Arriba la ‘II ruta del bakalao en Vespa’ per les mítiques discoteques valencianes

La llegendària ruta ‘Destroy’ o ruta del Bakalao ara en versió #Vespa. En els anys 80′-90′ van triomfar gran quantitat de discoteques entre la carretera de Cullera a València, oferint el millor de la música tecno del moment.
Veritables temples de la música i la ‘diversió’, avui en ruïnes. Envoltats d’arrossars, igual et podies pegar un festival que caure en una séquia i sortir en l’embarcador ‘de l’oncle Pastilla’ en El Palmar.

Descobrim en vespa els ‘tòtems’ d’aquesta primigènia etapa de veritable ‘traca valenciana’ que va aconseguir el seu zenit entre 1990-93 i que va decaure a la fi dels 90′ desapareixent un mite.
Recorrem discoteques com a Temple, Barraca, Xocolata, Puzle, Heaven, ACTV i finalment Arsenal, on va triomfar Chimo Bayo.

L’itinerari, amb sortides des d’Alcoi i Gandia, recorrerà les principals discoteques de la llegendària «ruta del bakalao» en discoteques com a Arsenal, Temple, Heaven, Barraca, Vila Rosario, Puzle, Heaven, Spook, Xocolata i ACTV.

Està previst que la comitiva acabe a les 21.30h en discoteca Aquarela a Malva-rosa platja (València, antiga ACTV) tancant una sessió de tardeo amb el DJ José Coll.

A aquesta ruta només podran assistir Vespas, Lambrettas o Vespinos. Els interessats a assistir, poden posar-se en contacte a través de facebook.com/turismoenvespa . L’itinerari des de Gandia és de 80km aproximadament i el grup es detindrà en determinats «temples de la música màquina». Una ruta totalment remember i nostàlgica.

Itinerari ruta del bakalao en Vespa: https://es.wikiloc.com/rutas-motociclismo/la-ruta-del-bakalao-en-vespa-53448209

La ruta del Bakalao en vespa – YouTube

Últimes notícies

Catalá reclama que la polarització no embrute la defensa de l’Albufera com a reserva de la Biosfera

María José Catalá demana al Govern d’Espanya un suport clar a la candidatura de l’Albufera com a reserva de la Biosfera i alerta que la polarització política no ha de contaminar este consens social.

Cues de fins a 5 quilòmetres a l’A-7 a Manises i Moncada per una avaria i un accident

L’A-7 patix este dijous retencions de fins a cinc quilòmetres a Manises i Moncada per una avaria en un camió i un accident, mentre que un altre sinistre a la V-31 a Sedaví ha causat cues de quasi tres quilòmetres.

Quatre detinguts per una sèrie de robatoris en àrees de servici de l’AP-7 entre la Comunitat Valenciana i Múrcia

La Guàrdia Civil ha desarticulat un grup que presumptament robava en àrees de servici de l’AP-7 a Castelló, València, Alacant i Múrcia, amb quatre hòmens detinguts de 35 a 45 anys.

Així és la nova equipació del Valencia CF amb detalls en roig Torino per a l’últim any a Mestalla

El Valencia CF i Puma han presentat la camiseta de la temporada 2026-27, que combina el blanc tradicional amb detalls en roig Torino i pantaló i mitjons negres, com a homenatge al Camp de Mestalla en la seua temporada de comiat.

Nacho Mañó nega maltractament o assetjament a Lydia Rodríguez i denuncia un dany irreparable a la seua imatge

El músic valencià Nacho Mañó, exmembre de Presuntos Implicados, ha difós un comunicat on nega haver maltractat o assetjat Lydia Rodríguez i assegura que les acusacions li provoquen un profund dolor i un dany irreparable a la seua imatge.

L’home detingut per l’homicidi d’Aldaia passarà a disposició judicial este divendres

L’home detingut per la mort d’un altre home en una baralla amb armes blanques a Aldaia passarà este divendres a disposició del jutjat número 3 de Torrent. La Guàrdia Civil investiga el cas com un possible crim relacionat amb una disputa entre residents d’una nau als afores del municipi.

La parella de Juanfran Pérez Llorca renuncia a continuar en la Diputació de València

La parella del president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha decidit no presentar-se al procés per a consolidar la plaça que ocupava des de fa sis mesos en comissió de servicis a la Diputació de València, després de les crítiques de l’oposició per suposat enchufisme.

Catalá destaca el suport del PP nacional al PPCV en plena precampanya

María José Catalá valora que la visita d'Alberto Núñez Feijóo a Sueca i d'altres dirigents nacionals reforça el PPCV en un any que considera decisiu. La presidenta del PP de València assenyala que sempre ha sentit el recolzament de la direcció estatal.