Un treballador intoxicat i amb el 15% del cos cremat per una fugida d’amoníac en Sant Vicent del Raspeig

Productes de neteja

L’home ha patit cremades de segon grau en el 15% del cos | València Diari

 

Un home, de 38 anys, ha resultat ferit este dilluns en produir-se una fugida d’amoníac en un establiment hostaler en Sant Vicent del Raspeig, en la comarca de l’Alacantí (Alacant), segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat Valenciana. 

 

Cap a les 9.15 hores d’este matí, el CICU ha sigut alertat de la fugida d’amoníac en l’establiment, situat en el Passeig dels Salzes de la localitat. Una unitat del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i una de Suport Vital Bàsic (SVB) s’han traslladat al lloc dels fets.

 

Els servicis mèdics han assistit a un treballador, de 38 anys, per intoxicació i cremades de segon grau en el 15% de la superfície corporal. Més tard, l’afectat ha sigut traslladat en l’ambulància de suport vital bàsic a l’Hospital General Universitari d’Alacant.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Guitarricadelafuente acomiada el seu any triomfal a Madrid amb un crit a favor de la protesta en Sol

Guitarricadelafuente ha tancat al Movistar Arena de Madrid la gira del disc 'Spanish Leather' davant 15.800 persones i amb un missatge explícit de suport a la protesta per l’habitatge a la Puerta del Sol.

Una tromba d’aigua descarrega 97 l/m² en només una hora a Alzira

Una tempesta torrencial ha deixat fins a 143 l/m² en quatre hores a Alzira, amb quasi 97 litres caiguts en només una hora, segons Avamet. No s’han registrat incidències, però es manté l’alerta taronja per pluges intenses a la província de València.

Les fortes pluges deixen fins a 33 l/m² a Elx sense danys destacables

L’episodi de pluges d’esta vesprada ha deixat fins a 33 l/m² a Elx i acumulats destacats en altres punts del terme, però sense danys personals ni incidències greus. Bombers i Policia Local han fet intervencions puntuals i seguixen vigilant zones inundables.

Emergències atén 115 incidents per les pluges a la Comunitat Valenciana, 53 a Castelló

El Centre de Coordinació d'Emergències ha gestionat 115 incidències per les pluges i tempestats a la Comunitat Valenciana, amb especial afectació a la província de Castelló. València ha concentrat 51 avisos i Alacant, 11.

Fortes pluges a la Vega Baixa i un llamp calfa una palmera a Torrevella

Una tempesta amb intensa activitat elèctrica ha deixat fins a 33 l/m2 a la Vega Baixa i ha calfat una palmera a les salines de Torrevella. Les precipitacions han sigut moderades però generalitzades en municipis com Oriola i San Miguel de Salinas.

El festival Love to Rock suspén la jornada de divendres per l’alerta taronja a València

Love to Rock ha suspés la jornada de divendres per l’alerta taronja per pluges a València, però manté la programació de dissabte i oferix devolucions i canvis d’entrada.

Asaja alerta que els preus del llima a Alacant cauen malgrat la forta demanda

Asaja Alacant denuncia que la indústria del llima està oferint només 10 cèntims per quilo malgrat la gran demanda de suc, i insten els agricultors a no vendre per davall dels costos de producció.

La tarta de xocolata de Rubén Alan Díaz triomfa com a millor del món a Elx

La tarta de xocolata del pastisser mexicà Rubén Alan Díaz, del grup Puratos México, ha sigut guardonada com la millor del món en el Premi Internacional de Alta Pastelería Paco Torreblanca, celebrat dins del certamen Alicante Gastronómica a Elx.