Detingut un jove per tràfic de drogues després d’un avís de robatori en un habitatge de Torrevella

Després d’arrestar a una dona pel robatori, els agents van veure a este home en «actitud sospitosa» en una gasolinera propera

ALACANT, 14 (EUROPA PRESS)

La Guàrdia Civil ha detingut a un jove de 24 anys per un presumpte delicte de tràfic de drogues a Torrevella. Els agents ho van observar en «actitud sospitosa» en una gasolinera propera a un habitatge a la qual instants abans havien acudit després d’un avís de robatori, pel qual també van arrestar a una dona de 43 anys acusada d’estos fet.

Tots dos detinguts –que no guarden relació entre si– van ser posats, juntament amb els efectes intervinguts, a la disposició del Jutjat de Guàrdia i Instrucció del Partit Judicial de Torrevella, que va decretar la seua llibertat amb mesures cautelars, segons ha informat l’institut armat en un comunicat.

Els fets es van produir en la matinada del 22 de gener, quan la Guàrdia Civil va rebre un avís d’alarma per un possible robatori en un habitatge d’este municipi alacantí.

Agents del Lloc Principal de la localitat es van desplaçar immediatament al lloc i van interceptar en els voltants a una dona que acabava d’eixir de l’habitatge. A més, esta persona comptava amb multitud d’antecedents per delictes contra el patrimoni.

Durant una primera inspecció, els agents van comprovar que la porta i els cristalls de la finestra havien sigut fracturats per a accedir a l’interior de la casa, però que la sospitosa havia abandonat el lloc sense arribar a sostraure efectes. Davant d’estos fets, la van detenir com a presumpta autora d’un delicte de robatori amb força en habitatge.

D’altra banda, esta mateixa matinada, mentre realitzaven les diligències en el lloc, els agents van detectar la presència d’un home en una gasolinera propera, l’actitud de la qual va alçar sospites.

Després de procedir a la seua identificació, van comprovar que comptava amb antecedents per delictes contra el patrimoni i tràfic de drogues. També van observar que en un de les butxaques dels seus pantalons portava una borsa de grans dimensions.

En concret, es van trobar en el seu interior 347 pastilles de MDMA o èxtasis, 1,43 grams de marihuana, 0,66 grams de cocaïna i 150 euros en bitllets i monedes fraccionades. Davant de la quantitat de droga intervinguda, l’home va ser detingut per un presumpte delicte contra la salut pública per tràfic d’estupefaents.

Últimes notícies

Educació i sindicats es tornaran a reunir dijous per tancar l’acord sobre salaris i valencià

La Conselleria d’Educació i els sindicats de la mesa negociadora es veuran dijous a les 9 del matí per decidir si avalen el nou document amb canvis en salaris, burocràcia i valencià, després d’una maratoniana reunió d’onze hores.

Ortí dona per tancats els dubtes sobre la Llei de Llibertat Educativa després de l’aval del TSJCV

La consellera d’Educació, Carmen Ortí, considera que la sentència del TSJCV que avala la consulta a les famílies sobre la llengua base en el curs 2025/2026 tanca totes les qüestions que posaven en dubte la Llei de Llibertat Educativa.

Educació destaca els avanços en la negociació i els sindicats remarquen el to diferencial de la reunió

La consellera d'Educació, Carmen Ortí, assegura que l'onzena reunió per a desconvocar la vaga indefinida del professorat incorpora noves propostes i acords, mentres els sindicats atribueixen el canvi de to a la pressió al carrer i a la retransmissió en directe.

La Diputació de València modernitza la teleassistència amb IA amb una inversió de 26 milions

La Diputació de València renova fins a 2028 el seu servici de teleassistència domiciliària amb un nou model avançat que integra intel·ligència artificial, prevenció i programes contra la soledat, amb una inversió de quasi 26 milions.

Un gos mossega una dona a Elda i li arranca part duna orella i fereix tres familiars

Un gos duna raça potencialment perillosa ha arrancat part de lorella esquerra a una dona de 51 anys i ha causat lesions lleus a una àvia, la seua filla i el seu nét de 4 anys en un carrer dElda, a la província dAlacant.

El Consell destina enguany 57 milions a infraestructures hídriques a la Vega Baixa

El conseller Miguel Barrachina anuncia a Guardamar del Segura que el Consell invertix més de 57 milions d’euros enguany en infraestructures hídriques a la Vega Baixa, amb obres clau contra les inundacions del Segura.

El València Digital Summit deixa 26 milions d’impacte econòmic en 2025, un 29 % més que l’any anterior

L’edició de 2025 de València Digital Summit ha generat un impacte econòmic de 26 milions d’euros, un 29 % més que en 2024, i reforça València com a pol d’innovació i atracció de talent tecnològic.

Mor un conductor de 78 anys en eixir de la via a l’A-35 a la Font de la Figuera

Un home de 78 anys ha mort este dilluns després d’eixir-se de la via amb el cotxe que conduïa al quilòmetre 14 de l’A-35, al terme de la Font de la Figuera, malgrat els intents de reanimació dels serveis sanitaris.