La Diputació de Castelló acollirà la copa de la UEFA Europa League del Villarreal CF

 

La Diputació de Castelló acollirà la copa de la UEFA Europa League els dies 14,15 i 16 de juny per a festejar el triomf del Villarreal CF després de guanyar la final disputada a Polònia, el passat 26 de maig, davant el Manchester United.

El trofeu s’exhibirà en el vestíbul del Palau Provincial amb horari de deu del matí a huit de la vesprada, de manera ininterrompuda, i s’habilitarà l’entrada al Palau des del carrer Major per a una millor accessibilitat del públic.

El president de la Diputació, José Martí, ha felicitat el “club groguet per la seua gesta esportiva” i ha agraït “la iniciativa del Villarreal CF per acostar la copa als municipis de la província”.

D’altra banda, la diputada d’Esports, Tania Baños, ha destacat que “ha sigut un any històric per al club, ja que han aconseguit del primer títol de la història i, a més, l’equip femení hi ha aconseguit ascendir a la primera categoria nacional”.

Esta és la primera parada, després d’exhibir-se en l’estadi de la Ceràmica, del llarg itinerari de la copa, que inclou la visita a un total de 32 localitats de la província de Castelló durant este estiu.

La Diputació seguirà amb el seu compromís de donar suport a l’esport de la província i contribuir a la promoció dels seus èxits.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

València invertirà més de 800.000 euros per a renovar la imatge i la llum del Mercat Central

L'Ajuntament de València impulsa un projecte de més de 800.000 euros per a netejar i restaurar les façanes del Mercat Central, recuperar els seus colors originals i millorar la il·luminació de l'edifici modernista.

Benidorm guarda tres minuts de silenci pels dos operaris morts en desplomar-se una bastida

L'Ajuntament de Benidorm ha guardat tres minuts de silenci pels dos operaris morts després de desplomar-se una bastida en una obra, en un acte amb àmplia participació ciutadana.

La Generalitat obri expedient per infracció molt greu a la promotora de vivenda pública de Sant Joan

La conselleria de Vivenda ha iniciat un expedient sancionador per una possible infracció molt greu en la promoció de 131 vivendes de protecció pública en Nou Nazareth, a Sant Joan d'Alacant.

El Síndic de Greuges reclama respecte institucional i alerta de mala administració en la Comunitat

Ángel Lluna defén davant Les Corts la independència del Síndic de Greuges, denúncia la deterioració de la bona administració i assenyala greus problemes en servicis socials, vivenda i transparència.

Protecció Civil provarà el sistema ÉS-Alert en municipis pròxims a centrals nuclears

Protecció Civil realitzarà entre el 24 d'abril i el 13 de maig un simulacre del sistema d'alertes ÉS-Alert en 61 municipis pròxims a centrals nuclears, aconseguint a més de 75.000 habitants.

Les inspectores de Transports neguen pressions en l’auditoria dels contractes del cas Koldo

Tres inspectores de Transports defenen davant el Suprem que l'auditoria sobre contractes de màscares es va fer sense indicacions externes i sense vulnerar la legalitat.

Protecció Civil prova el sistema ÉS-Alert en municipis pròxims a centrals nuclears

Protecció Civil realitzarà un simulacre del sistema ÉS-Alert en 61 municipis situats al voltant de centrals nuclears per a comprovar la resposta dels plans d'emergència.

Busquen a un agressor sexual de Castelló que havia d’haver ingressat a la presó a principis d’abril

Les Forces i Cossos de Seguretat de l'Estat busquen a un home de 45 anys, condemnat per agressions sexuals i coaccions, que no va ingressar a la presó a principis d'abril i el parador del qual es desconeix.