Guàrdia Civil pega a una dona perquè els seus fills s’havien barallat en Castelló

Guàrdia Civil

Un agent de la Guàrdia Civil | Agències

 

Esta setmana passada, en una plaça de Castelló, en la comarca de la Plana Alta, una dona ha patit una agressió, presumptament, a mans d’un Guàrdia Civil fora de servici. Segons ha relatat la víctima, que ha denunciat a l’agent, tot va començar amb una discussió entre els xiquets dels dos implicats i va acabar amb un colp molt fort en la cara de la dona, que va perdre l’equilibri.

 

Segons avança ‘Mediterráneo’, esta setmana passada s’ha produït una agressió per part d’un agent de la Guàrdia Civil a una dona en una plaça del carrer d’Onda de la capital de la Plana Alta. Segons pareix, els xiquets dels dos afectats estaven jugant en un parc infantil, ja que són companys de classe. En un moment determinat, la filla de la víctima se li va acostar i li va dir que un xiquet li havia pegat.

 

Quan la mare va sentir la queixa, es va acostar al xiquet que suposadament li havia pegat i li va reprotxar el que havia fet. En sentir-ho, el xiquet li va contestar orgullós que ell feia «el que li donava la gana». Davant d’eixa resposta, la dona li va dir que «què li pareixerà a ton pare eixa contestació». I, en eixe moment, l’agent fora de servici i de mitjana edat se li va acostar a la dona i, sense dir-li res, li va pegar un colp fort a la cara.

 

Després d’eixa agressió, la víctima se’n va anar del lloc amb por per si patia una agressió pitjor i va acudir a un centre sanitari. Segons l’informe mèdic, la víctima tenia un eritema en la zona cervical i l’orella esquerra. Tot seguit, va acudir a una comissaria de la Policia Nacional i va presentar una denúncia per l’agressió que havia patit. Ara per ara, els agents han d’investigar els fets per si s’imputa alguna classe de delicte.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana es consolida com a tercer gran destí del programa Verano Joven 2026

La Comunitat Valenciana s’ha situat com el tercer destí preferit del programa Verano Joven 2026, amb la ruta Madrid-València com a connexió ferroviària més utilitzada. La quarta edició del pla ha comptat amb quasi 6,4 milions de viatges amb descomptes per a jóvens.

Jay Wheeler portarà la gira ‘La voz favorita’ a València el 8 de desembre

Jay Wheeler iniciarà en desembre a Espanya la gira mundial 'La voz favorita', amb set concerts i parada al Roig Arena de València el 8 de desembre.

Espanya liderarà un any la nova Plataforma mundial de resiliència davant desastres

Espanya assumirà durant el primer any la presidència de la nova Plataforma sobre Resiliència Regional davant Desastres de l’OCDE, presentada a València i centrada en la prevenció i recuperació front a catàstrofes. L’experiència en la dana de 2024, el volcà de La Palma i els grans incendis serà una de les principals aportacions.

L’acampada per la vivenda a València guanya suport i continua indefinida a la plaça

L’acampada per la vivenda de la plaça de l’Ajuntament de València manté la protesta de forma indefinida i arreplega cada volta més suport ciutadà, amb aportacions de materials, menjar i nous participants.

Una truita de creïlla amb orella triomfa en el campionat internacional dAlacant

El cuiner Jon Aguirre, del restaurant Goiherri de Legazpi, ha guanyat el IV Campionat Internacional de Truita de Creïlla en Alacant Gastronòmica amb una original truita dorella amb aroma de pebre roig. El certamen també ha premiat una truita de bacallà i una altra de cansalada fumada elaborades a Sant Sebastià i a la província dAlacant.

Les obres d’emergència després de l’incendi de la Vall d’Uixó arriben als 4,2 milions

La Generalitat ha activat obres d’emergència per valor de 4,2 milions d’euros per a recuperar la zona cremada a la Vall d’Uixó i millorar la seguretat a pistes forestals i carreteres com la CV-219 i la CV-223. Els treballs s’estenen també a municipis com Artana, Alfondeguilla i la Vilavella i continuaran almenys fins a la primera mitat de 2026.

Compromís i PSPV insten Catalá a negociar amb els joves acampats per la vivenda

Compromís i PSPV han reclamat a l’alcaldessa de València, Maria José Catalá, que baixe a la plaça de l’Ajuntament per a escoltar les reivindicacions de l’acampada pel dret a la vivenda i explore possibles acords. Els socialistes critiquen que es pose el focus en la mascletà i no en la crisi d’accés a la vivenda.

La jutgessa de la dana incorpora al cas la segona declaració de Salomé Pradas al Congrés

La jutgessa que investiga la gestió de la dana ha incorporat al sumari la transcripció de la segona intervenció de l’exconsellera Salomé Pradas al Congrés i ha ordenat noves diligències a Ajuntaments i servicis d’emergència de la província de València.