Espanya mobilitza a l’Exèrcit a Ceuta després de l’entrada de més de 5.000 marroquins

La Delegació del Govern ha notificat en “uns 5.000” el nombre de ciutadans marroquins que ha accedit irregularment a Ceuta en les últimes 24 hores.

El Govern ha decidit mobilitzar a l’Exèrcit, concretament a les unitats de la Legió i Regulars, per a reforçar a les forces de seguretat en el control de l’entrada a la ciutat de Ceuta.

Els soldats s’encarregaran, de la mà de la Policia Local, la Nacional i la Guàrdia Civil, “d’agrupar els immigrants escampats” i de prestar tot el “suport logístic” que ha reclamat la Delegació del Govern.

L’Administració General de l’Estat i la Ciutat Autònoma de Ceuta han mantingut una reunió telemàtica a última hora de la vesprada per a coordinar el dispositiu d’acolliment, que es pretén centralitzar en les naus comercials annexes a la frontera, buides en la seua majoria des del tancament del pas a mitjan març de l’any passat.

D’altra banda, un home marroquí va morir ahir intentant vorejar l’espigó del Tarajal nadant per a entrar a la ciutat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Fàtima Diame es corona amb el seu octau títol de longitud després d’un últim salt de 6,62 m

Fàtima Diame es va proclamar campiona d'Espanya indoor per octava vegada amb un últim salt de 6,62 m que va desbancar a Irati Mitxelena. Es va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Educació autoritza que el 16 de març siga no lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió

La Conselleria d'Educació ha autoritzat que el dilluns 16 de març no siga lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió per les Falles. La decisió s'emmarca en les excepcions del calendari escolar.

Fàtima Diame conquesta el seu octau or en longitud amb un últim salt de 6,62 m

La valenciana es va imposar en els Nacionals de pista coberta amb 6,62 m en la seua última temptativa després del 6,54 de Irati Mitxelena. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per al Mundial de Torun.

L’alcalde de Manises rep l’alta una setmana després de l’infart

Javier Mansilla ha rebut l'alta després d'una evolució mèdica favorable i continuarà la recuperació a casa. El primer tinent d'alcalde assumix les funcions.

El Consell ha aprovat a València el primer Enclavament Tecnològic Urbà de la Comunitat

El Consell ha aprovat la classificació definitiva del '46 València Mediterranean Tech Hub', una àrea de 74.000 m² en la Marina, amb avantatges fiscals i tràmits àgils. L'enclavament busca concentrar empreses i talent per a atraure inversió i reforçar la innovació i la sostenibilitat.

Mor un ciclista de 65 anys després d’una caiguda a Benissa

Un home de 65 anys ha mort este divendres després de caure mentres circulava pel Camí Vella de Xaló, en una partida de Benissa. El SAMU ha intentat reanimar-lo sense èxit.

El Consell anima a les dones a triar-se cada dia en la seua campanya del 8M

La Generalitat va presentar la campanya del 8M Tria't cada dia, que promou l'amor propi com a base de la igualtat. L'acte enllaça amb els Premis Isabel Ferrer i una agenda cultural al març.

El Palau de Justícia de Llíria estarà llest a mitat de març i donarà servici a 41 municipis

La nova seu judicial de Llíria estarà operativa a mitjan març després d'una inversió de 19,1 milions, amb trasllat des del dilluns. Atendrà 41 municipis i a 186.300 veïns amb espais preparats per a créixer.