17.1 C
València
Dilluns, 9 febrer, 2026

La Diputació de Castelló acollirà la copa de la UEFA Europa League del Villarreal CF

 

La Diputació de Castelló acollirà la copa de la UEFA Europa League els dies 14,15 i 16 de juny per a festejar el triomf del Villarreal CF després de guanyar la final disputada a Polònia, el passat 26 de maig, davant el Manchester United.

El trofeu s’exhibirà en el vestíbul del Palau Provincial amb horari de deu del matí a huit de la vesprada, de manera ininterrompuda, i s’habilitarà l’entrada al Palau des del carrer Major per a una millor accessibilitat del públic.

El president de la Diputació, José Martí, ha felicitat el “club groguet per la seua gesta esportiva” i ha agraït “la iniciativa del Villarreal CF per acostar la copa als municipis de la província”.

D’altra banda, la diputada d’Esports, Tania Baños, ha destacat que “ha sigut un any històric per al club, ja que han aconseguit del primer títol de la història i, a més, l’equip femení hi ha aconseguit ascendir a la primera categoria nacional”.

Esta és la primera parada, després d’exhibir-se en l’estadi de la Ceràmica, del llarg itinerari de la copa, que inclou la visita a un total de 32 localitats de la província de Castelló durant este estiu.

La Diputació seguirà amb el seu compromís de donar suport a l’esport de la província i contribuir a la promoció dels seus èxits.

Últimes notícies

El Vila-real remodela la defensa davant un Espanyol amb els retorns de Pere Milla i Pol Lozano

El Vila-real introduïx canvis en la seua saga amb les voltes de Mouriño, Pau Navarro i Sergi Cardona. L'Espanyol recupera a Pere Milla i Pol Lozano per a l'onze.

El Vila-real remodela el seu defensa davant un Espanyol que recupera a Pere Milla i Pol Lozano

El Vila-real retoca la seua saga amb els retorns de Mouriño, Pau Navarro i Cardona, mentres l'Espanyol torna a alinear a Pere Milla i Pol Lozano en l'onze.

Cuenca defén que el missatge a Pradas de no confinar durant la dana va ser una reflexió

L'excap de Gabinet de Carlos Mazón ha sostingut davant la comissió del Congrés que el 'de confinar, gens' dirigit a Salomé Pradas no va ser una orde, sinó una reflexió. Nega interferències i assegura que va dir la veritat.

Ferrer, de Varry Brava, creu que el Benidorm Fest es consolida com a internacional enguany

Óscar Ferrer, de Varry Brava, veu en la desvinculació d'Eurovisió una oportunitat perquè el Benidorm Fest s'aferme com a festival internacional. Actua amb Miranda i el seu projecte Bailamama amb el tema 'Despert amandote'.

La família de Nino Bravo rescindix contractes i el museu de Aielo tanca per a obrir un nou cicle

La família ha rescindit els contractes de cessió amb l'Ajuntament de Aielo i el museu dedicat al cantant ha tancat. Busquen obrir un nou cicle per a impulsar projectes de major abast amb una transició ordenada.

Cuenca sosté que el ‘no confinar’ a Pradas en la DANA va ser només una reflexió

José Manuel Cuenca ha defés davant la comissió que el seu missatge 'de confinar, res' a la llavors consellera Salomé Pradas va ser una reflexió. Ha negat haver donat ordes durant la gestió de la DANA del 29 d'octubre de 2024.

El València de Corberán cau del 54% de punts al 33% entre la 24-25 i la 25-26

Després del 0-2 davant el Reial Madrid, el València de Carlos Corberán ha passat de convertir quasi el 54% dels punts en la 24-25 a un 33,3% en la 25-26. Amb 23 de 69 possibles, l'equip queda a 1 punt del descens i a 11 d'Europa.

Aguayo fixa l’ascens del Lucentum a l’ACB com a objectiu sense posar terminis

Roberto Aguayo, del grup Díaz Laso, va assegurar que l'ascens a l'ACB és la meta del Lucentum, sense urgències. Prioritza consolidar el club i anuncia dos fitxatges