Mor el dramaturg alacantí Juan Vicente Martínez Luciano

Mor als 67 anys Juan Vicente Martínez Luciano, exdirector de Sagunt a Escena i professor titular de la Universitat de València. Així ho ha informat en un comunicat la SGAE en el qual han acomiadat «amb gran tristesa» al dramaturg que era membre del Consell Territorial de l’entitat en la Comunitat Valenciana.

Doctor en Filologia Anglogermánica, Martínez Luciano era professor en la facultat de Folología, on ensenyava matèries relacionades amb el Teatre Contemporani en Llengua Anglesa.

Va ser, a més, director i fundador de les col·leccions Teatre Segle XX i Teatre Segle XXI, on va publicar més de cent textos d’autors contemporanis. També va ser director general de Teatres de la Generalitat Valenciana i membre del Consell Rector de Teatres de la Generalitat Valenciana.

La seua última aparició en públic va ser el passat 11 de març, quan va rebre el Premi Carles Santos de les universitats valencianes per la seua labor en el camp de les arts escèniques.

Últimes notícies

Nou detinguts i set investigats durant les festes de Santa Quiteria a Almassora

La Guàrdia Civil deté a nou persones i investiga a altres set en el dispositiu especial de seguretat de les festes de Santa Quiteria a Almassora, amb més d'un centenar de sancions tramitades.

Nou ajornament en la lectura de conclusions del juí a Juliol d’Espanya per agressió sexual

La lectura de les conclusions finals en el juí al metge i expresident de Les Corts Juliol d'Espanya per presumpta agressió sexual i tracte degradant a dos pacients es posposa de nou, ara a l'1 de juny.

23 detinguts a València i Alacant per ciberestafas a veïns de Cantàbria

La Guàrdia Civil de Cantàbria ha detingut a 23 persones i manté a altres dos investigades a València i Alacant per diverses ciberestafas a càntabres que haurien suposat més de 65.000 euros en perjuís.

CSIF es desmarca de les protestes docents i aposta per negociar amb Educació

CSIF, un dels convocants de la vaga indefinida del professorat no universitari en la Comunitat Valenciana, desconvoca les protestes per a prioritzar la negociació amb la Conselleria d'Educació després d'aconseguir un acord de pujada salarial i altres millores.

Directors de centres reclamen a Educació una resposta urgent després de tretze dies de vaga

Directors de centres públics de la Comunitat Valenciana exigixen a la Conselleria d'Educació una resposta urgent per a desbloquejar la vaga indefinida, alertant que estan al límit i que el final de curs pot quedar seriosament afectat.

València llança València Conviu perquè majors i jóvens compartisquen vivenda i temps

L'Ajuntament de València impulsa València Conviu, un programa intergeneracional que unix a majors que viuen solos amb universitaris que necessiten allotjament assequible.

CGT demana personar-se com a acusació popular en el cas de les vivendes dels Naus

El sindicat CGT sol·licita personar-se com a acusació popular en la causa per l'adjudicació de les vivendes públiques dels Naus a la Platja de Sant Joan d'Alacant, ja sota investigació judicial i amb diverses dimissions polítiques.

La Policia investiga l’apunyalament d’un jove en l’avinguda Blasco Ibáñez de València

La Policia Nacional investiga l'apunyalament d'un jove de 21 anys en l'avinguda Blasco Ibáñez de València, ocorregut de matinada i sense detencions de moment.