7.9 C
València
Dijous, 25 desembre, 2025

Alejandro, el triple campió olímpic que ha commocionat: «Tinc un tumor»

 

L’exatleta gallec Alejandro Gómez, tres voltes medalla olímpica en els Jocs del 1988 (Seül), 1992 (Barcelona) i 1996 (Atlanta), ha confessat al diari ‘Faro de Vigo’ que li han detectat un tumor cerebral inoperable. El deportista assenyala que la seua mort és inevitable i que està rebent ajuda d’una psicòloga en esta difícil etapa per la que està travessant després de conéixer la notícia.

 

Gómez ha assegurat al mitjà gallec que l’assistència psicològica li ha donat «les pautes a seguir». «M’ha ajudat a ordenar el meu interior, a tranquil·litzar-me. No puc lluitar a soles en esta batalla i en els dies complicats ha sigut d’enorme ajuda per a arribar el millor possible al dia final», ha confessat el deportista de 53 anys.

 

 

«Sempre vaig fer el que havia de fer en cada moment. És possible que fera algunes correccions, com qualsevol, però em sent feliç amb la majoria de les coses que m’han passat o que he tirat endavant. No sent que m’he quedat sense res a fer», ha assegurat Alejandro Gómez, conegut en el món de l’atletisme com ‘El Galgo de Zamáns’. Actualment, es troba ingressat en l’hospital Alvaro Cunqueiro de Vigo a causa de la ràpida evolució de la malaltia, a on s’ha casat amb la seua parella. 

 

«Que la gent em recorde com la bona persona que vaig ser»

Finalment, el deportista gallec ha remarcat que en el seu adeu no vol que la gent destaque els seus mèrits ni els premis deportius. «Que la gent em recorde com la bona persona que vaig ser», ha demanat l’atleta, que va ser en diferents ocasions campió d’Espanya de 10.000 metres, de mitja marató i de cros. Diverses personalitats del món del deport ja han tingut unes paraules per a Gómez, és el cas del popular exatleta Abel Antón

 

Últimes notícies

Alerta groga demà en el litoral nord d’Alacant per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores

Aemet ha activat per al dijous 25 l'alerta groga en el litoral nord d'Alacant per acumulats de fins a 60 l/m² en 12 hores. Hi haurà cels nuvolosos, baixada de màximes i vent del nord en la costa.

Compromís avisa: la flexibilització de la ZBE a València és un baló d’oxigen temporal

Compromís considera que la flexibilització de la ZBE en 2026 només aporta alleujament temporal i no resol trànsit ni contaminació. Advertix risc de perdre fins a 115 milions en fons europeus i critica la inacció municipal.

Roig fixa 2026 com l’any per a repetir Champions

Roig va afirmar que 2025 ha sigut un bon any i va situar 2026 com el curs per a repetir Champions per primera vegada. Va demanar a Marcelino i als jugadors mantindre la regularitat en LaLiga.

El raïm de la sort busquen mantindre el seu mercat davant l’entrada de raïm estranger

La campanya nadalenca del raïm Aledo del Vinalopó afronta competència importada i una producció elevada amb minvament que obliga a més treball en magatzems. El sector demana triar DOP per a Nit de cap d'any.

Un feix de llum enlluerna a un pilot sobre El Campello i activa un operatiu policial

Un pilot va ser enlluernat en sobrevolar El Campello i va avisar a la torre de control. Les autoritats alerten de sancions de fins a 600.000 euros i demanen avisar al 112 o via Alertcops.

Emergències duplica el personal del 112 en Nit de Nadal i reforça el torn de nit

La Conselleria d'Emergències i Interior ha duplicat els efectius del 112 per a esta Nit de Nadal i concentra el major reforç en la nit; el 25 hi haurà 60 operadors.

Catalá celebra la flexibilització del decret de ZBE i confia a mantindre les ajudes en 2026

L'alcaldessa de València ha qualificat de sorpresa grata la flexibilització del decret estatal de ZBE, que permet a l'Ajuntament continuar optant a ajudes en 2026. Atribuïx el canvi a la situació de municipis que encara no havien implantat la ZBE i manté la petició a Costas vinculada al projecte del Museu Sorolla.

La Generalitat aconseguix que el Govern exonere d’impostos les ajudes per la DANA

El Govern eximix d'IRPF, Patrimoni i Societats les ajudes de la Generalitat a empreses i autònoms afectats per la DANA, amb efecte retroactiu des del 29 d'octubre de 2024. El president celebra la decisió però la considera insuficient i reclama més mesures.