La Diputació de Castelló acollirà la copa de la UEFA Europa League del Villarreal CF

 

La Diputació de Castelló acollirà la copa de la UEFA Europa League els dies 14,15 i 16 de juny per a festejar el triomf del Villarreal CF després de guanyar la final disputada a Polònia, el passat 26 de maig, davant el Manchester United.

El trofeu s’exhibirà en el vestíbul del Palau Provincial amb horari de deu del matí a huit de la vesprada, de manera ininterrompuda, i s’habilitarà l’entrada al Palau des del carrer Major per a una millor accessibilitat del públic.

El president de la Diputació, José Martí, ha felicitat el “club groguet per la seua gesta esportiva” i ha agraït “la iniciativa del Villarreal CF per acostar la copa als municipis de la província”.

D’altra banda, la diputada d’Esports, Tania Baños, ha destacat que “ha sigut un any històric per al club, ja que han aconseguit del primer títol de la història i, a més, l’equip femení hi ha aconseguit ascendir a la primera categoria nacional”.

Esta és la primera parada, després d’exhibir-se en l’estadi de la Ceràmica, del llarg itinerari de la copa, que inclou la visita a un total de 32 localitats de la província de Castelló durant este estiu.

La Diputació seguirà amb el seu compromís de donar suport a l’esport de la província i contribuir a la promoció dels seus èxits.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El PSPV exigix una via expressa per a destituir alcaldes que bloquegen mocions de censura

El PSPV reclama al Consell una norma i un protocol autonòmic que permeten actuar amb rapidesa enfront d'alcaldes que bloquegen la tramitació de mocions de censura i garantir el respecte a les majories democràtiques als ajuntaments valencians.

El Museu dels Ciències programa abril amb conferències d’IA, observació astronòmica i fires científiques gratuïtes

El Museu dels Ciències organitza a l'abril conferències sobre Intel·ligència Artificial i eclipsis, observacions astronòmiques i dos grans cites escolars de ciència amb accés gratuït.

El futur Parc Central d’Alacant unirà la ciutat amb un pulmó verd sobre les vies

El futur Parc Central d'Alacant crearà un corredor verd de 2.100 metres sobre les vies del tren, integrarà diversos barris i mobilitzarà una inversió pública de 420 milions d'euros.

El Parc Central d’Alacant sumarà un gran corredor verd de 2.100 metres sobre les vies

El projecte del Parc Central d'Alacant preveu un corredor verd continu de 2.100 metres sobre les vies del tren, amb una inversió pública de 420 milions d'euros per a cosir la ciutat.

El Consell llança una nova oferta de 108.000 m² de sòl industrial a Alcalà de Xivert

El Consell trau a concurs 108.000 metres quadrats de sòl industrial al parc empresarial El Campaner d'Alcalà de Xivert per a atraure nous projectes i ampliacions d'empreses.

El festival Medusa de Cullera tanca cartell amb Andrés Campo i una vintena de DJs més

El festival Medusa de Cullera reforça la seua programació d'agost amb una vintena de nous DJs, entre ells Andrés Campo, fins a aconseguir els 150 artistes i superar els 35.000 abonaments venuts.

La UPV desenrotlla un mètode per a fonamentacions més segures, econòmiques i sostenibles

Un equip de la UPV impulsa el metodo SM-KsDirect, una ferramenta geotecnica que ajusta el disseny de fonamentacions al terreny real, reduïx materials i emissions i millora la seguretat estructural.

Detinguda a Alacant per inventar-se un robatori amb violència mitjançant l’estirada

Una dona de 51 anys va ser detinguda a Alacant acusada de simular un robatori amb violència mitjançant el mètode de l'estirada, després d'admetre que havia inventat els fets.