Un home mor de sèpsia tan sol 24 hores després d’haver-se’n anat a dormir amb una simple grip

Paul Mitton, un pare de 38 anys amb tres fills, d’Anglaterra, va morir de forma sobtada de sèpsia 24 hores després que se’n anarà a dormir amb, simplement, una suposada grip. Segons la seua dona, l’home es trobava malament, però van pensar que es tractava d’un mal comú com la grip.

  

  

La seua dona ha assegurat haver-ho oposat «fred com una pedra» després d’haver-se’n anat a dormir per veure si el seu malestar millorava. La donael va trobar llavors amb les seues extremitats molt enrogides i va cridar als serveis mèdics.

 

Va morir de forma sobtada 

«Vam suposar que era la grip, però este divendres a la nit, vaig estar prou pendent d’ell. A les 8.00 hores del dissabte, vaig anar a veure-ho i estava realment fred, totes les seves extremitats eren negres, era com d’un color porpra molt profund». Assegura que va ser en ixe moment quan va cridar a emergències i van portar al seu marit a l’hospital.

«A causa que sofria molt dolor, li van induir un coma, jo vaig baixar un moment a buscar un got d’aigua i quan vaig tornar, la meua sogra em va cridar que estava en aturada cardíaca, van intentar ressuscitar-ho… En solament unes hores, ens va deixar», explica molt trista la seua dona,  segons ‘The Sun’

Paul Mitton va morir a l’hospital de Preston, res van poder fer els metges per la seua vida a causa de la greu malaltia que patia i que no li havien pogut detectar, la sèpsia. «Era encantador, va fer tot pels seus fills. Era un home molt bolcat amb la família. Tots ho estimaven», afirma la seua dona.

Una greu enfermetat

La sèpsia és una afecció mèdica greu i molt poc coneguda al seu torn. Està causada per una resposta immunitària fulminant a una infecció. Este resposta acaba danyant els teixits i òrgans del cos produint una disfunció multiorganica. Es tracta d’una malaltia potencialment mortal.

  

  

La dona de Paul espera ara poder utilitzar la seua tragèdia per conscienciar sobre la terrible malaltia. Ella va explicar: «No existeix la consciència sobre la sèpsia. Mata a més persones que el càncer de mama i testicular junts».

Últimes notícies

Set autors espanyols, entre ells la valenciana Laura Pérez, opten als Premis Eisner 2026

Set creadors espanyols, amb la il·lustradora valenciana Laura Pérez com un dels noms destacats, figuren entre els nominats als Premis Eisner 2026 en diverses de les seues categories.

Olasagasti apel·la a l’empenyiment de l’afició del Llevant per a aconseguir la permanència davant el Mallorca

Jon Ander Olasagasti subratlla que el suport de l'afició del Llevant serà clau enfront del Mallorca, rival directe per la permanència, després de l'impuls que va suposar guanyar a Vigo.

La Comunitat Valenciana usarà detectors de radiofreqüència en la pròxima PAU per a frenar el frau

La Comunitat Valenciana implantarà en la pròxima PAU detectors de radiofreqüència per a localitzar dispositius electrònics ocults i exigirà mòbils totalment apagats i sense rellotges a l'aula.

Greu un home atropellat pel tramvia després de caure a la via a Alacant

Un home de 48 anys ha resultat ferit greu en caure de manera accidental a la via del tramvia a Alacant i ser atropellat per un comboi de la línia 2, la qual cosa va obligar a interrompre el servici durant 20 minutos.

El Centre del Carme reivindica a 60 artistes marcats per la dana en la mostra Genealogies del territori

El Centre del Carme presenta l'exposició Genealogies del territori, amb obres de 60 artistes afectats per la dana, que reflexionen sobre el territori, la memòria i la petjada de l'aigua.

Educació cita als sindicats el dilluns per a reprendre la negociació en plena vaga del professorat

La Conselleria d'Educació convoca als sindicats docents el dilluns a les 16 hores per a la segona reunió de la Taula sectorial des de l'inici de la vaga indefinida, després d'una proposta considerada insuficient per les organitzacions sindicals.

El Consell acusa a Arcadi España d’ignorar la carta de Pérez Llorca sobre finançament

El conseller José Antonio Rovira retrau al ministre Arcadi España que no haja respost a la carta enviada per Juanfran Pérez Llorca el 30 de març i dubte que el Govern aprove un nou model de finançament autonòmic.

Vox acusa a la Generalitat de falta de lideratge en la gestió de la dana de 2024

Vox sosté en les seues conclusions a la comissió d'investigació de Les Corts que la gestió de la dana de 2024 va evidenciar greus carències de lideratge i coordinació per part de la Generalitat i del Govern central.