El 93% dels quasi 48.800 alumnes afectats per la dana ha reprès l’activitat

Este dilluns ho ha fet el CEIP Ausiàs March de Paiporta, l’únic col·legi que estava pendent de reobrir en el municipi

VALÈNCIA, 9 (EUROPA PRESS)

Un total de 45.486 alumnes afectats per la tràgica riuada del 29 d’octubre han reprès ja l’activitat, segons el balanç facilitat per la Conselleria d’Educació este dilluns. La xifra suposa el 93,3 per cent del total d’estudiants perjudicats per la riuada, que ascendix a 48.751 escolars.

En el llistat centres educatius que han tornat a l’activitat hui, 9 de desembre, figura el CEIP Ausiàs March de Paiporta. Es tracta de l’únic col·legi d’Infantil i Primària (CEIP) de la localitat que quedava per obrir, ja que els altres quatre van reprendre l’activitat el dijous 5 de desembre.

Dos d’ells han començat de nou en els seus propis centres –els CEIP Jaume I i Lluís Vives–, mentre que en el cas d’altres dos l’alumnat ha sigut reubicat a Alaquàs i València. Així, els menors del CEIP Rosa Serrano han sigut traslladats al CEIP Amparo Alabau d’Alaquàs i els estudiants del CEIP l’Horta ja van començar reubicats en el CEIP Les Arts i el CEIP Almudena Muñoz, tots dos de València

També este dilluns ha reprès activitat l’institut d’educació secundària (IES) La Senia de Paiporta. En este centre ja estava incorporat l’alumnat de 2º de Batxillerat i 1º d’ESO. Al llarg del dia de la jornada s’ha sumat la resta d’alumnat de manera progressiva.

ALBAL

I, d’altra banda, a Albal es troba el CEIP Sant Blas, que presenta una situació “singular”, expliquen des del departament de Campanar a Europa Press.

L’alumnat d’este centre ja havia reprès les classes reubicat al CEIP La Balaguera, per la qual cosa ja estava comptabilitzat a l’efecte de xifres. La novetat és que hui han tornat al seu propi centre, han explicat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Presó provisional per a dos jóvens per una brutal baralla al costat d’una discoteca de Gandia

La justícia ordena presó provisional per a dos jóvens de 19 i 20 anys acusats de temptativa d'homicidi i lesions després d'una violenta baralla amb botella trencada al costat d'una discoteca de Gandia.

Els embassaments del Xúquer freguen el 68% i els del Segura superen el 55% en una setmana de pujades

Els embassaments del Xúquer aconseguixen el 67,8% de la seua capacitat i els del Segura el 55,4%, en una setmana en la qual la reserva hídrica d'Espanya puja fins al 83,5%. Tretze de les setze conques superen ja el 80% d'ompliment.

La Comunitat Valenciana frega el 90% d’ocupació hotelera en una Setmana Santa millor del que es preveu

La Comunitat Valenciana ha aconseguit una ocupació hotelera mitjana del 88,2% en el període central de Setmana Santa, superant les previsions gràcies a les reserves d'última hora, el bon temps i una oferta turística plenament operativa.

Pérez Llorca evita donar data als pressupostos però garantix que ja es treballen

Juanfran Pérez Llorca assegura que el Consell treballa en els pressupostos de la Generalitat però rehúye fixar terminis i subratlla que la prioritat és la capacitat econòmica per a complir objectius.

El Vila-real enllaça tres eixides sense guanyar per primera vegada en la temporada

El Vila-real suma tres jornades consecutives sense guanyar com a visitant per primera vegada en la temporada, malgrat seguir entre els millors equips de LaLiga a domicili.

Pérez Llorca impulsa un gran pacte de l’aigua a Espanya i reclama més suport de l’Estat

Juanfran Pérez Llorca defén un gran pacte de l'aigua a Espanya, vinculat al posttransvasament Xúquer-Vinalopó, i exigix major implicació del Govern central i ús eficient de les infraestructures.

Pérez Llorca reclama aclarir com més prompte millor el cas màscares i critica les decisions del PSOE

Juanfran Pérez Llorca demana que el cas màscares s'esclarisca com més prompte millor i denúncia que els valencians ja han patit les conseqüències de les decisions del PSOE.

Diangana torna a Elx pendent de l’abast de la seua lesió muscular

Grady Diangana ja està a Elx per a sotmetre's a proves mèdiques que aclarisquen l'abast de la seua lesió muscular, patida durant la concentració amb la seua selecció després de la classificació al Mundial 2026.