El flamant guanyador de ‘Pasapalabra’ decideix abandonar Espanya

Fran en 'Pasapalabra'

Fran, concursant de ‘Pasapalabra’ | Telecinco

 

Fa uns dies, Fran González es convertia en un dels personatges més populars d’Espanya. Després d’intentar-ho durant setmanes, el jove de 29 anys es convertia en el guanyador del conegut programa de Telecinco ‘Pasapalabra’. Feia mesos que estava participant i s’havia quedat a les portes del cel quinze vegades, però la que feia setze va ser la definitiva i es va emportar més d’un milió i mig d’euros, concretament 1.542.000 €.

Al marge de la part que Hisenda se suposa que ja li haurà reclamat, és evident que la dotació econòmica li permet fer un canvi de vida, un bon descans o consolidar nous reptes. De moment, Fran ja té el primer.

 

Camí a Irlanda per a aprendre anglés

Fran ha decidit fer una parada vital i aprofitar el coixí econòmic per a viatjar. Concretament a Irlanda on el biòleg farà la primera parada per a millorar el seu anglés. Estarà uns mesos, no se sap exactament quan, just quan acabe el màster que està cursant en Virologia a la Universitat Complutense de Madrid. 

Com diem, és una primera parada en un recorregut que el podria portar a altres països, per a formar-se encara més, no només en idiomes, sinó potser també per a ampliar la seua trajectòria professional. El que sí que queda clar és que el seguirem veient a Telecinco. 

 

Christian Gálvez y Fran

Fran participa ara a  ‘Academia de Pasapalabra’ | El comercio

 

L’Acadèmia de ‘Pasapalabra’, el nou espai del programa

El programa que presenta Christian Gálvez ha vist la tirada televisiva que té Fran González i la vol aprofitar. Tot i el seu viatge a Irlanda per a aprendre anglés, abans el seguirem veient a la xicoteta pantalla. Fa una setmana començava “L’Acadèmia de ‘Pasapalabra'”, en la qual participaran una quinzena de concursants, els millors que han passat pel programa, i que competiran entre ells en rondes eliminatòries, motiu pel qual s’esperen emocionants programes. El premi per al guanyador no està gens malament: 100.000 euros.

Com informa ‘La Coctelera’, el nou format tindrà una relació directa amb la manera segons la qual van guanyar els seus concursos els actuals participants: la paraula que els va fer guanyar el pot.

 

Junt amb Fran, en aquest inèdit espai participaran David Leo, Jero Hernández, Antonio Ruiz, Rafa Castaño, Susana García, Lilit Manukyan, Paz Herrera, Julio Escartín, Alberto Izquierdo, José Manuel Lucía, Carlos Adán, Paco de Benito, Sebastián Cárdenas, María Hernanz i César Garrido.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Castro i Coudet mantenen la base en el Llevant-Alabés

Els dos entrenadors a penes toquen els seus onces per al dol del divendres en el Ciutat de València: tornen Raghouber i Moreno; entren Pacheco i Aleñá.

Fàtima Diame conquesta el seu octau títol de longitud amb un últim salt de 6,62

La valenciana es va imposar a Irati Mitxelena amb un últim intent de 6,62 m en els Nacionals sota sostre de València. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Fàtima Diame es corona amb el seu octau títol de longitud després d’un últim salt de 6,62 m

Fàtima Diame es va proclamar campiona d'Espanya indoor per octava vegada amb un últim salt de 6,62 m que va desbancar a Irati Mitxelena. Es va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Educació autoritza que el 16 de març siga no lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió

La Conselleria d'Educació ha autoritzat que el dilluns 16 de març no siga lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió per les Falles. La decisió s'emmarca en les excepcions del calendari escolar.

Fàtima Diame conquesta el seu octau or en longitud amb un últim salt de 6,62 m

La valenciana es va imposar en els Nacionals de pista coberta amb 6,62 m en la seua última temptativa després del 6,54 de Irati Mitxelena. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per al Mundial de Torun.

L’alcalde de Manises rep l’alta una setmana després de l’infart

Javier Mansilla ha rebut l'alta després d'una evolució mèdica favorable i continuarà la recuperació a casa. El primer tinent d'alcalde assumix les funcions.

El Consell ha aprovat a València el primer Enclavament Tecnològic Urbà de la Comunitat

El Consell ha aprovat la classificació definitiva del '46 València Mediterranean Tech Hub', una àrea de 74.000 m² en la Marina, amb avantatges fiscals i tràmits àgils. L'enclavament busca concentrar empreses i talent per a atraure inversió i reforçar la innovació i la sostenibilitat.

Mor un ciclista de 65 anys després d’una caiguda a Benissa

Un home de 65 anys ha mort este divendres després de caure mentres circulava pel Camí Vella de Xaló, en una partida de Benissa. El SAMU ha intentat reanimar-lo sense èxit.