Dos homes detinguts a Alacant per violar una menor als lavabos d’un supermercat

Agents de la Policia Nacional han detingut dos homes acusats, presumptament, de la violació d’una menor de 14 anys als lavabos d’un supermercat d‘Alacant.

Els fets haurien passat cap a les 16 hores d’ahir dimarts, 21 de març quan els dos individus haurien amenaçat amb un ganivet i obligat la xiqueta a entrar als lavabos d’un supermercat on l’haurien violat.

Posteriorment, també l’haurien obligat a acompanyar-los a una altra zona de la ciutat on la van tornar a agredir sexualment. Bernabé no ha confirmat si el lloc ha estat un supermercat ni l’edat de la víctima en estar obert la investigació.

La delegada del Govern a la Comunitat, Pilar Bernabé, ha confirmat que els dos detinguts per la violació d’una menor a ple dia al barri del Plá, a Alacant, passaran a disposició judicial en les pròximes hores. Si bé, la delegada no ha pogut confirmar alguns dels detalls de la notícia en estar la investigació en curs sí que ha valorat l’eficàcia policial que va permetre identificar i aturar «immediatament» els dos sospitosos després del succés.

La delegada ha fet una crida pública a la ciutadania per denunciar en cas de sospitar agressions. «Cada un dels ciutadans i ciutadanes som i podem ser un punt violeta. Tots podem estar alerta i és molt important també que siguem conscients, que cada cop són més les persones i les dones i les joves que són conscients de les situacions que es puguen trobar de possibles agressions i per tant cada vegada són més les dones que denuncien situacions que anteriorment no es denunciaven».

Últimes notícies

Cultura reclama una resposta unitària i coordinada pel robatori del Tresor de Villena

La Conselleria de Cultura ha exigit una resposta conjunta amb el Ministeri i les autonomies després del robatori del Tresor de Villena, que s’emmarca en una onada de colps contra museus espanyols i europeus. El Govern valencià insistix que no és un cas aïllat i demana reforçar la cooperació i revisar els protocols de seguretat.

Les platges de Guardamar i Torrevieja registren xicotets meteotsunamis este divendres

Les platges de Guardamar del Segura i Torrevieja han registrat este divendres al migdia xicotets meteotsunamis i no es descarta que es repetisquen al llarg de la vesprada. Les oscil·lacions han sigut suaus i, tot i que a Torrevieja oneja la bandera verda en quasi totes les platges, a Guardamar es mantenen les banderes roges per precaució.

El termòmetre es desploma fins a 12 graus en un dia i Vinaròs es queda en 31,8

Les temperatures màximes han baixat fins a 12 graus en punts de la Comunitat Valenciana, amb una màxima de 31,8 a Vinaròs com a valor més alt del dia.

Els veïns desallotjats per l’incendi d’El Saler poden tornar a casa esta vesprada

Unes 160 persones desallotjades de vivendes i càmpings d’El Saler poden tornar ja a casa després que l’incendi haja quedat estabilitzat, encara que continua sense estar controlat.

València viu el juliol i agost més càlids des que hi ha registres

Aemet ha confirmat que el període juliol-agost d’enguany serà el més càlid registrat a València almenys des de 1869, amb temperatures molt per damunt del normal des de mitjan maig.

Antifrau tanca la investigació sobre la plaça provincial de la parella de Pérez Llorca

L’Agència Valenciana Antifrau ha arxivat la investigació sobre l’accés de la parella de Juanfran Pérez Llorca a una plaça de secretaria de direcció en la Diputació de València, en constatar que es van complir els requisits legals. L’òrgan manté dubtes sobre la urgència de la cobertura però dona per tancat l’expedient perquè la treballadora no s’ha presentat a la provisió definitiva.

Els bombers donen per estabilitzat l’incendi intencionat de la Devesa de El Saler

L’incendi forestal declarat dijous a la Devesa de El Saler, confirmat com a intencionat, ha sigut donat per estabilitzat pels bombers municipals i Emergències de la Generalitat.

Arriba per mar l’equip clau del nou centre de protonteràpia de València

La Conselleria de Sanitat ha rebut per via marítima els primers components del sistema de protonteràpia connectat a l’Hospital La Fe, finançat per la Fundació Amancio Ortega, i preveu tractar el primer pacient abans que acabe 2027.