Fito & Fitipaldis Porten la Seua Gira a Castelló el 17 d’Abril de 2026

CASTELLÓ, 25 (EUROPA PRESS) – Més de dos anys i mig després dels seus últims concerts, Fito & Fitipaldis tornen a la carretera amb la seua extensa gira ‘Aullidos Tour’. Aquesta gira recorrerà un total de 28 ciutats espanyoles, incloent Castelló, que es convertirà en una de les parades clau de l’esdeveniment musical.

Organitzada per LiveNation, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Castelló i Bemusic, el concert està previst per al 17 d’abril de 2026 al recinte de fires i comprats. La regidora de Festes, Noelia Selma, ha destacat la importància d’este esdeveniment musical per a la ciutat: «Este concert és una nova mostra de l’aposta de l’equip de govern per convertir Castelló en una parada obligada per a les gires de grans artistes, tant nacionals com internacionals».

Selma ha afegit que serà «una excel·lent oportunitat» perquè «milers de castellonencs i veïns d’altres poblacions gaudisquen d’un concert que pretén fer història». Els esdeveniments musicals com este són fonamentals per a la cultura local i suposen un important revulsiu per a l’economia de la ciutat, beneficiant sectors com l’hostaleria.

Durant la gira, Fito & Fitipaldis revisitaran els seus grans èxits, així com el seu nou àlbum ‘La montaña de los aullidos’, que promet emocionar als seus seguidors.

Les entrades per al concert de Castelló es posaran a la venda el dimarts, 29 d’abril, a les 10.00 hores, a través dels canals oficials. Tota la informació addicional es pot consultar a fitoyfitipaldis.com.

Mentre la gira comença a Santander al novembre de 2025, passaran per ciutats com La Corunya, Madrid, València i Sevilla, entre altres, confirmant l’interès creixent per la música en viu a Espanya.

Últimes notícies

1.800 veïns poden tornar a casa pel bon avanç de l’incendi de la Vall d’Uixó

La millora en l’evolució de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó ha permés el retorn de 1.800 persones a Alfondeguilla, Chóvar i Sueras, encara amb el foc sense estabilitzar i unes 5.200 persones desalojades.

L’abstenció de Vox frena la reprovació de Barcala pel cas dels pisos de Les Naus

L’abstenció dels quatre regidors de Vox en el ple d’Alacant ha impedit la reprovació de l’alcalde Luis Barcala, reclamada per l’esquerra per la seua negativa a declarar en la comissió sobre les vivendes públiques de Les Naus.

Veïns d’Ayódar reclamen més prevenció per a evitar nous incendis forestals

Els habitants d’Ayódar han tornat a les seues cases després de l’evacuació per l’incendi de la Vall d'Uixó i exigixen més prevenció per a evitar que es repetisquen focs com este.

El president de la CHJ admet que hi hagué “molt poc temps de maniobra” al barranc del Poyo

Miguel Polo ha detallat al jutjat els missatges que va enviar després de la DANA de 2024, admetent que al barranc del Poyo hi hagué molt poc temps de maniobra i incidint en l’impacte sobre l’abastiment d’aigua i les infraestructures.

El festival FRESCA! tanca la sisena edició amb un 90% d’ocupació

El festival FRESCA!, impulsat per la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats i l’IVC, ha tancat la sisena edició a Alacant amb un 90% d’ocupació i un augment del 12% d’espectadors respecte a 2024. Cinc dels nou muntatges de gran format han esgotat entrades a Casa Mediterráneo, mentre que FRESCA! Al Carrer ha oferit dos espectacles gratuïts en els Jardins de la Diputació.

Quatre de cada deu conductors valencians no revisen la vista abans de conduir

El 42,3 % dels conductors de la Comunitat Valenciana no es fa revisions visuals periòdiques, malgrat que la vista és clau per a la seguretat viària. El COOCV recorda també la importància d’usar ulleres de sol adequades, sobretot amb lents polaritzades.

La Nau revisa la paradoxa del bikini i el turisme franquista 80 anys després

El Centre Cultural La Nau acull fins al 6 de setembre una mostra que analitza la paradoxa del bikini en ple franquisme i el paper de Benidorm com a símbol del turisme de masses.

Quinze anys de presó a un home per agredir sexualment dos xiquets d’11 i 14 anys

L’Audiència de València ha condemnat un home a quinze anys de presó per agressions sexuals a dos menors d’11 i 14 anys, i li ha imposat ordres d’allunyament, indemnitzacions i inhabilitació per a treballar amb xiquets.
FILMOTECA D'ESTIU