14.9 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

La Diputació de Castelló acollirà la copa de la UEFA Europa League del Villarreal CF

 

La Diputació de Castelló acollirà la copa de la UEFA Europa League els dies 14,15 i 16 de juny per a festejar el triomf del Villarreal CF després de guanyar la final disputada a Polònia, el passat 26 de maig, davant el Manchester United.

El trofeu s’exhibirà en el vestíbul del Palau Provincial amb horari de deu del matí a huit de la vesprada, de manera ininterrompuda, i s’habilitarà l’entrada al Palau des del carrer Major per a una millor accessibilitat del públic.

El president de la Diputació, José Martí, ha felicitat el “club groguet per la seua gesta esportiva” i ha agraït “la iniciativa del Villarreal CF per acostar la copa als municipis de la província”.

D’altra banda, la diputada d’Esports, Tania Baños, ha destacat que “ha sigut un any històric per al club, ja que han aconseguit del primer títol de la història i, a més, l’equip femení hi ha aconseguit ascendir a la primera categoria nacional”.

Esta és la primera parada, després d’exhibir-se en l’estadi de la Ceràmica, del llarg itinerari de la copa, que inclou la visita a un total de 32 localitats de la província de Castelló durant este estiu.

La Diputació seguirà amb el seu compromís de donar suport a l’esport de la província i contribuir a la promoció dels seus èxits.

Últimes notícies

La Generalitat equipara les condicions laborals del professorat de religió a la resta de docents

Educació ha firmat el conveni col·lectiu que posa fi al tracte excepcional del professorat de religió. L'acord alinea drets, retribucions, permisos i llicències amb els de la resta de docents.

EUPV entrega 18.000 firmes en Les Corts per a demanar que es blinde la sanitat pública

EUPV ha presentat una ILP en Les Corts per a blindar la sanitat pública amb més de 18.000 firmes. La proposta demana més personal, inversió i revertir privatitzacions.

Tanquem Cofrents alerta d’un risc creixent en prorrogar la vida de les nuclears

La plataforma ha llançat una campanya contra la pròrroga de les centrals nuclears a Espanya i exigix el seu tancament. Advertix de riscos tècnics creixents i que el model nuclear frena la modernització del sistema

Arxiven la investigació contra el bisbe Munilla per defendre les teràpies de conversió

La Fiscalia Provincial de Madrid ha arxivat les diligències obertes per les declaracions del bisbe Josep Ignacio Munilla en defensa de les teràpies de conversió. El prelat va difondre el decret d'arxiu en el seu perfil de X.

La millora de la CV-679 suma carril ciclopedestre i variant a Rafelcofer a la Safor

La Diputació de València ha licitat per 9,2 milions la millora de la CV-679 entre Almoines i l'Alqueria de la Comtessa, amb carril ciclopedestre i variant a Rafelcofer. El projecte reforça seguretat viària i connectivitat entre municipis de la Safor.

Ferides una menor i una dona de 39 anys en l’incendi d’una vivenda a Orihuela

Una menor i una dona de 39 anys han resultat ferides este dijous en un incendi en una vivenda del carrer Sant Joan d'Orihuela. Han sigut ateses per inhalació de fum i traslladades a l'Hospital Vega Baixa i a la Fe, segons el Cicu.

L’oposició retrau que les víctimes de la dana seguisquen sense comparéixer en Les Corts 15 mesos després

Quinze mesos després de la dana que va causar 230 morts a la província de València, l'oposició ha censurat que les víctimes no hagen sigut escoltades encara en Les Corts. El PP ha assegurat que intentarà citar-les com més prompte millor i ha apuntat a la pròxima reunió de febrer.

La Generalitat licita més de 60 vivendes de protecció pública a La Pobla de Vallbona

La Generalitat, a través de la EVHA, ha licitat entre 60 i 70 vivendes de protecció pública a La Pobla de Vallbona dins del Pla VIU. El 10% se sumarà al parc públic i el 40% es reservarà a jóvens; el termini d'ofertes finalitza el 29 d'abril.