Detingut per intentar robar en un habitatge en una pedania d’Elx i agredir a dos agents

ALACANT, 29 (EUROPA PRESS)

La Policia Local d’Elx ha detingut un home per presumptament haver intentat robar en un habitatge situat a la pedania de Puçol. En el moment de l’arrest, esta persona es va resistir i va arribar a agredir a dos agents, ha informat l’Ajuntament en un comunicat.

La comissaria va rebre un avís el passat 22 de novembre d’un veí d’esta zona d’Elx, qui va indicar que l’alarma d’un habitatge de la seua propietat, que es trobava a escassos metres, havia saltat i que, pel que sembla, hi havia una persona en el seu interior.

Immediatament, els agents es van dirigir a l’habitatge i van sorprendre un home qui, en veure’ls, va arrancar a córrer amb la intenció d’escapar. Els agents van aconseguir aconseguir-ho, malgrat la forta resistència que va interposar esta persona, fins al punt que va agredir als dos policies.

Per la seua banda, el propietari de l’immoble va reconèixer a la Policia Local que setmanes arrere havia contractat un sistema d’alarmes, ja que estava de reformes i li havien sostret material d’obra, fet que no va denunciar.

Per tot l’ocorregut, es va arrestar a un home, de 43 anys, per un presumpte delicte de robatori en grau de temptativa i atemptat contra els agents de l’autoritat.

Últimes notícies

Elda decreta dol oficial per la mort d’Andrés Molina, fill predilecte de la ciutat

L’Ajuntament d’Elda ha declarat jornada de dol oficial per la mort als 68 anys d’Andrés Molina Giménez, president d’AMFI i fill predilecte, referent en la defensa dels drets de les persones amb discapacitat.

Deting a Beniparrell amb més de 100 grams de marihuana mentre anava en patinet elèctric

La Guàrdia Civil ha detingut a Beniparrell un home de 32 anys que circulava en patinet elèctric amb més de 100 grams de marihuana en cogolls, destinat presumptament al tràfic de droga. L'arrestat, de nacionalitat algeriana i amb antecedents per fets similars, ha passat a disposició del Decanat del Tribunal de Picassent.

‘Nocturnos’, el còmic amb què Laura Pérez s’endinsa en un lloc que no ens pertany

La il·lustradora valenciana Laura Pérez aprofita el còmic ‘Nocturnos’ per explorar la nit com un espai que no ens pertany del tot i que li ha valgut una nominació als premis Eisner 2026. L’obra, reconeguda també per la Biblioteca Pública de Nova York, combina emocions, misteri i experimentació gràfica.

Dissabte amb pujada notable de les temperatures a l’interior de la Comunitat Valenciana

L’oratge del dissabte estarà marcat per un ambient poc nuvolós, algun ruixat a la vesprada al nord interior i una pujada notable de les temperatures màximes a l’interior de la Comunitat Valenciana.

Mor un home després de ser rescatat de la mar en una platja de Peníscola

Un home ha mort de matinada en una platja de Peníscola després de patir problemes mentre es banyava. Els bombers i els servicis sanitaris han intentat reanimar-lo sense èxit.

Funzo encén les Fogueres dAlacant amb un pregó que reclama als jóvens mantindre la festa viva

El cantant alacantí Funzo pronuncia el pregó de les Fogueres de Sant Joan 2026 i apel·la als jóvens a assumir la responsabilitat de mantindre vives les tradicions, combinant identitat i modernitat.

Educació i sindicats reprendran dilluns les negociacions per la vaga del professorat

La Conselleria d'Educació i els principals sindicats es tornaran a reunir dilluns per a continuar negociant després d'una trobada de més de sis hores este divendres sobre una proposta d'inversions de més de 3.300 milions d'euros.

El Valencia Basket passa per damunt del Surne Bilbao (71-88) i es planta en semifinals de la Lliga Endesa

El Valencia Basket guanya amb autoritat el Surne Bilbao Basket a Miribilla (71-88), tanca l’eliminatòria per la via ràpida i es convertix en el primer semifinalista de la Lliga Endesa.