L’Atlètic de Madrid guanya la lliga 7 anys després

L’Atlètic de Madrid va véncer al Valladolid (1-2) i es va proclamar campió de la Lliga 2021/2022. Per altra banda el Reial Madrid va guanyar al Vila-real (2-1).

L’Atlètic del Madrid a fet patir molt als seus seguidors, però finalment ha conquistat el seu ondéssim torneig. És el campió de lliga. Ha sigut el millor. Això sí, l’equip roig-i-blanc no ho ha tingut gens fàcil. La tensió, l’ansietat, el vertigen de veure’s campió i un notable primer temps del Valladolid, li van complicar l’existència. Es va veure fins i tot en desavantatge després d’encaixar un gol d’Óscar Plano en un contraatac precedit d’un servei de cantonada a favor. Un error intolerable per a Simeone, que va saber donar amb la tecla en el descans i va transformar al seu equip, que va tornar a remuntar, beneficiat també perquè els resultats no acompanyaven a l’equip local, ja de Segona. La cara i la creu del futbol, de l’esport i de la vida.

Els detractors l’acusen de no saber definir, però el cert es que Corretja, va encarrilar encara més el títol amb un gol de bandera. Un exercici excel·lent de personalitat, perquè va arriscar en els regatejos, de fe i de destresa en esta rematada de capdavantera. A partir d’ahí tot anat rodat, a més va coincidir amb l’anul·lació d’un gol a Karim Benzema per fora de joc en Valdebebas, els colchoneros ja sentien estes papallones en l’estómac típiques dels grans moments, l’eufòria ja vivia dins d’ells. I damunt Sergi Guardiola no volia però li va donar una passada en profunditat a Luis Suárez impropi d’este nivell, i de cadets. El ‘Pistoler’, havia de ser ell, va definir amb la qualitat d’un campió i va consumar la seua revenja davant els qui en el Barça li donaven per acabat.

L’Atlètic de Madrid ja té la seua 11a Lliga. L’equip de Simeone no va fallar davant el Valladolid, encara que va sofrir en excés, i es va proclamar campió sense necessitat d’esperar que es confirmés un favor del Vila-real en l’Estadi Alfredo Di Stéfano que al final no va arribar. El conjunt roig-i-blanc a d’haver de lluitar fins a l’última jornada per a cantar el alirón, a pesar que va gaudir d’un avantatge de fins a 11 punts amb el Reial Madrid.

Líder des de la jornada 9, l’Atlètic va complir amb els pronòstics per a tornar a ser campió de Lliga set anys després del seu últim títol. En aquella ocasió la va guanyar al Camp Nou també en un duel final. L’era Simeone’ ha aconseguit que, per primera vegada des dels 70, una generació de roig-i-blancs celebren dos Lligues en la mateixa dècada.

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un home de 50 anys resulta ferit per arma blanca en ple carrer a Picassent

Un home de 50 anys va ser apunyalat en el tòrax al carrer Sant Rosa de Picassent i traslladat per una ambulància SAMU a l'Hospital General de València.

Greu una xiqueta de 13 anys atropellada de matinada en l’A-31 a Alacant

Una xiqueta de 13 anys ha resultat ferida greu després de ser atropellada de matinada en l'A-31, a l'altura del polígon Babel d'Alacant, i ha sigut evacuada a l'Hospital General Doctor Balmis.

Núvols, pols en suspensió i caiguda de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta un dissabte amb augment de la nuvolositat, pols en suspensió i possible pluja feble amb fang, abans d'un diumenge de cels coberts i pluges generalitzades.

Desmantellada a Dénia una plantació de marihuana dirigida per un fugitiu reclamat per Lituània

La Policia Nacional ha desmantellat a Dénia una plantació de marihuana en una vivenda aïllada i ha detingut a dos hòmens, un d'ells reclamat per Lituània amb una orde europea de detenció i lliurament.

Set detinguts a Nules per explotar a 80 migrants en condicions de semiesclavitud

La Guàrdia Civil deté a Nules a set persones per integrar una xarxa de tràfic laboral que explotava a 80 migrants en el camp en condicions de semiesclavitud.

Un llibre denuncia la guerra bruta judicial contra Mónica Oltra com una Inquisició moderna

Un treball acadèmic convertit en llibre sosté que el procés judicial contra Mónica Oltra és un cas acreditat de lawfare i una forma d'Inquisició moderna que danya la qualitat democràtica.

L’Hospital General de València tanca dos banys per una forta olor després d’un abocament químic

L'Hospital General de València ha clausurat dos banys d'ús professional després d'un abocament accidental de colorant amb anilina que va generar una forta olor, mentres analitza mostres de les aigües residuals.

Avís groc per ratxes de fins a 80 km/h en la mitat nord de Castelló este diumenge

Aemet activa l'avís groc per vents del nord-oest de fins a 80 km/h a l'interior i litoral nord de Castelló, amb pluges i notable descens tèrmic.