De la Fuente donarà el divendres 14 des de València els convocats per als duel davant de Països Baixos

MADRID, 7 (EUROPA PRESS)

El seleccionador nacional masculí de futbol, Luis de la Fuente, oferirà divendres que ve, 14 de març, des de València la llista de convocats per a l’eliminatòria dels quarts de final de la Lliga de Nacions 2024-2025 davant dels Països Baixos.

Segons confirma el combinat nacional, el tècnic de La Rioja es desplaçarà a les zones més afectades per la dana que va assotar la Comunitat Valenciana per a desvetlar els seleccionats per als primers compromisos de 2025, que seran a Róterdam el dijous 20 de març, i a València, a l’Estadi de Mestalla, el diumenge 23.

El d’Haro farà pública la convocatòria a partir de les 11.30 hores a través dels canals oficials de la Reial Federació Espanyola de Futbol (RFEF) i una hora després compareixerà en roda de premsa al feu del València CF.

El mateix dia, el seleccionador nacional Sub-21, Santi Denia, oferirà la seua llista de convocats per als dos partits de preparació davant de República Txeca, el divendres 21 de març a les 19.30 hores en la localitat murciana de Lorca, i davant d’Alemanya, el dimarts 25 a les 20.30 a Darmstadt.

Últimes notícies

Educació i sindicats avancen en la reducció de burocràcia i mantenen la negociació

Educació i els sindicats docents han acostat postures per a reduir la burocràcia i es tornaran a reunir per a abordar infraestructures educatives i ràtios en ple calendari de mobilitzacions.

Pérez Llorca considera que la vaga de docents ja no té sentit en plena negociació

Juanfran Pérez Llorca afirma que la vaga del professorat valencià ha perdut sentit perquè la Generalitat manté la negociació oberta i mostra voluntat d'acord.

Pérez Llorca defén que els pròxims pressupostos faran justícia fiscal a la societat valenciana

Juanfran Pérez Llorca anuncia que els pròxims pressupostos de la Generalitat Valenciana inclouran una rebaixa fiscal i millores salarials per a docents, que, sosté, iniciaran una etapa de major justícia fiscal en la Comunitat.

Paco Roca denuncia el plagi d’un cartell seu i alerta de l’ús indegut de la IA

Paco Roca denuncia el plagi del cartell de la 60 Fira del Llibre de València en un anunci de la Fira del Llibre de San Martín de la Vega i advertix del risc d'usar IA vulnerant drets d'autor.

Educació i sindicats xoquen per les ràtios i la Conselleria prepara una nova proposta

La Conselleria d'Educació i els sindicats docents mantenen el seu desacord sobre la reducció de ràtios i l'administració es compromet a presentar una nova proposta mentres continua la vaga indefinida.

La regidora de Vox a València Cecilia Herrero serà jutjada per un delicte d’odi

L'Audiència de València manté el processament de la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi per missatges reiterats contra migrants, col·lectiu LGTBI i persones amb discapacitat.

Educació precisa que la revisió salarial pactada amb ANPE i CSIF cobrirà els 200 euros fins a 2028

Educació aclarix en la taula sectorial que l'actualització conforme a l'IPC afectarà el total dels 200 euros de pujada del complement específic pactats amb ANPE i CSIF fins a 2028, i no sols a l'últim tram de 50 euros.

Dos nous crebalossos reforcen la reintroducció en la Tinença de Benifassà

Dos nous exemplars de crebalossos s'incorporen al projecte de reintroducció en la Tinença de Benifassà, que busca consolidar una població estable d'esta au en perill d'extinció.