Entrepà d’allioli, alls tendres, carn de cavall, ou i bacon guanya la campanya ‘Sóc professional de l’esmorzaret’

VALÈNCIA, 9 (EUROPA PRESS)

L’entrepà ‘Paterna Ara’ del Bar Velasco d’esta localitat s’ha imposat com el favorit en la segona campanya ‘Sóc professional de l’esmorzaret’ gràcies a la seua barreja d’allioli, alls tendres, carn de cavall, ou i bacon.

En esta segona edició de la campanya impulsada per l’Ajuntament de Paterna, amb la col·laboració d’un total de 35 establiments hostalers adherits, el Bar Velasco ha tornat a revalidar el primer lloc en la seua carta d’esmorzars, segons ha informat el consistori en un comunicat.

Per la seua banda, el restaurant El Timó ha repetit la segona posició amb l’entrepà La Ruta 24, que conté rellom, ceba pochada, formatge brie, salsa de xampinyons i brandy, i crema a triar (sobrassada o botifarra); mentre que el Cafè Bar La Sort de Paterna, ha sigut el tercer més votat, amb l’esmorzar Nou Camper a força de pit de pollastre empanat, bacon, ceba, enciam, ou i salsa de mel i mostassa.

Així ho ha donat a conèixer el regidor de Comerç, Lucas Jodar, que ha destacat «el gran acolliment d’esta iniciativa municipal un any més per a seguir impulsant l’hostaleria de la nostra ciutat» i amb la qual els paterners «continuen dinamitzant l’economia local mitjançant la visita a bars o restaurants per a participar en este costum tan típic a Paterna».

En este sentit, l’esmorzar batejat com ‘Paterna Ara’ ha sigut el més votat pels seus destacats ingredients que consistixen en allioli, alls tendres, carn de cavall, ou, bacon i salsa de la casa.

Així mateix, els paterners que han gaudit d’esta ruta de l»esmorzaret’ s’han portat una samarreta gratuïta de la campanya en emplenar una cartilla amb el segell de la seua visita a quatre dels bars o restaurants participants des del passat 12 d’octubre i fins a l’1 de desembre.

Finalment, dimecres passat 4 de desembre es va realitzar el sorteig de les tres cistelles de Nadal que han sigut adquirides en els establiments de Paterna i que van ser lliurades per l’edil de Comerç als seus respectius guanyadors.

Últimes notícies

Intervals nuvolosos i descens de les màximes a l’interior i nord d’Alacant este dilluns

El dilluns arribarà amb intervals nuvolosos a la Comunitat Valenciana i un descens de les màximes a l’extrem interior i nord d’Alacant, mentres que dimarts s’espera ambient més assolellat i un lleuger repunt tèrmic a l’interior.

Detinguda a Pilar de la Horadada per conduir en sentit contrari i mossegar un policia

Una dona ha sigut detinguda a Pilar de la Horadada després de conduir a gran velocitat en sentit contrari i agredir un policia local quan anava a sotmetre's a una prova d'alcoholèmia.

Detenen una conductora a Pilar de la Horadada per conducció temerària i mossegar un policia

Una dona ha sigut detinguda a Pilar de la Horadada després de conduir a gran velocitat en sentit contrari i mossegar un policia local quan l’anaven a sotmetre a una prova d’alcoholèmia.

Lesió de Bigas i De Santiago complica la pretemporada de l’Elx

Pedro Bigas i Yago de Santiago encara no han jugat cap minut amb l’Elx en esta pretemporada per problemes físics. Altres jugadors com Adam Boayar, Matías Dituro i Abiel Osorio també continuen fora de combat per lesió o tràmits burocràtics.

El Consell retreu al PSPV la precarietat del servici de bombers forestals en época del Botànic

La Generalitat ha acusat el PSPV-PSOE de cinisme polític i d’haver precaritzat el servici de bombers forestals durant els governs del Botànic, després que els socialistes denunciaran que el Consell del PP no va executar el 21 % del pressupost de contractació de 2025. L’Executiu actual defensa que ha impulsat la major transformació de la SGISE, amb més unitats operatives tot l’any i un augment de la plantilla.

Els bombers continuen refrescant Tales i Eslida després de l’incendi de la Vall d’Uixó

Cinc unitats de Bombers Forestals i diversos efectius del Consorci de Castelló treballen hui en la fase de refresc de l’incendi de la Vall d’Uixó, amb especial vigilància a Tales i Eslida després de cremar 9.568 hectàrees.

Nou dispositiu psicològic immediat per a emergències de la DANA a la Comunitat Valenciana

La Generalitat i les associacions de víctimes de la DANA impulsaran un dispositiu d’intervenció psicològica immediata dins del sistema públic valencià i un programa de formació per a municipis, escoles i serveis socials.

Un nou xip fotònic valencià multiplica tasques per a comunicacions i IA

Investigadors de la UPV han contribuït a un processador fotònic programable capaç de fer diverses funcions alhora en un únic xip, clau per a futures xarxes de comunicacions, centres de dades i aplicacions d’intel·ligència artificial.
FILMOTECA D'ESTIU