12 C
València
Dijous, 8 gener, 2026

Un home mor de sèpsia tan sol 24 hores després d’haver-se’n anat a dormir amb una simple grip

Paul Mitton, un pare de 38 anys amb tres fills, d’Anglaterra, va morir de forma sobtada de sèpsia 24 hores després que se’n anarà a dormir amb, simplement, una suposada grip. Segons la seua dona, l’home es trobava malament, però van pensar que es tractava d’un mal comú com la grip.

  

  

La seua dona ha assegurat haver-ho oposat «fred com una pedra» després d’haver-se’n anat a dormir per veure si el seu malestar millorava. La donael va trobar llavors amb les seues extremitats molt enrogides i va cridar als serveis mèdics.

 

Va morir de forma sobtada 

«Vam suposar que era la grip, però este divendres a la nit, vaig estar prou pendent d’ell. A les 8.00 hores del dissabte, vaig anar a veure-ho i estava realment fred, totes les seves extremitats eren negres, era com d’un color porpra molt profund». Assegura que va ser en ixe moment quan va cridar a emergències i van portar al seu marit a l’hospital.

«A causa que sofria molt dolor, li van induir un coma, jo vaig baixar un moment a buscar un got d’aigua i quan vaig tornar, la meua sogra em va cridar que estava en aturada cardíaca, van intentar ressuscitar-ho… En solament unes hores, ens va deixar», explica molt trista la seua dona,  segons ‘The Sun’

Paul Mitton va morir a l’hospital de Preston, res van poder fer els metges per la seua vida a causa de la greu malaltia que patia i que no li havien pogut detectar, la sèpsia. «Era encantador, va fer tot pels seus fills. Era un home molt bolcat amb la família. Tots ho estimaven», afirma la seua dona.

Una greu enfermetat

La sèpsia és una afecció mèdica greu i molt poc coneguda al seu torn. Està causada per una resposta immunitària fulminant a una infecció. Este resposta acaba danyant els teixits i òrgans del cos produint una disfunció multiorganica. Es tracta d’una malaltia potencialment mortal.

  

  

La dona de Paul espera ara poder utilitzar la seua tragèdia per conscienciar sobre la terrible malaltia. Ella va explicar: «No existeix la consciència sobre la sèpsia. Mata a més persones que el càncer de mama i testicular junts».

Últimes notícies

El PP acusa a Morant d’atacar a tot el partit perquè els seus alcaldes no avalen el relat de la reconstrucció

Fernando Pastor ha acusat a Diana Morant de carregar contra tot el PP al no aconseguir l'aval d'alcaldes socialistes al relat sobre la reconstrucció després de la dana. El síndic ha defés que les obres estan executades i ha criticat la judicialització del debat.

Rosa Peris presidirà la gestora del PSPV a Almussafes després de l’expulsió de l’alcalde per assetjament

El PSOE situarà a Rosa Peris al capdavant d'una gestora a Almussafes després de l'expulsió de Toni González. L'alcalde manté el càrrec des del grup mixt.

Carmen Martínez substituirà a Alejandro Soler com a coordinadora del PSPV en el Congrés

Carmen Martínez rellevarà a Alejandro Soler en la coordinació del PSPV en el Congrés. El PSPV ajustarà també la seua estructura en Les Corts amb canvis previstos i continuïtat.

Morant acusa el PP de deixar sense executar el 50% dels diners estatals per a la dana

Diana Morant ha denunciat que el Consell i el PP han deixat sense executar la mitat dels fons transferits pel Govern per a la recuperació després de la dana de 2024 en la Comunitat Valenciana. També ha defés el nou model de finançament i ha anunciat una conferència política del PSPV al maig a Alacant.

Feijóo declararà en el Congrés malgrat el recurs que demana la seua compareixença en un jutjat

Alberto Núñez Feijóo atestarà este divendres a les 9.30 des del seu despatx en el Congrés per la causa de la DANA, malgrat un recurs que demanava seu judicial pròxima. La magistrada va avalar la via telemàtica a l'empara de l'article 412 de la Llei d'Enjudiciament Criminal.

Feijóo declararà en el Congrés malgrat el recurs que demanava la seua compareixença en un jutjat

El president del PP atestarà este divendres a les 9.30 des del seu despatx en la Cambra, autoritzat per la jutgessa a l'empara de l'article 412 de la Llei d'Enjudiciament Criminal. La diligència seguix avant mentres es resol un recurs que sol·licitava la seua declaració en un jutjat pròxim al seu domicili.

18 anys i 9 mesos per agredir sexualment a la neta de la seua parella a Alacant i gravar-ho en vídeo

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a 18 anys i nou mesos per agredir sexualment a la neta de la seua parella, de 2 anys, i gravar-lo en vídeo. Va reconéixer els fets després d'un acord amb la Fiscalia i emmagatzemava pornografia infantil des de 2017.

L’Audiència rebutja el sobreseïment i manté la investigació a Salomé Pradas per la DANA

L'Audiència Provincial de València ha confirmat la negativa a l'arxiu lliure de la causa i ha desestimat el recurs de la exconsellera. La instrucció ha seguit oberta en apreciar-se indicis.