27.8 C
València
Divendres, 11 juliol, 2025

Detenen a l’acusat de matar a la seua parella a Elx després d’atrinxerar-se en un habitatge

L’home buscat per la Policia Nacional i la Guàrdia Civil des del passat dia de Nadal per presumptament assassinar a Elx d’un tret al cap a la seua parella, una dona paraguaiana de 25 anys, ha sigut detingut després d’atrinxerar-se en un habitatge de la ciutat il·licitana, possiblement amb ostatges.

- Advertisement -Telegram València Diari

Fonts policials han informat a EFE que l’home ha sigut capturat poc abans de les 08.00 hores d’aquest dijous, després d’atrinxerar-se en l’habitatge on vivia la seua exparella i una filla que tenien en comú de 18 mesos, en el número 5 de l’avinguda Ausías March.

La menor no es trobava allí en aqueix moment, però sí altres companyes de pis de la dona al qual el presumpte assassí va prendre com a ostatges però que la Policia va aconseguir evacuar per un habitatge contigu.

La detenció s’ha produït després de voltar l’immoble on s’havia atrinxerat el jove, que ha realitzat diversos trets amb una arma llarga.

Aquest individu ha realitzat diversos trets amb l’arma llarga als agents que han format part del dispositiu per a voltar el domicili.

Abans de la detenció, els policies han aconseguit evacuar als ostatges per l’habitatge i, després d’una primera negociació, l’home ha sigut detingut sense causar danys personals.

Les forces de seguretat havien activat el protocol d’actuació davant “incidents crítics” amb efectius especialistes en la resolució d’aquesta mena de situacions.

 

L’home, objecte d’una intensa cerca policial per matar a la seua parella el dia de Nadal

 

Aquest home era objecte d’una intensa cerca des que va ser trobada la víctima mortal el passat dia de Nadal, el 25 de desembre, al voltant de les 23 hores amb un tret al cap en un domicili del barri dels Palmerars d’Elx, una zona d’atenció social preferent per baixos recursos.

La dona va deixar dos orfes un xiquet de 10 anys i una xiqueta de 3, i s’ha convertit en l’assassinada a les mans de les seues parelles o exparelles número 43 en el que va de 2021 i la 1.125 des que es van començar a recopilar dades, en 2003.
 

Últimes notícies

Tempesta intensa deixa 32 litres per metre quadrat en menys d’una hora a Enguera, València

Una tempesta d'alta intensitat descarrega 32 litres per metre quadrat en la zona de La Matea, Enguera, València, amb avís taronja per fortes pluges i graníssol.

El València CF embene a la promesa Yarek Gasiorowski al PSV per deu milions d’euros

El València CF ha concretat la venda de la seua jove defensa central Yarek Gasiorowski al PSV Eindhoven per deu milions d'euros, incloent-hi un percentatge en futures vendes. Gasiorowski, format en la pedrera valencianista, ha disputat 35 partits oficials i és internacional en categories inferiors d'Espanya.

Cinc cossos en descomposició trobats en les costes valencianes en els últims dies

La Guàrdia Civil i Salvament Marítim van trobar cinc cossos en descomposició en aigües valencianes, possiblement víctimes d'un naufragi de pastera.

Cimera Empresarial destaca la importància del turisme i rebutja la imposició de reduir la jornada laboral

La Cimera Empresarial recalca el paper clau del turisme en l'economia espanyola i s'oposa a la reducció obligatòria de la jornada laboral, promovent un enfocament basat a guanyar més i augmentar la productivitat.

Consum impulsa la seua expansió a Catalunya amb 220 milions per a 60 noves botigues i millora logística a Zona Franca de Barcelona

Consum invertirà 220 milions d'euros fins a 2027 per a obrir 60 botigues a Catalunya i modernitzar la seua xarxa logística a la Zona Franca de Barcelona, generant més de 1100 ocupacions.

Cent taulells a Catarroja mostren el nivell de l’aigua després de la dana del 29 d’octubre

L'Ajuntament de Catarroja ha instal·lat cent taulells en diversos carrers per a assenyalar fins a quina altura va arribar l'aigua després de la dana del passat 29 d'octubre, com a record i senyal de la reconstrucció.

Dos hòmens moren ofegats en platges d’Alacant en incidents separats

Dos hòmens, de 73 i 46 anys, moren ofegats en platges diferents d'Alacant després de ser rescatats i atesos sense èxit per equips mèdics d'emergència.

L’escultura de Camilo Sesto finançada pels seus fans se situarà en el museu d’Alcoi

L'escultura de Camilo Sesto, sufragada pels seus seguidors de tot el món, s'instal·larà al pati interior del futur museu dedicat al cantant a Alcoi, Alacant.