Arriba la ‘II ruta del bakalao en Vespa’ per les mítiques discoteques valencianes

La llegendària ruta ‘Destroy’ o ruta del Bakalao ara en versió #Vespa. En els anys 80′-90′ van triomfar gran quantitat de discoteques entre la carretera de Cullera a València, oferint el millor de la música tecno del moment.
Veritables temples de la música i la ‘diversió’, avui en ruïnes. Envoltats d’arrossars, igual et podies pegar un festival que caure en una séquia i sortir en l’embarcador ‘de l’oncle Pastilla’ en El Palmar.

Descobrim en vespa els ‘tòtems’ d’aquesta primigènia etapa de veritable ‘traca valenciana’ que va aconseguir el seu zenit entre 1990-93 i que va decaure a la fi dels 90′ desapareixent un mite.
Recorrem discoteques com a Temple, Barraca, Xocolata, Puzle, Heaven, ACTV i finalment Arsenal, on va triomfar Chimo Bayo.

L’itinerari, amb sortides des d’Alcoi i Gandia, recorrerà les principals discoteques de la llegendària «ruta del bakalao» en discoteques com a Arsenal, Temple, Heaven, Barraca, Vila Rosario, Puzle, Heaven, Spook, Xocolata i ACTV.

Està previst que la comitiva acabe a les 21.30h en discoteca Aquarela a Malva-rosa platja (València, antiga ACTV) tancant una sessió de tardeo amb el DJ José Coll.

A aquesta ruta només podran assistir Vespas, Lambrettas o Vespinos. Els interessats a assistir, poden posar-se en contacte a través de facebook.com/turismoenvespa . L’itinerari des de Gandia és de 80km aproximadament i el grup es detindrà en determinats «temples de la música màquina». Una ruta totalment remember i nostàlgica.

Itinerari ruta del bakalao en Vespa: https://es.wikiloc.com/rutas-motociclismo/la-ruta-del-bakalao-en-vespa-53448209

La ruta del Bakalao en vespa – YouTube

Últimes notícies

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.

El BBVA Open Internacional de València obri edició amb més presència espanyola i tenistes del top-100

El BBVA Open Internacional de València de 2026 alça el teló este diumenge amb fase prèvia, ampli cartell de tenistes espanyoles i diverses jugadores situades entre les cent millors del món, i estrena un trofeu amb figura de fallera.

Castro confia en el factor Ciutat de València per plantar cara al Barça

Luís Castro assegura que el Levante afronta el duel davant el Barcelona amb la màxima concentració i confiança en el suport de l’afició al Ciutat de València. El tècnic remarca que el partit comença zero a zero i que preparen el xoc per a guanyar, sense reservar jugadors.

Pérez Llorca acusa Baldoví i Morant d’hipocresia per sumar-se ara a les protestes educatives

El president del PPCV, Juanfran Pérez Llorca, acusa Joan Baldoví i Diana Morant d’hipocresia per encapçalar ara mobilitzacions docents després d’huit anys de govern del Botànic. Defensa que el Consell actual ha posat en marxa millores salarials i un pla de reforç educatiu i d’ajudes pels incendis a Castelló.

El PSPV acusa el PP de tindre la Comunitat paralitzada per un president en precari

El síndic del PSPV-PSOE, José Muñoz, acusa el PP de mantindre la Generalitat i les Corts pràcticament paralitzades per la situació d'interinitat de Pérez Llorca i per les lluites internes del partit.