16.4 C
València
Dijous, 19 febrer, 2026

Dos veïns i un policia atesos per intoxicació de fum en l’incendi d’una casa a Petrer

ALACANT, 9 (EUROPA PRESS)

Almenys tres persones han sigut ateses este dilluns a la vesprada per intoxicació de fum en l’incendi registrat en un habitatge de dos altures en el carrer de Loma Badá de Petrer. Es tracta de dos inquilins i un agent de la Policia Local, que ha acudit fins al lloc del succés, segons han informat el Consorci Provincial de Bombers d’Alacant.

L’avís s’ha rebut a les 15.07 hores i quan han arribat els efectius, el foc ja s’havia desenvolupat amb flames i molt fum. Immediatament, han iniciat les labors d’extinció del foc de l’edifici, que ha resultat molt afectat per les flames.

Així mateix, també s’han mobilitzat una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), un Suport Vital Bàsic (SVB) i la Policia Local del municipi per a prestar assistència.

Els bombers de la Diputació han mobilitzat una unitat comandament prefectura (UMJ), una bomba urbana pesada (BUP), una bomba nodrissa pesada (BNP), una autoescala (AEA) i un furgó de salvaments varis (FSV), a més d’un sergent, un cap i sis efectius del parc d’Elda.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Luís Castro: ‘Si haguérem jugat tota la nit tampoc haguérem marcat’

El tècnic del Llevant va lamentar la falta d'encert després de la derrota davant el Vila-real i va defendre el lliurament de l'equip. Va assenyalar el dol davant el Barça com una final i va explicar la situació de Etta Eyong i la seua clàusula.

Marcelino avisa després del 0-1 al Llevant: la tranquil·litat m’agrada poc

El Vila-real va guanyar 0-1 al Llevant i Marcelino va restar importància a l'avantatge de set punts sobre el Betis. Va celebrar la porteria a zero i va lamentar no sentenciar.

El Vila-real assalta el Ciutat amb un gol de Mikautadze i complica encara més la situació del Llevant

Una miqueta de Mikautadze en el 57 va donar la victòria al Vila-real en el Ciutat de València en el dol ajornat de la jornada 16. Els groguets es van afermar tercers i el Llevant va continuar penúltim.

Mikautadze decidix en Llevant i firma el seu octau gol en LaLiga

El davanter del Vila-real va donar la victòria a domicili amb el seu octau tant del curs. El seu encert li col·loca en el grup de huit gols després de 24 jornades.

Renúncia el regidor de Mobilitat de Castelló investigat per la gestió de multes

Cristian Ramírez ha deixat l'acta i totes les seues responsabilitats després de la reobertura de diligències per les multes de la zona ORA. Al·lega pressió política i prioritza la seua salut mental.

Tres associacions de víctimes del 29-O reclamen a Pérez Llorca mesures més enllà de les ajudes

Tres associacions d'afectats responen a l'ajuda de 80.000 euros per família de les 230 víctimes mortals i demanen reconeixement, responsabilitat i transparència, a més de prevenció i canvi de polítiques.

Detingut l’exmarit i pare de les víctimes com a presumpte autor del doble crim de Xilxes

L'exmarit i pare de la dona i la xiqueta trobades mortes a Xilxes ha sigut detingut com a presumpte autor. La investigació seguix oberta per a determinar si és violència de gènere.

Pérez Llorca defén la gestió del Consell en les vivendes públiques d’Alacant i l’oposició exigix dimissions

En la seua primera sessió de control, Pérez Llorca ha reivindicat la política útil i ha detallat mesures davant les irregularitats en adjudicacions a Alacant, mentres PSPV i Compromís reclamen cessaments i eleccions.