Dos adults i dos menors intoxicats per inhalació de fum a Vila-real

Una família va haver de ser assistida anit després d’una possible mala combustió d’una xemeneia a Vila-real.

Segons fonts del Consorci Provincial de Bombers, l’avís va entrar a les 23.30 hores com a incendi en un habitatge del carrer Aragó de Vila-real. Efectius del parc Plana Baixa van haver d’intervenir en un servei amb presència de monòxid de carboni per una possible mala combustió en una xemeneia.

Els quatre ocupants de l’habitatge van haver de ser traslladats per mitjans sanitaris a un centre hospitalari per símptomes de possible intoxicació. El CICU va mobilitzar una unitat de SVB i una ambulància convencional.

Els serveis sanitaris van assistir per inhalació de fum a una xiqueta de 9 anys, a un xiquet de 13 anys, a una dona de 37 anys i a un home de 43 anys. Tots ells van ser traslladats fins a l’hospital La Plana de Vila-real.

Els bombers van extingir les restes de la combustió de la xemeneia i van ventilar l’habitatge.

Últimes notícies

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a reclamar una Setmana Santa inclusiva i denunciar que la Confraria de la Puríssima Sang continua vetant la incorporació de dones.

El vent deixa ratxes de fins a 124 km/h a l’interior nord de Castelló

Un episodi de vent del nord-oest ha deixat ratxes de fins a 124 km/h en municipis de l'interior nord de Castelló i manté actiu l'avís groc per risc meteorològic.

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a exigir que la Confraria de la Puríssima Sang permeta la participació de dones en la Setmana Santa i reclamen una celebració plenament igualitària.

Camps veu apetible competir amb Oltra a València però insistix a optar a la Generalitat

Francisco Camps considera molt atractiva una possible batalla electoral amb Mónica Oltra a València, però reafirma que el seu objectiu és liderar el PP valencià i optar a la presidència de la Generalitat.

Camps nega haver gastat 15.000 euros en gasolina i reclama una investigació

Francisco Camps sosté que el seu gasto anual en combustible amb cotxe oficial no supera els 4.000 euros i exigix aclarir qui va usar la targeta vinculada al seu vehicle.

Milers de docents omplin València per a exigir una educació pública, digna i en valencià

Milers de docents i estudiants es manifesten a València en una jornada de vaga que els sindicats consideren historica per a reclamar millores salarials, rebaixa de ràtios i mes valencià a les aules.

Un xoc entre dos camions col·lapsa el baipás de València amb 30 quilòmetres de retencions

Un accident entre dos camions en l'A-7, a l'altura del desviament cap a la CV-35 prop de Paterna, provoca prop de 30 quilòmetres de retencions i deixa un ferit traslladat a l'Hospital de Manises.

El sol plena les terrasses i les platges d’Alacant en ple Dimarts Sant

El bon temps, amb temperatures pròximes als 20 graus i cels buidats, ha omplit les terrasses i les platges d'Alacant durant el Dimarts Sant.