Detinguts per assaltar una casa i emmanillar i colpejar a un matrimoni

La Guàrdia Civil ha detingut a sis persones pertanyents a una organització criminal que havia assaltat el domicili d’un matrimoni per a robar-los en la localitat de Sant Antoni de Benaixeve, a València. Una de les persones detingudes havia travat amistat amb les víctimes per a, posteriorment, facilitar informació a la resta de l’organització per a cometre el robatori.

Després d’irrompre sorprenentment dos homes encaputxats a la casa amb armes simulades, van emmanillar al matrimoni amb brides i els van agredir per a aconseguir que els digueren on guardaven els diners. L’home va aconseguir escapolir-se i es va enfrontar als assaltants, que li van agredir amb gran violència. Igualment, la dona va poder deslliurar-se dels lligams i es va defensar, aconseguint que els autors marxaren del domicili. Els detinguts solament van aconseguir sostraure 400€.

Fruit de la investigació, es va poder comprovar que l’amiga a la qual havien convidat al domicili i que havia acudit juntament amb la seua filla menor era en realitat un “ganxo”. La seua comesa era el de travar amistat amb el matrimoni per a facilitar el posterior assalt i assegurar-se que hi hauria diners en el domicili. Durant l’assalt del domicili, aquesta persona va impedir en tot moment que els habitants pogueren defensar-se.

Fruit de les investigacions, els agents van procedir a realitzar quatre registres en diferents domicilis de València i Toledo, on es va detindre a un total de sis

persones i es van aprehendre diversos efectes delictius, a més de tres armes simulades. Es tracta de 4 homes i 2 dones, d’entre 19 i 42 anys d’edat.

Les diligències han sigut entregades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció Número 4 de Paterna.

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana rebrà 1.904 milions extra per a cobrir el dèficit de 2025

La Comunitat Valenciana rebrà 1.904,25 milions d’euros de l’Extra FLA, més de la mitat del total estatal per a cobrir l’excés de dèficit de 2025. A més, el Govern li ha assignat 2.126,03 milions per al tercer trimestre de 2026.

Troen a internet un manuscrit del segle XVIII perdut fa més de 50 anys a Oriola

El Cabildo Catedralicio d'Orihuela ha recuperat a través d'una web de venda un manuscrit del segle XVIII de Marcelo Miravete de Maseres, perdut des de fa més de mig segle i pertanyent a la Biblioteca del Seminari d'Oriola.

Barcones assegura que Mazón va tindre tots els recursos de l’Estat disponibles durant la dana de València

Virginia Barcones defensa en la comissió del Congrés que la Generalitat tenia tots els mitjans estatals disponibles durant la dana de València i responsabilitza al govern autonòmic de no alçar prompte el nivell d’emergència.

Una festa amb música alta acaba en tiroteig i nou detinguts a Alacant

Una discussió per la música alta en una vivenda del barri Juan XXIII d'Alacant ha acabat en tiroteig i amb nou detinguts, tres d'ells ferits, encara que sense impactes d'arma de foc.

Mor un home en un accident de trànsit a l’A-35 a l’altura de Moixent

Un home de 69 anys ha mort en un accident de trànsit este dilluns a l’A-35, al terme de Moixent, després d’intents de reanimació sense èxit i del tall temporal de la via.

Calor de ple estiu a la Comunitat amb 35,3 graus a Orihuela i més de 34 a l’interior de València

Orihuela ha registrat este dilluns 35,3 graus, la màxima de la Comunitat Valenciana, en una jornada de calor de ple estiu que ha deixat més de 34 graus en municipis com Xàtiva, Bicorp o Llíria i tempestes seques amb risc d’incendis a l’interior.

Mor un motorista i queda ferida greu la seua acompanyant en la N-332 a La Vila Joiosa

Un motorista de 35 anys ha mort i la dona que l’acompanyava, de 24, ha resultat ferida greu en un accident este diumenge a la vesprada a la N-332 al seu pas per La Vila Joiosa. La Guàrdia Civil investiga les causes i no descarta una velocitat inadequada.

Tres persones ferides en un xoc frontal a la N-340 a Castelló

Dos hòmens i una dona han resultat ferits amb politraumatismes en un xoc frontal entre un cotxe i una furgoneta a la N-340, dins del terme municipal de Castelló, i han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló.