El camp de futbol de la Torre serà el primer camp de futbol afectat per la dana recuperat gràcies a Alcem-se Esport

VALÈNCIA, 27 (EUROPA PRESS)

El camp de futbol de la Torre serà el primer camp de futbol recuperat gràcies a l’impuls del programa Alcem-se Esport, el pla d’ajudes a clubs esportius afectats per la dana impulsat gràcies al mecenatge esportiu de Juan Roig i al que es va sumar el Vila-real CF fa unes setmanes, segú ha informat el consistori en un comunicat.

El Vila-real CF, la Fundació Trinidad Alfonso, que és l’encarregada de gestionar els diners aportats pel club groc, i l’Ajuntament de València han signat este matí el conveni de col·laboració per a la recuperació d’esta instal·lació esportiva i la reposició de la gespa artificial, que va quedar completament destrossat.

El camp es troba en una parcel·la en el carrer Ignacio Hernández Hervás i estava ocupat fins al moment per uns dos mil vehicles afectats per la riuada. En estes últimes setmanes s’ha buidat i adequat amb zahorra la zona, que ja compta amb clos perimetral, drenatge del camp i base d’asfalt, tres elements necessaris per a una infraestructura d’estes característiques.

Després d’este acord, en els pròxims dies es col·locarà també la gespa i les porteries, a més de les tanques que envoltaran el camp. També està prevista l’ampliació del perímetre del clos per a donar cabuda a instal·lacions auxiliars com a vestuaris o magatzems, segons les mateixes fonts.

El termini previst perquè els equips puguen començar a utilitzar el nou camp s’ha fixat en la primera setmana de febrer, escurçant al màxim els terminis i organitzant en dues fases la reconstrucció. Durant el període estival, una vegada finalitzada la temporada esportiva, s’instal·laran les lluminàries i s’escometran les obres dels vestuaris definitius.

Després de la dana, més de 350 clubs esportius de totes les disciplines necessiten suport per a reprendre la seua activitat amb certa normalitat. Al pla presentat, per la Fundació Trinidad Alfonso i el València Basket, fa poc més d’un mes i que ascendia a quatre milions d’euros, es va sumar el Villarrreal Cf.

Últimes notícies

El PSPV tanca files amb Vicent Mascarell davant el juí oral per presumptes calúmnies al PP

El PSPV-PSOE ha reafirmat el seu suport total a Vicent Mascarell i ha criticat l’obertura de juí oral per un presumpte delicte de calúmnies al PP arran d’un vídeo on atribuïa al partit un acte vandàlic contra la seu socialista de València.

La tercera ona de calor dispara els 41,8 °C a Beneixama i la tempesta deixa ratxes de 80 km/h

L’inici de la tercera ona de calor ha deixat fins a 41,8 graus a Beneixama i una tempesta molt intensa ha registrat ratxes de vent de més de 80 km/h en municipis de les comarques valencianes.

Els embassaments del Xúquer baixen al 60,8 % i els del Segura al 56,4 % en plena onada de calor

La reserva hidrica continua el descens estival: el Xuquer es troba al 60,8 % i el Segura al 56,4 %, encara per damunt de fa un any i de la mitjana de la darrera decada.

El Levante incorpora de nou Manu Sánchez cedit pel Celta per a la temporada 2026-27

El Celta ha tancat amb el Levante UD la cessió amb opció de compra del lateral Manu Sánchez per a la temporada 2026-27, en el que serà el seu segon any al Ciutat de Valencia.

Tres dones assassinades en 24 hores en possibles crims masclistes a Màlaga, Toledo i Alacant

La portaveu del Govern ha condemnat els tres presumptes assassinats masclistes registrats en 24 hores a Màlaga, Toledo i Almoradí (Alacant), que podrien elevar a 33 les víctimes mortals d'enguany. La Guàrdia Civil investiga els casos mentres es recorden els servicis d'atenció 24 hores a víctimes de violència masclista.

El nou complex administratiu de Jesús concentrarà servicis provincials a partir de 2029

La Diputació de València invertirà 22,75 milions d’euros en un nou complex administratiu al barri de Patraix que centralitzarà des de 2029 bona part dels servicis provincials. El projecte combinarà tres edificis nous amb immobles històrics i inclourà mesures de sostenibilitat i d’eficiència en la gestió.

La jutgessa de la DANA exigix saber qui va redactar l’informe 4 d’Emergències

La jutgessa que investiga la DANA ha ordenat a l’AVSRE identificar el tècnic que va elaborar l’informe número 4 del 29 d’octubre de 2024 i aclarir quan es va remetre a la llista de difusió oficial, davant les discrepàncies entre dos versions del mateix document.

Encauen 14 persones per presumptes sobrecostos en obres de casernes de la Guàrdia Civil a la Comunitat

Un jutjat de València ha encausat 14 persones, entre elles un tinent coronel de la Guàrdia Civil, per presumptes sobrecostos i una suposada xarxa de corrupció en obres de casernes entre 2018 i 2022.