Ximo Puig defensa que els hospitals de campanya han sigut executats legalment

 

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha defensat este dilluns, 7 de desembre, que «la Generalitat ha complit tots els requisits legals en la construcció de tres hospitals de campanya, alçats per a donar una resposta ràpida en moments d’extraordinària tensió de la pandèmia».

 

Puig s’ha pronunciat així en declaracions als mitjans de comunicació en ser preguntat si el preocupa que l’Agència Antifrau investigue a la Generalitat per la contractació dels tres hospitals de campanya per a fer front a la pandèmia de coronavirus, al que ha respost que «no, en absolut».

 

En este sentit, Ximo Puig ha assenyalat que la situació derivada de la pandèmia del Covid-19 «ha fet prendre decisions ràpides que han sigut útils per als ciutadans», al mateix temps que ha subratllat que estos tres hospitals que s’han afegit als centres hospitalaris de referència han sigut «un bon instrument», i el continuen sent per a fer costat a estes instal·lacions.

 

Ximo Puig està disposat a oferir tota la informació que li sol·liciten

«Es va donar una resposta ràpida i han sigut útils per al que les autoritats sanitàries els han necessitats o els poden necessitar en el futur», ha afirmat Puig, qui ha afegit que «qualsevol explicació que es demane, com s’ha demanat ara perquè hi ha hagut alguna denúncia interessada o no interessada, em pareix correcta».

 

«Donarem tota la informació, com s’ha donat des del primer moment», ha assegurat el president de la Generalitat, qui ha asseverat que, «si hi ha algun problema, entre altres coses és perquè la Generalitat sempre defensa els interessos generals i no vol pagar més del que correspon», ha manifestat.

 

Tal com pareix, l’empresa ha reclamat que les posteriors modificacions ordenades per la Generalitat que no s’havien contemplat en els contractes inicials podrien duplicar el cost dels hospitals.

Últimes notícies

Diumenge assolellat i amb temperatures en lleu ascens a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà este diumenge una jornada majoritàriament assolellada, amb temperatures màximes en lleuger ascens i vent fluix que girarà a llevant a migdia.

Un incendi en una vivenda de Dénia obliga a evacuar un edifici de cinc altures

Un incendi declarat en una vivenda de l’avinguda Ramón Ortega de Dénia ha obligat a desallotjar un edifici de cinc altures. Una família ha sigut atesa per inhalació de fum, però els residents han pogut tornar després a casa.

Belén Segarra conta en un llibre com va passar de la depressió al ioga

La il·lustradora valenciana Belén Segarra presenta 'Mi libro de yoga', una obra on narra com el ioga va transformar la seua depressió en un nou camí de vida. El volum combina text i il·lustracions per a acostar esta pràctica a qualsevol persona, siga quina siga la seua edat o experiència.

Anselmi celebra l’empat a San Mamés i avisa que l’Elche serà un rival molt dur

Martín Anselmi ha elogiat l’esforç del seu equip després de l’empat a San Mamés contra l’Athletic Club i assegura que, jugant així, l’Elche serà un rival molt dur en LALIGA EA Sports.

Buonanotte valora l’empat de l’Elche a San Mamés: “Este punt ens servix de molt”

Facundo Buonanotte ha destacat el valor de l’empat 1-1 de l’Elche a San Mamés davant l’Athletic Club i ha assegurat que l’equip afronta amb confiança el pròxim partit a casa.

L’Elx arranca un punt valuós i talla la ratxa de l’Athletic

Athletic Club i Elx han empatat 1-1 a San Mamés. Buonanotte ha avançat els il·licitans de penal i Iñaki Williams ha igualat al tram final.

Milers de docents omplin el centre de València per exigir una escola pública digna

Milers de docents, famílies i entitats cíviques han marxat pel centre de València i per les altres capitals de la Comunitat Valenciana per exigir una escola pública digna i advertir que el conflicte educatiu continua obert.

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.