Mastodon
30 C
València
Dimarts, 16 setembre, 2025

El València Basket incorpora ratpenats al seu primer equipament per a Europa

El València Basket lluirà en l’Eurolliga, tant femenina com masculina, una adaptació del seu primer equipament taronja que introduïx ratpenats en la part superior de la samarreta. La novetat reforça la identitat del club en l’escenari continental i s’aplicarà en els dos equips.

Este disseny és exclusiu per a la samarreta taronja i afig detalls de ratpenats en la zona del pit i l’esquena. L’estètica manté la base habitual, però incorpora eixe motiu gràfic com a element diferencial, visible en joc i en les imatges oficials.

Esta temporada, hummel assumix la fabricació dels equipaments del club, després de molts anys amb Luanvi. El canvi de proveïdor es reflectix en la disposició dels logotips tècnics i en xicotets acabats de la peça.

El ratpenat, present en l’escut del València Basket i molt lligat a la simbologia de la ciutat, centra el concepte creatiu. El lema triat per a esta adaptació és ‘Una rata penada per a jugar a Europa‘, que connecta de manera directa amb la presència de l’equip en competicions europees.

Detalls del disseny i disponibilitat

La incorporació dels ratpenats és l’única variació respecte al primer equipament. Com en la resta de samarretes del curs, el nom del club domina el frontal, mentres que el lema ‘Cultura de l’Esforç‘ queda com a etiqueta en la part interna i posterior del coll.

Com és preceptiu en tornejos continentals, les samarretes europees afigen els escuts de les competicions en les quals participarà l’equip. Estos pegats s’integren en el conjunt sense alterar el color principal.

La versió femenina inclou una bandera d’Espanya en la part davantera, la qual cosa situa l’escut del club en el centre. En la masculina, l’escut apareix a l’esquerra, sobre el logo de hummel, i la bandera es trasllada a l’esquena. Esta distribució facilita la lectura del frontal i distingix clarament les dos versions.

Els equipaments europeus es podran adquirir des de l’1 d’octubre, en la prèvia del primer compromís continental de la temporada, que mesurarà a l’equip masculí amb el Virtus Bolonya en el Roig Arena. El preu de les samarretes serà de 70 euros, amb un 10% de descompte per a abonats.

Últimes notícies

Barcala encapçala una delegació d’Alacant a Weihai per a captar inversions i tancar un acord de cooperació

Alacant participarà del 19 al 21 de setembre en el Fòrum de Ciutats Exquisides 2025 de Weihai per a atraure inversió i reforçar llaços comercials. L'agenda inclou un conveni a quatre anys, visites a parcs industrials i la presentació d'oportunitats en turisme, tecnologia i sostenibilitat.

Dotze xefs internacionals cuinaran paelles en el World Paella Day este dissabte a València

El World Paella Day 2025 reunix este dissabte en La Marina de València a 12 xefs d'Europa, Amèrica i Àsia per a cuinar i competir amb les seues paelles. Hi haurà semifinals des de les 10.00, final a les 14.00, racions a 5 euros i proclamació del guanyador a les 17.15.

Treballadors de la sanitat pública protesten pel tancament en fals de l’estatut marc

Sindicats convoquen concentracions en centres de diverses comunitats per a denunciar que Sanitat vol tancar en fals la reforma de l'Estatut Marc. Reclamen 35 hores, jubilació voluntària i una reclassificació professional amb efectes retributius

El PPCV atribuïx a l’anterior direcció d’À Punt els vídeos del Cecopi sense so

El PPCV sosté que va ser l'anterior adreça d'À Punt, nomenada pel Botànic, qui va fixar l'enviament de vídeos del Cecopi sense àudio. Compromís reclama les gravacions completes.

El Consell d’informatius d’RTVE recolza l’emissió dels àudios del Cecopi i rebutja mala praxi

El Consell d'informatius d'RTVE avala la difusió dels àudios inèdits del Cecopi del 29 d'octubre i nega que vulneren la deontologia. També critica a À Punt per insinuar delictes sense proves.

RTVE es retirarà d’Eurovisió 2026 si participa Israel

RTVE va acordar retirar-se d'Eurovisió 2026 si Israel competix, amb majoria en el seu consell i sense canvis per al Benidorm Fest. Govern i partits celebren la mesura i apel·len a la coherència amb el precedent de Rússia.

El Govern presenta a Alacant el pla inversor per als aeroports 2027-2031

L'Executiu anunciarà en l'aeroport d'Alacant-Elx Miguel Hernández el DAURA III, el marc que fixarà les inversions d'Aena per a 2027-2031. El pla s'anticipa de gran calibre per l'auge del trànsit i la necessitat de modernitzar la xarxa.

Quasi 190.000 alumnes inicien el curs en les universitats valencianes amb 51 nous títols

Les cinc universitats públiques obrin 2025-26 amb prop de 190.000 matriculats i 51 titulacions noves. El curs arranca amb focus en IA, més beques i taxes congelades.