Ixen a consulta els preus d’aparcament d’autocaravanes: 10 euros al dia i 50 euros cada 24 hores més

CASTELLÓ, 24 (EUROPA PRESS)

La junta de govern de l’Ajuntament de Castelló de la Plana ha aprovat sotmetre a exposició pública l’ordenança reguladora dels preus per l’estacionament de caravanes en les zones situades a l’avinguda Ferrandis Salvador (94 places) i a la platja de la Pineda, pròxima al Planetari (47 places).

Esta memòria conté les tarifes/abonaments del servici per un import de deu euros al dia i 50 euros per cada 24 hores d’excés, així com la gestió i la forma de recaptació.

Amb l’exposició pública, per un període de 15 dies naturals a partir de la seua publicació en el Butlletí Oficial de la Província (BOP) i en la web municipal, es dona el primer pas per a l’engegada d’esta ordenança.

“En primer lloc amb la publicació de la memòria s’informa a la ciutadania i, sobretot, a aquells sectors directament afectats pel contingut de l’ordenança pel que es pretén recaptar la seua opinió sobre este tema”, indica el portaveu del govern local, Vicent Sales.

Després d’este tràmit, si es presenten al·legacions seran estudiades i contestades i en cas de no haver-hi, l’acord d’aprovació provisional serà definitiu.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Juan Luis Gandia guanya el Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat

Juan Luis Gandia ha guanyat la segona volta al Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat enfront d'Ángeles Solanes. La participació s'ha quedat en el 17,81%, amb 10.316 vots d'un cens de 57.920.

L’incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna en direcció Barcelona

L'incendi d'un camió que transportava bobines de paper ha obligat a tancar els tres carrils de la A-7 a Paterna durant 45 minuts. A les 18.24 s'ha reobert el carril esquerre, amb cues de fins a 13 km.

Granada i València s’alien per a impulsar un vol directe i una promoció turística conjunta

Les diputacions han segellat una aliança per a llançar una connexió aèria directa entre Granada i València. El pla inclou un concurs públic i una estratègia de promoció turística conjunta.

La mort d’un home al seu balcó a Alacant apunta a una bala perduda d’un tiroteig

La investigació assenyala que un home de 59 anys va ser aconseguit per un tret accidental mentres era al balcó de la seua vivenda a Carolines Altes. S'han constatat set detonacions i no hi ha detencions.

Incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna cap a Barcelona

Un camió amb bobines de paper s'ha incendiat en l'A-7 a l'altura de Paterna i ha obligat a tancar l'autovia 45 minuts en sentit Barcelona. La reobertura parcial ha deixat retencions de fins a 13 quilòmetres i desviaments provisionals.

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.