Dos homes detinguts a Alacant per violar una menor als lavabos d’un supermercat

Agents de la Policia Nacional han detingut dos homes acusats, presumptament, de la violació d’una menor de 14 anys als lavabos d’un supermercat d‘Alacant.

Els fets haurien passat cap a les 16 hores d’ahir dimarts, 21 de març quan els dos individus haurien amenaçat amb un ganivet i obligat la xiqueta a entrar als lavabos d’un supermercat on l’haurien violat.

Posteriorment, també l’haurien obligat a acompanyar-los a una altra zona de la ciutat on la van tornar a agredir sexualment. Bernabé no ha confirmat si el lloc ha estat un supermercat ni l’edat de la víctima en estar obert la investigació.

La delegada del Govern a la Comunitat, Pilar Bernabé, ha confirmat que els dos detinguts per la violació d’una menor a ple dia al barri del Plá, a Alacant, passaran a disposició judicial en les pròximes hores. Si bé, la delegada no ha pogut confirmar alguns dels detalls de la notícia en estar la investigació en curs sí que ha valorat l’eficàcia policial que va permetre identificar i aturar «immediatament» els dos sospitosos després del succés.

La delegada ha fet una crida pública a la ciutadania per denunciar en cas de sospitar agressions. «Cada un dels ciutadans i ciutadanes som i podem ser un punt violeta. Tots podem estar alerta i és molt important també que siguem conscients, que cada cop són més les persones i les dones i les joves que són conscients de les situacions que es puguen trobar de possibles agressions i per tant cada vegada són més les dones que denuncien situacions que anteriorment no es denunciaven».

Últimes notícies

El Villarreal arranca la pretemporada sobre la gespa amb Iñigo Pérez al comandament

El Villarreal ha començat la pretemporada amb la primera sessió sobre la gespa dirigida per Iñigo Pérez i amb absències destacades per cessions i participació en el Mundial.

Quasi 300 conductors acaben davant del jutge en juny a la Comunitat Valenciana

La Guàrdia Civil ha posat a disposició judicial 287 conductors en juny a la Comunitat Valenciana per presumptes delictes contra la seguretat viària, sobretot per alcohol i per conduir sense permís.

Extingit l’incendi a la planta de reciclatge de Villena després de més de deu hores de treball

Els bombers han donat per extingit aquesta matinada l’incendi declarat dimecres en una planta de reciclatge de Villena, situat en una campa exterior i que va generar una densa columna de fum visible des de diversos punts.

Nit sufocant a la Comunitat Valenciana amb fins a 31,1 graus a Aigües

La quarta nit de l’actual ona de calor ha deixat mínimes tòrrides a nombrosos municipis, amb 31,1 graus a Aigües i valors per damunt dels 28 graus en moltes localitats.

Temperatures de fins a 42 graus tornen a colpejar la Comunitat Valenciana este dijous

El dijous arribarà amb cel poc nuvolós però amb avisos per calor extrema al sud de València i litoral d'Alacant, on s'esperen fins a 42 graus. Divendres les temperatures baixaran de manera generalitzada, sobretot al sud i interior de València.

Ramón Terrats torna al Getafe traspassat pel Villarreal

El migcampista Ramón Terrats ha sigut traspassat pel Villarreal al Getafe, on ja va jugar en la temporada 24-25 i on començarà ara una segona etapa a les ordres de José Bordalás.

Recomanen confinar-se per la columna de fum d’un incendi en un desguàs d’El Verger

Un incendi en un desguàs d’El Verger ha generat una intensa columna de fum i s’ha recomanat als veïns de la zona afectada que es confinen a casa i eviten acostar-se a l’incendi.

Castelló envia 24.000 quilos d’ajuda a les víctimes del terratrémol de Veneçuela

L’Ajuntament de Castelló ha organitzat l’enviament de 24.000 quilos d’aliments i productes de primera necessitat a Veneçuela per a donar suport als afectats pel terratrémol, amb la col·laboració d’associacions veneçolanes i la Generalitat.