Derrota del Valencia CF davant el CA Osasuna (1-2)

Derrota del Valencia CF davant el CA Osasuna (1-2) en el partit de la Jornada 3 de LaLiga EA Sports disputat al Camp de Mestalla. En un partit competit de principi a fi i en el qual el Valencia CF, després d’empatar amb una cabotada d’Hugo Duro, va acabar bolcat sobre el camp rival i buscant la victòria, el conjunt rival va anotar el 1-2 definitiu en una rematada a pilota parada.

L’equip, que va fer mèrits per a traure molt més que una derrota, buscarà retrobar-se amb el triomf la pròxima jornada enfront de l’Esportiu Alabés.

La primera gran acció de perill va ser per al conjunt visitant, en una pilota a l’esquena de la defensa que va situar a Pablo Ibáñez pràcticament mà a mà amb Mamardashvili fins que Thierry arribe per darrere per a rebanyar-li la pilota i impedir el tret. Després de consultar amb el VAR, Pulido Santana va assenyalar penal i Aimar va avançar al conjunt navarrés en el marcador.

En els últims compassos de la primera part Pepelu penjava una pilota a l’àrea xicoteta buscant connectar amb Hugo Duro i la rematada del davanter va ser a les mans del portera rival.

El migcampista de Dénia tornaria a intentar-lo instants després amb un colpege executat l’exterior des de la frontal de l’àrea que eixiria llepant el cep del pal llarg, igual que un altre intent de Diakhaby.

El Valencia CF continuaria buscant el punt amb dos enviaments a l’àrea des de les bandes i, després del descans, Rubén Baraja va donar entrada a André Almeida per a fer un pas avant i tractar de generar més situacions d’atac.

Javi Guerra buscava obrir-se camí entre la defensa del conjunt navarrés amb les seues arrancades, l’equip continuava espentant i en el 70’ André Almeida va estar a punt de sorprendre el porter amb un tret fortíssim des de fora de l’àrea.

Els nostres no desistien de la seua obstinació, Gayà apuntava per l’esquerra constantment posant pilotes a l’àrea a la recerca de rematador i el Camp de Mestalla veuria el debut de Sergi Canós.

En el 79’, després de molt intentar-ho, per fi el Valencia CF aconseguiria perforar la porteria rival gràcies a la cabotada d’Hugo Duro, que es va imposar en l’àrea al seu marcador i va manar l’enviament de Javi Guerra directe al fons de la xarxa.

Amb el 1-1, el Valencia CF va espentar fins al final a la recerca del gol de la victòria i a punt va estar d’arribar. Hugo Duro a punt va estar d’enviar a la xarxa un rebutge després d’un grandíssim tret de Javi Guerra, Sergi Canós, amb un tret molt ajustat buscant el pal de la porteria, es va quedar a uns centímetres d’anotar el seu primer gol com a valencianista i Sergio Herrera va traure una rematada a boca de canó de Javi Guerra en l’àrea xicoteta.

En el 93’, quan més a prop semblava la victòria valencianista, va arribar el 1-2 definitiu, obra de Nacho Vidal, que remataria d’esquena en un córner..

Fixta tècnica:

1. VALENCIA CF: Mamardashvili, Thierry R., Gabriel Paulista (Cristhian Mosquera, 75’), Cenk, Gayà, Diakhaby (André Almeida, 46’), Pepelu, Javi Guerra, Fran Pérez (Foulquier, 58’), Diego López (Sergi Canós, 75’) i Hugo Duro.

2. CA OSASUNA: Sergio Herrera, Areso (Peña, 77’), Catena, David García, Juan Cruz, Iker Muñoz, Aimar (Moncayola, 67’), Ibañez, José Arnaiz (Mojica, 67’), Kike Barja (Nacho Vidal, 46’) i Raúl (Budimir, 74’).

GOLS: 0-1 Aimar (p.), 23’; 1-1 Hugo Duro, 80’; 1-2 Nacho Vidal, 93’.

ÀRBITRE: Pulido Santana (C. Canario). Amonestà a Thierry, Diakhaby, Kike Barja, Hugo Duro, Iker Muñoz, Budimir i Moncayola.

VAR: Figueroa Vázquez (C. Andaluz).

Partit de la Jornada 3 de LaLiga EA Sports disputat al Camp de Mestalla. Fiamma Benítez, jugadora del VCF Femenino, realizà la treta d’honor per la seua recent consecució del campionat d’ Europa Sub-19.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Renfe no garantix el reforç de Rodalia en Falles sense un pla de seguretat

Renfe advertix que no podrà mantindre el servici reforçat de Rodalia en Falles si no hi ha dispositius de seguretat suficients. L'empresa veu inviables els transbords per carretera i reclama indicacions clares a l'Ajuntament.

L’arquitecte que cus indumentària fallera a la seua família i ara l’ensenya en el casal

Javier Sebastiá, arquitecte i faller, va aprendre des de zero a cosir per a vestir la seua filla i hui impartix un taller gratuït en el casal on compartix mètode i patrons.

Mor un home de 59 anys per un tret al balcó de la seua casa a Alacant

Un home de 59 anys ha mort després de rebre un tret quan era al balcó de la seua vivenda, a Carolines Altes (Alacant). La Policia investiga sense detencions.

Emergències desplega hui un simulacre per pluges torrencials en la presa de Buseo

El Centre de Coordinació d'Emergències prova hui la resposta davant pluges torrencials entorn de la presa de Buseo. Hi haurà sirenes i vehicles en sis municipis, sense risc real

El temps continuarà estable en la Comunitat Valenciana, amb màximes a l’alça

La Comunitat Valenciana afronta jornades estables i més sol, amb màximes en ascens generalitzat i vents fluixos, només moderats en el nord de Castelló.

El MACA complix 15 anys amb més de 920.000 visitants i s’aferma com a referent cultural

El MACA celebra el seu 15 aniversari amb més de 920.000 visitants i rècord en 2025. El museu reforça el seu paper amb 66 exposicions, programes educatius i nous fons.

35 tapes com a reclam turístic en la Ruta de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 plats i tapes en restaurants d'Alacant i es prolongarà fins al 2 d'abril, amb propostes de mar i horta. La iniciativa busca atraure visitants en vespres de Setmana Santa i reinterpreta receptes tradicionals en clau actual.

Marián Cano ressalta el pes de la indústria de l’esport en l’economia de la Comunitat Valenciana

La consellera Marián Cano ha defés en Forinvest la indústria de l'esport com a sector estratègic en la Comunitat, amb prop del 2% del PIB i 4.700 empreses. Ha subratllat l'estirada del turisme esportiu i el retorn fiscal dels grans esdeveniments.