Desmantellada una plantació de marihuana amb 481 plantes en un habitatge de Busot

La Guàrdia Civil ha desmantellat recentment una important plantació de cànnabis situada en un habitatge unifamiliar de Busot, implicant a una parella que ha estat detinguda i encarcerada per diversos delictes. En el marc de l’operació ‘Legar’, els agents van descobrir 481 plantes adultes de cànnabis en fase avançada de floració, les quals estaven disposades per totes les estances de l’immoble.

La investigació va iniciar-se a l’agost de 2024, quan els agents de l’Àrea d’Investigació de la Guàrdia Civil a Sant Vicent del Raspeig van rebre alertes de la ciutadania sobre sorolls constants d’aparells elèctrics i comportaments sospitosos d’uns veïns. Així, es va descobrir que l’habitatge era arrendat per una parella amb conductes estranyes, com pagar el lloguer en efectiu i mantenir el subministrament elèctric a nom de la propietària.

El passat 1 d’abril, es va dur a terme un registre en el domicili on es va arrestar un home i una dona, de 45 i 44 anys respectivament, amb nacionalitat sèrbia, que vivien amb el seu fill menor. Aquesta laboratori clandestí estava equipat amb tecnologia d’última generació valorada en més de 18.000 euros, incloent pantalles LED, sistemes d’osmosi i filtres antiolor, així com maquinària per al tractament i empaquetatge del producte.

A més, durant la inspecció es va descobrir un suposat frau elèctric que superava els 80.000 watts, el que equival al consum d’uns 50 habitatges. Tècnics de l’empresa elèctrica van qualificar la instal·lació com a perillosa, ja que podria haver causat un incendi.

Els detinguts han estat acusats de diversos delictes, incloent cultiu i elaboració de substàncies estupefaents, tràfic de drogues, frau elèctric i pertinença a organització criminal. Actualment, estan a disposició del Jutjat d’Instrucció número 1 de Sant Vicent del Raspeig, que ha decretat el seu ingrés a la presó provisional.

Últimes notícies

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la Confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia el veto a les dones en la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt i revisarà la seua inscripció com a entitat religiosa, en considerar que vulnera drets constitucionals.

Paunovic confia en el pla de Luis de la Font per a la porteria d’Espanya

El seleccionador de Sèrbia, Velljko Paunovic, assegura que Luis de la Font té un pla clar per a la porteria d'Espanya i considera a la Roja candidata al Mundial pel seu estil i continuïtat.

Álex Baena viu com un orgull el seu retorn a Vila-real amb la selecció espanyola

Álex Baena afronta com un partit molt especial l'amistós España-Sèrbia, el seu primer retorn a l'Estadi de la Ceràmica des de la seua eixida del Vila-real, i confia a consolidar-se per al Mundial malgrat els pocs minuts en l'Atlètic.

De la Font reivindica la seua porteria abans de l’Espanya-Sèrbia amistós

Luis de la Font assegura que Espanya compta amb quatre dels deu millors porters del món i afronta els amistosos davant Sèrbia i Egipte com si ja estiguera jugant el Mundial.

Ana Redondo reclama la dimissió de Susana Camarero després dels seus insults al Govern

La ministra d'Igualtat, Ana Redondo, reclama la dimissió de la vicepresidenta valenciana Susana Camarero en considerar insuficients les seues disculpes per dir prostitutes al Govern d'Espanya.

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, en considerar que vulnera drets fonamentals i manté una discriminació injustificada.

Camarero es disculpa per la seua frase sobre les prostitutes i l’atribuïx a un lapsus

Susana Camarero demana disculpes per afirmar en Les Corts que el Govern està 'ple de prostitutes', sosté que va ser un lapsus corregit al moment i acusa l'oposició de manipular les seues paraules.

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per dir prostitutes a les ministres

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per afirmar que el Govern d'Espanya estava ple de prostitutes i sosté que la vicepresidenta valenciana ha dit el que realment pensa.