Ixen a consulta els preus d’aparcament d’autocaravanes: 10 euros al dia i 50 euros cada 24 hores més

CASTELLÓ, 24 (EUROPA PRESS)

La junta de govern de l’Ajuntament de Castelló de la Plana ha aprovat sotmetre a exposició pública l’ordenança reguladora dels preus per l’estacionament de caravanes en les zones situades a l’avinguda Ferrandis Salvador (94 places) i a la platja de la Pineda, pròxima al Planetari (47 places).

Esta memòria conté les tarifes/abonaments del servici per un import de deu euros al dia i 50 euros per cada 24 hores d’excés, així com la gestió i la forma de recaptació.

Amb l’exposició pública, per un període de 15 dies naturals a partir de la seua publicació en el Butlletí Oficial de la Província (BOP) i en la web municipal, es dona el primer pas per a l’engegada d’esta ordenança.

“En primer lloc amb la publicació de la memòria s’informa a la ciutadania i, sobretot, a aquells sectors directament afectats pel contingut de l’ordenança pel que es pretén recaptar la seua opinió sobre este tema”, indica el portaveu del govern local, Vicent Sales.

Després d’este tràmit, si es presenten al·legacions seran estudiades i contestades i en cas de no haver-hi, l’acord d’aprovació provisional serà definitiu.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Generalitat enaltix als CEVEX com els millors ambaixadors i anuncia un congrés a Peníscola

La Generalitat recupera l'esperit del Vaixell Faller amb una recepció en l'Edifici del Rellotge i situa als CEVEX com a pont amb la diàspora. Anuncia un congrés a Peníscola

Metrovalencia oferix més de 2.700 places d’aparcament gratuïtes en Falles

La xarxa habilita 1.513 places P+M i 1.248 municipals, totes gratuïtes i al costat d'estacions, per a accedir a València en dies amb més de 500 carrers tallats.

Emergències demana extremar precaucions pel fort vent a Castelló: alerta taronja a l’interior nord

La Generalitat ha elevat a taronja l'avís per vent a l'interior nord de Castelló per a demà, amb ratxes que podrien aconseguir els 100 km/h. Es manté el nivell groc en la resta.

Awa Fam prioritza a Espanya i aparca la WNBA mentres brilla en el Premundial

La pivot de 19 anys del València Basket va apostar per centrar-se en la selecció en el Premundial de Puerto Rico i aparcar, de moment, el seu salt a la WNBA. Va firmar 7 punts davant Nova Zelanda i 9 enfront del Senegal i va avisar del desafiament de jugar contra l'amfitriona.

Milers de persones clamen No a la guerra i exigixen frenar el conflicte a Orient Mitjà

Milers de persones es mobilitzen en més de 150 ciutats espanyoles per a exigir la fi de la guerra a l'Iran i a Orient Mitjà, en una crida pacífica i transversal.

València encarrega un mapa d’infraestructures crítiques i risc d’inundació

L'Ajuntament encarregarà un modelatge hidrodinàmic a escala de carrer amb 200.000 euros per a anticipar inundacions, prioritzar mesures i protegir infraestructures crítiques.

STEPV denuncia l’agressió a un docent en un centre d’Alcoi i exigix mesures a Educació

El sindicat va condemnar l'atac patit per un professor presumptament a les mans de familiars d'un alumne i va reclamar més recursos i una resposta institucional.

La Guàrdia Civil ha desmantellat a Elda una plantació de cànnabis després d’interceptar un cotxe amb 812 plantes

La Guàrdia Civil ha desmantellat a Elda una instal·lació de cultiu de cànnabis després de detindre a un home que traslladava 812 plantes. En la nau s'han trobat 89 plantes, 12,7 quilos llestos per a la seua distribució i un enganxament il·legal a la llum.