De la Fuente donarà el divendres 14 des de València els convocats per als duel davant de Països Baixos

MADRID, 7 (EUROPA PRESS)

El seleccionador nacional masculí de futbol, Luis de la Fuente, oferirà divendres que ve, 14 de març, des de València la llista de convocats per a l’eliminatòria dels quarts de final de la Lliga de Nacions 2024-2025 davant dels Països Baixos.

Segons confirma el combinat nacional, el tècnic de La Rioja es desplaçarà a les zones més afectades per la dana que va assotar la Comunitat Valenciana per a desvetlar els seleccionats per als primers compromisos de 2025, que seran a Róterdam el dijous 20 de març, i a València, a l’Estadi de Mestalla, el diumenge 23.

El d’Haro farà pública la convocatòria a partir de les 11.30 hores a través dels canals oficials de la Reial Federació Espanyola de Futbol (RFEF) i una hora després compareixerà en roda de premsa al feu del València CF.

El mateix dia, el seleccionador nacional Sub-21, Santi Denia, oferirà la seua llista de convocats per als dos partits de preparació davant de República Txeca, el divendres 21 de març a les 19.30 hores en la localitat murciana de Lorca, i davant d’Alemanya, el dimarts 25 a les 20.30 a Darmstadt.

Últimes notícies

El Rototom Sunsplash tanca el cartell de la seua 31 edició amb una picada d’ullet a les arrels del reggae

El Rototom Sunsplash ultima el cartell de la seua 31 edició, del 16 al 22 d'agost a Benicàssim, amb un programa que recupera el roots reggae i combina clàssics jamaicans amb noves propostes urbanes.

Iker Losada: Ens donaven per morts i ara no ho deixarem escapar

Iker Losada reivindica la reacció del Llevant en la lluita per la permanència i assegura que l'equip no pensa desaprofitar l'oportunitat de salvar-se davant el Betis, de qui està cedit.

La Generalitat planteja 35 vivendes industrialitzades i de lloguer assequible a Chiva

La Generalitat ha proposat a l'Ajuntament de Chiva construir 35 vivendes industrialitzades de protecció pública per a lloguer assequible dins del Pla Viu Dana, que preveu 250 pisos en sis municipis afectats per la DANA.

Paiporta tanca l’últim punt d’apilament d’enderrocs de la dana després de retirar 58.400 tones

El tancament de l'últim punt d'apilament a Paiporta posa fi a la segona fase del dispositiu extraordinari de retirada de residus de la dana, amb un fort esforç inversor de la Generalitat.

Pedro Martínez defén la seua imatge i destaca la seua sintonia amb Scariolo abans de la Final Four

Pedro Martínez reivindica que no és un entrenador conflictiu, ressalta la seua amistat i respecte per Sergio Scariolo i apel·la a la confiança interna abans de la Final Four davant el Reial Madrid.

Dolores convoca una manifestació contra el crim masclista que va posar fi a la vida de Marisol i el seu fill

L'Ajuntament de Dolores convoca una manifestació per a este divendres en repulsa per l'assassinat masclista de Marisol i el seu fill Alberto, després d'un minut de silenci enfront de la casa consistorial.

Scariolo es reivindica abans de la Final Four: encara puc ajudar un equip a aconseguir grans resultats

Sergio Scariolo explica que va fitxar pel Reial Madrid per a demostrar-se que seguix capacitat per a liderar a un equip a grans resultats i afronta la Final Four de l'Eurolliga a Atenes amb ambició i equilibri emocional.

El TSJCV avala la doble denominació Castelló/Castelló i rebutja dos recursos

El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana ha desestimat dos recursos contra el canvi de nom del municipi a la seua forma bilingüe Castelló/Castelló, en considerar que la decisió és jurídicament vàlida i no arbitrària.