Fito & Fitipaldis Porten la Seua Gira a Castelló el 17 d’Abril de 2026

CASTELLÓ, 25 (EUROPA PRESS) – Més de dos anys i mig després dels seus últims concerts, Fito & Fitipaldis tornen a la carretera amb la seua extensa gira ‘Aullidos Tour’. Aquesta gira recorrerà un total de 28 ciutats espanyoles, incloent Castelló, que es convertirà en una de les parades clau de l’esdeveniment musical.

Organitzada per LiveNation, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Castelló i Bemusic, el concert està previst per al 17 d’abril de 2026 al recinte de fires i comprats. La regidora de Festes, Noelia Selma, ha destacat la importància d’este esdeveniment musical per a la ciutat: «Este concert és una nova mostra de l’aposta de l’equip de govern per convertir Castelló en una parada obligada per a les gires de grans artistes, tant nacionals com internacionals».

Selma ha afegit que serà «una excel·lent oportunitat» perquè «milers de castellonencs i veïns d’altres poblacions gaudisquen d’un concert que pretén fer història». Els esdeveniments musicals com este són fonamentals per a la cultura local i suposen un important revulsiu per a l’economia de la ciutat, beneficiant sectors com l’hostaleria.

Durant la gira, Fito & Fitipaldis revisitaran els seus grans èxits, així com el seu nou àlbum ‘La montaña de los aullidos’, que promet emocionar als seus seguidors.

Les entrades per al concert de Castelló es posaran a la venda el dimarts, 29 d’abril, a les 10.00 hores, a través dels canals oficials. Tota la informació addicional es pot consultar a fitoyfitipaldis.com.

Mentre la gira comença a Santander al novembre de 2025, passaran per ciutats com La Corunya, Madrid, València i Sevilla, entre altres, confirmant l’interès creixent per la música en viu a Espanya.

Últimes notícies

Mor atropellat a l’A-70 a Alacant per un conductor begut i drogat en plena operació eixida

Una persona ha mort aquest divendres atropellada a l’A-70, a l’altura de Villafranqueza (Alacant), després d’una col·lisió per abast. El conductor que l’ha atropellat ha donat positiu en alcohol i drogues i s’enfronta a delictes greus contra la seguretat viària.

Així quedarà la setmana escolar de Falles 2027 a València: lliure des del 15 de març

El Consell Escolar Municipal de València ha proposat que els col·legis tinguen festa el dilluns 7 de desembre i tota la setmana de Falles 2027, a canvi de fer classe el 22 i 23 de desembre.

La Comunitat Valenciana s’enfronta a una nova onada de calor amb més de 40 graus al prelitoral

Aemet preveu a inicis de la pròxima setmana un nou episodi d’onada de calor a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 40 graus al prelitoral i més de 35 graus en punts del litoral, acompanyades de tempestes vespertines i un fort ambient de basca.

Cutanda reclama deixar treballar jutges i institucions en el cas de les VPP de Les Naus

La portaveu del govern d'Alacant, Cristina Cutanda (PP), reclama esperar les investigacions judicials i de les comissions sobre les VPP de Les Naus davant la petició de l'oposició de convocar una comissió municipal urgent amb la compareixença de l'alcalde Luis Barcala.

Citen com a testimoni el vicesecretari municipal d’Alacant pel cas de les vivendes públiques

La jutgessa que investiga l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan d’Alacant ha citat com a testimonis el vicesecretari municipal i el cap de Disciplina Urbanística, i ha reclamat tota la documentació sobre la venda de la parcel·la.

De l’eufòria a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez del Valencia Basket per fitxar pel Real Madrid tanca una segona etapa idèntica a la primera: il·lusió, èxits esportius i un final carregat de tensió i decepció a la grada taronja.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa intensa al València Basket

Pedro Martínez ha decidit eixir del València Basket rumb al Real Madrid, després de repetir un cicle d’il·lusió, títols i eixida polèmica com ja va passar en la seua primera etapa.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa tan exitosa com polèmica al València Basket

La marxa de Pedro Martínez al Real Madrid trenca l’acord fins a 2028 amb el València Basket i reprodueix el patró d’il·lusió, títols i final polèmic de la seua primera etapa al club taronja.