Detingut per intentar robar en un habitatge en una pedania d’Elx i agredir a dos agents

ALACANT, 29 (EUROPA PRESS)

La Policia Local d’Elx ha detingut un home per presumptament haver intentat robar en un habitatge situat a la pedania de Puçol. En el moment de l’arrest, esta persona es va resistir i va arribar a agredir a dos agents, ha informat l’Ajuntament en un comunicat.

La comissaria va rebre un avís el passat 22 de novembre d’un veí d’esta zona d’Elx, qui va indicar que l’alarma d’un habitatge de la seua propietat, que es trobava a escassos metres, havia saltat i que, pel que sembla, hi havia una persona en el seu interior.

Immediatament, els agents es van dirigir a l’habitatge i van sorprendre un home qui, en veure’ls, va arrancar a córrer amb la intenció d’escapar. Els agents van aconseguir aconseguir-ho, malgrat la forta resistència que va interposar esta persona, fins al punt que va agredir als dos policies.

Per la seua banda, el propietari de l’immoble va reconèixer a la Policia Local que setmanes arrere havia contractat un sistema d’alarmes, ja que estava de reformes i li havien sostret material d’obra, fet que no va denunciar.

Per tot l’ocorregut, es va arrestar a un home, de 43 anys, per un presumpte delicte de robatori en grau de temptativa i atemptat contra els agents de l’autoritat.

Últimes notícies

Villar defensa que el govern del PP ha sigut transparent en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde dAlacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre el cas de les vivendes públiques de Les Naus i assenyala el PSOE dAlcoi per la gestió dun expedient disciplinari. El cas ha obert un enfrontament polític entre PP i esquerra al voltant de la transparència en ladministració local.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP ha actuat amb transparència i col·laboració en la comissió municipal que investiga la promoció de vivendes públiques de Les Naus a la Platja de San Juan, i ha comparat esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant Manuel Villar defensa que el govern del PP està aportant tota la informació en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la platja de San Juan, i compara esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la investigació de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha complit amb la transparència i la col·laboració en la comissió que investiga possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de San Juan, i compara esta actuació amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent en el cas de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre Les Naus i critica el PSPV-PSOE per l'expedient a una tècnica a Alcoy.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent amb el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la documentació sobre la promoció de Les Naus i rebutja les crítiques de falta de transparència, comparant la gestió amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa que l’Ajuntament d’Alacant ha sigut transparent en el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha oferit tota la informació en temps real sobre la investigació de les vivendes públiques de Les Naus i retreta a l’esquerra les seues crítiques, comparant el cas amb l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa la gestió del PP en Les Naus i nega falta de transparència a Alacant

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern del PP està col·laborant i sent transparent en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la Platja de Sant Joan, i ha comparat esta situació amb el cas d'Alcoi.