El 93% dels quasi 48.800 alumnes afectats per la dana ha reprès l’activitat

Este dilluns ho ha fet el CEIP Ausiàs March de Paiporta, l’únic col·legi que estava pendent de reobrir en el municipi

VALÈNCIA, 9 (EUROPA PRESS)

Un total de 45.486 alumnes afectats per la tràgica riuada del 29 d’octubre han reprès ja l’activitat, segons el balanç facilitat per la Conselleria d’Educació este dilluns. La xifra suposa el 93,3 per cent del total d’estudiants perjudicats per la riuada, que ascendix a 48.751 escolars.

En el llistat centres educatius que han tornat a l’activitat hui, 9 de desembre, figura el CEIP Ausiàs March de Paiporta. Es tracta de l’únic col·legi d’Infantil i Primària (CEIP) de la localitat que quedava per obrir, ja que els altres quatre van reprendre l’activitat el dijous 5 de desembre.

Dos d’ells han començat de nou en els seus propis centres –els CEIP Jaume I i Lluís Vives–, mentre que en el cas d’altres dos l’alumnat ha sigut reubicat a Alaquàs i València. Així, els menors del CEIP Rosa Serrano han sigut traslladats al CEIP Amparo Alabau d’Alaquàs i els estudiants del CEIP l’Horta ja van començar reubicats en el CEIP Les Arts i el CEIP Almudena Muñoz, tots dos de València

També este dilluns ha reprès activitat l’institut d’educació secundària (IES) La Senia de Paiporta. En este centre ja estava incorporat l’alumnat de 2º de Batxillerat i 1º d’ESO. Al llarg del dia de la jornada s’ha sumat la resta d’alumnat de manera progressiva.

ALBAL

I, d’altra banda, a Albal es troba el CEIP Sant Blas, que presenta una situació “singular”, expliquen des del departament de Campanar a Europa Press.

L’alumnat d’este centre ja havia reprès les classes reubicat al CEIP La Balaguera, per la qual cosa ja estava comptabilitzat a l’efecte de xifres. La novetat és que hui han tornat al seu propi centre, han explicat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els sindicats convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats d'ensenyança STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida del professorat valencià a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria de docents després d'una consulta interna.

Els sindicats docents convoquen una vaga indefinida en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria del professorat.

Morant exigix al Consell que explique què farà amb els fons no usats per a la reconstrucció

Diana Morant reclama al Consell que aclarisca el destí de més de 1.500 milions d'euros no utilitzats en la reconstrucció i anuncia una nova etapa política des del PSPV-PSOE.

Les bates blanques es mobilitzen a València per a exigir millores laborals i un estatut propi

Milers de metges es manifesten a València per a reclamar una jornada de 35 hores, un estatut professional propi i condicions laborals dignes que frenen la saturació del sistema sanitari.

L’Institut de les Dones impulsa el quart Pla Estratègic d’Igualtat amb el moviment feminista

L'Institut de les Dones avança cap a l'IV Pla Estratègic d'Igualtat mitjançant un procés participatiu amb el moviment feminista i agents socials en tot el territori.

La urbanització de l’entorn de La Fe a València estarà llesta per Nadal i sumarà 244 vivendes protegides

L'Ajuntament preveu finalitzar per Nadal la urbanització del sector Sud PRR-7 de Malilla, al costat de l'hospital La Fe, amb 5 milions d'inversió i 244 vivendes de protecció pública.

Policia i sanitaris atenen un part al costat d’una carretera a Carlet

Agents de la Policia Local de Carlet, la Guàrdia Civil i una unitat del SAMU atenen un part extrahospitalari al costat d'una carretera i traslladen a mare i bebé a l'hospital en bon estat.

Emergències estudia amb el sector d’unflables noves mesures per a reforçar la seguretat

La Conselleria d'Emergències i Interior i el sector d'instal·lacions unflables estudien canvis normatius, cursos de formació i certificacions obligatòries per a millorar la seguretat en la Comunitat Valenciana.