Derrota del Valencia CF davant el CA Osasuna (1-2)

Derrota del Valencia CF davant el CA Osasuna (1-2) en el partit de la Jornada 3 de LaLiga EA Sports disputat al Camp de Mestalla. En un partit competit de principi a fi i en el qual el Valencia CF, després d’empatar amb una cabotada d’Hugo Duro, va acabar bolcat sobre el camp rival i buscant la victòria, el conjunt rival va anotar el 1-2 definitiu en una rematada a pilota parada.

L’equip, que va fer mèrits per a traure molt més que una derrota, buscarà retrobar-se amb el triomf la pròxima jornada enfront de l’Esportiu Alabés.

La primera gran acció de perill va ser per al conjunt visitant, en una pilota a l’esquena de la defensa que va situar a Pablo Ibáñez pràcticament mà a mà amb Mamardashvili fins que Thierry arribe per darrere per a rebanyar-li la pilota i impedir el tret. Després de consultar amb el VAR, Pulido Santana va assenyalar penal i Aimar va avançar al conjunt navarrés en el marcador.

En els últims compassos de la primera part Pepelu penjava una pilota a l’àrea xicoteta buscant connectar amb Hugo Duro i la rematada del davanter va ser a les mans del portera rival.

El migcampista de Dénia tornaria a intentar-lo instants després amb un colpege executat l’exterior des de la frontal de l’àrea que eixiria llepant el cep del pal llarg, igual que un altre intent de Diakhaby.

El Valencia CF continuaria buscant el punt amb dos enviaments a l’àrea des de les bandes i, després del descans, Rubén Baraja va donar entrada a André Almeida per a fer un pas avant i tractar de generar més situacions d’atac.

Javi Guerra buscava obrir-se camí entre la defensa del conjunt navarrés amb les seues arrancades, l’equip continuava espentant i en el 70’ André Almeida va estar a punt de sorprendre el porter amb un tret fortíssim des de fora de l’àrea.

Els nostres no desistien de la seua obstinació, Gayà apuntava per l’esquerra constantment posant pilotes a l’àrea a la recerca de rematador i el Camp de Mestalla veuria el debut de Sergi Canós.

En el 79’, després de molt intentar-ho, per fi el Valencia CF aconseguiria perforar la porteria rival gràcies a la cabotada d’Hugo Duro, que es va imposar en l’àrea al seu marcador i va manar l’enviament de Javi Guerra directe al fons de la xarxa.

Amb el 1-1, el Valencia CF va espentar fins al final a la recerca del gol de la victòria i a punt va estar d’arribar. Hugo Duro a punt va estar d’enviar a la xarxa un rebutge després d’un grandíssim tret de Javi Guerra, Sergi Canós, amb un tret molt ajustat buscant el pal de la porteria, es va quedar a uns centímetres d’anotar el seu primer gol com a valencianista i Sergio Herrera va traure una rematada a boca de canó de Javi Guerra en l’àrea xicoteta.

En el 93’, quan més a prop semblava la victòria valencianista, va arribar el 1-2 definitiu, obra de Nacho Vidal, que remataria d’esquena en un córner..

Fixta tècnica:

1. VALENCIA CF: Mamardashvili, Thierry R., Gabriel Paulista (Cristhian Mosquera, 75’), Cenk, Gayà, Diakhaby (André Almeida, 46’), Pepelu, Javi Guerra, Fran Pérez (Foulquier, 58’), Diego López (Sergi Canós, 75’) i Hugo Duro.

2. CA OSASUNA: Sergio Herrera, Areso (Peña, 77’), Catena, David García, Juan Cruz, Iker Muñoz, Aimar (Moncayola, 67’), Ibañez, José Arnaiz (Mojica, 67’), Kike Barja (Nacho Vidal, 46’) i Raúl (Budimir, 74’).

GOLS: 0-1 Aimar (p.), 23’; 1-1 Hugo Duro, 80’; 1-2 Nacho Vidal, 93’.

ÀRBITRE: Pulido Santana (C. Canario). Amonestà a Thierry, Diakhaby, Kike Barja, Hugo Duro, Iker Muñoz, Budimir i Moncayola.

VAR: Figueroa Vázquez (C. Andaluz).

Partit de la Jornada 3 de LaLiga EA Sports disputat al Camp de Mestalla. Fiamma Benítez, jugadora del VCF Femenino, realizà la treta d’honor per la seua recent consecució del campionat d’ Europa Sub-19.

Últimes notícies

Una pedregada forta causa danys en cotxes i vivendes a Utiel

Una tempesta amb granís de gran tamany ha causat danys materials en vehicles, teulades i arbrat a Utiel, mentres Aemet preveu que continuen les tronades fortes a l’interior de la província de València.

Denunciat per portar una persona pujades damunt del cotxe a Xàbia

La Policia Local de Xàbia ha denunciat el conductor d’un turisme per conducció temerària després de circular amb una persona pujada al sostre del vehicle, una infracció molt greu que comporta sis punts menys i multa econòmica.

Fortes tempestes amb granís de fins a 3 cm al nord interior de València

El nord interior de la província de València ha registrat esta vesprada tempestes fortes amb granís de fins a 3 centímetres i avís taronja activat per Aemet, especialment a la zona d’Utiel i el Rincón de Ademuz.

L’Elx fitxa el migcampista Javier Morcillo fins a 2030

L’Elx ha tancat la incorporació del migcampista català Javier Morcillo, procedent de l’Atlético de Madrid, amb contracte fins a juny de 2030, ampliable una temporada més per objectius.

Detenen a Castelló una cuidadora per traure 24.000 € del compte d’una anciana que atenia

Una cuidadora ha sigut detinguda a Castelló per retirar durant mesos quasi 24.000 euros del compte d’una anciana i vendre una joia seua sense consentiment familiar, descobert tot després de la mort de la víctima.

Les platges valencianes estrenen sensors per controlar la qualitat de l’aigua en temps real

La Generalitat ha posat en marxa una prova pilot amb biosensors intel·ligents a Port Saplaya i Meliana per controlar en temps real la qualitat de l’aigua de les platges i reforçar la seguretat sanitària.

Guia per a vore l’eclipsi solar amb seguretat a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi del 12 d’agost, amb nivell 3 de preemergència forestal, tancament de parcs naturals i un decàleg de consells per a una observació segura.

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera asseguren l’aigua potable amb una obra solar de 4,3 milions

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera ja tenen garantit l’abastiment d’aigua potable gràcies a una infraestructura de 4,3 milions d’euros alimentada amb energia solar, declarada d’emergència per la sequera extraordinària a la demarcació del Xúquer.
FILMOTECA D'ESTIU