10.8 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

L’emotiva dedicatòria de Ricky Rubio a sa mare morta fa 3 anys: «Gràcies per guiar-me, et vullc»

ricky rubio

Ricky Rubio abraçant el trofeu de campió del món | València Diari

La victòria d’Espanya en el mundial de bàsquet serà recordada per tots els aficionats pel gran torneig que va fer l’equip dirigit pel base Ricky Rubio. El jugador ha sigut triat com a millor jugador i en la roda de premsa després del partit no ha dubtat en dedicar el títol i el premi a sa mare, que va morir de càncer el 2016 amb només 56 anys. 

 

L’actual jugador dels Phoenix Suns ha explicat com «ella em donava suport cada dia per a que traguera el millor de mi». A més, afirmava estar segur que «ningú en este món m’ha volgut tant com ella», tenint clar que «em guia cada dia. Fins i tot, ara que ja no està, puc sentir-la». 

 

 

Una imatge encara més emotiva

Rubio no ha tingut només unes boniques paraules cap a Tona, com es deia sa mare, davant dels micròfons. Pocs minuts després de la victòria, el jugador de Barcelona ha penjat una imatge seua assenyalant el cel i acompanyada de les següents paraules: «Gràcies per guiar-me. Et vullc, mama».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Es desactiva l’alerta groga per vent en la Comunitat Valenciana

Emergències ha donat per finalitzada l'alerta groga per vent i no queden avisos actius en la Comunitat Valenciana. Els últims avisos a Castelló, València i Alacant també han cessat.

Els sindicats mèdics convoquen una setmana de vaga al mes des del 16 de febrer

El Comité de Vaga anuncia un atur indefinit articulat en setmanes mensuals des del 16 de febrer. Protesten per l'estatut marc i exigixen una regulació específica.

CGT convoca tres dies de vaga ferroviària i reclama un canvi immediat

CGT convoca una vaga del 9 a l'11 de febrer i se suma a l'atur dels maquinistes de Semaf per a prioritzar la seguretat després dels accidents. Transports considera que l'atur no és necessari i obri la via del diàleg.

Presó per a dos detinguts per la mort d’un home a Benifaió

El Jutjat d'Instrucció 2 de Carlet ordena presó provisional per a dos implicats en la mort d'un veí de Benifaió i l'incendi de la seua vivenda. La investigació apunta a l'entorn pròxim i manté a altres dos investigats amb mesures cautelars.

Ingrid deixarà un temporal atlàntic amb vent molt fort, pluges i nevades

Els fronts de la borrasca Ingrid deixaran este dijous un temporal atlàntic amb pluges generalitzades, ratxes molt fortes i neu en cotes mitjanes. Galícia mantindrà l'avís roig per fenòmens costaners i hi haurà avís taronja a Astúries, Cantàbria, País Basc i Andalusia.

Tres detinguts per la mort d’un home a Benifaió i l’incendi simulat de la seua vivenda

Tres jóvens han sigut detinguts per l'homicidi d'un veí de Benifaió i per l'incendi posterior en la vivenda. La investigació atribuïx el foc al fill de la víctima i el crim a dos afins.

Paterna ensenya als seus veïns a reconéixer les sirenes d’emergència i reaccionar a temps

L'Ajuntament ha iniciat formacions amb sons reals, pautes de confinament i evacuació i material pràctic per a actuar davant diferents riscos.

Castro apel·la a la marató i demana màxim lliurament abans del Llevant-Elx

El tècnic del Llevant va insistir que la Lliga és una marató i que cada jornada s'afrontarà com una final. Abans de rebre a l'Elx, va reclamar suport i paciència amb els reforços.