De la Fuente donarà el divendres 14 des de València els convocats per als duel davant de Països Baixos

MADRID, 7 (EUROPA PRESS)

El seleccionador nacional masculí de futbol, Luis de la Fuente, oferirà divendres que ve, 14 de març, des de València la llista de convocats per a l’eliminatòria dels quarts de final de la Lliga de Nacions 2024-2025 davant dels Països Baixos.

Segons confirma el combinat nacional, el tècnic de La Rioja es desplaçarà a les zones més afectades per la dana que va assotar la Comunitat Valenciana per a desvetlar els seleccionats per als primers compromisos de 2025, que seran a Róterdam el dijous 20 de març, i a València, a l’Estadi de Mestalla, el diumenge 23.

El d’Haro farà pública la convocatòria a partir de les 11.30 hores a través dels canals oficials de la Reial Federació Espanyola de Futbol (RFEF) i una hora després compareixerà en roda de premsa al feu del València CF.

El mateix dia, el seleccionador nacional Sub-21, Santi Denia, oferirà la seua llista de convocats per als dos partits de preparació davant de República Txeca, el divendres 21 de març a les 19.30 hores en la localitat murciana de Lorca, i davant d’Alemanya, el dimarts 25 a les 20.30 a Darmstadt.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Barrachina responsabilitza al president de la CHJ de la gestió de la presa de Buseo durant la dana

Miguel Barrachina sosté en Les Corts que la gestió de la presa de Buseo durant la dana de 2024 corresponia al comité presidit per Miguel Polo, mentres l'oposició l'acusa d'eludir responsabilitats i insistix en la seua dimissió.

Martínez Mus contraposa la reconstrucció del Consell al 2% d’execució de la CHJ després de la dana

Vicente Martínez Mus defén en Les Corts la ràpida mobilització de recursos del Consell després de la dana, mentres critica que la Confederació Hidrogràfica del Xúquer només haja executat el 2% de les actuacions previstes.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada millor acció de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com a millor jugada de l'Eurolliga, sota el premi Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Dela estarà disponible per a jugar en La Ceràmica malgrat les molèsties en el aductor

El defensa del Llevant Adrián de la Font, Dela, podrà estar disponible per al partit del dissabte davant el Vila-real en La Ceràmica després de confirmar les proves mèdiques que no patix lesió important en el aductor.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada la millor de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com la millor jugada de l'Eurolliga i reconeguda com a Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Les víctimes de la dana retrauen als consellers la seua gestió del 29 d’octubre de 2024

Mig centenar de víctimes de la dana es concentra davant Les Corts per a recordar als consellers que, al seu juí, no van estar a l'altura el 29 d'octubre de 2024 i exigir responsabilitats polítiques.

Camarero defén que es va fer tot el possible durant la dana en la Comunitat Valenciana

Susana Camarero sosté davant la comissió d'investigació de Les Corts que el Consell va actuar al màxim de les seues possibilitats durant la dana de 2024 i assegura que tots els usuaris de teleassistència que van demanar ajuda van ser atesos.

Kejelcha reivindica la seua marató sota les dos hores: el que he fet és meravellós

Yomif Kejelcha, segon en la marató de Londres amb 1h59:41, celebra haver baixat de les dos hores malgrat no guanyar i assegura que el reeixit és meravellós.