Tres detinguts a Cocentaina per robar catalitzadors de vehicles

La Guàrdia Civil d’Alacant ha detingut a Cocentaina a tres homes de nacionalitat búlgara, entre els 42 i 22 anys, com a presumptes autors d’un delicte de furt i un altre delicte de pertinença a grup criminal. La patrulla els va sorprendre quan acabaven de sostraure el catalitzador d’un vehicle, encara que se sospita puguen haver sostret, almenys, altres dos.

 

Durant un servei realitzat en horari nocturn, vigilant una àrea industrial de la població de Cocentaina, la Guàrdia Civil va albirar un vehicle que circulava a molt baixa velocitat i amb les llums apagades. Quan van procedir a la seua identificació, a l’interior viatjaven tres homes amb la roba tacada, pel que sembla d’haver estat en contacte amb el paviment. 

 

Dins del cotxe, van trobar diverses peces de vehicle amb símptomes d’haver sigut extretes a la força de la seua ubicació original, i presentaven corts irregulars en els seus ancoratges. Entre les peces, destacava un catalitzador corresponent amb una marca de vehicle específica.

 

Acusats d’un delicte de furt i de pertinença a grup criminal

Els agents, juntament amb una altra dotació de Policia Local, van buscar pels voltants un vehicle de la mateixa marca i model que la del catalitzador. En una dels carrers, van trobar un vehicle d’aqueixa marca, i en inspeccionar-lo van comprovar in situ que, efectivament, li faltava el catalitzador, el mateix que tenien en el seu poder els tres ocupants.

 

La seua manera de procedir havia sigut alçar els baixos del cotxe, amb diversos gats hidràulics, perquè un d’ells es poguera col·locar davall i arribar així més fàcilment a la peça que volien sostraure. Després la van tallar amb la intenció d’extraure una sèrie de metalls (pal·ladi, rodio i platí) amb els quals obtindre un benefici econòmic. Tot el contrari al que li esperava a l’amo del cotxe: una reparació molt cara. 

 

Les tres persones van acabar detingudes com a presumptes autores d’un delicte de furt i un altre delicte de pertinença a grup criminal. Segons les investigacions posteriors, a aquestes tres persones se’ls pressuposa, almenys autors d’altres dos fets similars ocorreguts a Cocentaina durant el mes de juliol.

Últimes notícies

Sarabia esclata després del Betis-Elx: el gol anul·lat ens condiciona totalment

Eder Sarabia considera que el gol anul·lat a Diangana davant el Betis era legal i que eixa decisió, unida a l'expulsió de Pétrot, va marcar el desenrotllament del partit i la baralla per la permanència.

Dela ressalta el caràcter del Llevant després de la remuntada davant el Celta

Adrián de la Font, Dela, subratlla el caràcter i la unitat del Llevant després d'aconseguir davant el Celta la seua segona remuntada consecutiva i eixir provisionalment del descens.

Empat al descans entre Betis i Elx amb gols de Cucho i Héctor Fort

Betis i Elx marxen al descans amb empat 1-1 en La Cartoixa, després dels gols de Cucho Hernández i Héctor Fort i una miqueta anul·lat als il·licitans en l'afegit.

Vint-i-nou inquilins d’Alacant porten a Nestar-Azora als tribunals per clàusules abusives en els seus lloguers

Vint-i-nou inquilins de promocions a Alacant i Sant Vicent del Raspeig han demandat a Nestar-Azora per considerar abusives diverses clàusules que encarixen el lloguer a partir del tercer any de contracte.

La pacient aïllada en un hospital d’Alacant torna a donar negatiu en hantavirus

La dona de 32 anys ingressada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu per tercera vegada en la PCR, encara que continuarà ingressada sota vigilància.

Celta i Llevant marxen al descans amb empat a un en Balaídos

Celta i Llevant es van al descans amb empat a un gol en Balaídos, després d'avançar-se els celestes amb una miqueta de Ferran Jutglà i empatar Arriaga a la vora de l'intermedi.

Bernabé Zapata es retira del tenis després de caure en la Copa Faulconbridge

Bernabé Zapata posa fi a la seua carrera professional als 29 anys després de perdre en la primera ronda de la Copa Faulconbridge a València davant el paraguaià Adolfo Daniel Vallejo per un doble 6-1.

València registra la temperatura màxima més alta de l’any amb 27,4 graus i Orihuela aconseguix els 28,5

Les màximes han marcat el valor més alt de l'any a València, amb 27,4 graus, i han superat els 28 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana, destacant els 28,5 d'Orihuela.