17.6 C
València
Dimarts, 27 gener, 2026

Dos adults i dos menors intoxicats per inhalació de fum a Vila-real

Una família va haver de ser assistida anit després d’una possible mala combustió d’una xemeneia a Vila-real.

Segons fonts del Consorci Provincial de Bombers, l’avís va entrar a les 23.30 hores com a incendi en un habitatge del carrer Aragó de Vila-real. Efectius del parc Plana Baixa van haver d’intervenir en un servei amb presència de monòxid de carboni per una possible mala combustió en una xemeneia.

Els quatre ocupants de l’habitatge van haver de ser traslladats per mitjans sanitaris a un centre hospitalari per símptomes de possible intoxicació. El CICU va mobilitzar una unitat de SVB i una ambulància convencional.

Els serveis sanitaris van assistir per inhalació de fum a una xiqueta de 9 anys, a un xiquet de 13 anys, a una dona de 37 anys i a un home de 43 anys. Tots ells van ser traslladats fins a l’hospital La Plana de Vila-real.

Els bombers van extingir les restes de la combustió de la xemeneia i van ventilar l’habitatge.

Últimes notícies

Alacant ha recordat a les víctimes de l’Holocaust al costat de la comunitat jueva

Alacant ha commemorat el 81 aniversari de l'alliberament d'Auschwitz-Birkenau amb un acte en el Saló Blau de l'Ajuntament. Va haver encés de ciris, música de cambra i participació de la comunitat educativa.

Pérez Llorca oferix al PSPV tornar a la Mesa de Les Corts i acordar la renovació d’òrgans estatutaris

Pérez Llorca ha oferit al PSPV-PSOE recuperar la 'normalitat institucional' amb el seu retorn a la Mesa de Les Corts i al Consell de Radiotelevisió Valenciana. Després de reunir-se amb els síndics, s'ha mostrat disposat a escriure a Diana Morant i ha demanat 'tindre més humanitat' perquè la trobada siga 'productiva'.

La jutgessa de la DANA demana a l’ex secretari de Presidència la factura de trucades del seu mòbil

La instructora ha sol·licitat a Cayetano García la factura del seu mòbil per a acarar l'hora d'una anomenada a l'advocat general el 29 d'octubre de 2024. La petició arriba després de les declaracions d'Álvaro Martínez i Ignacio Lleó, qui ha autoritzat recaptar la seua facturació des de les 17 hores d'eixe dia.

Rectors de les universitats públiques valencianes reclamen impulsar infraestructures i contractes programa

Els rectors han valorat l'estabilitat del pla de finançament plurianual, però han demanat activar els capítols sobre infraestructures i contractes programa. També han traslladat els problemes de transport vinculats a la vivenda.

Ha mort un operari de 54 anys en caure del sostre d’una empresa a San Fulgencio

Un treballador de 54 anys ha mort este dimarts després de precipitar-se des del sostre d'una empresa en el polígon dels Mores. El SAMU només ha pogut certificar la mort.

Presó provisional per al detingut per la mort d’un menor de 13 anys a Sueca

Un jutge ha acordat l'ingrés a la presó provisional, comunicada i sense fiança, de l'home que es va entregar i va confessar haver matat a un xiquet de 13 anys a Sueca. La causa s'instruïx per assassinat i l'autòpsia apunta a múltiples punyalades en el tòrax.

Vox i Pérez Llorca tanquen files i ratifiquen els acords sobre immigració i rebuig al pacte verd

Després d'una reunió qualificada d'amistosa, Vox ha assegurat que Pérez Llorca ha ratificat el pacte d'investidura: mesures sobre immigració i inseguretat i rebuig del pacte verd i de Mercosur. El partit ha avisat que vigilarà el seu compliment i ha posat sobre la taula límits a homologacions i obres hídriques després de la DANA de 2024.

Bernabé sosté que la Generalitat va actuar tard en la DANA i que cinc hores van poder salvar vides

En la comissió del Senat sobre la DANA d'octubre, la delegada ha acusat a la Generalitat d'activar tard el Cecopi i de manipular comunicacions amb Aemet i 112. Ha defés que avançar cinc hores els avisos i decisions hauria salvat vides.