Ixen a consulta els preus d’aparcament d’autocaravanes: 10 euros al dia i 50 euros cada 24 hores més

CASTELLÓ, 24 (EUROPA PRESS)

La junta de govern de l’Ajuntament de Castelló de la Plana ha aprovat sotmetre a exposició pública l’ordenança reguladora dels preus per l’estacionament de caravanes en les zones situades a l’avinguda Ferrandis Salvador (94 places) i a la platja de la Pineda, pròxima al Planetari (47 places).

Esta memòria conté les tarifes/abonaments del servici per un import de deu euros al dia i 50 euros per cada 24 hores d’excés, així com la gestió i la forma de recaptació.

Amb l’exposició pública, per un període de 15 dies naturals a partir de la seua publicació en el Butlletí Oficial de la Província (BOP) i en la web municipal, es dona el primer pas per a l’engegada d’esta ordenança.

“En primer lloc amb la publicació de la memòria s’informa a la ciutadania i, sobretot, a aquells sectors directament afectats pel contingut de l’ordenança pel que es pretén recaptar la seua opinió sobre este tema”, indica el portaveu del govern local, Vicent Sales.

Després d’este tràmit, si es presenten al·legacions seran estudiades i contestades i en cas de no haver-hi, l’acord d’aprovació provisional serà definitiu.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Ull Gargot transforma el dibuix en solitari en una comunitat creativa a l’aire lliure a València

Ull Gargot ha convertit l'acte íntim de dibuixar en una trobada mensual i gratuïta en espais públics de València, on professionals i aficionats compartixen quaderns, processos i idees a l'aire lliure.

Cel nuvolós i lleuger repunt de temperatures a l’interior per a tancar abril en la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta l'últim dissabte d'abril amb cel nuvolós, possibilitat de pluges en l'extrem sud, temperatures quasi sense canvis i vent fluix de component este.

La majoria del professorat valencià recolza una vaga indefinida des de l’11 de maig

Quasi deu mil docents valencians participen en una consulta sindical i s'inclinen majoritàriament per iniciar una vaga indefinida l'11 de maig, amb un ampli suport a mantindre-la el temps que siga necessari.

Diana Morant acusa a Pérez Llorca d’anteposar l’agenda de Vox a les prioritats dels valencians

Diana Morant critica que el Govern valencià de Juanfran Pérez Llorca seguix l'agenda pactada amb Vox, amb privatització de servicis públics i falta de celebració del 25 d’Abril.

TastArròs 2026 plena d’arròs i tradició la plaça de l’Ajuntament de València

La plaça de l'Ajuntament de València celebra la primera jornada de TastArròs 2026, una trobada popular que reivindica l'arròs amb propostes gastronòmiques, activitats culturals i tradició local.

El Real Oviedo s’agarra a la seua última opció davant un Elx encara sense guanyar fora de casa

El Real Oviedo, cuer de Primera Divisió, es juga gran part de les seues opcions de permanència davant un Elx que encara no ha guanyat a domicili però arriba llançat en resultats recents.

Bernabé contraposa la prioritat veïnal del PSPV a l’abandó de Catalá en Orriols

Pilar Bernabé reivindica en Orriols la prioritat veïnal del PSPV i acusa el govern de María José Catalá d'abandonar el barri i retallar inversions i servicis bàsics.

Màxim Quiles domina de nou a Jerez i passa a la Q2 amb el millor temps en Moto3

Màxim Quiles torna a marcar la referència en Moto3 en el Gran Premi d'Espanya, lidera la segona jornada de lliures a Jerez sobre asfalt mullat i accedix a la Q2 amb solvència.