De la Fuente donarà el divendres 14 des de València els convocats per als duel davant de Països Baixos

MADRID, 7 (EUROPA PRESS)

El seleccionador nacional masculí de futbol, Luis de la Fuente, oferirà divendres que ve, 14 de març, des de València la llista de convocats per a l’eliminatòria dels quarts de final de la Lliga de Nacions 2024-2025 davant dels Països Baixos.

Segons confirma el combinat nacional, el tècnic de La Rioja es desplaçarà a les zones més afectades per la dana que va assotar la Comunitat Valenciana per a desvetlar els seleccionats per als primers compromisos de 2025, que seran a Róterdam el dijous 20 de març, i a València, a l’Estadi de Mestalla, el diumenge 23.

El d’Haro farà pública la convocatòria a partir de les 11.30 hores a través dels canals oficials de la Reial Federació Espanyola de Futbol (RFEF) i una hora després compareixerà en roda de premsa al feu del València CF.

El mateix dia, el seleccionador nacional Sub-21, Santi Denia, oferirà la seua llista de convocats per als dos partits de preparació davant de República Txeca, el divendres 21 de març a les 19.30 hores en la localitat murciana de Lorca, i davant d’Alemanya, el dimarts 25 a les 20.30 a Darmstadt.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un xiquet i quatre adults, atesos per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut atesos per inhalació de fum després d'un incendi en un edifici del carrer Pare Pere, a Dénia. Tots han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia i el foc ja ha quedat extingit.

La Lliga O suspén els partits del Reial Madrid i València Basket per tancament aeri a Abu Dhabi

La competició sub-22 va ajornar la jornada de Reial Madrid i València Basket en quedar les seues plantilles encallades a Abu Dhabi pel tancament de l'espai aeri. La nova data s'anunciarà.

Huit anys de presó per pilotar una pastera en la qual van morir cinc persones

L'Audiència d'Alacant ha imposat huit anys de presó al pilot d'una pastera que va eixir d'Alger i va quedar a la deriva 16 dies. La fallada acredita que va intentar afavorir la immigració clandestina de 19 persones en una barca sobrecarregada i sense mitjans de seguretat.

Educació publica el calendari d’admissió i matrícula per a 2026-2027

La Conselleria ha publicat en el Diari Oficial de la Generalitat el calendari d'admissió i matrícula per a 2026-2027 en Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i Educació Especial. Inclou millores que avancen terminis en Secundària i novetats sobre la llengua base.

Pérez Llorca advoca per més publicitat i arrelament en l’adjudicació de vivenda pública

El president ha defés que els nous protocols incloguen molta més publicitat i el criteri d'arrelament. Ha reivindicat que sí que hi ha pla amb unes 5.000 vivendes en construcció, ha defés el Pla Viu i ha al·ludit a un cas de suposada informació privilegiada en Els Naus.

Pérez Llorca manté el contacte amb l’equip júnior del València Basket a Abu Dhabi

El president confirma que la delegació de 33 persones roman a l'espera d'indicacions de l'ambaixada després del tancament de l'espai aeri pel conflicte amb l'Iran.

Consell i Ajuntament impulsen zones d’ombra en patis escolars d’Alacant

La Generalitat i l'Ajuntament treballen en un pla per a instal·lar sombrajes en patis escolars i prioritzar centres segons necessitat. També avancen licitacions i obres en col·legis i patrimoni.

PLD Space alçarà a Elx una nova fàbrica de coets i duplicarà la plantilla

PLD Space construirà una planta en l'àrea Porta d'Elx per a escalar producció i operacions. La companyia preveu arribar a prop de 1.000 ocupacions a partir de mediats de 2028.