17.6 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

Un home mor de sèpsia tan sol 24 hores després d’haver-se’n anat a dormir amb una simple grip

Paul Mitton, un pare de 38 anys amb tres fills, d’Anglaterra, va morir de forma sobtada de sèpsia 24 hores després que se’n anarà a dormir amb, simplement, una suposada grip. Segons la seua dona, l’home es trobava malament, però van pensar que es tractava d’un mal comú com la grip.

  

  

La seua dona ha assegurat haver-ho oposat «fred com una pedra» després d’haver-se’n anat a dormir per veure si el seu malestar millorava. La donael va trobar llavors amb les seues extremitats molt enrogides i va cridar als serveis mèdics.

 

Va morir de forma sobtada 

«Vam suposar que era la grip, però este divendres a la nit, vaig estar prou pendent d’ell. A les 8.00 hores del dissabte, vaig anar a veure-ho i estava realment fred, totes les seves extremitats eren negres, era com d’un color porpra molt profund». Assegura que va ser en ixe moment quan va cridar a emergències i van portar al seu marit a l’hospital.

«A causa que sofria molt dolor, li van induir un coma, jo vaig baixar un moment a buscar un got d’aigua i quan vaig tornar, la meua sogra em va cridar que estava en aturada cardíaca, van intentar ressuscitar-ho… En solament unes hores, ens va deixar», explica molt trista la seua dona,  segons ‘The Sun’

Paul Mitton va morir a l’hospital de Preston, res van poder fer els metges per la seua vida a causa de la greu malaltia que patia i que no li havien pogut detectar, la sèpsia. «Era encantador, va fer tot pels seus fills. Era un home molt bolcat amb la família. Tots ho estimaven», afirma la seua dona.

Una greu enfermetat

La sèpsia és una afecció mèdica greu i molt poc coneguda al seu torn. Està causada per una resposta immunitària fulminant a una infecció. Este resposta acaba danyant els teixits i òrgans del cos produint una disfunció multiorganica. Es tracta d’una malaltia potencialment mortal.

  

  

La dona de Paul espera ara poder utilitzar la seua tragèdia per conscienciar sobre la terrible malaltia. Ella va explicar: «No existeix la consciència sobre la sèpsia. Mata a més persones que el càncer de mama i testicular junts».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les tres diputacions de la Comunitat abordaran els servicis d’assistència a municipis

La Diputació d'Alacant celebrarà el divendres la primera trobada dels SAM amb Castelló i València per a compartir models, detectar millores i donar continuïtat amb un protocol.

Barcones acusa el PP de voler pervertir el sistema de Protecció Civil

La directora general ha defés al Senat que l'emergència d'interés nacional es declara per Interior a petició autonòmica i ha retret al PP intentar canviar les regles del sistema.

ACAIP denuncia indefensió dels funcionaris després d’una nova agressió a la presó de Picassent

ACAIP-UGT ha denunciat la indefensió dels funcionaris després de l'agressió a un treballador a Picassent, ocorreguda amb dos efectius en lloc de tres. El sindicat reclama protocol, reconeixement com a autoritat i reforços en mòduls conflictius.

Dos jóvens d’Elda creen una sabatilla 100% impresa en 3d i sacsegen el sector del calçat

Callnak Brand, fundada a l'agost a Elda, rep comandes del seu primer model fet íntegrament amb impressió 3d, reciclable i fabricat amb cadena local

La Generalitat detecta empadronats no beneficiaris en vivendes públiques d’Alacant

La Generalitat ha alertat al jutjat que en la promoció pública Els Naus hi ha persones empadronades que no van ser adjudicatàries. La conselleria ha reforçat el control i estudia exercir el dret de tanteig si es planteja una venda.

Un assessor sosté que va estar amb Mazón 25 minuts en el seu despatx abans d’anar al Cecopi

Josep Lanuza va declarar que el expresident va arribar al Palau entre les 19.32 i les 19.42, va romandre uns 25 minuts i va eixir a les 20.00 cap al Cecopi. La seua versió xoca amb la dels escortes i situa l'És-alert de les 20.11 quan ja anaven en ruta.

La setmana comença amb cel poc nuvolós i mínimes a l’alça en la Comunitat Valenciana

Cels poc nuvolosos i boires puntuals marquen l'inici de setmana en la Comunitat Valenciana. Les mínimes pugen lleugerament i les màximes es mantenen.

Les víctimes de la DANA lamenten en Les Corts que la descoordinació va agreujar la tragèdia

Associacions de víctimes han exposat en Les Corts que la falta d'avisos i la descoordinació van agreujar la DANA del 29-O. Reclamen responsabilitats i plans clars.