Fito & Fitipaldis Porten la Seua Gira a Castelló el 17 d’Abril de 2026

CASTELLÓ, 25 (EUROPA PRESS) – Més de dos anys i mig després dels seus últims concerts, Fito & Fitipaldis tornen a la carretera amb la seua extensa gira ‘Aullidos Tour’. Aquesta gira recorrerà un total de 28 ciutats espanyoles, incloent Castelló, que es convertirà en una de les parades clau de l’esdeveniment musical.

Organitzada per LiveNation, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Castelló i Bemusic, el concert està previst per al 17 d’abril de 2026 al recinte de fires i comprats. La regidora de Festes, Noelia Selma, ha destacat la importància d’este esdeveniment musical per a la ciutat: «Este concert és una nova mostra de l’aposta de l’equip de govern per convertir Castelló en una parada obligada per a les gires de grans artistes, tant nacionals com internacionals».

Selma ha afegit que serà «una excel·lent oportunitat» perquè «milers de castellonencs i veïns d’altres poblacions gaudisquen d’un concert que pretén fer història». Els esdeveniments musicals com este són fonamentals per a la cultura local i suposen un important revulsiu per a l’economia de la ciutat, beneficiant sectors com l’hostaleria.

Durant la gira, Fito & Fitipaldis revisitaran els seus grans èxits, així com el seu nou àlbum ‘La montaña de los aullidos’, que promet emocionar als seus seguidors.

Les entrades per al concert de Castelló es posaran a la venda el dimarts, 29 d’abril, a les 10.00 hores, a través dels canals oficials. Tota la informació addicional es pot consultar a fitoyfitipaldis.com.

Mentre la gira comença a Santander al novembre de 2025, passaran per ciutats com La Corunya, Madrid, València i Sevilla, entre altres, confirmant l’interès creixent per la música en viu a Espanya.

Últimes notícies

L’Audiència ratifica la condició d’investigat de l’exregidor Jorge Bellver en el cas Azud

La secció tercera de l’Audiència Provincial de València manté la situació d’investigat de l’exregidor del PP Jorge Bellver en el cas Azud, que analitza el presumpte pagament de comissions a càrrecs públics entre 1999 i 2013. El tribunal desestima el recurs d’apel·lació de la defensa i confirma les últimes resolucions del Jutjat d’Instrucció número 13 de València.

Jesús Lancis pren el relleu al Rectorat de la UJI després de formalitzar la transició amb Eva Alcón

Jesús Lancis ha assumit el Rectorat de la Universitat Jaume I després de formalitzar el traspàs institucional amb la rectora eixint, Eva Alcón, culminant així el procés obert amb les eleccions del 14 de maig i la publicació del seu nomenament en el DOGV.

Compromís demana en Les Corts reprovar Pérez Llorca i Ortí pel conflicte docent

Compromís ha registrat en Les Corts una proposta per a reprovar el president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, i la consellera d'Educació, Carmen Ortí, per la seua gestió de la vaga indefinida del professorat i per la seua manca de diàleg amb la comunitat educativa. La iniciativa reclama també la dimissió d'Ortí i que Pérez Llorca convoque eleccions.

Baldoví anirà a l’acte de Mónica Oltra i Gabriel Rufián per escoltar la seua proposta de confluència

El síndic de Compromís en Les Corts, Joan Baldoví, confirma que assistirà el 19 de juny a València a l’acte conjunt de Mónica Oltra i Gabriel Rufián per escoltar la seua visió sobre possibles confluències electorals.

El Villarreal estrena una primera equipació groga amb més presència del blau

El Villarreal ha presentat la nova primera equipació per a la pròxima temporada, que manté el groc habitual però incorpora més detalls en blau i un nou disseny inspirat en el moviment de l’aigua.

Els taxistes autònoms acusen el decret de transport de permetre que els VTC facen de taxi

La Confederación de Taxistas Autónomos de Valencia critica que el nou decret de transport públic del Consell elimina el temps mínim de precontractació i permet als VTC operar quasi com a taxis per tota la Comunitat Valenciana. L’entitat acusa el conseller Vicente Martínez Mus de protegir les plataformes i multinacionals i d’haver actuat d’una forma deshonesta.

A la presó un jove per robar i amenaçar comerciants a Torrevieja a canvi de diners

Un jove de 21 anys ha sigut enviat a la presó provisional acusat de diversos robatoris amb violència i d’extorsionar comerciants de Torrevieja i voltants, exigint-los diners a canvi d’oferta de seguretat en els seus locals.

Presó preventiva per a dos hòmens acusats d’una vintena de robatoris a Moncada

Dos hòmens de 46 anys han ingressat en presó preventiva acusats de quasi una vintena de robatoris amb força a vivendes i comerços de Moncada, després de ser sorprésos quan assaltaven un domicili d’una urbanització del municipi.