L’Atlètic de Madrid guanya la lliga 7 anys després

L’Atlètic de Madrid va véncer al Valladolid (1-2) i es va proclamar campió de la Lliga 2021/2022. Per altra banda el Reial Madrid va guanyar al Vila-real (2-1).

L’Atlètic del Madrid a fet patir molt als seus seguidors, però finalment ha conquistat el seu ondéssim torneig. És el campió de lliga. Ha sigut el millor. Això sí, l’equip roig-i-blanc no ho ha tingut gens fàcil. La tensió, l’ansietat, el vertigen de veure’s campió i un notable primer temps del Valladolid, li van complicar l’existència. Es va veure fins i tot en desavantatge després d’encaixar un gol d’Óscar Plano en un contraatac precedit d’un servei de cantonada a favor. Un error intolerable per a Simeone, que va saber donar amb la tecla en el descans i va transformar al seu equip, que va tornar a remuntar, beneficiat també perquè els resultats no acompanyaven a l’equip local, ja de Segona. La cara i la creu del futbol, de l’esport i de la vida.

Els detractors l’acusen de no saber definir, però el cert es que Corretja, va encarrilar encara més el títol amb un gol de bandera. Un exercici excel·lent de personalitat, perquè va arriscar en els regatejos, de fe i de destresa en esta rematada de capdavantera. A partir d’ahí tot anat rodat, a més va coincidir amb l’anul·lació d’un gol a Karim Benzema per fora de joc en Valdebebas, els colchoneros ja sentien estes papallones en l’estómac típiques dels grans moments, l’eufòria ja vivia dins d’ells. I damunt Sergi Guardiola no volia però li va donar una passada en profunditat a Luis Suárez impropi d’este nivell, i de cadets. El ‘Pistoler’, havia de ser ell, va definir amb la qualitat d’un campió i va consumar la seua revenja davant els qui en el Barça li donaven per acabat.

L’Atlètic de Madrid ja té la seua 11a Lliga. L’equip de Simeone no va fallar davant el Valladolid, encara que va sofrir en excés, i es va proclamar campió sense necessitat d’esperar que es confirmés un favor del Vila-real en l’Estadi Alfredo Di Stéfano que al final no va arribar. El conjunt roig-i-blanc a d’haver de lluitar fins a l’última jornada per a cantar el alirón, a pesar que va gaudir d’un avantatge de fins a 11 punts amb el Reial Madrid.

Líder des de la jornada 9, l’Atlètic va complir amb els pronòstics per a tornar a ser campió de Lliga set anys després del seu últim títol. En aquella ocasió la va guanyar al Camp Nou també en un duel final. L’era Simeone’ ha aconseguit que, per primera vegada des dels 70, una generació de roig-i-blancs celebren dos Lligues en la mateixa dècada.

 

 

Últimes notícies

Detinguts a Dolores i Rojales amb quasi 30 quilos de cocaïna, armes i cotxes amb caletas

La Policia Nacional ha detingut a Dolores i Rojales a dos hòmens acusats de distribuir cocaïna i ha intervingut quasi 30 quilos de droga, armes, diners en efectiu i vehicles amb caletas.

L’excap d’informatius d’À Punt defén que la ràdio va salvar vides durant la dana

L'excap d'informatius d'À Punt sosté davant el jutge que moltes persones van ser rescatades gràcies a les seues anomenades a la ràdio pública i critica la falta de compareixences oficials durant la dana.

El professorat vota si accepta l’oferta d’Educació i definix el futur de la vaga indefinida

Els sindicats docents consulten a la seua afiliació sobre l'última proposta de la Conselleria d'Educació per a frenar la vaga indefinida i decidir si es manté, es modifica o se substituïx per altres formes de protesta.

La exconcejal d’Urbanisme d’Alacant declara per l’adjudicació d’una vivenda pública a la Platja de Sant Joan

La exconcejal d'Urbanisme d'Alacant Rocío Gómez declara com investigada per l'adjudicació d'una vivenda pública a la Platja de Sant Joan, en una jornada clau del cas Els Naus que implica diversos càrrecs municipals i autonòmics.

La Hispanic Society mostra tres grans Sorollas en la seu de Sotheby’s a Nova York

La Hispanic Society Museum & Library exhibix fins a l'1 de juny tres grans llenços de Joaquín Sorolla en la seu de Sotheby's a Nova York, dins del programa In residence. La mostra s'emmarca en l'estratègia internacional del museu i en la celebració del centenari del mural Vision d'Espanya.

Les màximes se suavitzen en el litoral de València mentres pugen les mínimes

Cels poc nuvolosos i lleuger descens de les màximes en el litoral i prelitoral de València, amb mínimes a l'alça i vents fluixos variables en la Comunitat Valenciana.

Un accident en l’A-7 a la Cañada causa cues de fins a 8 quilòmetres a Paterna

Un accident entre almenys dos vehicles en l'A-7 a l'altura de La Cañada, a Paterna, manté des de primera hora del matí retencions de fins a 8 quilòmetres en sentit Alacant i cues en sentit Barcelona per l'efecte tafaner.

Un robatori de cable entre Pobla Llarga i Alzira provoca importants retards en la C2 de Rodalia

Un nou robatori de cable entre Pobla Llarga i Alzira ha provocat retards de fins més de mitja hora en la línia C2 de Rodalia València des de primera hora del matí.