Felip i Letícia, molt tocats per la mort d’Álex Lequio, parent seu

El rei Felip i la reina Letícia al funeral de la infanta Pilar a l’Escorial de Madrid (29-01-2020)

El xic era rebesnet dels reis Alfons XIII i Victòria Eugènia | GTRES

 

Álex Lequio, mort este dimecres als 27 anys per culpa d’un càncer, descendix d’una família de reis, els Borbons. Tant el rei Felip com la reina Letícia, parents del xic, han quedat molt tocats amb la pèrdua del fill d’Ana Obregón i Alessandro Lequio. Álex era rebesnet d’Alfons XIII i Victòria Eugènia, abuelos del rei emèrit.

 

El xic pertanyia a la branca dels Torlonia. La infanta Beatriu, filla major d’Alfons XIII, va tindre una gran família al costat d’Alessandro Torlonia, V príncep de Civitella-Cesi.

 

Descendent dels Borbons

Com que Alessandro no pertanyia a una Casa Reial regnant, Beatriz va renunciar als seus drets successoris, tot i que la infanta va arribar a ser la segona en la línia per darrere del seu germà Joan, després de les altres renúncies dels seus germans hòmens.

 

Beatriz i Alessandro Torlonia van tindre quatre fills. La major d’elles és Alessandra, o Sandra, abuela d’Álex, que va morir el 2015, cinc anys abans que el seu nét. Alessandra es va casar amb el comte italià Clemente Lequio, amb el que va tindre dos fills: Alessandro Lequio, i Desideria, qui està casada amb l’italià Oddone Tournon i té dos fills, Giovanni, de 28 anys, i Giorgio, de 25.

 

Els germans d’Álex Lequio

Alessandro Lequio és pare de tres fills de tres relacions diferents: el més gran és Clemente, fill també d’Antonia Dell’Atte i DJ; el segon, Álex, nascut de la seua relació amb Ana Obregón, i la tercera, Ginevra, del seu matrimoni amb María Palacios. Álex tenia dos germans: Clemente, amb el que no es va relacionar durant anys donada la mala relació de les seues mares, i Ginevra, la xiqueta dels seus ulls.

 

Geneològicament, Álex pertanyia a la mateixa generació que Elionor, Sofia, Froilà, Victòria Frederica i els germans Urdangarin, ja que tots són rebesnéts d’Alfons XIII i Victòria Eugènia, pel que són cosins, això sí, llunyans.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez ressalta la victòria coral del València Basket davant el Riu Breogán

Pedro Martínez celebra el triomf del València Basket davant el Riu Breogán com una victòria coral en la qual subratlla l'aportació defensiva d'Isaac Nogués i la bona faena de Yankuba Avenc i Kameron Taylor.

Montero lidera un València Basket coral per a doblegar al Riu Breogán (105-88)

València Basket s'imposa al Riu Breogán per 105-88 en el Roig Arena, en un triomf coral liderat pel dominicà Jean Montero i sustentat en la potència ofensiva local.

Mor als 78 anys Josep Piera, poeta i referent de la literatura valenciana

El poeta i narrador valencià Josep Piera, figura clau de la Generació dels 70 i autor àmpliament premiat, ha mort als 78 anys. Institucions i representants públics destaquen el seu llegat literari i el seu compromís amb la cultura valenciana.

Dos morts en la segona fase de l’operació de trànsit de Setmana Santa en la Comunitat Valenciana

La segona fase de l'operació especial de trànsit de Setmana Santa registra dos víctimes mortals a Vila-real i Calp i un alt volum de desplaçaments per carretera.

Remuntada del Celta a Mestalla per a afermar-se en llocs europeus

El Celta de Vigo remunta al València amb una espectacular segona part a Mestalla, s'aferra a la zona europea i deixa al conjunt local sense premi malgrat el doblet de Guido Rodríguez.

Les màximes freguen els 27 graus en una Jornada de Pasqua molt temperada en la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha viscut un Diumenge de Pasqua molt temperat, amb màximes de fins a 27,5 graus en diversos municipis de l'interior i prelitoral, i valors una mica més moderats en les capitals de província.

El Celta remunta a Mestalla i consolida la seua plaça europea davant el València

El Celta de Vigo remunta al València amb una brillant segona part, s'imposa 2-3 a Mestalla i reforça la seua posició europea mentres el conjunt local deixa escapar una ocasió per a acostar-se a Europa.

Mor un ciclista de 57 anys en xocar amb un cotxe en la N-332 a Calp

Un ciclista de 57 anys ha mort després de col·lidir amb un cotxe en la N-332 al seu pas per Calp. Els servicis d'emergència van intentar reanimar-ho sense èxit.