17 C
València
Dilluns, 24 novembre, 2025

Ixen a consulta els preus d’aparcament d’autocaravanes: 10 euros al dia i 50 euros cada 24 hores més

CASTELLÓ, 24 (EUROPA PRESS)

La junta de govern de l’Ajuntament de Castelló de la Plana ha aprovat sotmetre a exposició pública l’ordenança reguladora dels preus per l’estacionament de caravanes en les zones situades a l’avinguda Ferrandis Salvador (94 places) i a la platja de la Pineda, pròxima al Planetari (47 places).

Esta memòria conté les tarifes/abonaments del servici per un import de deu euros al dia i 50 euros per cada 24 hores d’excés, així com la gestió i la forma de recaptació.

Amb l’exposició pública, per un període de 15 dies naturals a partir de la seua publicació en el Butlletí Oficial de la Província (BOP) i en la web municipal, es dona el primer pas per a l’engegada d’esta ordenança.

“En primer lloc amb la publicació de la memòria s’informa a la ciutadania i, sobretot, a aquells sectors directament afectats pel contingut de l’ordenança pel que es pretén recaptar la seua opinió sobre este tema”, indica el portaveu del govern local, Vicent Sales.

Després d’este tràmit, si es presenten al·legacions seran estudiades i contestades i en cas de no haver-hi, l’acord d’aprovació provisional serà definitiu.

Últimes notícies

Morant carrega contra PP i Vox i tatxa de ‘negligents i mentideres’ les seues coalicions

Diana Morant ha acusat PP i Vox de sostindre coalicions 'negligents i mentideres' i ha exigit retornar la veu al poble. Ha criticat la gestió de la DANA i ha assenyalat a Mompó i Camarero per falta d'explicacions i mentides.

PSOE i diversos grups del Congrés acusen a Mompó de contradiccions sobre la DANA

PSOE i diversos grups del Congrés han acusat a Vicente Mompó d'incórrer en contradiccions i llacunes sobre el seu paper durant la DANA del 29 d'octubre de 2024. Han qüestionat la seua memòria i la seua coherència, mentres PP i Vox han centrat el focus en el Govern central.

Investigador de la UPV rep a Brussel·les un dels Premis Jóvens Científics de l’Hidrogen 2025

Marco López Juárez, del CMT-Motors Tèrmics de la UPV, va ser un dels cinc menors de 35 reconeguts per Hydrogen Europe Research a Brussel·les. El seu treball millora l'eficiència, la durabilitat i les emissions de la propulsió amb piles de combustible, amb aplicació en mobilitat terrestre i aèria.

Mompó sosté que va faltar informació per a decidir durant la dana

Mompó ha afirmat davant la comissió del Congrés que el dia de la dana va faltar informació clau i que no es va articular una resposta nacional. Ha defés que el Govern havia d'haver liderat més l'emergència.

La Generalitat va pagar a proveïdors en 31,44 dies al setembre, per damunt de la mitjana

La Generalitat Valenciana va tancar setembre amb un període mitjà de pagament a proveïdors de 31,44 dies, per damunt de la mitjana autonòmica de 27,63 i del límit legal de 30 dies. L'Estat, els ajuntaments i la Seguretat Social van retallar els seus terminis.

Mompó es reafirma davant la comissió de la DANA: ‘Jo no he mentit mai’

El president de la Diputació de València ha defés davant la comissió de la DANA en el Congrés que no ha mentit ni incorregut en contradiccions. Ha negat dirigir l'emergència i ha lamentat el retard en l'enviament del Es-alert.

El CVC recolza l’autonomia i credibilitat de l’AVL davant els intents de desacreditar-la

El ple del CVC ha aprovat una declaració amb 13 vots a favor i un en contra en defensa de l'AVL, criticant retallades i apel·lant a revertir mesures.

Baldoví diu sentir la mateixa vergonya amb Camarero en el Congrés que amb Mazón

Baldoví ha dit que sent la mateixa vergonya en escoltar a Susana Camarero en la comissió de la DANA que la que va sentir amb Carlos Mazón. Li retrau falta de lideratge, coordinació i alertes durant l'emergència.