14.2 C
València
Dissabte, 14 febrer, 2026

Detingut un jove per tràfic de drogues després d’un avís de robatori en un habitatge de Torrevella

Després d’arrestar a una dona pel robatori, els agents van veure a este home en “actitud sospitosa” en una gasolinera propera

ALACANT, 14 (EUROPA PRESS)

La Guàrdia Civil ha detingut a un jove de 24 anys per un presumpte delicte de tràfic de drogues a Torrevella. Els agents ho van observar en “actitud sospitosa” en una gasolinera propera a un habitatge a la qual instants abans havien acudit després d’un avís de robatori, pel qual també van arrestar a una dona de 43 anys acusada d’estos fet.

Tots dos detinguts –que no guarden relació entre si– van ser posats, juntament amb els efectes intervinguts, a la disposició del Jutjat de Guàrdia i Instrucció del Partit Judicial de Torrevella, que va decretar la seua llibertat amb mesures cautelars, segons ha informat l’institut armat en un comunicat.

Els fets es van produir en la matinada del 22 de gener, quan la Guàrdia Civil va rebre un avís d’alarma per un possible robatori en un habitatge d’este municipi alacantí.

Agents del Lloc Principal de la localitat es van desplaçar immediatament al lloc i van interceptar en els voltants a una dona que acabava d’eixir de l’habitatge. A més, esta persona comptava amb multitud d’antecedents per delictes contra el patrimoni.

Durant una primera inspecció, els agents van comprovar que la porta i els cristalls de la finestra havien sigut fracturats per a accedir a l’interior de la casa, però que la sospitosa havia abandonat el lloc sense arribar a sostraure efectes. Davant d’estos fets, la van detenir com a presumpta autora d’un delicte de robatori amb força en habitatge.

D’altra banda, esta mateixa matinada, mentre realitzaven les diligències en el lloc, els agents van detectar la presència d’un home en una gasolinera propera, l’actitud de la qual va alçar sospites.

Després de procedir a la seua identificació, van comprovar que comptava amb antecedents per delictes contra el patrimoni i tràfic de drogues. També van observar que en un de les butxaques dels seus pantalons portava una borsa de grans dimensions.

En concret, es van trobar en el seu interior 347 pastilles de MDMA o èxtasis, 1,43 grams de marihuana, 0,66 grams de cocaïna i 150 euros en bitllets i monedes fraccionades. Davant de la quantitat de droga intervinguda, l’home va ser detingut per un presumpte delicte contra la salut pública per tràfic d’estupefaents.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Suprem desestima el recurs de la UMH i consolida el grau de Medicina en la UA

L'alt tribunal inadmet el recurs de cassació de la UMH contra el grau de Medicina de la Universitat d'Alacant, confirma la fallada del TSJCV i imposa costes.

Temporal a Granada: voluntaris de València, rescat en Alfacar i Órgiva sense aigua

El temporal ha activat una resposta solidària i d'emergència: equips de València han secundat els acovardisques a la Vega i Huétor Tájar, la Guàrdia Civil ha evacuat a un veí en Alfacar i Órgiva s'ha quedat sense subministrament d'aigua pel trencament de la canonada general.

El Consell demana actuacions urgents i declarar 60 municipis zones greument afectades per la borrasca Harry

El Consell ha acordat sol·licitar al Govern la declaració de zones greument afectades per a 60 municipis i reclama obres urgents de regeneració del litoral després del temporal.

El PP reclama una auditoria urgent de les infraestructures ferroviàries a la província de València

El PP en la Diputació de València ha presentat una moció per a instar a Adif a una auditoria extraordinària de la xarxa ferroviària provincial. La proposta exigix un pla urgent amb calendari i pressupost i demana responsabilitats polítiques, inclosa la dimissió del ministre Óscar Puente

Donya Letizia visitarà la fàbrica de calçat Pedro García pel seu centenari

Donya Letizia visitarà el 19 de febrer la fàbrica Pedro García a Elda amb motiu del centenari de la firma. Recorrerà la cadena de producció i serà rebuda per autoritats i responsables de l'empresa.

Tanquen el port de València pel temporal i l’avís groc de Aemet

L'Autoritat Portuària de València ha decidit tancar este divendres el port a entrades i eixides per condicions meteorològiques adverses. Aemet ha activat avís groc en el litoral entre les 14 i les 22 hores i Emergències ha elevat les alertes per al dissabte.

Morant ha acusat a Camarero d’impulsar el canvi normatiu que va permetre irregularitats en la VPP d’Alacant

Diana Morant ha denunciat un escàndol en una promoció de VPP a Alacant i ha assenyalat a Susana Camarero per impulsar el canvi normatiu. Ha exigit explicacions en Les Corts i la devolució dels pisos adjudicats de manera irregular.

Morant defén que les paraules d’Óscar López sobre Lambán són una anàlisi política des del respecte

Diana Morant ha emmarcat les declaracions d'Óscar López sobre Javier Lambán com una anàlisi política realitzada des del respecte. Ha reclamat fer oposició al PP per a frenar a la ultradreta, ha rebutjat separar les eleccions generals i ha defés el seu suport a la llei de multireincidència impulsada per Junts.