12.9 C
València
Dimecres, 19 novembre, 2025

Detinguts per assaltar una casa i emmanillar i colpejar a un matrimoni

La Guàrdia Civil ha detingut a sis persones pertanyents a una organització criminal que havia assaltat el domicili d’un matrimoni per a robar-los en la localitat de Sant Antoni de Benaixeve, a València. Una de les persones detingudes havia travat amistat amb les víctimes per a, posteriorment, facilitar informació a la resta de l’organització per a cometre el robatori.

Després d’irrompre sorprenentment dos homes encaputxats a la casa amb armes simulades, van emmanillar al matrimoni amb brides i els van agredir per a aconseguir que els digueren on guardaven els diners. L’home va aconseguir escapolir-se i es va enfrontar als assaltants, que li van agredir amb gran violència. Igualment, la dona va poder deslliurar-se dels lligams i es va defensar, aconseguint que els autors marxaren del domicili. Els detinguts solament van aconseguir sostraure 400€.

Fruit de la investigació, es va poder comprovar que l’amiga a la qual havien convidat al domicili i que havia acudit juntament amb la seua filla menor era en realitat un “ganxo”. La seua comesa era el de travar amistat amb el matrimoni per a facilitar el posterior assalt i assegurar-se que hi hauria diners en el domicili. Durant l’assalt del domicili, aquesta persona va impedir en tot moment que els habitants pogueren defensar-se.

Fruit de les investigacions, els agents van procedir a realitzar quatre registres en diferents domicilis de València i Toledo, on es va detindre a un total de sis

persones i es van aprehendre diversos efectes delictius, a més de tres armes simulades. Es tracta de 4 homes i 2 dones, d’entre 19 i 42 anys d’edat.

Les diligències han sigut entregades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció Número 4 de Paterna.

Últimes notícies

Una dona atesa després d’un incendi amb explosió de gas en una vivenda de Bocairent

Una explosió de gas ha provocat un incendi en una vivenda de Bocairent i una dona ha sigut atesa. S'han mobilitzat bombers de València i Alacant i no hi ha hagut propagació.

El Govern exposa a les pedanies del sud de València el pla de resiliència enfront d’inundacions

El Govern ha exposat a veïns de Forn de Alcedo, Castellar-Oliveral i La Torre el Pla de Millora de la Resiliència enfront d'inundacions, amb 530 milions d'inversió. Ahir es va aprovar licitar per 3,8 milions la redacció de deu projectes amb desviaments al nou llit del Túria i millores de drenatge en infraestructures.

Raúl Fernández lidera els primers test de 2026 de MotoGP a Cheste

Raúl Fernández ha encapçalat el primer test de 2026 a Cheste amb un 1.29.373. La jornada, de set hores, ha deixat debuts, molt de rodatge i poques incidències.

La Generalitat al·lega que no pot recuperar el llistat de personal que va rebre alertes de premsa del 29-O

La Generalitat sosté que no és tècnicament possible reconstruir el llistat d'empleats que van rebre les alertes de premsa els dies 28 i 29 d'octubre. L'administració remitent les alertes rebudes, però afirma que no pot identificar a tots els subscriptors d'eixes dates.

La Fiscalia secunda transcriure les comunicacions per ràdio del CCE del 29 d’octubre

La Fiscalia recolza la petició d'Intersindical Valenciana per a transcriure i obtindre còpia de les comunicacions per ràdio del CCE del 29-O i suggerix delimitar la franja horària.

Sergio de Larrea es va mostrar ‘súper tranquil’ després de tres descartes i va confiar en més oportunitats

El base de València Basket va relativitzar les seues tres descartes per decisió tècnica, va assegurar no tindre problemes físics i va confiar que arribaran més oportunitats.

Sergio García posposa la seua final de temporada per a jugar el Saudita Internacional de Riad

El castellonenc disputarà des del dimecres el Saudita Internacional del circuit asiàtic i retarda el tancament del seu any competitiu després de l'Obert d'Espanya. Va perdre la targeta del DP World Tour al no complir el mínim de tornejos.

Camps demana un congrés del PPCV amb ‘un militant, un vot’ per a renovar la direcció

El portaveu del projecte de Francisco Camps, José Miguel Tolosa, ha reclamat un congrés del PPCV amb 'un militant, un vot' per a elegir la nova direcció després de l'anunci sobre Carlos Mazón. La proposta pretén obrir un debat d'idees i reforçar la legitimitat interna.