Fito & Fitipaldis Porten la Seua Gira a Castelló el 17 d’Abril de 2026

CASTELLÓ, 25 (EUROPA PRESS) – Més de dos anys i mig després dels seus últims concerts, Fito & Fitipaldis tornen a la carretera amb la seua extensa gira ‘Aullidos Tour’. Aquesta gira recorrerà un total de 28 ciutats espanyoles, incloent Castelló, que es convertirà en una de les parades clau de l’esdeveniment musical.

Organitzada per LiveNation, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Castelló i Bemusic, el concert està previst per al 17 d’abril de 2026 al recinte de fires i comprats. La regidora de Festes, Noelia Selma, ha destacat la importància d’este esdeveniment musical per a la ciutat: «Este concert és una nova mostra de l’aposta de l’equip de govern per convertir Castelló en una parada obligada per a les gires de grans artistes, tant nacionals com internacionals».

Selma ha afegit que serà «una excel·lent oportunitat» perquè «milers de castellonencs i veïns d’altres poblacions gaudisquen d’un concert que pretén fer història». Els esdeveniments musicals com este són fonamentals per a la cultura local i suposen un important revulsiu per a l’economia de la ciutat, beneficiant sectors com l’hostaleria.

Durant la gira, Fito & Fitipaldis revisitaran els seus grans èxits, així com el seu nou àlbum ‘La montaña de los aullidos’, que promet emocionar als seus seguidors.

Les entrades per al concert de Castelló es posaran a la venda el dimarts, 29 d’abril, a les 10.00 hores, a través dels canals oficials. Tota la informació addicional es pot consultar a fitoyfitipaldis.com.

Mentre la gira comença a Santander al novembre de 2025, passaran per ciutats com La Corunya, Madrid, València i Sevilla, entre altres, confirmant l’interès creixent per la música en viu a Espanya.

Últimes notícies

El alcalde d’Alacant haurà de donar explicacions per les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

La comissió municipal que investiga possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan ha citat l’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, a comparéixer el 24 de juliol, després de la petició conjunta de tota l’oposició.

L’incendi de Soneja continua sense perimetrar amb 300 efectius desplegats i l’onada de calor com a principal amenaça

La Generalitat manté el desallotjament preventiu de Azuébar mentre 16 mitjans aeris treballen en la zona i el Seprona investiga l’origen del foc

Nit sufocant en pobles de tot el territori en l’inici d’una nova onada de calor

Diversos municipis de Castelló, València i Alacant han encadenat una nit tòrrida amb mínimes superiors als 26 graus en l’inici d’una nova onada de calor que podria deixar màximes de fins a 44 graus.

Onada de calor amb fins a 40 graus este dilluns a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta este dilluns un dia de cel ras i temperatures màximes de fins a 40 graus a l’interior de València, que augmentaran encara més dimarts amb valors de fins a 44 graus al sud de la província.

Juan Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra evitar el protocol

Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a favor d’Isaac del Toro, però ha destacat que això li permet esquivar les obligacions de protocol.

Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra que s’estalvia el protocol

El xabier Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a mans d’Isaac del Toro, però assegura que el resultat és bo i que així evita el protocol d’entrevistes.

Desallotgen veïns d’Azuébar pel ràpid avanç de l’incendi forestal de Soneja

L’avanç de l’incendi forestal declarat a Soneja i la intensa fumera han obligat a desallotjar preventivament veïns d’Azuébar i a activar la situació 2 del pla d’incendis, amb un ampli desplegament de mitjans aeris, terrestres i de la UME.

L’incendi de Soneja es complica i ja mobilitza 10 mitjans aeris a Castelló

L’incendi forestal declarat diumenge a Soneja ha mobilitzat almenys 10 mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres, i continua amb evolució negativa, segons el Consorci de Bombers de Castelló.