coronavirus, al que ha respost que «no, en absolut».

 

En este sentit, Ximo Puig ha assenyalat que la situació derivada de la pandèmia del Covid-19 «ha fet prendre decisions ràpides que han sigut útils per als ciutadans», al mateix temps que ha subratllat que estos tres hospitals que s’han afegit als centres hospitalaris de referència han sigut «un bon instrument», i el continuen sent per a fer costat a estes instal·lacions.

 

Ximo Puig està disposat a oferir tota la informació que li sol·liciten

«Es va donar una resposta ràpida i han sigut útils per al que les autoritats sanitàries els han necessitats o els poden necessitar en el futur», ha afirmat Puig, qui ha afegit que «qualsevol explicació que es demane, com s’ha demanat ara perquè hi ha hagut alguna denúncia interessada o no interessada, em pareix correcta».

 

«Donarem tota la informació, com s’ha donat des del primer moment», ha assegurat el president de la Generalitat, qui ha asseverat que, «si hi ha algun problema, entre altres coses és perquè la Generalitat sempre defensa els interessos generals i no vol pagar més del que correspon», ha manifestat.

 

Tal com pareix, l’empresa ha reclamat que les posteriors modificacions ordenades per la Generalitat que no s’havien contemplat en els contractes inicials podrien duplicar el cost dels hospitals.

Últimes notícies

José Luis Vera nega davant el jutge haver cobrat en negre en el cas Azud

L’advocat José Luis Vera ha tornat a declarar davant el Jutjat d’Instrucció número 13 de València pel cas Azud i ha negat haver cobrat en negre o haver tingut vincles amb el PSPV-PSOE, en una macrocausa que tanca nou anys d’instrucció amb 38 processats.

Arde Bogotá portarà la gira ‘Hervideros’ a València i Alacant en desembre

El grup murcià Arde Bogotá inclou València i Alacant en la seua gira 'Hervideros Vibra Mahou', amb concerts els dies 3 i 4 de desembre i entrades només a taquilla física.

Luis Rioja dona tres punts d’or al València i confia que siga l’inici d’una gran temporada

Luis Rioja, autor del gol del triomf del València a Mendizorrotza, destaca el valor dels tres punts i confia que siguen el punt d’inflexió d’una temporada fins ara molt irregular, malgrat arrossegar una lesió complicada al peu.

Thiago i Requena podran jugar contra el Vila-real malgrat estar cedits

Thiago Fernández i Dani Requena, cedits pel Vila-real al Llevant este estiu, podran jugar diumenge en La Ceràmica en no existir cap clàusula que ho impedisca.

El Villarreal es juga una nova oportunitat a Màlaga per reaccionar

Íñigo Pérez admet el mal inici del Villarreal en LALIGA i la Champions i assenyala el duel de dijous a La Rosaleda com una oportunitat clau per començar a revertir la situació, sobretot en l’aspecte mental.

Màlaga i Vila-real busquen la primera victòria en un duel marcat per les urgències

Màlaga i Vila-real arriben al duel de La Rosaleda sense conéixer encara la victòria en LALIGA EA Sports i amb problemes defensius evidents als dos equips.

València tanca parcs i suspén activitats per l’alerta taronja per pluges

L’Ajuntament de València ha activat des de les 14.00 hores un dispositiu especial per l’alerta taronja per pluges, amb el tancament de parcs, jardins i cementeris i la suspensió d’activitats a l’aire lliure i en centres educatius.

La Comunitat Valenciana reclama mesures urgents per a frenar l’arròs importat de Myanmar

El conseller Miguel Barrachina ha anunciat que exigirà a Luis Planas l’activació de clàusules de salvaguarda davant les importacions massives d’arròs de Myanmar, que assegura que deixen els arrossars valencians sense collita i venen a la meitat de preu.