Dos veïns i un policia atesos per intoxicació de fum en l’incendi d’una casa a Petrer

ALACANT, 9 (EUROPA PRESS)

Almenys tres persones han sigut ateses este dilluns a la vesprada per intoxicació de fum en l’incendi registrat en un habitatge de dos altures en el carrer de Loma Badá de Petrer. Es tracta de dos inquilins i un agent de la Policia Local, que ha acudit fins al lloc del succés, segons han informat el Consorci Provincial de Bombers d’Alacant.

L’avís s’ha rebut a les 15.07 hores i quan han arribat els efectius, el foc ja s’havia desenvolupat amb flames i molt fum. Immediatament, han iniciat les labors d’extinció del foc de l’edifici, que ha resultat molt afectat per les flames.

Així mateix, també s’han mobilitzat una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), un Suport Vital Bàsic (SVB) i la Policia Local del municipi per a prestar assistència.

Els bombers de la Diputació han mobilitzat una unitat comandament prefectura (UMJ), una bomba urbana pesada (BUP), una bomba nodrissa pesada (BNP), una autoescala (AEA) i un furgó de salvaments varis (FSV), a més d’un sergent, un cap i sis efectius del parc d’Elda.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.

El Manacor fa història: primera Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla

El Conectabalear CV Manacor es va imposar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta i va alçar la seua primera Copa del Rei davant 6.125 aficionats, rècord del torneig