Fito & Fitipaldis Porten la Seua Gira a Castelló el 17 d’Abril de 2026

CASTELLÓ, 25 (EUROPA PRESS) – Més de dos anys i mig després dels seus últims concerts, Fito & Fitipaldis tornen a la carretera amb la seua extensa gira ‘Aullidos Tour’. Aquesta gira recorrerà un total de 28 ciutats espanyoles, incloent Castelló, que es convertirà en una de les parades clau de l’esdeveniment musical.

Organitzada per LiveNation, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Castelló i Bemusic, el concert està previst per al 17 d’abril de 2026 al recinte de fires i comprats. La regidora de Festes, Noelia Selma, ha destacat la importància d’este esdeveniment musical per a la ciutat: «Este concert és una nova mostra de l’aposta de l’equip de govern per convertir Castelló en una parada obligada per a les gires de grans artistes, tant nacionals com internacionals».

Selma ha afegit que serà «una excel·lent oportunitat» perquè «milers de castellonencs i veïns d’altres poblacions gaudisquen d’un concert que pretén fer història». Els esdeveniments musicals com este són fonamentals per a la cultura local i suposen un important revulsiu per a l’economia de la ciutat, beneficiant sectors com l’hostaleria.

Durant la gira, Fito & Fitipaldis revisitaran els seus grans èxits, així com el seu nou àlbum ‘La montaña de los aullidos’, que promet emocionar als seus seguidors.

Les entrades per al concert de Castelló es posaran a la venda el dimarts, 29 d’abril, a les 10.00 hores, a través dels canals oficials. Tota la informació addicional es pot consultar a fitoyfitipaldis.com.

Mentre la gira comença a Santander al novembre de 2025, passaran per ciutats com La Corunya, Madrid, València i Sevilla, entre altres, confirmant l’interès creixent per la música en viu a Espanya.

Últimes notícies

Axel Werner renova amb l’Elx fins a 2028 i se’n va cedit a Rosario Central

El porter argentí Axel Werner ha renovat amb l’Elx fins a juny de 2028 i jugarà cedit la pròxima temporada en Rosario Central, on ja ha militat anteriorment.

Mor un home ofegat al riu Xúquer mentre es banyava a Sumacàrcer

Els Bombers del Consorci Provincial de València han localitzat sense vida un home que havia desaparegut mentre es banyava al riu Xúquer, al terme de Sumacàrcer. La víctima és el segon mort en pocs dies en este municipi mentre es banyava al mateix riu.

Localitzen sense vida l’home de 66 anys amb demència desaparegut a Aldaia

Els Bombers del Consorci Provincial de València han trobat mort l’home de 66 anys amb demència que havia desaparegut divendres a Aldaia, després d’un ampli dispositiu de recerca en zones agrícoles.

Pols en suspensió i nits molt càlides a València per l’oratge de nord-est

El vent de nord-est ha deixat este diumenge mínimes molt altes a la Marina Baixa, núvols baixos a València i nord d’Alacant i menys visibilitat per pols en suspensió. Este dilluns hi haurà avís groc a l’interior de València per màximes de fins a 38 graus.

El foc de Lucena del Cid queda controlat i la Generalitat activa mitjans a Cabanes

L’incendi forestal declarat divendres a Lucena del Cid (Castelló) ha quedat controlat i en Fase 3 del PEIF, mentres Emergències ha mobilitzat mitjans aeris i terrestres per un altre foc de vegetació a Cabanes.

L’Operació Pas de l’Estret supera els 450.000 passatgers amb xifres molt semblants a les de 2025

L’Operació Pas de l’Estret ha registrat 458.150 passatgers i 115.002 vehicles des del 15 de juny, amb un lleuger descens respecte a les mateixes dates de 2025 però amb una fluïdesa general en ports i frontera.

Jorge Rodríguez alerta que el municipalisme ‘ha deixat de fer gràcia i comença a fer por’ als grans partits

El secretari general d'Ens Uneix, Jorge Rodríguez, assegura que el municipalisme guanya força a la Comunitat Valenciana i ja ‘comença a fer por’ als partits tradicionals, amb més de 60 alcaldies sota l’òrbita d’Unión Municipalista.

Reb alta el corredor de Moixent ferit amb traumatisme cranial als Sanfermins

El veí de Moixent ferit amb un traumatisme cranial en l’encierro d’este diumenge ha rebut l’alta, mentres continuen ingressats diversos corredors, entre ells un alacantí en Medicina Intensiva.