Derrota del Valencia CF davant el CA Osasuna (1-2)

Derrota del Valencia CF davant el CA Osasuna (1-2) en el partit de la Jornada 3 de LaLiga EA Sports disputat al Camp de Mestalla. En un partit competit de principi a fi i en el qual el Valencia CF, després d’empatar amb una cabotada d’Hugo Duro, va acabar bolcat sobre el camp rival i buscant la victòria, el conjunt rival va anotar el 1-2 definitiu en una rematada a pilota parada.

L’equip, que va fer mèrits per a traure molt més que una derrota, buscarà retrobar-se amb el triomf la pròxima jornada enfront de l’Esportiu Alabés.

La primera gran acció de perill va ser per al conjunt visitant, en una pilota a l’esquena de la defensa que va situar a Pablo Ibáñez pràcticament mà a mà amb Mamardashvili fins que Thierry arribe per darrere per a rebanyar-li la pilota i impedir el tret. Després de consultar amb el VAR, Pulido Santana va assenyalar penal i Aimar va avançar al conjunt navarrés en el marcador.

En els últims compassos de la primera part Pepelu penjava una pilota a l’àrea xicoteta buscant connectar amb Hugo Duro i la rematada del davanter va ser a les mans del portera rival.

El migcampista de Dénia tornaria a intentar-lo instants després amb un colpege executat l’exterior des de la frontal de l’àrea que eixiria llepant el cep del pal llarg, igual que un altre intent de Diakhaby.

El Valencia CF continuaria buscant el punt amb dos enviaments a l’àrea des de les bandes i, després del descans, Rubén Baraja va donar entrada a André Almeida per a fer un pas avant i tractar de generar més situacions d’atac.

Javi Guerra buscava obrir-se camí entre la defensa del conjunt navarrés amb les seues arrancades, l’equip continuava espentant i en el 70’ André Almeida va estar a punt de sorprendre el porter amb un tret fortíssim des de fora de l’àrea.

Els nostres no desistien de la seua obstinació, Gayà apuntava per l’esquerra constantment posant pilotes a l’àrea a la recerca de rematador i el Camp de Mestalla veuria el debut de Sergi Canós.

En el 79’, després de molt intentar-ho, per fi el Valencia CF aconseguiria perforar la porteria rival gràcies a la cabotada d’Hugo Duro, que es va imposar en l’àrea al seu marcador i va manar l’enviament de Javi Guerra directe al fons de la xarxa.

Amb el 1-1, el Valencia CF va espentar fins al final a la recerca del gol de la victòria i a punt va estar d’arribar. Hugo Duro a punt va estar d’enviar a la xarxa un rebutge després d’un grandíssim tret de Javi Guerra, Sergi Canós, amb un tret molt ajustat buscant el pal de la porteria, es va quedar a uns centímetres d’anotar el seu primer gol com a valencianista i Sergio Herrera va traure una rematada a boca de canó de Javi Guerra en l’àrea xicoteta.

En el 93’, quan més a prop semblava la victòria valencianista, va arribar el 1-2 definitiu, obra de Nacho Vidal, que remataria d’esquena en un córner..

Fixta tècnica:

1. VALENCIA CF: Mamardashvili, Thierry R., Gabriel Paulista (Cristhian Mosquera, 75’), Cenk, Gayà, Diakhaby (André Almeida, 46’), Pepelu, Javi Guerra, Fran Pérez (Foulquier, 58’), Diego López (Sergi Canós, 75’) i Hugo Duro.

2. CA OSASUNA: Sergio Herrera, Areso (Peña, 77’), Catena, David García, Juan Cruz, Iker Muñoz, Aimar (Moncayola, 67’), Ibañez, José Arnaiz (Mojica, 67’), Kike Barja (Nacho Vidal, 46’) i Raúl (Budimir, 74’).

GOLS: 0-1 Aimar (p.), 23’; 1-1 Hugo Duro, 80’; 1-2 Nacho Vidal, 93’.

ÀRBITRE: Pulido Santana (C. Canario). Amonestà a Thierry, Diakhaby, Kike Barja, Hugo Duro, Iker Muñoz, Budimir i Moncayola.

VAR: Figueroa Vázquez (C. Andaluz).

Partit de la Jornada 3 de LaLiga EA Sports disputat al Camp de Mestalla. Fiamma Benítez, jugadora del VCF Femenino, realizà la treta d’honor per la seua recent consecució del campionat d’ Europa Sub-19.

Últimes notícies

David Ferrer presenta la nova samarreta de la selecció espanyola de tenis

La selecció espanyola de tenis estrena samarreta per a les pròximes eliminatòries de la Copa Davis, un equipament roig i groc presentada pel capità David Ferrer, que confia en la nova generació de jugadors.

Sanitat reforça l’atenció 24 hores, la salut mental i les teràpies oncològiques en els pressupostos de 2026

La Conselleria de Sanitat destina 9.453 milions en 2026, un 3% més, amb focus en nous centres d'urgències 24 hores, reforç de salut mental i alta tecnologia contra el càncer.

Callosa de Segura es concentra en silenci per Patricia, víctima d’un assassinat masclista

Desenes de veïns de Callosa de Segura es concentren davant l'Ajuntament per a guardar un minut de silenci i condemnar l'assassinat masclista de Patricia a les mans de la seua parella.

El detingut per l’assassinat masclista de Callosa confessa que va escanyar a la seua parella després d’una discussió

L'home detingut per l'assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, a Callosa de Segura ha confessat que la va escanyar després d'una discussió i que ja tenia denúncies prèvies d'altres exparelles.

Iñigo Pérez es presenta al Vila-real: un desafiament clau en la seua carrera

Iñigo Pérez s'estrena com a entrenador del Vila-real i definix el repte com un desafiament important en la seua carrera, amb la mirada posada a mantindre el nivell de l'equip en LaLiga i en la Lliga de Campions.

Educació reduïx al 12,62% el seguiment de la vaga docent en el seu moment 17

La Conselleria d'Educació situa en el 12,62% el seguiment de la vaga indefinida del professorat valencià en el seu desseté dia, amb lleugeres diferències entre províncies i coincidència amb les proves d'accés a la universitat.

La Generalitat destina més de 26 milions a obres antiriuades per a blindar els polígons industrials

La Conselleria d'Indústria prioritza en els pressupostos de 2026 la recuperació després de la dana amb més de 26 milions per a obres antiriuades i ajudes a empreses, en un marc de retallada global del departament i crítiques de l'oposició.

Morales s’acomiada del Llevant després de tancar el seu espinita amb l’ascens a Burgos

José Luis Morales s'acomiada del Llevant després de deu temporades, 377 partits i 83 gols, i reconeix que l'ascens reeixit a Burgos li va permetre tancar la espinita del descens de 2022.