Felip i Letícia, molt tocats per la mort d’Álex Lequio, parent seu

El rei Felip i la reina Letícia al funeral de la infanta Pilar a l’Escorial de Madrid (29-01-2020)

El xic era rebesnet dels reis Alfons XIII i Victòria Eugènia | GTRES

 

Álex Lequio, mort este dimecres als 27 anys per culpa d’un càncer, descendix d’una família de reis, els Borbons. Tant el rei Felip com la reina Letícia, parents del xic, han quedat molt tocats amb la pèrdua del fill d’Ana Obregón i Alessandro Lequio. Álex era rebesnet d’Alfons XIII i Victòria Eugènia, abuelos del rei emèrit.

 

El xic pertanyia a la branca dels Torlonia. La infanta Beatriu, filla major d’Alfons XIII, va tindre una gran família al costat d’Alessandro Torlonia, V príncep de Civitella-Cesi.

 

Descendent dels Borbons

Com que Alessandro no pertanyia a una Casa Reial regnant, Beatriz va renunciar als seus drets successoris, tot i que la infanta va arribar a ser la segona en la línia per darrere del seu germà Joan, després de les altres renúncies dels seus germans hòmens.

 

Beatriz i Alessandro Torlonia van tindre quatre fills. La major d’elles és Alessandra, o Sandra, abuela d’Álex, que va morir el 2015, cinc anys abans que el seu nét. Alessandra es va casar amb el comte italià Clemente Lequio, amb el que va tindre dos fills: Alessandro Lequio, i Desideria, qui està casada amb l’italià Oddone Tournon i té dos fills, Giovanni, de 28 anys, i Giorgio, de 25.

 

Els germans d’Álex Lequio

Alessandro Lequio és pare de tres fills de tres relacions diferents: el més gran és Clemente, fill també d’Antonia Dell’Atte i DJ; el segon, Álex, nascut de la seua relació amb Ana Obregón, i la tercera, Ginevra, del seu matrimoni amb María Palacios. Álex tenia dos germans: Clemente, amb el que no es va relacionar durant anys donada la mala relació de les seues mares, i Ginevra, la xiqueta dels seus ulls.

 

Geneològicament, Álex pertanyia a la mateixa generació que Elionor, Sofia, Froilà, Victòria Frederica i els germans Urdangarin, ja que tots són rebesnéts d’Alfons XIII i Victòria Eugènia, pel que són cosins, això sí, llunyans.

Últimes notícies

De la Font reivindica la seua porteria abans de l’Espanya-Sèrbia amistós

Luis de la Font assegura que Espanya compta amb quatre dels deu millors porters del món i afronta els amistosos davant Sèrbia i Egipte com si ja estiguera jugant el Mundial.

Ana Redondo reclama la dimissió de Susana Camarero després dels seus insults al Govern

La ministra d'Igualtat, Ana Redondo, reclama la dimissió de la vicepresidenta valenciana Susana Camarero en considerar insuficients les seues disculpes per dir prostitutes al Govern d'Espanya.

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, en considerar que vulnera drets fonamentals i manté una discriminació injustificada.

Camarero es disculpa per la seua frase sobre les prostitutes i l’atribuïx a un lapsus

Susana Camarero demana disculpes per afirmar en Les Corts que el Govern està 'ple de prostitutes', sosté que va ser un lapsus corregit al moment i acusa l'oposició de manipular les seues paraules.

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per dir prostitutes a les ministres

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per afirmar que el Govern d'Espanya estava ple de prostitutes i sosté que la vicepresidenta valenciana ha dit el que realment pensa.

Morant celebra el nomenament d’Arcadi España com a ministre d’Hisenda i reivindica més pes valencià en el Govern

Diana Morant recolza el salt d'Arcadi España al Ministeri d'Hisenda, destaca la seua gestió prèvia i reclama un Govern d'Espanya amb major representació valenciana.

Arcadi España, el ministre d’Hisenda que afronta el seu gran port de muntanya

Arcadi España, economista valencià i apassionat del ciclisme, arriba al Ministeri d'Hisenda després d'una llarga trajectòria en la Generalitat i en el Govern central, amb el repte d'encarar els grans desequilibris del finançament autonòmic i els nous comptes públics.

Morant reivindica a Arcadi España com a ministre i un Govern d’Espanya amb més pes valencià

Diana Morant celebra el nomenament d'Arcadi España com a ministre d'Hisenda, destaca la seua trajectòria i reclama un Govern d'Espanya amb major representació valenciana enfront del Consell del PP i Vox.