Anuncios

Desarticulació d’un grup criminal a València: identifiquen a una dona per una estafa de 60.000 euros a Melilla

La Policia Nacional ha identificat recentment a una dona resident a València com a presumpta autora d’una estafa que supera els 60.000 euros a una ciutadana de Melilla. Aquesta investigació ha revelat la connexió de l’individu amb un grup criminal que va ser desarticulat a la ciutat de València el passat mes de setembre.
Segons informen fonts de la Prefectura Superior de Policia de Melilla, la víctima va presentar una denúncia alertant que persones desconegudes havien aconseguit contractar dos préstecs personals al seu nom en diferents entitats financeres, sumant un total que supera els 60.000 euros.
Els agents han detallat que els esdeveniments es van desencadenar poc després que la presumpte autora, mitjançant enganys, aconseguira obtindre una fotografia del seu DNI i una nòmina com a part d’un procés per a llogar un pis, suposadament situat a Madrid. En realitat, esta era l’excusa perfecta per a fer-se amb la documentació de la víctima.
La Unitat de Delinqüència Especialitzada i Violenta (UDEV) va liderar la investigació, que va revelar que el DNI havia sigut manipulant, modificant la fotografia, la signatura i el domicili de la víctima. Amb aquest document falsificat, la presumpte autora va aconseguir obrir comptes bancaris i sol·licitar més préstecs a nom de la víctima, amplificant l’abast de l’estafa.
A més, el portaveu de la Prefectura Superior ha recordat la importància de ser cautelosos amb la informació personal. Ha alertat que no es recomana enviar fotografies de documents com el DNI, passaport o dades bancàries, especialment si es desconeix l’identitat del destinatari. „El més segur és fer-ho sempre a través de l’app MiDNI”, ha assenyalat, acompanyat d’una recomanació de consultar la web de la Policia Nacional per a més informació.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mor l’operari d’una grua en quedar atrapat pel seu vehicle a Vallada

Un treballador de 32 anys ha mort en una zona rural de Vallada després de quedar atrapat pel camió grua amb el qual intentava alçar un tractor bolcat. Bombers i servicis sanitaris només van poder confirmar la defunció.

Rego, Oltra, Montero i Janja da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Rosângela Janja da Silva reclamen unió enfront de la violència política contra les dones i més presència femenina en els espais de decisió.

Rego, Oltra, Montero i Janja Da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Janja Da Silva reclamen a València que les dones s'unisquen enfront de la violència política i reforcen la seua presència en els espais de decisió.

Héctor Fort rep l’alta i es prepara per a tornar amb l’Elx davant l’Atlètic

Héctor Fort rep l'alta competitiva tres mesos després d'operar-se del muscle i es mostra amb ganes de tornar a jugar amb l'Elx en el dol davant l'Atlètic de Madrid.

Tunde reforça l’optimisme del Llevant: la permanència, cada vegada més a prop

Kareem Tunde es mostra convençut que el Llevant aconseguirà la permanència en Primera i crida a mantindre la unió del vestuari abans del dol clau davant el Sevilla.

Ernest Urtasun se suma a la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández el 24 d’abril

El ministre de Cultura, Ernest Urtasun, participarà el 24 d'abril en la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández a Orihuela, garantida després del finançament del Ministeri de Cultura.

Ingressat a Maldives un jove metge alacantí després de l’atac d’un tauró

Un metge de 31 anys de l'Hospital General Doctor Balmis d'Alacant ha resultat greument ferit després de patir l'atac d'un tauró durant una excursió aquàtica en la seua lluna de mel a les illes Maldives.

El TSJCV tomba la suspensió de llicències de canvi d’ús per a pisos turístics a València

El TSJCV anul·la la decisió de l'Ajuntament de València de suspendre les llicències de canvi d'ús per a pisos turístics, però manté la moratòria sobre noves edificacions hoteleres.