Entrepà d’allioli, alls tendres, carn de cavall, ou i bacon guanya la campanya ‘Sóc professional de l’esmorzaret’

VALÈNCIA, 9 (EUROPA PRESS)

L’entrepà ‘Paterna Ara’ del Bar Velasco d’esta localitat s’ha imposat com el favorit en la segona campanya ‘Sóc professional de l’esmorzaret’ gràcies a la seua barreja d’allioli, alls tendres, carn de cavall, ou i bacon.

En esta segona edició de la campanya impulsada per l’Ajuntament de Paterna, amb la col·laboració d’un total de 35 establiments hostalers adherits, el Bar Velasco ha tornat a revalidar el primer lloc en la seua carta d’esmorzars, segons ha informat el consistori en un comunicat.

Per la seua banda, el restaurant El Timó ha repetit la segona posició amb l’entrepà La Ruta 24, que conté rellom, ceba pochada, formatge brie, salsa de xampinyons i brandy, i crema a triar (sobrassada o botifarra); mentre que el Cafè Bar La Sort de Paterna, ha sigut el tercer més votat, amb l’esmorzar Nou Camper a força de pit de pollastre empanat, bacon, ceba, enciam, ou i salsa de mel i mostassa.

Així ho ha donat a conèixer el regidor de Comerç, Lucas Jodar, que ha destacat «el gran acolliment d’esta iniciativa municipal un any més per a seguir impulsant l’hostaleria de la nostra ciutat» i amb la qual els paterners «continuen dinamitzant l’economia local mitjançant la visita a bars o restaurants per a participar en este costum tan típic a Paterna».

En este sentit, l’esmorzar batejat com ‘Paterna Ara’ ha sigut el més votat pels seus destacats ingredients que consistixen en allioli, alls tendres, carn de cavall, ou, bacon i salsa de la casa.

Així mateix, els paterners que han gaudit d’esta ruta de l»esmorzaret’ s’han portat una samarreta gratuïta de la campanya en emplenar una cartilla amb el segell de la seua visita a quatre dels bars o restaurants participants des del passat 12 d’octubre i fins a l’1 de desembre.

Finalment, dimecres passat 4 de desembre es va realitzar el sorteig de les tres cistelles de Nadal que han sigut adquirides en els establiments de Paterna i que van ser lliurades per l’edil de Comerç als seus respectius guanyadors.

Últimes notícies

David Ferrer presenta la nova samarreta de la selecció espanyola de tenis

La selecció espanyola de tenis estrena samarreta per a les pròximes eliminatòries de la Copa Davis, un equipament roig i groc presentada pel capità David Ferrer, que confia en la nova generació de jugadors.

Sanitat reforça l’atenció 24 hores, la salut mental i les teràpies oncològiques en els pressupostos de 2026

La Conselleria de Sanitat destina 9.453 milions en 2026, un 3% més, amb focus en nous centres d'urgències 24 hores, reforç de salut mental i alta tecnologia contra el càncer.

Callosa de Segura es concentra en silenci per Patricia, víctima d’un assassinat masclista

Desenes de veïns de Callosa de Segura es concentren davant l'Ajuntament per a guardar un minut de silenci i condemnar l'assassinat masclista de Patricia a les mans de la seua parella.

El detingut per l’assassinat masclista de Callosa confessa que va escanyar a la seua parella després d’una discussió

L'home detingut per l'assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, a Callosa de Segura ha confessat que la va escanyar després d'una discussió i que ja tenia denúncies prèvies d'altres exparelles.

Iñigo Pérez es presenta al Vila-real: un desafiament clau en la seua carrera

Iñigo Pérez s'estrena com a entrenador del Vila-real i definix el repte com un desafiament important en la seua carrera, amb la mirada posada a mantindre el nivell de l'equip en LaLiga i en la Lliga de Campions.

Educació reduïx al 12,62% el seguiment de la vaga docent en el seu moment 17

La Conselleria d'Educació situa en el 12,62% el seguiment de la vaga indefinida del professorat valencià en el seu desseté dia, amb lleugeres diferències entre províncies i coincidència amb les proves d'accés a la universitat.

La Generalitat destina més de 26 milions a obres antiriuades per a blindar els polígons industrials

La Conselleria d'Indústria prioritza en els pressupostos de 2026 la recuperació després de la dana amb més de 26 milions per a obres antiriuades i ajudes a empreses, en un marc de retallada global del departament i crítiques de l'oposició.

Morales s’acomiada del Llevant després de tancar el seu espinita amb l’ascens a Burgos

José Luis Morales s'acomiada del Llevant després de deu temporades, 377 partits i 83 gols, i reconeix que l'ascens reeixit a Burgos li va permetre tancar la espinita del descens de 2022.