Alejandro, el triple campió olímpic que ha commocionat: «Tinc un tumor»

 

L’exatleta gallec Alejandro Gómez, tres voltes medalla olímpica en els Jocs del 1988 (Seül), 1992 (Barcelona) i 1996 (Atlanta), ha confessat al diari ‘Faro de Vigo’ que li han detectat un tumor cerebral inoperable. El deportista assenyala que la seua mort és inevitable i que està rebent ajuda d’una psicòloga en esta difícil etapa per la que està travessant després de conéixer la notícia.

 

Gómez ha assegurat al mitjà gallec que l’assistència psicològica li ha donat «les pautes a seguir». «M’ha ajudat a ordenar el meu interior, a tranquil·litzar-me. No puc lluitar a soles en esta batalla i en els dies complicats ha sigut d’enorme ajuda per a arribar el millor possible al dia final», ha confessat el deportista de 53 anys.

 

 

«Sempre vaig fer el que havia de fer en cada moment. És possible que fera algunes correccions, com qualsevol, però em sent feliç amb la majoria de les coses que m’han passat o que he tirat endavant. No sent que m’he quedat sense res a fer», ha assegurat Alejandro Gómez, conegut en el món de l’atletisme com ‘El Galgo de Zamáns’. Actualment, es troba ingressat en l’hospital Alvaro Cunqueiro de Vigo a causa de la ràpida evolució de la malaltia, a on s’ha casat amb la seua parella. 

 

«Que la gent em recorde com la bona persona que vaig ser»

Finalment, el deportista gallec ha remarcat que en el seu adeu no vol que la gent destaque els seus mèrits ni els premis deportius. «Que la gent em recorde com la bona persona que vaig ser», ha demanat l’atleta, que va ser en diferents ocasions campió d’Espanya de 10.000 metres, de mitja marató i de cros. Diverses personalitats del món del deport ja han tingut unes paraules per a Gómez, és el cas del popular exatleta Abel Antón

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

PP lamenta la polèmica i PSPV demana garanties per l’accés amb tren a València en la mascletà

La interrupció parcial de l'accés de Rodalia a l'Estació del Nord per la mascletà ha deslligat retrets entre Govern i Ajuntament. PP, PSPV, Compromís i Vox han fixat posicions i reclamen solucions sense renunciar a la seguretat.

Alabés i Vila-real es juguen permanència i Champions en el debut de Quique Sánchez Flores

Mendizorroza obri la jornada 28 amb un dol d'objectius oposats: l'Alabés busca oxigen per a la salvació i el Vila-real vol afermar-se en la zona Champions.

Bernabé proposa que les línies C-1 i C-2 de Rodalia arriben a l’Estació del Nord de València

Pilar Bernabé ha oferit que Renfe habilite l'arribada de les línies C-1 i C-2 a València Nord si l'Ajuntament el recolza tècnicament. Defén un operatiu ja provat amb eixides per Bailèn i Alacant i una reducció d'afluència en hores crítiques.

L’aeroport d’Alacant bat rècord al febrer amb 1,2 milions de passatgers i 8.002 vols

La terminal d'Alacant-Elx Miguel Hernández va registrar una mica més de 1,2 milions de viatgers al febrer (+5,3% interanual) i una xifra històrica de 8.002 operacions. L'internacional va créixer un 7,3% i va compensar la caiguda del 7,5% del trànsit nacional

Agricultura ha invertit 26,4 milions a Chiva pels danys de la dana

El Ministeri d'Agricultura ha destinat 26,4 milions a Chiva entre ajudes directes i obres per a recuperar vivers, regadius, parcel·les i camins danyats per la dana. Les actuacions continuen en marxa i la xifra final d'inversió pot augmentar.

El Monnegre serà el corredor verd més llarg d’Alacant amb zones per a frenar inundacions

La Generalitat destinarà 3,5 milions per a transformar el riu Monnegre en un corredor verd de 20 quilòmetres amb zones de laminació, senderes i reforestació.

Mor un home de 59 anys després d’un tret al balcó de la seua casa a Alacant

Un home de 59 anys, de nacionalitat colombiana, ha mort en la nit d'este dimecres després de rebre un tret mentres era al balcó de la seua vivenda a Alacant. El succés va ocórrer sobre les 22.00 a Carolines Altes; la Policia investiga i no hi ha detencions.

El Monnegre serà el corredor verd més llarg d’Alacant amb 20 km i zones inundables

La Generalitat destinarà 3,5 milions per a transformar el riu Monnegre en un corredor verd de 20 km amb zones de laminació i àrees inundables per a mitigar riuades.