15.5 C
València
Dijous, 20 novembre, 2025

El Cuponazo de l’ONCE deixa a València més de 9,2 milions d’euros

El Cuponazo de l’ONCE deixa a València més de 9,2 milions d’euros (s’obrirà nova finestra) de l’ONCE ha repartit a València 9.225.000 euros en 10 cupons, un d’ells agraciat amb el premi majos, de nou milions d’euros, i altres nou cupons més, premiats amb 25.000 euros cadascun.

El venedor de l’ONCE José García García és qui ha portat la il·lusió a València, des del seu punt de venda situat al carrer Pau, número 23, de la capital del Túria. José, de 44 anys, comercialitza de manera ambulant les loteries responsables de l’ONCE per comerços, bars i restaurants de la seua zona de venda.

José García es mostrava “emocionat” quan va rebre la notícia que havia donat més de nou milions amb el Cuponazo. I afirma no saber qui és la persona afortunada, ja que la seua clientela és variada, a l’ésser una zona molt cèntrica, però sí que recorda que el número premiat el va posar a la venda “dels primers”.

Venedor de l’ONCE des de fa 8 anys, José García és veí de la localitat de Benaguasil, està casat i té dos fills de 8 i un anys. Els qui li coneixen diuen d’ell que és una persona senzilla, molt treballador i alegre.

El Cuponazo del divendres, 1 d’octubre, ha repartit els seus premis per localitats de nou Comunitats Autònomes.

Així, a Catalunya ha deixat 850.000 euros. Al Vendrell (Tarragona) han anat a parar 250.000 euros, en 10 cupons venuts per Olga Navarro Alonso. En Premiá de Mar (Barcelona), este Cuponazo ha deixat altres 250.000 euros, gràcies a la venedora de l’ONCE Juana María Risquez Morales. A Salou (Tarragona) han arribat també 250.000 euros, repartits per Salvador Torres Gázquez. I a Cornellà de Llobregat (Barcelona), Adela Campos Gamez ja repartit 100.000 euros en quatre cupons premiats.

En la Comunitat de Madrid ha repartit 375.000 euros. D’ells, 250.000 han anat a Madrid capital, de mans del venedor Francisco Abuin Montes, que va vendre 10 cupons premiats amb 25.000 euros cadascun. I 125.000 euros han anat a parar a Mejorada del Campo, on Juan Carlos Pidal Álvarez ha venut cinc cupons premiats.

Castella-la Manxa també ha rebut premi d’este Cuponazo, concretament en Torralba de Calatrava (Ciudad Real), on Manuel González García Motos ha repartit 250.000 euros, en 10 cupons premiats.

Extremadura, amb 250.000 euros a Jerez de los Caballeros, repartits per Emiliano Venegas Venegas, també ha rebut la il·lusió del Cuponazo.

A Andalusia, Jerez de la Frontera ha rebut 225.000 euros, en nou cupons comercialitzats per Ana María Gallego Ávalo.

Aragó ha rebut 150.000 euros en sis cupons que va vendre a Saragossa Meili Paola Hernández Ruiz.

A Galícia, Vilagarcía de Arousa (Pontevedra) ha rebut 75.000 euros en tres cupons premiats, venuts per Vanesa García Rey.

Canàries s’ha vist de nou tocada pel Cuponazo en rebre 125.000 euros en cinc cupons premiats.

I a través dels establiments autoritzats que comercialitzen les loteries responsables de l’ONCE s’han repartit 100.000 euros en quatre cupons.

En total, el Cuponazo de l’1 d’octubre ha repartit 11.575.000 euros.

Últimes notícies

Els bombers forestals demanen a la Generalitat assumir la gestió directa del cos

Sis sindicats han exigit al Consell eliminar els encàrrecs als consorcis provincials i que la Generalitat gestione de manera directa als bombers forestals. Denuncien mala praxi, falta de mobilització i un ús abusiu d'hores extra.

Garay: ‘Tant de bo Lim es vaja del València pel bé del club’

Ezequiel Garay va carregar contra la gestió del València i va desitjar que Peter Lim abandone el club pel bé de l'entitat. Va reivindicar la seua etapa, va criticar decisions després de la seua lesió i va elogiar a Marcelino.

La UPV alerta de nous riscos d’avingudes a Torrent després de la DANA

Un informe de la UPV sobre els danys de la DANA a Torrent conclou que els sediments acumulats en diversos barrancs incrementen el risc de desbordaments. La reposició d'infraestructures es valora en 98 milions d'euros.

València ha retirat 140 m³ de residus de l’Albufera després de la DANA

L'Ajuntament ha retirat 140 m³ de residus de l'Albufera amb un pla d'ocupació després de la DANA i ha reforçat dunes i séquies amb plantacions. Compromís critica la gestió de la palla de l'arròs pel seu impacte en les aigües negres.

#QuieroCorredor suma obres hídriques i demana acords per a accelerar el Corredor Mediterrani

El moviment #QuieroCorredor va ampliar la seua agenda amb obres hídriques per a evitar noves danes i va cridar a acords d'Estat per a culminar el Corredor Mediterrani. En el seu últim gran acte, va advertir de la lentitud i de colls de botella com el túnel passant de València.

Catalá qualifica el franquisme com a etapa negra i demana mirar al futur

L'alcaldessa de València ha afirmat que el franquisme va tindre 'costats positius i negatius', però ha remarcat després que va ser 'una etapa negra' que cal superar. Ha defés el marc democràtic i ha demanat centrar-se en les necessitats actuals de la ciutat.

Juan Roig constreny a prioritzar el Corredor Mediterrani encara que falte el túnel passant

Juan Roig ha reiterat la seua insatisfacció amb el ritme de les obres i ha defés que el Corredor Mediterrani funcione entre Alacant, València i Barcelona encara que el túnel passant no estiga encara. Govern i empresaris han situat 2027 com a horitzó de la primera fase.

El PP ha demanat no accelerar el pacte amb Vox per a investir a Pérez Llorca

El PP ha defés que no hi ha pressa per a tancar amb Vox l'acord que permeta investir a Juanfran Pérez Llorca el 27 de novembre. Vox ha mantingut que continua negociant i que no hi haurà sorpreses, mentres l'oposició ha denunciat opacitat.