Alejandro, el triple campió olímpic que ha commocionat: «Tinc un tumor»

 

L’exatleta gallec Alejandro Gómez, tres voltes medalla olímpica en els Jocs del 1988 (Seül), 1992 (Barcelona) i 1996 (Atlanta), ha confessat al diari ‘Faro de Vigo’ que li han detectat un tumor cerebral inoperable. El deportista assenyala que la seua mort és inevitable i que està rebent ajuda d’una psicòloga en esta difícil etapa per la que està travessant després de conéixer la notícia.

 

Gómez ha assegurat al mitjà gallec que l’assistència psicològica li ha donat «les pautes a seguir». «M’ha ajudat a ordenar el meu interior, a tranquil·litzar-me. No puc lluitar a soles en esta batalla i en els dies complicats ha sigut d’enorme ajuda per a arribar el millor possible al dia final», ha confessat el deportista de 53 anys.

 

 

«Sempre vaig fer el que havia de fer en cada moment. És possible que fera algunes correccions, com qualsevol, però em sent feliç amb la majoria de les coses que m’han passat o que he tirat endavant. No sent que m’he quedat sense res a fer», ha assegurat Alejandro Gómez, conegut en el món de l’atletisme com ‘El Galgo de Zamáns’. Actualment, es troba ingressat en l’hospital Alvaro Cunqueiro de Vigo a causa de la ràpida evolució de la malaltia, a on s’ha casat amb la seua parella. 

 

«Que la gent em recorde com la bona persona que vaig ser»

Finalment, el deportista gallec ha remarcat que en el seu adeu no vol que la gent destaque els seus mèrits ni els premis deportius. «Que la gent em recorde com la bona persona que vaig ser», ha demanat l’atleta, que va ser en diferents ocasions campió d’Espanya de 10.000 metres, de mitja marató i de cros. Diverses personalitats del món del deport ja han tingut unes paraules per a Gómez, és el cas del popular exatleta Abel Antón

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Marissa Lynn, la fallera major nord-americana de Els Somnis: ‘Les Falles se senten i era ara o mai’

Marissa Lynn, estatunidenc d'Ohio, és la fallera major de Els Somnis de València i defén que les Falles se senten. Assumix el càrrec 'ara o mai' i el compartix amb els seus fills, protagonistes infantils de la comissió.

Les vivendes turístiques de València pengen el cartell de complet en el cap de setmana prefalles

Les vivendes d'ús turístic aconseguixen el 100% d'ocupació a València durant el cap de setmana previ a les Falles. Entre setmana la previsió baixa al 71%.

La UPV inaugura un museu permanent amb les escenes guanyadores de La Ciència als Falles

La UPV ha inaugurat una seu permanent del museu Ciència i Falles en el poal morat de la Ciutat Politècnica de la Innovació, amb ninots i escenes premiades de 2024 i 2025. La mostra creixerà amb cada edició del concurs i reforça el pont entre divulgació científica i tradició fallera.

Les vivendes turístiques de València aconseguixen el 100% d’ocupació en el cap de setmana prefalles

Les 4.786 vivendes d'ús turístic de València estan completes el divendres, dissabte i diumenge previs a Falles; entre setmana l'ocupació baixa al 71%.

Un monstre rosa de 4 metres visibilitza la soledat en una falla experimental

La comissió Mestre Bellver-Mariano Ribera plantarà enguany Monstruosa soledat, un gran monstre rosa i amable per fora que deixa veure un interior trist. L'obra, de Pepitagrilla, convida a abraçar-ho i a deixar missatges per a acompanyar la seua soledat.

Marissa, fallera major nord-americana de Els Somnis: les Falles se senten i era ara o mai

Marissa Lynn, estatunidenc d'Ohio i veïna de València, és la fallera major de la comissió Els Somnis. Defén que les Falles se senten i decidix viure-les en família.

Detenen a Alacant a un home i a una dona amb orde d’expulsió després d’eixir de presó

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a dos persones amb sanció governativa d'expulsió després de complir les seues condemnes; l'home va ser escortat i expulsat. La dona havia complit prop de 20 anys per tràfic de drogues i els dos tenen prohibida l'entrada durant cinc anys

La Comunitat comença el dia este dissabte amb cels nuvolosos, pluges febles i màximes a la baixa

Dissabte amb cels nuvolosos en la Comunitat Valenciana, pluges febles al matí i descens de les màximes. La cota de neu baixarà a 700-900 m al nord, amb vent del nord-oest i ratxes fortes a l'interior.