16 C
València
Dissabte, 8 novembre, 2025

Detingut per intentar clavar-li a una dona un ganivet en l’abdomen

Agents de la Policia Nacional van detindre ahir a València a un home de 48 anys com a presumpte autor de temptativa d’homicidi, després de pel que sembla intentar clavar-li a una dona un ganivet en l’abdomen. La víctima en intentar defensar-se, va agafar l’arma blanca amb la mà, provocant-li un tall sagnant.

Els fets van ocórrer sobre les onze i mitja del matí, en el districte de Proveïments (València) quan els agents que realitzaven labors de prevenció de la seguretat ciutadana van ser comissionats per la sala 091 perquè acudiren a un carrer de la zona, on pel que sembla un home hauria apunyalat a una dona i estaria sagnant.

Ràpidament els agents es van dirigir al carrer i van localitzar a una dona amb un tall sagnant a la mà esquerra. La víctima va manifestar als policies que un home li hauria intentat apunyalar en l’abdomen i que en tractar evitar-lo, hauria parat el ganivet amb la mà realitzant-li una ferida que va necessitar posteriorment punts en el centre sanitari.

Després de les primeres perquisicions, els agents van esbrinar que el sospitós, al qual ja coneixien per altres intervencions, després de l’agressió s’hauria dirigit a l’interior d’un edifici de la zona, localitzant-lo finalment en el replà de l’última planta. Els policies van observar que tenia la dessuadora tacada de sang i, després de comminar-li en reiterades ocasions que mostrara les seues mans, ho van reduir per a assegurar la integritat dels intervinents.

Durant l’escorcoll, els policies li van intervindre un ganivet de 35 centímetres que portava en la cintura dels pantalons, en la seua part posterior, per la qual cosa va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi. L’arrestat, al qual li consten més d’una cinquantena d’antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Oyarzabal rescata a la Reial Societat amb un penal a Elx (1-1)

Un penal transformat per Mikel Oyarzabal a dos minuts del final ha permés a la Reial Societat empatar en el Martínez Valero. L'Elx continua invicte a casa, encara que acumula cinc jornades sense guanyar.

Rosalía estrena en directe LUX en Los40 Music Awards amb orquestra i veles

L'artista ha presentat per primera vegada en viu el seu quart àlbum en el Roig Arena de València amb 'Relíquia' com a obertura, orquestra i ciris. El públic ha embogit amb un xou breu i intens.

Rosalía revoluciona la catifa roja del Roig Arena el dia que estrena LUX

La cantant ha acaparat l'atenció en Los40 Music Awards Santander 2025 amb una arribada que va paralitzar la catifa roja, coincidint amb l'estrena del seu quart àlbum, LUX.

Rescaten a diverses persones i dos gossos en un incendi a Vinaròs: cinc ferits

Els bombers han evacuat a tres persones d'un tercer pis —una amb mobilitat reduïda— i a dos ocupants del quart, a més de dos gossos. Quatre han patit inhalació de fum i una dona presenta cremades de segon grau.

Rosalía revoluciona la catifa roja del Roig Arena a València amb l’estrena de LUX

L'arribada de Rosalía a Los40 Music Awards 2025 ha detingut la catifa roja en el Roig Arena i ha coincidit amb l'estrena del seu quart àlbum, LUX. Col·legues com Bombai i Nil Moliner han elogiat el disc i el significat de celebrar la gala a València.

Vox demana al PP que propose un candidat per a rellevar a Mazón en la Generalitat Valenciana

Vox ha demanat al PP que designe un candidat a la Generalitat Valenciana per a negociar amb ell les polítiques del nou Executiu. La petició arriba després de la dimissió de Mazón i la publicació en el BOE del seu cessament.

Sánchez demana eleccions a la Comunitat Valenciana per a trencar la majoria negacionista

El president del Govern ha reclamat comicis a la Comunitat Valenciana per a trencar la majoria de PP i Vox, a la qual ha vinculat amb l'impacte de la dana. Ha advertit que les negociacions entre els dos partits poden desmantellar l'agenda climàtica al Mediterrani.

Cinc anys de presó per agredir sexualment a la seua neta durant sis anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a cinc anys de presó a un home per una agressió sexual continuada a la seua neta entre els 4 i 10 anys. La fallada afig allunyament, llibertat vigilada i indemnització.