El Cuponazo de l’ONCE deixa a València més de 9,2 milions d’euros

El Cuponazo de l’ONCE deixa a València més de 9,2 milions d’euros (s’obrirà nova finestra) de l’ONCE ha repartit a València 9.225.000 euros en 10 cupons, un d’ells agraciat amb el premi majos, de nou milions d’euros, i altres nou cupons més, premiats amb 25.000 euros cadascun.

El venedor de l’ONCE José García García és qui ha portat la il·lusió a València, des del seu punt de venda situat al carrer Pau, número 23, de la capital del Túria. José, de 44 anys, comercialitza de manera ambulant les loteries responsables de l’ONCE per comerços, bars i restaurants de la seua zona de venda.

José García es mostrava “emocionat” quan va rebre la notícia que havia donat més de nou milions amb el Cuponazo. I afirma no saber qui és la persona afortunada, ja que la seua clientela és variada, a l’ésser una zona molt cèntrica, però sí que recorda que el número premiat el va posar a la venda “dels primers”.

Venedor de l’ONCE des de fa 8 anys, José García és veí de la localitat de Benaguasil, està casat i té dos fills de 8 i un anys. Els qui li coneixen diuen d’ell que és una persona senzilla, molt treballador i alegre.

El Cuponazo del divendres, 1 d’octubre, ha repartit els seus premis per localitats de nou Comunitats Autònomes.

Així, a Catalunya ha deixat 850.000 euros. Al Vendrell (Tarragona) han anat a parar 250.000 euros, en 10 cupons venuts per Olga Navarro Alonso. En Premiá de Mar (Barcelona), este Cuponazo ha deixat altres 250.000 euros, gràcies a la venedora de l’ONCE Juana María Risquez Morales. A Salou (Tarragona) han arribat també 250.000 euros, repartits per Salvador Torres Gázquez. I a Cornellà de Llobregat (Barcelona), Adela Campos Gamez ja repartit 100.000 euros en quatre cupons premiats.

En la Comunitat de Madrid ha repartit 375.000 euros. D’ells, 250.000 han anat a Madrid capital, de mans del venedor Francisco Abuin Montes, que va vendre 10 cupons premiats amb 25.000 euros cadascun. I 125.000 euros han anat a parar a Mejorada del Campo, on Juan Carlos Pidal Álvarez ha venut cinc cupons premiats.

Castella-la Manxa també ha rebut premi d’este Cuponazo, concretament en Torralba de Calatrava (Ciudad Real), on Manuel González García Motos ha repartit 250.000 euros, en 10 cupons premiats.

Extremadura, amb 250.000 euros a Jerez de los Caballeros, repartits per Emiliano Venegas Venegas, també ha rebut la il·lusió del Cuponazo.

A Andalusia, Jerez de la Frontera ha rebut 225.000 euros, en nou cupons comercialitzats per Ana María Gallego Ávalo.

Aragó ha rebut 150.000 euros en sis cupons que va vendre a Saragossa Meili Paola Hernández Ruiz.

A Galícia, Vilagarcía de Arousa (Pontevedra) ha rebut 75.000 euros en tres cupons premiats, venuts per Vanesa García Rey.

Canàries s’ha vist de nou tocada pel Cuponazo en rebre 125.000 euros en cinc cupons premiats.

I a través dels establiments autoritzats que comercialitzen les loteries responsables de l’ONCE s’han repartit 100.000 euros en quatre cupons.

En total, el Cuponazo de l’1 d’octubre ha repartit 11.575.000 euros.

Anuncios

Últimes notícies

Maleït idioma, el castellà, segons Trump

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià

José Muñoz acusa el Consell de no tindre ‘projecte propi’ i reclama que la Comunitat recupere pes a Espanya

El síndic del PSPV-PSOE defensa en un desdejuni d’AMDComVal una agenda valenciana basada en finançament, autogovern, servicis públics i vertebració territorial

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.

Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida

Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.

Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial

Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.

El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple

El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.