Alejandro, el triple campió olímpic que ha commocionat: «Tinc un tumor»

 

L’exatleta gallec Alejandro Gómez, tres voltes medalla olímpica en els Jocs del 1988 (Seül), 1992 (Barcelona) i 1996 (Atlanta), ha confessat al diari ‘Faro de Vigo’ que li han detectat un tumor cerebral inoperable. El deportista assenyala que la seua mort és inevitable i que està rebent ajuda d’una psicòloga en esta difícil etapa per la que està travessant després de conéixer la notícia.

 

Gómez ha assegurat al mitjà gallec que l’assistència psicològica li ha donat «les pautes a seguir». «M’ha ajudat a ordenar el meu interior, a tranquil·litzar-me. No puc lluitar a soles en esta batalla i en els dies complicats ha sigut d’enorme ajuda per a arribar el millor possible al dia final», ha confessat el deportista de 53 anys.

 

 

«Sempre vaig fer el que havia de fer en cada moment. És possible que fera algunes correccions, com qualsevol, però em sent feliç amb la majoria de les coses que m’han passat o que he tirat endavant. No sent que m’he quedat sense res a fer», ha assegurat Alejandro Gómez, conegut en el món de l’atletisme com ‘El Galgo de Zamáns’. Actualment, es troba ingressat en l’hospital Alvaro Cunqueiro de Vigo a causa de la ràpida evolució de la malaltia, a on s’ha casat amb la seua parella. 

 

«Que la gent em recorde com la bona persona que vaig ser»

Finalment, el deportista gallec ha remarcat que en el seu adeu no vol que la gent destaque els seus mèrits ni els premis deportius. «Que la gent em recorde com la bona persona que vaig ser», ha demanat l’atleta, que va ser en diferents ocasions campió d’Espanya de 10.000 metres, de mitja marató i de cros. Diverses personalitats del món del deport ja han tingut unes paraules per a Gómez, és el cas del popular exatleta Abel Antón

 

Últimes notícies

Villar defensa que l’Ajuntament d’Alacant ha sigut transparent en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha aportat tota la informació sobre les vivendes públiques de Les Naus i critica la gestió del PSOE a Alcoi en un cas d’irregularitats administratives.

Villar defensa que a Alacant hi ha transparència en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP està col·laborant amb transparència en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de Sant Joan, i ha comparat esta actitud amb la del cas d'Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP ha sigut transparent en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde dAlacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre el cas de les vivendes públiques de Les Naus i assenyala el PSOE dAlcoi per la gestió dun expedient disciplinari. El cas ha obert un enfrontament polític entre PP i esquerra al voltant de la transparència en ladministració local.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP ha actuat amb transparència i col·laboració en la comissió municipal que investiga la promoció de vivendes públiques de Les Naus a la Platja de San Juan, i ha comparat esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant Manuel Villar defensa que el govern del PP està aportant tota la informació en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la platja de San Juan, i compara esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la investigació de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha complit amb la transparència i la col·laboració en la comissió que investiga possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de San Juan, i compara esta actuació amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent en el cas de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre Les Naus i critica el PSPV-PSOE per l'expedient a una tècnica a Alcoy.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent amb el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la documentació sobre la promoció de Les Naus i rebutja les crítiques de falta de transparència, comparant la gestió amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.