Espanya mobilitza a l’Exèrcit a Ceuta després de l’entrada de més de 5.000 marroquins

La Delegació del Govern ha notificat en “uns 5.000” el nombre de ciutadans marroquins que ha accedit irregularment a Ceuta en les últimes 24 hores.

El Govern ha decidit mobilitzar a l’Exèrcit, concretament a les unitats de la Legió i Regulars, per a reforçar a les forces de seguretat en el control de l’entrada a la ciutat de Ceuta.

Els soldats s’encarregaran, de la mà de la Policia Local, la Nacional i la Guàrdia Civil, “d’agrupar els immigrants escampats” i de prestar tot el “suport logístic” que ha reclamat la Delegació del Govern.

L’Administració General de l’Estat i la Ciutat Autònoma de Ceuta han mantingut una reunió telemàtica a última hora de la vesprada per a coordinar el dispositiu d’acolliment, que es pretén centralitzar en les naus comercials annexes a la frontera, buides en la seua majoria des del tancament del pas a mitjan març de l’any passat.

D’altra banda, un home marroquí va morir ahir intentant vorejar l’espigó del Tarajal nadant per a entrar a la ciutat.

Últimes notícies

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.

València revisarà i reforçarà la seguretat dels seus museus municipals després del robatori a Villena

L'Ajuntament de València ha acordat revisar i reforçar les mesures de seguretat dels museus i monuments municipals, arran del robatori recent del tresor del museu de Villena, amb més vigilància i una inversió específica al Museu de la Ciutat.