Dos accidents de camió i un home mort en Monforte

Montfort

A-31 a l’altura de Monforte | Google Maps

 

Un home de 48 anys ha mort este dijous pel matí en l’A-31 en un accident de trànsit. L’accident s’ha produït a l’altura de Monforte, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant). El camió que conduïa la víctima ha bolcat, segons han confirmat fonts de la Guàrdia Civil de Trànsit.

 

Els fets han ocorregut vora les 5.45 hores d’este dijous quan el camioner es dirigia cap a Alacant, segons ha avançat el diari ‘Información’. Sense produir-se cap col·lisió, el camió se n’ha exit de la via, ha xocat contra la mitjana i ha acabat tombant per raons que encara s’estan investigant. A causa de l’impacte, el conductor ha mort.

 

La Guàrdia Civil ha afirmat que no hi ha hagut més vehicles implicats en l’accident. L’incident ha provocat retencions en eixe punt de l’autovia a primera hora del matí perquè les restes del camió s’han quedat envaint part del carril fins que han vingut els servicis d’emergències.

 

Un altre accident també en Monforte

Un camió-grua, que circulava en direcció cap a Alacant, també s’ha coxat contra la mitjana en l’A-31, a l’altura de Monforte. L’accident s’ha produït cap a les set del matí, quan el vehicle implicat s’ha emportat per davant la barana i ha bolcat. El fet ha provocat retencions de fins a quatre quilòmetres entre les 9 i les 10 del matí. S’ha hagut de restringir la circulació a un únic carril, mentres la grua s’emportava el camió accidentat. En este cas no hi ha hagut víctimes mortals.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

CCOO PV es persona com a acusació popular pel cas de la professora agredida per un policia a València

CCOO PV s'ha personat com a acusació popular en la causa oberta per l'agressió d'un policia nacional a una professora jubilada durant la vaga del professorat valencià el 31 de maig a València. El sindicat demana imputar diversos delictes a l'agent i reclama la seua suspensió cautelar de funcions.

Roben el coure d’un pou agrícola arranjat per la dana només un dia després d’acabar les obres

La comunitat de regants La Serreta i La Escala, que rega quasi 500 hectàrees en pobles com Real i Montroi, ha patit un robatori de coure valorat en més de 25.000 euros només 24 hores després de finalitzar les obres de reparació del pou danyat per la dana.

Obres a la Gran Via Marqués del Túria: menys soroll i asfalt nou este estiu

L’Ajuntament de València ha iniciat la renovació de més de 22.000 m2 de calçada a la Gran Via Marqués del Túria amb asfalt fonoabsorbent que reduirà fins a 10 decibels el soroll del trànsit i fins a un 20 % les emissions de CO₂. Les obres, adjudicades per 1,24 milions d’euros, s’allargaran fins a finals d’agost.

Pérez Llorca veu en la condemna a Ábalos l’inici del final del sanchisme

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, interpreta la condemna a 24 anys de presó a José Luis Ábalos com l’inici del final del sanchisme a Espanya i en la Comunitat Valenciana, i pressiona Pedro Sánchez perquè convoque eleccions.

Bernabé acusa la Generalitat de ocultar dades clau durant la dana del 29 d’octubre

La delegada del Govern, Pilar Bernabé, assegura que la Generalitat va convocar tard el Cecopi, no va aportar anàlisis de pluja ni va traslladar al centre les més de 11.000 telefonades al 112 durant la dana del 29 d’octubre de 2024.

València acull el rodatge de una pel·lícula documental sobre Carlos Berlanga

El documental '¿A quién le importa?' roda estos dies entre València i Madrid, repassa la vida de Carlos Berlanga i preveu estrenar-se en cinemes en 2027.

Guia de la Nit de Sant Joan a València: més d’un miler d’efectius i 25 tones de llenya

València ha activat un ampli dispositiu per a la Nit de Sant Joan, amb més d’un miler d’efectius, repartiment de llenya, Punts Violeta, reforç sanitari, neteja i línies especials d’autobús.

Comprar o llogar vivenda s’encarix més a la Comunitat Valenciana que a la resta d’Espanya des de 2014

El preu de compra de la vivenda ha augmentat un 2,6 % anual i el del lloguer un 2,7 % a la Comunitat Valenciana des de 2014, per damunt de la mitjana espanyola, amb la província de València al capdavant de les pujades.