12.5 C
València
Dijous, 18 desembre, 2025

Entrepà d’allioli, alls tendres, carn de cavall, ou i bacon guanya la campanya ‘Sóc professional de l’esmorzaret’

VALÈNCIA, 9 (EUROPA PRESS)

L’entrepà ‘Paterna Ara’ del Bar Velasco d’esta localitat s’ha imposat com el favorit en la segona campanya ‘Sóc professional de l’esmorzaret’ gràcies a la seua barreja d’allioli, alls tendres, carn de cavall, ou i bacon.

En esta segona edició de la campanya impulsada per l’Ajuntament de Paterna, amb la col·laboració d’un total de 35 establiments hostalers adherits, el Bar Velasco ha tornat a revalidar el primer lloc en la seua carta d’esmorzars, segons ha informat el consistori en un comunicat.

Per la seua banda, el restaurant El Timó ha repetit la segona posició amb l’entrepà La Ruta 24, que conté rellom, ceba pochada, formatge brie, salsa de xampinyons i brandy, i crema a triar (sobrassada o botifarra); mentre que el Cafè Bar La Sort de Paterna, ha sigut el tercer més votat, amb l’esmorzar Nou Camper a força de pit de pollastre empanat, bacon, ceba, enciam, ou i salsa de mel i mostassa.

Així ho ha donat a conèixer el regidor de Comerç, Lucas Jodar, que ha destacat “el gran acolliment d’esta iniciativa municipal un any més per a seguir impulsant l’hostaleria de la nostra ciutat” i amb la qual els paterners “continuen dinamitzant l’economia local mitjançant la visita a bars o restaurants per a participar en este costum tan típic a Paterna”.

En este sentit, l’esmorzar batejat com ‘Paterna Ara’ ha sigut el més votat pels seus destacats ingredients que consistixen en allioli, alls tendres, carn de cavall, ou, bacon i salsa de la casa.

Així mateix, els paterners que han gaudit d’esta ruta de l”esmorzaret’ s’han portat una samarreta gratuïta de la campanya en emplenar una cartilla amb el segell de la seua visita a quatre dels bars o restaurants participants des del passat 12 d’octubre i fins a l’1 de desembre.

Finalment, dimecres passat 4 de desembre es va realitzar el sorteig de les tres cistelles de Nadal que han sigut adquirides en els establiments de Paterna i que van ser lliurades per l’edil de Comerç als seus respectius guanyadors.

Últimes notícies

Centenars es manifesten a València pels drets dels migrants

Centenars de persones han recorregut València, des de la plaça de bous fins al CIE de Sapadors, per a denunciar exclusió i reclamar garanties per a la població migrant.

El PSPV presenta la proposta de gestora a Almussafes després de l’expulsió de l’alcalde per denúncies d’assetjament sexual

La direcció provincial del PSPV ha proposat una gestora per a l'agrupació d'Almussafes després de la denúncia per assetjament sexual contra l'alcalde, ja expulsat. La llista, amb Jorge Vidal al capdavant, queda a l'espera del vistiplau intern i federal.

Centenars es manifesten a València per a reclamar drets de les persones migrants

Centenars de persones han recorregut València per a exigir garanties efectives de drets per a la població migrant. La marxa va culminar davant el CIE de Sapadors.

Imputat l’alcalde de Jérica per agressió sexual a dos menors; el PP demana suspendre-li de militància

Un jutjat de Segorbe investiga a l'alcalde de Jérica per dos presumptes delictes d'agressió sexual a menors. El PP li cessa com a assessor en la Diputació i demana suspendre la seua militància, mentres el PSPV exigix la seua dimissió.

Broseta deixa la secretaria autonòmica de representació davant la UE amb una dimissió irrevocable

Pablo Broseta ha presentat la seua dimissió irrevocable com a secretari autonòmic de Representació davant la UE i les CCAA. Va anunciar la renúncia en X sense donar motius.

Morant demana als edils d’Almussafes respectar a la denunciant i acatar el decidit pel PSPV

Diana Morant ha reclamat al grup socialista d'Almussafes respecte a la denunciant d'assetjament i obediència a les mesures del partit, que ja ha actuat contra l'alcalde.

El Port d’Alacant rescindix el contracte de l’estructura en la bocana i activa concursos de fred i hidrogen

El consell ha resolt el contracte de l'estructura fixa en la bocana per incompliment del contractista i ha llançat concursos per a una nau frigorífica i una planta d'hidrogen verd.

Creu Roja distribuïx més de 1.800 jocs i joguets a famílies vulnerables d’Alacant

Creu Roja ha iniciat a Alacant el lliurament de més de 1.800 jocs i joguets per a famílies vulnerables per Nadal. Les donacions es classifiquen i arriben directament a les llars.