Entrepà d’allioli, alls tendres, carn de cavall, ou i bacon guanya la campanya ‘Sóc professional de l’esmorzaret’

VALÈNCIA, 9 (EUROPA PRESS)

L’entrepà ‘Paterna Ara’ del Bar Velasco d’esta localitat s’ha imposat com el favorit en la segona campanya ‘Sóc professional de l’esmorzaret’ gràcies a la seua barreja d’allioli, alls tendres, carn de cavall, ou i bacon.

En esta segona edició de la campanya impulsada per l’Ajuntament de Paterna, amb la col·laboració d’un total de 35 establiments hostalers adherits, el Bar Velasco ha tornat a revalidar el primer lloc en la seua carta d’esmorzars, segons ha informat el consistori en un comunicat.

Per la seua banda, el restaurant El Timó ha repetit la segona posició amb l’entrepà La Ruta 24, que conté rellom, ceba pochada, formatge brie, salsa de xampinyons i brandy, i crema a triar (sobrassada o botifarra); mentre que el Cafè Bar La Sort de Paterna, ha sigut el tercer més votat, amb l’esmorzar Nou Camper a força de pit de pollastre empanat, bacon, ceba, enciam, ou i salsa de mel i mostassa.

Així ho ha donat a conèixer el regidor de Comerç, Lucas Jodar, que ha destacat «el gran acolliment d’esta iniciativa municipal un any més per a seguir impulsant l’hostaleria de la nostra ciutat» i amb la qual els paterners «continuen dinamitzant l’economia local mitjançant la visita a bars o restaurants per a participar en este costum tan típic a Paterna».

En este sentit, l’esmorzar batejat com ‘Paterna Ara’ ha sigut el més votat pels seus destacats ingredients que consistixen en allioli, alls tendres, carn de cavall, ou, bacon i salsa de la casa.

Així mateix, els paterners que han gaudit d’esta ruta de l»esmorzaret’ s’han portat una samarreta gratuïta de la campanya en emplenar una cartilla amb el segell de la seua visita a quatre dels bars o restaurants participants des del passat 12 d’octubre i fins a l’1 de desembre.

Finalment, dimecres passat 4 de desembre es va realitzar el sorteig de les tres cistelles de Nadal que han sigut adquirides en els establiments de Paterna i que van ser lliurades per l’edil de Comerç als seus respectius guanyadors.

Últimes notícies

Mor atropellat a l’A-70 a Alacant per un conductor begut i drogat en plena operació eixida

Una persona ha mort aquest divendres atropellada a l’A-70, a l’altura de Villafranqueza (Alacant), després d’una col·lisió per abast. El conductor que l’ha atropellat ha donat positiu en alcohol i drogues i s’enfronta a delictes greus contra la seguretat viària.

Així quedarà la setmana escolar de Falles 2027 a València: lliure des del 15 de març

El Consell Escolar Municipal de València ha proposat que els col·legis tinguen festa el dilluns 7 de desembre i tota la setmana de Falles 2027, a canvi de fer classe el 22 i 23 de desembre.

La Comunitat Valenciana s’enfronta a una nova onada de calor amb més de 40 graus al prelitoral

Aemet preveu a inicis de la pròxima setmana un nou episodi d’onada de calor a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 40 graus al prelitoral i més de 35 graus en punts del litoral, acompanyades de tempestes vespertines i un fort ambient de basca.

Cutanda reclama deixar treballar jutges i institucions en el cas de les VPP de Les Naus

La portaveu del govern d'Alacant, Cristina Cutanda (PP), reclama esperar les investigacions judicials i de les comissions sobre les VPP de Les Naus davant la petició de l'oposició de convocar una comissió municipal urgent amb la compareixença de l'alcalde Luis Barcala.

Citen com a testimoni el vicesecretari municipal d’Alacant pel cas de les vivendes públiques

La jutgessa que investiga l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan d’Alacant ha citat com a testimonis el vicesecretari municipal i el cap de Disciplina Urbanística, i ha reclamat tota la documentació sobre la venda de la parcel·la.

De l’eufòria a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez del Valencia Basket per fitxar pel Real Madrid tanca una segona etapa idèntica a la primera: il·lusió, èxits esportius i un final carregat de tensió i decepció a la grada taronja.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa intensa al València Basket

Pedro Martínez ha decidit eixir del València Basket rumb al Real Madrid, després de repetir un cicle d’il·lusió, títols i eixida polèmica com ja va passar en la seua primera etapa.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa tan exitosa com polèmica al València Basket

La marxa de Pedro Martínez al Real Madrid trenca l’acord fins a 2028 amb el València Basket i reprodueix el patró d’il·lusió, títols i final polèmic de la seua primera etapa al club taronja.