Alejandro, el triple campió olímpic que ha commocionat: «Tinc un tumor»

 

L’exatleta gallec Alejandro Gómez, tres voltes medalla olímpica en els Jocs del 1988 (Seül), 1992 (Barcelona) i 1996 (Atlanta), ha confessat al diari ‘Faro de Vigo’ que li han detectat un tumor cerebral inoperable. El deportista assenyala que la seua mort és inevitable i que està rebent ajuda d’una psicòloga en esta difícil etapa per la que està travessant després de conéixer la notícia.

 

Gómez ha assegurat al mitjà gallec que l’assistència psicològica li ha donat «les pautes a seguir». «M’ha ajudat a ordenar el meu interior, a tranquil·litzar-me. No puc lluitar a soles en esta batalla i en els dies complicats ha sigut d’enorme ajuda per a arribar el millor possible al dia final», ha confessat el deportista de 53 anys.

 

 

«Sempre vaig fer el que havia de fer en cada moment. És possible que fera algunes correccions, com qualsevol, però em sent feliç amb la majoria de les coses que m’han passat o que he tirat endavant. No sent que m’he quedat sense res a fer», ha assegurat Alejandro Gómez, conegut en el món de l’atletisme com ‘El Galgo de Zamáns’. Actualment, es troba ingressat en l’hospital Alvaro Cunqueiro de Vigo a causa de la ràpida evolució de la malaltia, a on s’ha casat amb la seua parella. 

 

«Que la gent em recorde com la bona persona que vaig ser»

Finalment, el deportista gallec ha remarcat que en el seu adeu no vol que la gent destaque els seus mèrits ni els premis deportius. «Que la gent em recorde com la bona persona que vaig ser», ha demanat l’atleta, que va ser en diferents ocasions campió d’Espanya de 10.000 metres, de mitja marató i de cros. Diverses personalitats del món del deport ja han tingut unes paraules per a Gómez, és el cas del popular exatleta Abel Antón

 

Últimes notícies

Empat de l’Almería a Castàlia i l’eliminatòria es decidirà als Jocs del Mediterrani

Castelló i Almería empaten 1-1 a Castàlia en l’anada de la primera eliminatòria de la promoció a Primera Divisió, en un partit on els albinegres disposen de les millors ocasions.

El Barça s’imposa al Nava sense patir i jugarà una nova final de Copa del Rei

El Barça derrota el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal d’Alacant, defensa el títol de Copa del Rei i arriba a la final sense necessitat de mostrar la seua millor versió.

El Bidasoa Irún passa per damunt del Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i es garantix plaça europea per a la pròxima temporada.

El Bidasoa Irún atropella el Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i s’assegura plaça europea per a la pròxima temporada.

Centenars de persones ixen al carrer a València contra el negoci de la vivenda

Centenars de persones es manifesten este dissabte pel centre de València per a denunciar l especulació immobiliària, el model turístic descontrolat i la pèrdua d identitat dels barris, i per a reclamar vivenda digna i lloguers assequibles.

El Barça atropella el Nava a Alacant (27-38) i es planta en una nova final de Copa

El Barça guanya amb autoritat el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal de la Copa del Rei d’handbol a Alacant i es classifica per a una nova final, en un partit que va dominar sense necessitat d’exhibir la seua millor versió.

Es cancel·la el Festival de Les Arts de València després de les queixes pel so

El Festival de Les Arts no continua este dissabte a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València després de les nombroses queixes per falta de so i de la negativa de l'Ajuntament i la direcció del recinte a permetre l'obertura. L'organització anuncia devolucions i lamenta no haver pogut tindre una reunió amb l'Alcaldia per buscar alternatives.

El Nou Mestalla completa l’anell de compressió i els 50 pilars de la coberta

L’estadi Nou Mestalla ja ha instal·lat l’anell de compressió i els 50 pilars d’acer que sostindran la gran coberta, un pas clau de cara a la seua inauguració prevista per a l’estiu de 2027.