Derrota del Valencia CF davant el CA Osasuna (1-2)

Derrota del Valencia CF davant el CA Osasuna (1-2) en el partit de la Jornada 3 de LaLiga EA Sports disputat al Camp de Mestalla. En un partit competit de principi a fi i en el qual el Valencia CF, després d’empatar amb una cabotada d’Hugo Duro, va acabar bolcat sobre el camp rival i buscant la victòria, el conjunt rival va anotar el 1-2 definitiu en una rematada a pilota parada.

L’equip, que va fer mèrits per a traure molt més que una derrota, buscarà retrobar-se amb el triomf la pròxima jornada enfront de l’Esportiu Alabés.

La primera gran acció de perill va ser per al conjunt visitant, en una pilota a l’esquena de la defensa que va situar a Pablo Ibáñez pràcticament mà a mà amb Mamardashvili fins que Thierry arribe per darrere per a rebanyar-li la pilota i impedir el tret. Després de consultar amb el VAR, Pulido Santana va assenyalar penal i Aimar va avançar al conjunt navarrés en el marcador.

En els últims compassos de la primera part Pepelu penjava una pilota a l’àrea xicoteta buscant connectar amb Hugo Duro i la rematada del davanter va ser a les mans del portera rival.

El migcampista de Dénia tornaria a intentar-lo instants després amb un colpege executat l’exterior des de la frontal de l’àrea que eixiria llepant el cep del pal llarg, igual que un altre intent de Diakhaby.

El Valencia CF continuaria buscant el punt amb dos enviaments a l’àrea des de les bandes i, després del descans, Rubén Baraja va donar entrada a André Almeida per a fer un pas avant i tractar de generar més situacions d’atac.

Javi Guerra buscava obrir-se camí entre la defensa del conjunt navarrés amb les seues arrancades, l’equip continuava espentant i en el 70’ André Almeida va estar a punt de sorprendre el porter amb un tret fortíssim des de fora de l’àrea.

Els nostres no desistien de la seua obstinació, Gayà apuntava per l’esquerra constantment posant pilotes a l’àrea a la recerca de rematador i el Camp de Mestalla veuria el debut de Sergi Canós.

En el 79’, després de molt intentar-ho, per fi el Valencia CF aconseguiria perforar la porteria rival gràcies a la cabotada d’Hugo Duro, que es va imposar en l’àrea al seu marcador i va manar l’enviament de Javi Guerra directe al fons de la xarxa.

Amb el 1-1, el Valencia CF va espentar fins al final a la recerca del gol de la victòria i a punt va estar d’arribar. Hugo Duro a punt va estar d’enviar a la xarxa un rebutge després d’un grandíssim tret de Javi Guerra, Sergi Canós, amb un tret molt ajustat buscant el pal de la porteria, es va quedar a uns centímetres d’anotar el seu primer gol com a valencianista i Sergio Herrera va traure una rematada a boca de canó de Javi Guerra en l’àrea xicoteta.

En el 93’, quan més a prop semblava la victòria valencianista, va arribar el 1-2 definitiu, obra de Nacho Vidal, que remataria d’esquena en un córner..

Fixta tècnica:

1. VALENCIA CF: Mamardashvili, Thierry R., Gabriel Paulista (Cristhian Mosquera, 75’), Cenk, Gayà, Diakhaby (André Almeida, 46’), Pepelu, Javi Guerra, Fran Pérez (Foulquier, 58’), Diego López (Sergi Canós, 75’) i Hugo Duro.

2. CA OSASUNA: Sergio Herrera, Areso (Peña, 77’), Catena, David García, Juan Cruz, Iker Muñoz, Aimar (Moncayola, 67’), Ibañez, José Arnaiz (Mojica, 67’), Kike Barja (Nacho Vidal, 46’) i Raúl (Budimir, 74’).

GOLS: 0-1 Aimar (p.), 23’; 1-1 Hugo Duro, 80’; 1-2 Nacho Vidal, 93’.

ÀRBITRE: Pulido Santana (C. Canario). Amonestà a Thierry, Diakhaby, Kike Barja, Hugo Duro, Iker Muñoz, Budimir i Moncayola.

VAR: Figueroa Vázquez (C. Andaluz).

Partit de la Jornada 3 de LaLiga EA Sports disputat al Camp de Mestalla. Fiamma Benítez, jugadora del VCF Femenino, realizà la treta d’honor per la seua recent consecució del campionat d’ Europa Sub-19.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’Hospital General de València tanca dos banys per una forta olor després d’un abocament químic

L'Hospital General de València ha clausurat dos banys d'ús professional després d'un abocament accidental de colorant amb anilina que va generar una forta olor, mentres analitza mostres de les aigües residuals.

Avís groc per ratxes de fins a 80 km/h en la mitat nord de Castelló este diumenge

Aemet activa l'avís groc per vents del nord-oest de fins a 80 km/h a l'interior i litoral nord de Castelló, amb pluges i notable descens tèrmic.

Les màximes en la Comunitat Valenciana depassen els 30 graus i Xàtiva lidera amb 30,7

Les temperatures màximes en la Comunitat Valenciana han depassat els 30 graus en diversos municipis, amb Xàtiva al capdavant en aconseguir els 30,7 graus segons Avamet i 29,7 segons Aemet.

Un home atés per inhalació de fum després d’un incendi en una vivenda d’Alcoi

Un incendi originat presumptament en un calefactor en una vivenda d'Alcoi ha provocat una intensa fumera, el desallotjament preventiu de diversos veïns i l'atenció sanitària a un home per inhalació de fum.

Detonen de forma controlada una bomba de la Guerra Civil trobada en un solar de València

Una bomba d'aviació de més de 50 quilos de la Guerra Civil ha sigut trobada en un solar de València i detonada de manera controlada en una zona aïllada del port, després d'un operatiu coordinat entre Policia Nacional i Autoritat Portuària.

Paiporta s’alia amb el Teatre Nacional de Catalunya per a reforçar la seua reconstrucció cultural després de la dana

L'Ajuntament de Paiporta i el Teatre Nacional de Catalunya firmen un acord per a impulsar la reconstrucció cultural del municipi, reforçar les arts escèniques en català i acompanyar la reparació dels seus principals equipaments.

Pérez Llorca ressalta l’avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d’Alacant

La Generalitat subratlla l'avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d'Alacant, una infraestructura clau per a la intermodalitat que preveu entrar en servici a principis de 2029.

Justícia reforça el jutjat que instruïx la causa de la DANA a Catarroja

La Conselleria de Justícia garantix la continuïtat dels recursos humans en el jutjat de Catarroja que instruïx la causa de la DANA i convertix 200 reforços judicials en places estructurals a partir de juliol.