El 93% dels quasi 48.800 alumnes afectats per la dana ha reprès l’activitat

Este dilluns ho ha fet el CEIP Ausiàs March de Paiporta, l’únic col·legi que estava pendent de reobrir en el municipi

VALÈNCIA, 9 (EUROPA PRESS)

Un total de 45.486 alumnes afectats per la tràgica riuada del 29 d’octubre han reprès ja l’activitat, segons el balanç facilitat per la Conselleria d’Educació este dilluns. La xifra suposa el 93,3 per cent del total d’estudiants perjudicats per la riuada, que ascendix a 48.751 escolars.

En el llistat centres educatius que han tornat a l’activitat hui, 9 de desembre, figura el CEIP Ausiàs March de Paiporta. Es tracta de l’únic col·legi d’Infantil i Primària (CEIP) de la localitat que quedava per obrir, ja que els altres quatre van reprendre l’activitat el dijous 5 de desembre.

Dos d’ells han començat de nou en els seus propis centres –els CEIP Jaume I i Lluís Vives–, mentre que en el cas d’altres dos l’alumnat ha sigut reubicat a Alaquàs i València. Així, els menors del CEIP Rosa Serrano han sigut traslladats al CEIP Amparo Alabau d’Alaquàs i els estudiants del CEIP l’Horta ja van començar reubicats en el CEIP Les Arts i el CEIP Almudena Muñoz, tots dos de València

També este dilluns ha reprès activitat l’institut d’educació secundària (IES) La Senia de Paiporta. En este centre ja estava incorporat l’alumnat de 2º de Batxillerat i 1º d’ESO. Al llarg del dia de la jornada s’ha sumat la resta d’alumnat de manera progressiva.

ALBAL

I, d’altra banda, a Albal es troba el CEIP Sant Blas, que presenta una situació “singular”, expliquen des del departament de Campanar a Europa Press.

L’alumnat d’este centre ja havia reprès les classes reubicat al CEIP La Balaguera, per la qual cosa ja estava comptabilitzat a l’efecte de xifres. La novetat és que hui han tornat al seu propi centre, han explicat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez carrega contra el president del Panathinaikos després de la derrota del València Basket en l’Eurolliga

Pedro Martínez va elogiar el nivell del Panathinaikos després de l'ajustada derrota del València Basket, però va arremetre amb duresa contra el president del club grec i va demanar a l'Eurolliga que actue.

Ataman denuncia que la Policia vol detindre al president del Panathinaikos després de guanyar a València

Ergin Ataman va denunciar que diversos agents de Policia van intentar detindre al president del Panathinaikos i a un membre del seu cos tècnic després del triomf per 105-107 davant el València Basket, en una compareixença sense preguntes.

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.