Arriba la ‘II ruta del bakalao en Vespa’ per les mítiques discoteques valencianes

La llegendària ruta ‘Destroy’ o ruta del Bakalao ara en versió #Vespa. En els anys 80′-90′ van triomfar gran quantitat de discoteques entre la carretera de Cullera a València, oferint el millor de la música tecno del moment.
Veritables temples de la música i la ‘diversió’, avui en ruïnes. Envoltats d’arrossars, igual et podies pegar un festival que caure en una séquia i sortir en l’embarcador ‘de l’oncle Pastilla’ en El Palmar.

Descobrim en vespa els ‘tòtems’ d’aquesta primigènia etapa de veritable ‘traca valenciana’ que va aconseguir el seu zenit entre 1990-93 i que va decaure a la fi dels 90′ desapareixent un mite.
Recorrem discoteques com a Temple, Barraca, Xocolata, Puzle, Heaven, ACTV i finalment Arsenal, on va triomfar Chimo Bayo.

L’itinerari, amb sortides des d’Alcoi i Gandia, recorrerà les principals discoteques de la llegendària «ruta del bakalao» en discoteques com a Arsenal, Temple, Heaven, Barraca, Vila Rosario, Puzle, Heaven, Spook, Xocolata i ACTV.

Està previst que la comitiva acabe a les 21.30h en discoteca Aquarela a Malva-rosa platja (València, antiga ACTV) tancant una sessió de tardeo amb el DJ José Coll.

A aquesta ruta només podran assistir Vespas, Lambrettas o Vespinos. Els interessats a assistir, poden posar-se en contacte a través de facebook.com/turismoenvespa . L’itinerari des de Gandia és de 80km aproximadament i el grup es detindrà en determinats «temples de la música màquina». Una ruta totalment remember i nostàlgica.

Itinerari ruta del bakalao en Vespa: https://es.wikiloc.com/rutas-motociclismo/la-ruta-del-bakalao-en-vespa-53448209

La ruta del Bakalao en vespa – YouTube

Últimes notícies

Fugida d’un bou i diverses vaquetes durant els festejos taurins de Gátova

L’Ajuntament de Gátova ha informat que un bou s’ha escapat durant les festes taurines del municipi i continua en llibertat en la zona d’El Rodeno, mentres les vaquetes ja estan controlades a l’Alameda.

Quique Llopis es retira de la Liga Diamant de Londres per molèsties als isquios

L’atleta valencià Quique Llopis ha decidit no córrer els 110 metres tanques de la Liga Diamant de Londres per unes molèsties als isquios, a pocs dies del Campionat d’Espanya de Màlaga.

Rescatades onze persones en afonar-se un catamarà prop de l’illa de Tabarca

Onze persones han sigut rescatades il·leses després que un catamarà haja començat a afonar-se front a l’illa de Tabarca, a Santa Pola. Salvament Marítim i Bombers d’Alicante han coordinat un dispositiu amb vaixells i helicòpter.

Aemet activa avís taronja dilluns a l’interior nord de València per màximes de 39 graus

Aemet ha activat per a dilluns l’avís taronja a l’interior nord de València per màximes de 39 graus i manté també avisos grocs per calor i tempestes a diverses zones de la Comunitat Valenciana diumenge i dilluns.

Begoña Carrasco promet seguir fent de Castelló una terra d’oportunitats fins a 2027

L’alcaldessa de Castelló i candidata del PP a la reelecció en 2027, Begoña Carrasco, ha reafirmat el seu compromís de continuar transformant la ciutat en una terra d’oportunitats, amb menys impostos, més vivenda i millors servicis.

L’esclafit de Josele Ballester al British Open el col·loca en la lluita pels llocs capdavanters

El castellonenc Josele Ballester ha firmat -4 en la tercera ronda del British Open, és -3 en el total i aspira a ficar-se entre els vint primers en el seu segon Abiert Britànic, disputat a Royal Birkdale.

The Prodigy tancarà el 30 aniversari del FIB 2026 amb un cartell ple de clàssics

El FIB 2026 acomiada este dissabte la seua 30a edició a Benicàssim amb The Prodigy com a cap de cartell i un programa que recupera bandes històriques del festival, junt amb referents de l’indie estatal.

El Palau i les principals estacions s’il·luminaran amb la bandera d’Espanya per la final del Mundial 2026

La Generalitat il·luminarà este cap de setmana el Palau i estacions de Metrovalencia i TRAM d’Alacant amb la bandera d’Espanya per donar suport a la selecció en la final del Mundial 2026 davant d’Argentina als Estats Units.