L’Atlètic de Madrid guanya la lliga 7 anys després

L’Atlètic de Madrid va véncer al Valladolid (1-2) i es va proclamar campió de la Lliga 2021/2022. Per altra banda el Reial Madrid va guanyar al Vila-real (2-1).

L’Atlètic del Madrid a fet patir molt als seus seguidors, però finalment ha conquistat el seu ondéssim torneig. És el campió de lliga. Ha sigut el millor. Això sí, l’equip roig-i-blanc no ho ha tingut gens fàcil. La tensió, l’ansietat, el vertigen de veure’s campió i un notable primer temps del Valladolid, li van complicar l’existència. Es va veure fins i tot en desavantatge després d’encaixar un gol d’Óscar Plano en un contraatac precedit d’un servei de cantonada a favor. Un error intolerable per a Simeone, que va saber donar amb la tecla en el descans i va transformar al seu equip, que va tornar a remuntar, beneficiat també perquè els resultats no acompanyaven a l’equip local, ja de Segona. La cara i la creu del futbol, de l’esport i de la vida.

Els detractors l’acusen de no saber definir, però el cert es que Corretja, va encarrilar encara més el títol amb un gol de bandera. Un exercici excel·lent de personalitat, perquè va arriscar en els regatejos, de fe i de destresa en esta rematada de capdavantera. A partir d’ahí tot anat rodat, a més va coincidir amb l’anul·lació d’un gol a Karim Benzema per fora de joc en Valdebebas, els colchoneros ja sentien estes papallones en l’estómac típiques dels grans moments, l’eufòria ja vivia dins d’ells. I damunt Sergi Guardiola no volia però li va donar una passada en profunditat a Luis Suárez impropi d’este nivell, i de cadets. El ‘Pistoler’, havia de ser ell, va definir amb la qualitat d’un campió i va consumar la seua revenja davant els qui en el Barça li donaven per acabat.

L’Atlètic de Madrid ja té la seua 11a Lliga. L’equip de Simeone no va fallar davant el Valladolid, encara que va sofrir en excés, i es va proclamar campió sense necessitat d’esperar que es confirmés un favor del Vila-real en l’Estadi Alfredo Di Stéfano que al final no va arribar. El conjunt roig-i-blanc a d’haver de lluitar fins a l’última jornada per a cantar el alirón, a pesar que va gaudir d’un avantatge de fins a 11 punts amb el Reial Madrid.

Líder des de la jornada 9, l’Atlètic va complir amb els pronòstics per a tornar a ser campió de Lliga set anys després del seu últim títol. En aquella ocasió la va guanyar al Camp Nou també en un duel final. L’era Simeone’ ha aconseguit que, per primera vegada des dels 70, una generació de roig-i-blancs celebren dos Lligues en la mateixa dècada.

 

 

Últimes notícies

Anselmi celebra l’empat a San Mamés i avisa que l’Elche serà un rival molt dur

Martín Anselmi ha elogiat l’esforç del seu equip després de l’empat a San Mamés contra l’Athletic Club i assegura que, jugant així, l’Elche serà un rival molt dur en LALIGA EA Sports.

Buonanotte valora l’empat de l’Elche a San Mamés: “Este punt ens servix de molt”

Facundo Buonanotte ha destacat el valor de l’empat 1-1 de l’Elche a San Mamés davant l’Athletic Club i ha assegurat que l’equip afronta amb confiança el pròxim partit a casa.

L’Elx arranca un punt valuós i talla la ratxa de l’Athletic

Athletic Club i Elx han empatat 1-1 a San Mamés. Buonanotte ha avançat els il·licitans de penal i Iñaki Williams ha igualat al tram final.

Milers de docents omplin el centre de València per exigir una escola pública digna

Milers de docents, famílies i entitats cíviques han marxat pel centre de València i per les altres capitals de la Comunitat Valenciana per exigir una escola pública digna i advertir que el conflicte educatiu continua obert.

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.