Familiars i veïns increpen al detingut pel crim del menor a Sueca a la seua arribada al jutjat

Familiars i veïns han increpat i insultat al detingut per la mort del menor de 13 anys a Sueca quan ha arribat als jutjats en un furgó de la Guàrdia Civil i sota escorta. L’arribada, a les 11.00, ha evidenciat la commoció veïnal i el dolor dels afins.

Alguns familiars, visiblement alterats i entre llàgrimes, han cridat ‘Ficar-ho en la presó’, ‘Desgraciat’ i ‘Fill de puta’ al seu pas. Els insults han condensat la indignació per un crim que, segons la investigació, manca d’un motiu aparent.

Tensió i homenatge davant el jutjat

La Guàrdia Civil i la Policia Local havien acordonat al matí l’accés al Jutjat d’Instrucció número 4 de Sueca amb tanques i un fort dispositiu per a evitar incidents durant el trasllat. Enfront de la seu judicial s’ha col·locat una gran pancarta amb la imatge del menor d’esquena amb l’equipament del club Promeses, en el qual jugava com a defensa i migcampista, acompanyada per un llaç negre en senyal de dol.

El detingut, de 48 anys, es va entregar el dissabte en la caserna de la Guàrdia Civil de Sueca i va confessar haver matat al menor, que es trobava jugant amb el seu fill en la vivenda familiar. Segons fonts pròximes a la investigació, va assenyalar que havia tingut problemes judicials i amb la custòdia del seu fill, un context que els agents valoren per a entendre l’entorn familiar dels fets.

La Guàrdia Civil investiga també si el fill de l’arrestat haguera tingut algun antecedent d’episodis violents o agressius en el col·legi, una comprovació que no implica per si sola relació amb l’atac, però que pot aportar informació sobre el clima previ.

La mort del menor es va produir en el bany de la vivenda. Segons mitjans locals, l’autòpsia ha confirmat que va ser acoltellat de manera reiterada en la part frontal del tòrax, amb ferides compatibles amb la força d’una persona adulta i algunes mortals de necessitat. La investigació se centra ara a esclarir la seqüència dels fets i el mòbil de l’atac.

Últimes notícies

Pastor acusa el PSPV de caure en una espiral d’insults i senyalament

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, ha acusat el PSPV-PSOE i la seua direcció valenciana de fomentar una espiral de crispació i insults, arran de la polèmica per un tuit de Vicent Mompó sobre Diana Morant.

Diana Morant descarta deixar el Ministeri i defensa que continua sent útil als valencians

Diana Morant ha descartat, per ara, abandonar el Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats per bolcar-se en la seua candidatura a la Generalitat i defensa que des del Govern central és molt útil per als valencians.

Morant rebutja les disculpes de Mompó i reclama responsabilitats pels insults masclistes

Diana Morant rebutja les disculpes de Vicent Mompó pels insults masclistes que li va dirigir en X i anuncia accions polítiques a través del Consell de les Dones del PSPV-PSOE. La ministra defensa que estes actituds no es poden normalitzar en la política i reclama que el president de la Diputació de València assumisca responsabilitats.

Estrenes i grans musicals al Principal d’Alacant fins a gener de 2027

El Teatre Principal d’Alacant ha avançat la programació entre octubre de 2026 i gener de 2027, amb dos estrenes estatals i dos grans musicals. Les entrades es podran comprar des del 7 de setembre pels canals habituals del teatre.

Bonnysa, Congelados Frimar i Tabisam, guardonades als premis de l’empresa familiar d’Alacant

L’AEFA reconeix Bonnysa, Congelados Frimar i Tabisam, així com els empresaris Vicente Berbegal i Coral Erum, en la XXXI edició dels seus premis, que se celebrarà el 29 de setembre a Torrevieja.

Més de cent noves startups de Lanzadera impulsen l’eficiència i la digitalització empresarial

Lanzadera ha incorporat 124 noves startups al seu programa d’acceleració a València, centrades en millorar l’eficiència i la digitalització de processos empresarials. Gairebé 9 de cada 10 ja facturen i 4 de cada 10 basen la seua solució en intel·ligència artificial, automatització o robòtica.

Catalá reclama que Bernabé complisca la seua faena com a delegada fins a l’últim dia

L’alcaldessa de València, María José Catalá, evita valorar la candidatura de Pilar Bernabé a l’alcaldia però li exigix que, mentres siga delegada del Govern, prioritze la seguretat i no es bolque només en la campanya electoral. Catalá insistix que la seua obligació és coordinar Policia Nacional i Guàrdia Civil i millorar la seguretat a la ciutat.

Educació garantix la llibertat de càtedra i nega una persecució al professorat

La consellera d’Educació, Mari Carmen Ortí, assegura que la Inspecció educativa no perseguirà el professorat i que la llibertat de càtedra està garantida per a tot el col·lectiu docent.