Detingut per intentar clavar-li a una dona un ganivet en l’abdomen

Agents de la Policia Nacional van detindre ahir a València a un home de 48 anys com a presumpte autor de temptativa d’homicidi, després de pel que sembla intentar clavar-li a una dona un ganivet en l’abdomen. La víctima en intentar defensar-se, va agafar l’arma blanca amb la mà, provocant-li un tall sagnant.

Els fets van ocórrer sobre les onze i mitja del matí, en el districte de Proveïments (València) quan els agents que realitzaven labors de prevenció de la seguretat ciutadana van ser comissionats per la sala 091 perquè acudiren a un carrer de la zona, on pel que sembla un home hauria apunyalat a una dona i estaria sagnant.

Ràpidament els agents es van dirigir al carrer i van localitzar a una dona amb un tall sagnant a la mà esquerra. La víctima va manifestar als policies que un home li hauria intentat apunyalar en l’abdomen i que en tractar evitar-lo, hauria parat el ganivet amb la mà realitzant-li una ferida que va necessitar posteriorment punts en el centre sanitari.

Després de les primeres perquisicions, els agents van esbrinar que el sospitós, al qual ja coneixien per altres intervencions, després de l’agressió s’hauria dirigit a l’interior d’un edifici de la zona, localitzant-lo finalment en el replà de l’última planta. Els policies van observar que tenia la dessuadora tacada de sang i, després de comminar-li en reiterades ocasions que mostrara les seues mans, ho van reduir per a assegurar la integritat dels intervinents.

Durant l’escorcoll, els policies li van intervindre un ganivet de 35 centímetres que portava en la cintura dels pantalons, en la seua part posterior, per la qual cosa va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi. L’arrestat, al qual li consten més d’una cinquantena d’antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Comunitat Valenciana i Regió de Múrcia lideren l’augment del gasto educatiu en 2024

El gasto públic en educació va aconseguir en 2024 els 71.348 milions d'euros, un 4,8% més que en 2023, amb Comunitat Valenciana i Regió de Múrcia al capdavant dels increments autonòmics.

Sanitat i sindicats mèdics mantenen el pols en la segona setmana de vaga

La vaga mèdica entra en la seua segona setmana amb un seguiment estable i sense avanços significatius entre el Ministeri de Sanitat i els sindicats, mentres creix la pressió des de les comunitats autònomes.

El València presenta una samarreta taronja retro inspirada en els anys 90 per a la jornada especial de LaLiga

El València usarà en la jornada retro de LaLiga una samarreta taronja d'edició limitada inspirada en el segon equipament de principis dels anys 90, amb prevenda exclusiva per a socis.

Elx i Mallorca es juguen la permanència en un dol directe en el Martínez Valero

Elx i Mallorca s'enfronten en un partit clau per la permanència en Primera, amb els il·licitans en mala ratxa i un conjunt balear a l'alça des de l'arribada de Demichelis.

El Suprem ordena investigar el patrimoni de Ábalos i Koldo per no abonar la fiança

El Tribunal Suprem ordena un esbrinament patrimonial sobre José Luis Ábalos i el seu exasesor Koldo García després d'incomplir el pagament d'una fiança de 60.000 euros cada un abans del juí pels contractes de màscares.

Els metges d’Alacant tanquen una setmana de vaga i avisen de noves protestes per un conveni propi

Els metges d'Alacant tanquen una setmana de vaga amb concentracions davant els centres de salut per a reclamar un conveni propi, igualtat laboral i la fi de les guàrdies de 24 hores.

La Comunitat Valenciana lidera les morts en patinet elèctric en 2025 amb 6 morts

En 2025 es van registrar 549 accidents amb patinets elèctrics a Espanya, un 38,6% més que en 2024, amb 19 morts, sis d'ells en la Comunitat Valenciana.

València prepara canvis en pirotècnia i sancions per orinar al carrer per a les Falles de 2027

L'Ajuntament de València revisarà les ordenances de soroll i neteja per a controlar l'ús de pirotècnia en horari de descans i endurir les sancions per orinar en la via pública a partir de les Falles de 2027.