Dos adults i dos menors intoxicats per inhalació de fum a Vila-real

Una família va haver de ser assistida anit després d’una possible mala combustió d’una xemeneia a Vila-real.

Segons fonts del Consorci Provincial de Bombers, l’avís va entrar a les 23.30 hores com a incendi en un habitatge del carrer Aragó de Vila-real. Efectius del parc Plana Baixa van haver d’intervenir en un servei amb presència de monòxid de carboni per una possible mala combustió en una xemeneia.

Els quatre ocupants de l’habitatge van haver de ser traslladats per mitjans sanitaris a un centre hospitalari per símptomes de possible intoxicació. El CICU va mobilitzar una unitat de SVB i una ambulància convencional.

Els serveis sanitaris van assistir per inhalació de fum a una xiqueta de 9 anys, a un xiquet de 13 anys, a una dona de 37 anys i a un home de 43 anys. Tots ells van ser traslladats fins a l’hospital La Plana de Vila-real.

Els bombers van extingir les restes de la combustió de la xemeneia i van ventilar l’habitatge.

Últimes notícies

La ciència pren els bars en l’onzena edició de Pint of Science a Espanya

Pint of Science celebra la seua onzena edició a Espanya amb més de 1.300 esdeveniments gratuïts en bars de 114 ciutats i municipis, acostant la investigació científica al públic general.

Espanya consolida el seu lideratge en vinya ecològica davant un consumidor més exigent

Espanya manté el lideratge en superfície de vinya ecològica a la Unió Europea, impulsat per un consumidor que prioritza la sostenibilitat i la qualitat del vi que compra.

La investigació del triple crim masclista de Dolores avança a l’espera de les autòpsies

La Guàrdia Civil manté oberta la investigació del triple crim masclista de Dolores mentres espera els resultats de les autòpsies per a confirmar la principal hipòtesi sobre l'ocorregut.

Polo i Vilaplana compareixen esta setmana en el Congrés per la gestió de la dana de 2024

La comissió d'investigació del Congrés sobre la dana d'octubre de 2024 interrogarà esta setmana al president de la CHJ, Miguel Polo, i a la periodista Maribel Vilaplana, després de reordenar-se les seues compareixences.

Dolores es bolca en un emotiu minut de silenci pel crim masclista en la caserna de la Guàrdia Civil

Centenars de veïns de Dolores es concentren davant l'ajuntament per a guardar un minut de silenci pel crim masclista ocorregut en una vivenda de la caserna de la Guàrdia Civil i mostrar el seu suport a la família.

El guàrdia civil acusat de matar a la seua dona i fill no tenia denúncies prèvies per maltractament

El guàrdia civil de 55 anys acusat d'assassinar a la seua esposa i al seu fill a la casa caserna de Dolores no constava en el sistema Viogén ni tenia denúncies prèvies per maltractament.

El professorat valencià intensifica la vaga amb noves manifestacions la setmana vinent

Els sindicats de docents de la Comunitat Valenciana han convocat una nova bateria de manifestacions i concentracions la setmana vinent dins de la vaga indefinida per a exigir millores en ràtios, plantilles, infraestructures, climatització, ensenyança en valencià i salaris.

Dos persones resulten ferides per l’explosió d’un fogó en un concurs de truites a la Vila Joiosa

Un home de 77 anys i una dona de 66 han patit cremades lleus en explotar la bombona d'un fogó de càmping gas durant un concurs de truites a la Vila Joiosa.