Ixen a consulta els preus d’aparcament d’autocaravanes: 10 euros al dia i 50 euros cada 24 hores més

CASTELLÓ, 24 (EUROPA PRESS)

La junta de govern de l’Ajuntament de Castelló de la Plana ha aprovat sotmetre a exposició pública l’ordenança reguladora dels preus per l’estacionament de caravanes en les zones situades a l’avinguda Ferrandis Salvador (94 places) i a la platja de la Pineda, pròxima al Planetari (47 places).

Esta memòria conté les tarifes/abonaments del servici per un import de deu euros al dia i 50 euros per cada 24 hores d’excés, així com la gestió i la forma de recaptació.

Amb l’exposició pública, per un període de 15 dies naturals a partir de la seua publicació en el Butlletí Oficial de la Província (BOP) i en la web municipal, es dona el primer pas per a l’engegada d’esta ordenança.

«En primer lloc amb la publicació de la memòria s’informa a la ciutadania i, sobretot, a aquells sectors directament afectats pel contingut de l’ordenança pel que es pretén recaptar la seua opinió sobre este tema», indica el portaveu del govern local, Vicent Sales.

Després d’este tràmit, si es presenten al·legacions seran estudiades i contestades i en cas de no haver-hi, l’acord d’aprovació provisional serà definitiu.

Últimes notícies

CGT demana personar-se com a acusació popular en el cas de les vivendes dels Naus

El sindicat CGT sol·licita personar-se com a acusació popular en la causa per l'adjudicació de les vivendes públiques dels Naus a la Platja de Sant Joan d'Alacant, ja sota investigació judicial i amb diverses dimissions polítiques.

La Policia investiga l’apunyalament d’un jove en l’avinguda Blasco Ibáñez de València

La Policia Nacional investiga l'apunyalament d'un jove de 21 anys en l'avinguda Blasco Ibáñez de València, ocorregut de matinada i sense detencions de moment.

Les hipoteques sobre vivenda es disparen un 18,2% al març en la Comunitat Valenciana

Les hipoteques sobre vivendes en la Comunitat Valenciana van augmentar un 18,2% al març, fins a 5.592 operacions, en un context de fort repunt a nivell estatal i predomini del tipus fix.

La Universitat de València es consolida entre les deu universitats amb millor rendiment acadèmic

La Universitat de València figura en el grup de les deu universitats amb millor rendiment acadèmic en l'últim rànquing CYD, que avalua docència, investigació, internacionalització, transferència i ús dels seus egressats.

Educació i sindicats encaren la seua sèptima reunió per a atallar la vaga docent en la Comunitat

Educació i els sindicats docents celebren la seua sèptima reunió per a intentar desconvocar la vaga indefinida en l'ensenyança pública no universitària valenciana, amb el focus en plantilles i infraestructures.

El Mediterrani més fresc retarda les nits tropicals en el sud-est peninsular

L'inici de les nits tropicals en el sud-est peninsular es retarda en 2026 perquè el Mediterrani manté temperatures una mica inferiors a l'habitual a la fi de maig.

Dos detinguts a Benetússer després d’una transacció amb 8 quilos de cocaïna i 87.000 euros

La Guàrdia Civil va detindre a Benetússer a dos hòmens de 44 i 50 anys després d'interceptar una transacció en la qual es van intervindre 8 quilos de cocaïna i 87.150 euros en efectiu.

El València Basket assalta Zaragoza i fica en dificultats al Casademont

El València Basket es va imposar al Casademont Zaragoza (86-98), fa un pas avant cap a la segona plaça de la Lliga Endesa i deixa als aragonesos pendents d'una final per la permanència a Lugo.