Detinguts per assaltar una casa i emmanillar i colpejar a un matrimoni

La Guàrdia Civil ha detingut a sis persones pertanyents a una organització criminal que havia assaltat el domicili d’un matrimoni per a robar-los en la localitat de Sant Antoni de Benaixeve, a València. Una de les persones detingudes havia travat amistat amb les víctimes per a, posteriorment, facilitar informació a la resta de l’organització per a cometre el robatori.

Després d’irrompre sorprenentment dos homes encaputxats a la casa amb armes simulades, van emmanillar al matrimoni amb brides i els van agredir per a aconseguir que els digueren on guardaven els diners. L’home va aconseguir escapolir-se i es va enfrontar als assaltants, que li van agredir amb gran violència. Igualment, la dona va poder deslliurar-se dels lligams i es va defensar, aconseguint que els autors marxaren del domicili. Els detinguts solament van aconseguir sostraure 400€.

Fruit de la investigació, es va poder comprovar que l’amiga a la qual havien convidat al domicili i que havia acudit juntament amb la seua filla menor era en realitat un “ganxo”. La seua comesa era el de travar amistat amb el matrimoni per a facilitar el posterior assalt i assegurar-se que hi hauria diners en el domicili. Durant l’assalt del domicili, aquesta persona va impedir en tot moment que els habitants pogueren defensar-se.

Fruit de les investigacions, els agents van procedir a realitzar quatre registres en diferents domicilis de València i Toledo, on es va detindre a un total de sis

persones i es van aprehendre diversos efectes delictius, a més de tres armes simulades. Es tracta de 4 homes i 2 dones, d’entre 19 i 42 anys d’edat.

Les diligències han sigut entregades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció Número 4 de Paterna.

Últimes notícies

Les intervencions dels bombers de València per risc de suïcidi es tripliquen des de 2020

Les actuacions dels bombers de València davant situacions de risc de suïcidi s’han triplicat des de 2020 i han arribat a 316 serveis en 2025. L’Ajuntament ha reforçat la formació, la mediació i la coordinació amb Policia i sanitaris per a afrontar estos casos.

La Generalitat porta al Suprem les delegacions de competències del Botànic en funcions

L’Advocacia General de la Generalitat ha presentat un recurs de cassació davant el Tribunal Suprem contra les sentències del TSJCV que van avalar les delegacions de competències signades pel Consell del Botànic en funcions, que afecten actuacions per uns 65 milions d’euros del Pla Edificant.

L’ampliació de l’Hospital de Torrevieja sumarà 457 llits i 667 sanitaris amb una inversió de 175 milions

L’Hospital Universitari de Torrevieja augmentarà un 75 % la superfície, tindrà 457 llits i 150 consultes externes, i contractarà 667 professionals en tres fases fins a completar el nou complex sanitari.

El professorat públic reprén les protestes i recorda que la lluita continua als instituts

Docents de la xarxa pública no universitària s’han concentrat als centres de la Comunitat Valenciana per avisar que la lluita iniciada el curs passat continua i que la vaga indefinida està suspesa però no desconvocada.

Neal Sako continua de baixa pel pubis i el València Basket fitxa Jasiel Rivero per un mes

Neal Sako continua recuperant-se de unes molèsties al pubis que li han impedit iniciar la temporada amb el València Basket, que ha reaccionat fitxant el cubà Jasiel Rivero per un mes abans de la Supercopa.

Un València en crisi busca reaccionar en la visita al Sevilla sòlid

El Sevilla rep divendres un València colista i ple de baixes en un duel clau per al futur de Carlos Corberán a Mestalla.

La patronal del transport alerta d’un col·lapse viari a València després de l’estiu

La FVET alerta que les principals carreteres d’accés a l’àrea metropolitana de València estan col·lapsades diàriament i reclama actuacions immediates, inclosa una nova connexió amb el Port per la zona nord.

La jutgessa del cas DANA torna a rebutjar les telefonades de Bernabé del 29 d’octubre

La jutgessa de Catarroja ha desestimat de nou reclamar a la delegada del Govern, Pilar Bernabé, el registre de cridades i missatges del 29 d’octubre de 2024, clau en la investigació de la gestió de la DANA.