11.6 C
València
Diumenge, 8 febrer, 2026

Derrota del Valencia CF davant el CA Osasuna (1-2)

Derrota del Valencia CF davant el CA Osasuna (1-2) en el partit de la Jornada 3 de LaLiga EA Sports disputat al Camp de Mestalla. En un partit competit de principi a fi i en el qual el Valencia CF, després d’empatar amb una cabotada d’Hugo Duro, va acabar bolcat sobre el camp rival i buscant la victòria, el conjunt rival va anotar el 1-2 definitiu en una rematada a pilota parada.

L’equip, que va fer mèrits per a traure molt més que una derrota, buscarà retrobar-se amb el triomf la pròxima jornada enfront de l’Esportiu Alabés.

La primera gran acció de perill va ser per al conjunt visitant, en una pilota a l’esquena de la defensa que va situar a Pablo Ibáñez pràcticament mà a mà amb Mamardashvili fins que Thierry arribe per darrere per a rebanyar-li la pilota i impedir el tret. Després de consultar amb el VAR, Pulido Santana va assenyalar penal i Aimar va avançar al conjunt navarrés en el marcador.

En els últims compassos de la primera part Pepelu penjava una pilota a l’àrea xicoteta buscant connectar amb Hugo Duro i la rematada del davanter va ser a les mans del portera rival.

El migcampista de Dénia tornaria a intentar-lo instants després amb un colpege executat l’exterior des de la frontal de l’àrea que eixiria llepant el cep del pal llarg, igual que un altre intent de Diakhaby.

El Valencia CF continuaria buscant el punt amb dos enviaments a l’àrea des de les bandes i, després del descans, Rubén Baraja va donar entrada a André Almeida per a fer un pas avant i tractar de generar més situacions d’atac.

Javi Guerra buscava obrir-se camí entre la defensa del conjunt navarrés amb les seues arrancades, l’equip continuava espentant i en el 70’ André Almeida va estar a punt de sorprendre el porter amb un tret fortíssim des de fora de l’àrea.

Els nostres no desistien de la seua obstinació, Gayà apuntava per l’esquerra constantment posant pilotes a l’àrea a la recerca de rematador i el Camp de Mestalla veuria el debut de Sergi Canós.

En el 79’, després de molt intentar-ho, per fi el Valencia CF aconseguiria perforar la porteria rival gràcies a la cabotada d’Hugo Duro, que es va imposar en l’àrea al seu marcador i va manar l’enviament de Javi Guerra directe al fons de la xarxa.

Amb el 1-1, el Valencia CF va espentar fins al final a la recerca del gol de la victòria i a punt va estar d’arribar. Hugo Duro a punt va estar d’enviar a la xarxa un rebutge després d’un grandíssim tret de Javi Guerra, Sergi Canós, amb un tret molt ajustat buscant el pal de la porteria, es va quedar a uns centímetres d’anotar el seu primer gol com a valencianista i Sergio Herrera va traure una rematada a boca de canó de Javi Guerra en l’àrea xicoteta.

En el 93’, quan més a prop semblava la victòria valencianista, va arribar el 1-2 definitiu, obra de Nacho Vidal, que remataria d’esquena en un córner..

Fixta tècnica:

1. VALENCIA CF: Mamardashvili, Thierry R., Gabriel Paulista (Cristhian Mosquera, 75’), Cenk, Gayà, Diakhaby (André Almeida, 46’), Pepelu, Javi Guerra, Fran Pérez (Foulquier, 58’), Diego López (Sergi Canós, 75’) i Hugo Duro.

2. CA OSASUNA: Sergio Herrera, Areso (Peña, 77’), Catena, David García, Juan Cruz, Iker Muñoz, Aimar (Moncayola, 67’), Ibañez, José Arnaiz (Mojica, 67’), Kike Barja (Nacho Vidal, 46’) i Raúl (Budimir, 74’).

GOLS: 0-1 Aimar (p.), 23’; 1-1 Hugo Duro, 80’; 1-2 Nacho Vidal, 93’.

ÀRBITRE: Pulido Santana (C. Canario). Amonestà a Thierry, Diakhaby, Kike Barja, Hugo Duro, Iker Muñoz, Budimir i Moncayola.

VAR: Figueroa Vázquez (C. Andaluz).

Partit de la Jornada 3 de LaLiga EA Sports disputat al Camp de Mestalla. Fiamma Benítez, jugadora del VCF Femenino, realizà la treta d’honor per la seua recent consecució del campionat d’ Europa Sub-19.

Últimes notícies

La Fe realitza el primer trasplantament renal robòtic de donant viu en la Comunitat Valenciana

La Fe ha realitzat el primer trasplantament renal de donant viu amb el sistema Da Vinci en la Comunitat Valenciana. La pacient, de 37 anys, es va recuperar amb rapidesa i la donant, la seua mare, va rebre l'alta en dia i mig.

Sense sequeres, moment de planificar l’aigua a Espanya, segons un expert

Les últimes borrasques han assegurat recursos per a almenys un any i, en algunes regions, per a dos. Jorge Olcina ha demanat aprofitar esta finestra per a acordar una política estatal de l'aigua.

Tres detinguts per traficar amb drogues des d’un pis de Benidorm i repartir-les en la zona anglesa

La Policia Nacional ha detingut a Benidorm a dos hòmens i una dona per vendre marihuana i cocaïna des de la seua vivenda. Distribuïen en la zona anglesa i usaven un patinet elèctric.

La UPV impulsa el diagnòstic i investigació de l’epilèpsia amb IA gràcies a volBrain

La plataforma volBrain, desenrotllada per la UPV, aplica IA a la ressonància magnètica per a mesurar amb precisió estructures cerebrals vinculades a l'epilèpsia i donar suport a decisions clíniques.

Vent fort i pluges febles a l’interior de la Comunitat Valenciana este diumenge

La Comunitat Valenciana registrarà intervals nuvolosos, ruixats febles i vent del nord-oest amb ratxes molt fortes a l'interior; la cota de neu estarà en 1.200-1.400 m. El dilluns augmentaran els núvols i pujaran les màximes.

La UPV impulsa amb IA el diagnòstic i investigació de l’epilèpsia amb volBrain

La plataforma volBrain, desenrotllada per la UPV, aplica IA a l'anàlisi de ressonàncies per a oferir mètriques objectives i reproduïbles. Facilita diagnòstics més precisos i dona suport a la presa de decisions clíniques i la investigació.

3-1: la Real de Matarazzo evidencia la fragilitat de l’Elx

Sucic, Oyarzabal i Óskarsson van firmar el triomf de la Real davant un Elx que va començar millor però es va desunflar després de dos colps abans del descans. remire va ser decisiu.

Finalitza sense ferits l’atrinxerament d’un home en la seua vivenda de Teulada (Alacant)

La Guàrdia Civil ha donat per acabat sense ferits l'atrinxerament d'un home en la seua vivenda de Teulada després de prop de cinc hores. El CICU ha mobilitzat un SAMU i un home ha sigut traslladat a l'Hospital de Dénia; s'instruiran diligències.