Un home mor de sèpsia tan sol 24 hores després d’haver-se’n anat a dormir amb una simple grip

Paul Mitton, un pare de 38 anys amb tres fills, d’Anglaterra, va morir de forma sobtada de sèpsia 24 hores després que se’n anarà a dormir amb, simplement, una suposada grip. Segons la seua dona, l’home es trobava malament, però van pensar que es tractava d’un mal comú com la grip.

  

  

La seua dona ha assegurat haver-ho oposat «fred com una pedra» després d’haver-se’n anat a dormir per veure si el seu malestar millorava. La donael va trobar llavors amb les seues extremitats molt enrogides i va cridar als serveis mèdics.

 

Va morir de forma sobtada 

«Vam suposar que era la grip, però este divendres a la nit, vaig estar prou pendent d’ell. A les 8.00 hores del dissabte, vaig anar a veure-ho i estava realment fred, totes les seves extremitats eren negres, era com d’un color porpra molt profund». Assegura que va ser en ixe moment quan va cridar a emergències i van portar al seu marit a l’hospital.

«A causa que sofria molt dolor, li van induir un coma, jo vaig baixar un moment a buscar un got d’aigua i quan vaig tornar, la meua sogra em va cridar que estava en aturada cardíaca, van intentar ressuscitar-ho… En solament unes hores, ens va deixar», explica molt trista la seua dona,  segons ‘The Sun’

Paul Mitton va morir a l’hospital de Preston, res van poder fer els metges per la seua vida a causa de la greu malaltia que patia i que no li havien pogut detectar, la sèpsia. «Era encantador, va fer tot pels seus fills. Era un home molt bolcat amb la família. Tots ho estimaven», afirma la seua dona.

Una greu enfermetat

La sèpsia és una afecció mèdica greu i molt poc coneguda al seu torn. Està causada per una resposta immunitària fulminant a una infecció. Este resposta acaba danyant els teixits i òrgans del cos produint una disfunció multiorganica. Es tracta d’una malaltia potencialment mortal.

  

  

La dona de Paul espera ara poder utilitzar la seua tragèdia per conscienciar sobre la terrible malaltia. Ella va explicar: «No existeix la consciència sobre la sèpsia. Mata a més persones que el càncer de mama i testicular junts».

Últimes notícies

El València Basket busca el 2-0 davant un Joventut esgotat però amb les idees clares

El Roig Arena acollirà divendres el segon partit de la semifinal entre València Basket i Asisa Joventut, amb 1-0 per als taronja i dubtes físics en la Penya després d’un exigent tram final de temporada.

Els sindicats tomben quasi tota l’oferta d’Educació i exigixen més negociació

Els cinc sindicats de la taula docent han rebutjat la major part dels acords parcials plantejats per la Conselleria d’Educació i han demanat reprendre unes negociacions iniciades fa quasi un mes, mentre la consellera defensa que la seua oferta és 'ambiciosa'.

Bernabé veu positiu que Oltra torne a la política si suma el vot d’esquerra a València

La delegada del Govern i candidata del PSPV a l’alcaldia de València, Pilar Bernabé, ha afirmat que està encantada que Mónica Oltra aspire a l’alcaldia si aconseguix unir el vot d’esquerra que ara es perd. També ha defensat que la seua línia roja per a futurs pactes és la intolerància i ha recalcat el lideratge de Diana Morant a la Generalitat.

La falta de jornalers deixa sense collir part de les collites a Alacant

Asaja Alicante alerta que l’escassetat de mà d’obra s’ha convertit en un problema estructural al camp alacantí i ja ha deixat un 10 % de la collita de nísperos sense collir per falta de jornalers.

Pilar Bernabé reivindica el PSOE per la seua rapidesa davant els casos de corrupció

Pilar Bernabé, delegada del Govern i candidata del PSPV-PSOE a l alcaldia de València, assegura que se sent orgullosa de militar en un partit que actua amb contundencia i rapidesa davant casos de presumpta corrupcio i carrega contra la gestio del PP en situacions similars.

Bernabé exigeix a Pérez Llorca que actue i critica que Mazón continue “atrinxerat” després dels whatsapps de la DANA

La delegada del Govern, Pilar Bernabé, ha demanat al president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, que assumisca responsabilitats per uns missatges de Carlos Mazón durant la DANA que qualifica de “indecència” i “vergonya” per a la política valenciana.

Les víctimes de la DANA preparen noves accions legals després de la personació de Mazón

L’Associació de Víctimes de la DANA 29 d’Octubre de 2024 ha anunciat que divendres detallaran noves iniciatives judicials després d’haver-se personat Carlos Mazón en la causa de Catarroja i de fer-se públics els missatges del grup de WhatsApp del Govern valencià el dia de la catàstrofe.

La compravenda d’habitatges baixa un 11,5 % en la Comunitat en l’inici de 2026

La compravenda d’habitatges en la Comunitat Valenciana ha baixat un 11,5 % en el primer trimestre de 2026, fins a 24.744 operacions, en línia amb la caiguda del mercat espanyol.