Entrepà d’allioli, alls tendres, carn de cavall, ou i bacon guanya la campanya ‘Sóc professional de l’esmorzaret’

VALÈNCIA, 9 (EUROPA PRESS)

L’entrepà ‘Paterna Ara’ del Bar Velasco d’esta localitat s’ha imposat com el favorit en la segona campanya ‘Sóc professional de l’esmorzaret’ gràcies a la seua barreja d’allioli, alls tendres, carn de cavall, ou i bacon.

En esta segona edició de la campanya impulsada per l’Ajuntament de Paterna, amb la col·laboració d’un total de 35 establiments hostalers adherits, el Bar Velasco ha tornat a revalidar el primer lloc en la seua carta d’esmorzars, segons ha informat el consistori en un comunicat.

Per la seua banda, el restaurant El Timó ha repetit la segona posició amb l’entrepà La Ruta 24, que conté rellom, ceba pochada, formatge brie, salsa de xampinyons i brandy, i crema a triar (sobrassada o botifarra); mentre que el Cafè Bar La Sort de Paterna, ha sigut el tercer més votat, amb l’esmorzar Nou Camper a força de pit de pollastre empanat, bacon, ceba, enciam, ou i salsa de mel i mostassa.

Així ho ha donat a conèixer el regidor de Comerç, Lucas Jodar, que ha destacat “el gran acolliment d’esta iniciativa municipal un any més per a seguir impulsant l’hostaleria de la nostra ciutat” i amb la qual els paterners “continuen dinamitzant l’economia local mitjançant la visita a bars o restaurants per a participar en este costum tan típic a Paterna”.

En este sentit, l’esmorzar batejat com ‘Paterna Ara’ ha sigut el més votat pels seus destacats ingredients que consistixen en allioli, alls tendres, carn de cavall, ou, bacon i salsa de la casa.

Així mateix, els paterners que han gaudit d’esta ruta de l”esmorzaret’ s’han portat una samarreta gratuïta de la campanya en emplenar una cartilla amb el segell de la seua visita a quatre dels bars o restaurants participants des del passat 12 d’octubre i fins a l’1 de desembre.

Finalment, dimecres passat 4 de desembre es va realitzar el sorteig de les tres cistelles de Nadal que han sigut adquirides en els establiments de Paterna i que van ser lliurades per l’edil de Comerç als seus respectius guanyadors.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís reclama pactes per a evitar el col·lapse de València en les Falles

Compromís denuncia que les Falles de València han estat marcades pel col·lapse en mobilitat, neteja i convivència i exigix tres pactes per a reconduir l'organització de les festes, a més de recuperar la taxa turística.

Milers de taxis oferixen servicis gratuïts a València i Alacant contra la liberalització dels VTC

Milers de taxistes de València i Alacant han realitzat servicis gratuïts durant dos hores per a protestar contra la liberalització dels VTC i exigir mesures de xoc immediates.

L’Elx presenta la seua samarreta retro inspirada en els 90 per a la jornada vintage de LaLiga

L'Elx ha presentat una samarreta retro amb la franja verda més alta i estreta, inspirada en els anys 90, que s'estrenarà en la jornada temàtica retro de LaLiga.

Els valencians Grimaldo, Mosquera, Fornals, Soler i Ferran Torres lideren la llista d’Espanya

Luis de la Font convoca a cinc futbolistes valencians i estrena a Mosquera, Joan García, Barrenetxea i Víctor Muñoz per als amistosos de març davant Sèrbia i Egipte.

El govern de Barcala defén la seua gestió dels bons comercie a Alacant

L'equip de govern d'Alacant sosté que la gestió dels bons comercie es va ajustar als procediments i que tota la informació és pública, mentres l'oposició exigix més transparència i accés als expedients.

Quique Llopis apunta a medalla en el Mundial de Toruń i Eusebio Càceres busca consolidar el seu renaixement

Quique Llopis arriba al Mundial de Toruń amb opcions reals de medalla en 60 metres barres, mentres que Eusebio Càceres vol confirmar el seu renàixer esportiu en la longitud.

El València complix 107 anys entre la lluita per la permanència i el repte del Nou Mestalla

El València CF celebra el seu 107 aniversari lluny dels llocs europeus, centrat en assegurar la permanència i en l'avanç de les obres del Nou Mestalla amb vista a 2027.

Vila-real i Reial Societat es juguen un pas clau cap a Europa en La Ceràmica

Vila-real i Reial Societat s'enfronten en La Ceràmica amb objectius europeus distints però urgents: afermar la Champions o assegurar presència continental la pròxima temporada.